Skocz do zawartości

Konkurencja dla Superba


grogi

Rekomendowane odpowiedzi

> no to faktycznie miałeś pecha ..

> ale co cię skłoniło w tym kierunku

> czym to auto jest lepsze ( inne ) niż SII ..?

- asystenta pasa ruchu

- czujników martwego pola

- radaru awaryjnego hamowania

- aktywnego tempomatu

- kamery cofania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli o gazie, mozna zapomniec , byl tam chyba jeszcze 2.5T, warto w to isc ? To chyba nie jest

> wtrysk besposredni

nie jest.

a sam silnik 2.5T jest genialny w każdym wydaniu - czy to volvo, czy forda. Niestety Euro5 go zabilo...

Co do gazu w S-max 2.5T czytałem, że trzeba coś przy wydechu przerabiać żeby butlę założyć, ale zero konkretów - poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie jest.

> a sam silnik 2.5T jest genialny w każdym wydaniu - czy to volvo, czy forda. Niestety Euro5 go

> zabilo...

> Co do gazu w S-max 2.5T czytałem, że trzeba coś przy wydechu przerabiać żeby butlę założyć, ale

> zero konkretów - poszukaj.

czyli odpada, S-max nie ma zapasówki, więc nie ma jak wsadzić zbiornika tongue.gif

Dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na forum forda sa zdjecia jak zakladaja gaz w s-maxie 2.5T, pod podloga miedzy wydechy

chyba widzialem ten watek, ale to sztuka dla sztuki i nie chcialbym takiej rzezby robic.

BTW. Maja te auta nivomat ? Jezeli nie to jakos tego nie widze, dlugie, dosc ciezkie auto, zbiornik za tylnia osia + jakies bagaze i pasazerowie .. tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to faktycznie miałeś pecha ..

> ale co cię skłoniło w tym kierunku

> czym to auto jest lepsze ( inne ) niż SII ..?

1. wygląd

2. dużo lepsze wyposażenie w tej samej cenie

3. nowocześniejsza technologia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak dobrze rozumiem, według Ciebie m6 kosztuje mniej, niż podobno wyposażony i z podobnymi osiagami

> superb?

Mazda 6 w wersji SkyPassion (czyli najwyzsza) z silnikiem 2.5 Pb 192 KM w Automacie koszt bez rabatu 139.000 zł (po rabatach ok 134.000 zł). Dodatkowo ubezpieczenie rok za 1 zł

Skoda Superb 2.0 TSI DSG L&K z dodatkowo większą navi i systemem bezkluczykowym cennikowo 142.000 zł (po rabatach 7% z tego co pamiętam wychodzi 132.000 zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba widzialem ten watek, ale to sztuka dla sztuki i nie chcialbym takiej rzezby robic.

> BTW. Maja te auta nivomat ? Jezeli nie to jakos tego nie widze, dlugie, dosc ciezkie auto, zbiornik

> za tylnia osia + jakies bagaze i pasazerowie ..

Raczej nie ma nivomatu

Pytanie jak wersje potrzebujesz jesli 5 os to nie ma problemu zeby do bagaznika wsadzic

Jednak zaczalbym od jazdy probnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mazda 6 w wersji SkyPassion (czyli najwyzsza) z silnikiem 2.5 Pb 192 KM w Automacie koszt bez

> rabatu 139.000 zł (po rabatach ok 134.000 zł). Dodatkowo ubezpieczenie rok za 1 zł

> Skoda Superb 2.0 TSI DSG L&K z dodatkowo większą navi i systemem bezkluczykowym cennikowo

> 142.000 zł (po rabatach 7% z tego co pamiętam wychodzi 132.000 zł)

uuuuu

no to rzeczywiście do rozważenia ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raczej nie ma nivomatu

> Pytanie jak wersje potrzebujesz jesli 5 os to nie ma problemu zeby do bagaznika wsadzic

> Jednak zaczalbym od jazdy probnej

Gdzies wyczytalem, ze ma w opcji. Raczej wersja 5 os.

