tomaszsk Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Po jakim przebiegu mniej wiecej były u was objawy "zmęczenia" i konieczność wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Po jakim przebiegu mniej wiecej były u was objawy "zmęczenia" i konieczność wymiany u mnie fabryczny wymieniłem przy przebiegu jakieś 130kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Po jakim przebiegu mniej wiecej były u was objawy "zmęczenia" i konieczność wymiany Zmieniłem przy ok.225 kkm.Nie domykał się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Może nie na temat, ale jeśli zamierzasz wymienić to nie kupuj verneta.... są tragiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszsk Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Na temat na temat ,takie informacje są przydatne ,dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atomekk Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Na temat na temat ,takie informacje są przydatne ,dzięki U mnie wytrzymał 150 kkm. Wymieniłem na rozbieralny z bravy. Poszukaj filmiku na YT na temat termostatu w stilo 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Po jakim przebiegu mniej wiecej były u was objawy "zmęczenia" i konieczność wymiany u mnie puszczał po 120kkm i 10 latach, wymieniłem i druga zima jest już ciepła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Po jakim przebiegu mniej wiecej były u was objawy "zmęczenia" i konieczność wymiany Marea 1.6 (praktycznie ten sam termos) fabryczny Behr poleciał po 70 kkm, kupiłem Vernet i wytrzymał 90 kkm. W stilo 1.6 mam jeszcze fabryczny i przebieg 164 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 Witaj, u mnie w w Stilo 1.8 16V oryginalny termostat padł jak na liczniku było około 110000. Natomiast w Palio Weekend 1.6 16V padł przy 120000. Miłego dnia kubussss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 Oryginał wymieniłem przy stuparu tysiącach a teraz po dwóch latach znów muszę (jest na zegarach 180000) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Oryginał wymieniłem przy stuparu tysiącach a teraz po dwóch latach znów muszę (jest na zegarach > 180000) Przy 140tys. wymieniony na verneta - hula już 2 zimę - pion po paru minutach jazdy tyle powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Po jakim przebiegu mniej wiecej były u was objawy "zmęczenia" i konieczność wymiany Wymieniłem mój, bo myślałem, że coś z nim nie tak, ale samochód nagrzewa się dokładnie tak samo jak na starym, dlatego stary uważam za sprawny (trzymał pion w każdym razie), jakby co to oddam za kilka groszy na Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.