Ten 2.2 jak tobie sie sprawuje, to konstrukcja Forda ? Masz go moze z automatem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Piszesz, że jesteś wysoki, wspominasz o fotelikach, więc będziesz woził dzieciaki-kup sobie np

> Citroena C4, lub innego vanowatego, przy rodzinie funkcjonalność takich samochodów jest nie do

> przecenienia. Jak kupisz z mocnym silnikiem to i pojedziesz szybciej i wygodnie będzie. Tylna

> kanapa to zazwyczaj 3 oddzielne fotele z regulacją, postawa bardziej krzesełkowa, więc ilość

> miejsca naprawdę duża, wysiadanie/wsiadanie/ładowanie dzieciaków to spore ułatwienie.

tylko w takich wyższych autach jest głośno na autostradzie, prędkości >140km/h tylko dla masochistów zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do firmy jest idealny.

idealny do czego? miałem Golfa VI z tym silnikiem i on nie chciał ruszać ze skrzyżowań zlosnik.gif a włączanie się do ruchu trzeba było przemyśleć kilka razy rotfl.gif nie wyobrażam sobie coś jest w Superbie, przecież to jest auto gabarytów i masy np E32 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mało pali. PH za bardzo nie poszaleją bo się nie da. Mało pali. I PH nie chce za dużo siedzieć w

> aucie bo dźwięk i osiągi do tego nie zachęcają. Więc jest efektywniejszy

normalnie chyba się zapisze na test drive, pierwszy raz w życiu, ciekawośc mnie zżera jak to jedzie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> idealny do czego? miałem Golfa VI z tym silnikiem i on nie chciał ruszać ze skrzyżowań a włączanie

> się do ruchu trzeba było przemyśleć kilka razy nie wyobrażam sobie coś jest w Superbie,

> przecież to jest auto gabarytów i masy np E32

Skoda w zestawie daje trzech pudzianów do procedury ruszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napiszę test porównawczy z W124 200D

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie

Jeśli komuś przyszło do głowy montowane silnika 90 konnego (a chyba i jeszcze słabsze były) do MB Eklasa

To dla czego Cię dziwi s

Superb 105 konny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie

> Jeśli komuś przyszło do głowy montowane silnika 90 konnego (a chyba i jeszcze słabsze były) do MB

> Eklasa

> To dla czego Cię dziwi s

> Superb 105 konny

oj nie, nawet 200D nie ma tak żałosnego dołu jak to 1.6TDI (założę się że ma więcej Nm zanim się rozkręci turbo w 1.6), poza tym 200D jest trwałe i nieskomplikowane zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj nie, nawet 200D nie ma tak żałosnego dołu jak to 1.6TDI (założę się że ma więcej Nm zanim się

> rozkręci turbo w 1.6), poza tym 200D jest trwałe i nieskomplikowane

Zgodzę się, z tym że 1.6 nie tylko nie ma dołu, ale i góre ma jakąś taką niewyraźną sick.gif 1.6 TDI jest, niestety, następcą 1,4 TDI no.gif Ma tylko jeden plus (dla niektórych tylko to się liczy) - jest to naprawdę oszczędna jednostka. Ale jazda tym czymś to koszmar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poza ekologami - marketing "diesel już od XXX pln" i dla ofert do podmiotów publicznych - ma być

> diesel i niska cena ...

To zalezy ile mozesz sobie pozwolic emisji CO2*

* w PL termin nieznany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> naprawdę oszczędna jednostka. Ale jazda tym czymś to koszmar.

W PL zgoda, w gorach zgoda, gdzie indziej jest ok. wjezdzasz na autostrade, ustawiasz tempomat i jedziesz.....w miescie 50 i jedziesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj nie, nawet 200D nie ma tak żałosnego dołu jak to 1.6TDI (założę się że ma więcej Nm zanim się

> rozkręci turbo w 1.6), poza tym 200D jest trwałe i nieskomplikowane

Tyle ze w jednym i drugim rozpędzania trwa wieczność wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.