nikt-znany Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Ostatnie zdjęcie: KLIK Tuż nad czerwoną ramką... tak to też w innych Hondach wygląda? Jeśli tak to nie dziwię się, że FR-V którą opisywałem była podobnie zżarta od dołu (tylko w przypadku FR-V jest to trochę wcześniejsze stadium utylizacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Ostatnie zdjęcie: > KLIK > Tuż nad czerwoną ramką... tak to też w innych Hondach wygląda? > Jeśli tak to nie dziwię się, że FR-V którą opisywałem była podobnie zżarta od dołu (tylko w > przypadku FR-V jest to trochę wcześniejsze stadium utylizacji). Mój z 2004 jest w dziwnym stanie, bo korozji nie ma. Ale widziałem już podobne strupy w VII gen jak szukałem 2 lata temu auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > ... tak to też w innych Hondach wygląda? Nie. To raczej nie pierwszy wypadek tego akordeona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Tuż nad czerwoną ramką... tak to też w innych Hondach wygląda? Nic niezwykłego - ze swoją Hondą w ASO bywam często, widuję przy tej okazji różne auta innych klientów, rdza widoczna od spodu tu i ówdzie to właściwie żaden ewenement, nawet na całkiem młodych autach. Nie jest oczywiście tak źle jak w np. w przypadku Suzuki ale i tak do np. "francuzów" trudno to w ogóle porównywać w kwestii odporności na solenie dróg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Nic niezwykłego - ze swoją Hondą w ASO bywam często ... Nie zgadzam się. Byłem dzisiaj w serwisie i dokładnie obejrzałem 5 accordów VII z różnych roczników plus mój. Był tylko jeden rdzolot oczywiście 'bezwypadkowy z Belgii' którego podłużnice przypominały precel. Auta nawet z pierwszych roczników były OK. U mnie najgorzej wyglądają jarzma tylnych zacisków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > U mnie najgorzej wyglądają jarzma tylnych zacisków +1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 no to trezba wyjac i ladnie pomalowac no u mnie rudej nie stwierdzono ale ja mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > no to trezba wyjac i ladnie pomalowac > no u mnie rudej nie stwierdzono ale ja mam Załatwię sprawę razem z wymianą przednich zacisków na 2 tłoczkowe od 8gena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 2 tloki z przodu w 8 genie?? musi jakis type s czy cos bo w zwyklym wygladaja identycznie jak nasze szybciej podejda z atr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > 2 tloki z przodu w 8 genie?? musi jakis type s czy cos bo w zwyklym wygladaja identycznie jak nasze Kazdy 2.4 ma 2-tloczek i tarcze 320mm. Podchodzi p&p, oczywiscie nie z felga 16" Natomiast tyl 300mm zdaje sie tak latwo nie podejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 aahhaaaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Załatwię sprawę razem z wymianą przednich zacisków na 2 tłoczkowe od 8gena + 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Kazdy 2.4 ma 2-tloczek i tarcze 320mm. Podchodzi p&p, oczywiscie nie z felga 16" Natomiast tyl > 300mm zdaje sie tak latwo nie podejdzie. I w TypeS i-DTEC i pasuja tez p&p co Civicow i zajefajnie hamuja Odnosnie P&P uwaga, ze seryjne i akcesoryjne fele z ET55 trzeba odsadzic na dystansach, brakuej doslownie 3mm - przynajmniej tak mialem w Civicu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Kazdy 2.4 ma 2-tloczek i tarcze 320mm. Podchodzi p&p, oczywiscie nie z felga 16" Natomiast tyl > 300mm zdaje sie tak latwo nie podejdzie. Ciekawe czy do CRV by podeszlo? Bo std. sa tutaj 293mm przod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Ciekawe czy do CRV by podeszlo? > Bo std. sa tutaj 293mm przod. Przednie zaciski i tarcze sa zamienne we wszystkich Hondach FWD z piasta 5x114,3. Oczywiscie czasem potrzebne sa drobne zabiegi kosmetyczne typu podszlifowanie jarzma albo podlozenie podkladek by idealnie wycentrowac zacisk na tarczy. Ale to kazdy warsztat wykona na miejscu bezproblemowo. Nalezy tylko miec na uwadze, to o czym wspomnial ponizej Filipfm - standardowe OEM felgi 7x17 ET55 nie wejda, podobnie jak mniejsze 16". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Ciekawe czy do CRV by podeszlo? > Bo std. sa tutaj 293mm przod. Mozna sprobowac, hamulce w Hondach cechuje spora zamiennosc Wprawdzie to jakas dziwna srednica, ale jakby sprawdzil wysokosc tarczy i bylaby taka sama to bylaby szansa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Przednie zaciski i tarcze sa zamienne we wszystkich Hondach FWD z piasta 5x114,3. Oczywiscie czasem > potrzebne sa drobne zabiegi kosmetyczne typu podszlifowanie jarzma albo podlozenie podkladek > by idealnie wycentrowac zacisk na tarczy. Ale to kazdy warsztat wykona na miejscu > bezproblemowo. Nalezy tylko miec na uwadze, to o czym wspomnial ponizej Filipfm - standardowe > OEM felgi 7x17 ET55 nie wejda, podobnie jak mniejsze 16". Srednica to nie problem,bo jest 18 cali. Natomiast ET,musialbym spr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Mozna sprobowac, hamulce w Hondach cechuje spora zamiennosc > Wprawdzie to jakas dziwna srednica, ale jakby sprawdzil wysokosc tarczy i bylaby taka sama to > bylaby szansa Hmmm tak przegladalem allegro,ale jakos w oczy mi nie wpadl takie zaciski o ktorych tu w temacie mowa. Moze ktos by linka podal,czego szukac.? Wysokosc tarczy??W jakim sensie ta wysokosc zmierzyc? Bo musze przyznac,ze latwiej taka krowe (CRV) rozpedzic,niz zatrzymac. Chociaz moze zbyt wiele wymagam od pojazdu typu suv. EDit. W katalogu IC podaje takie wymiary przednich: Średnica [mm]: 293 Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 28,0 Minimalna grubość [mm]: 26 Typ tarczy hamulcowej: wentylowany Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą Ilość otworów: 5 średnica otworu [mm]: 114,3 Wysokość [mm]: 47,1 średnica otworu centrujacego [mm]: 64,1 Średnica wewnętrzna [mm]: 155 otwór o śr [mm]: 12,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Hmmm tak przegladalem allegro,ale jakos w oczy mi nie wpadl takie zaciski o ktorych tu w temacie > mowa. > Moze ktos by linka podal,czego szukac.? I raczej nie znajdziesz bo nikt ich samych nie sprzedaje, za mloda fura jeszcze, nie porozbierana na czesci absolutnie pierwsze. Natknac sie na nie mozna szukajac calych zwrotnic, np TUTAJ > W katalogu IC podaje takie wymiary przednich: > Średnica [mm]: > 293 > Grubość tarczy hamulcowej [mm]: > 28,0 > Minimalna grubość [mm]: > 26 > Typ tarczy hamulcowej: > wentylowany > Powierzchnia: > pokryty dodatkową warstwą > Ilość otworów: > 5 > średnica otworu [mm]: > 114,3 > Wysokość [mm]: > 47,1 > średnica otworu centrujacego [mm]: > 64,1 > Średnica wewnętrzna [mm]: > 155 > otwór o śr [mm]: > 12,7 Teoretycznie standardowy wymiar Hondy. Jednak moze byc problem ze srednica wewnetrzna - piszesz, ze u Ciebie 155, a katalog IC dla Accorda 2.4 podaje 151... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Przednie zaciski i tarcze sa zamienne we wszystkich Hondach FWD z piasta 5x114,3. Oczywiscie czasem > potrzebne sa drobne zabiegi kosmetyczne typu podszlifowanie jarzma albo podlozenie podkladek > by idealnie wycentrowac zacisk na tarczy. Ale to kazdy warsztat wykona na miejscu > bezproblemowo. Nalezy tylko miec na uwadze, to o czym wspomnial ponizej Filipfm - standardowe > OEM felgi 7x17 ET55 nie wejda, podobnie jak mniejsze 16". 18 tez nie wchodza. Mam akcesoryjne do UFO. 18" 7,5" ET55. Nawet na stronce z akcesoriami dla accorda, przy 18" felgach jest adnotacja "Nie stosować dla wersji z 18" kołami w standardowym wyposażeniu." Chociaz ztcp, to w TypeSie felgi tez maja ET55, ale widac inny ksztalt ramion. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 Czyli trzeba by pierscien dotoczyc. Hmmm, pomysl ogolnie dosc ciekawy z wiekszym hamulcem. Tylko widze,ze trzeba poczkac az ceny spadna troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Czyli trzeba by pierscien dotoczyc. Niestety odwrotnie - moze nie wejsc na Twoja piaste skoro ma mniejsza srednice. Ale byc moze to po prostu roznica pomiaru (srednica wewnatrz dzwonu vs zewnetrzna). Nie przymierzysz to sie nie przekonasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > 18 tez nie wchodza. Mam akcesoryjne do UFO. 18" 7,5" ET55. > Nawet na stronce z akcesoriami dla accorda, przy 18" felgach jest adnotacja > "Nie stosować dla wersji z 18" kołami w standardowym wyposażeniu." > Chociaz ztcp, to w TypeSie felgi tez maja ET55, ale widac inny ksztalt ramion. Hmmm ja mam takie http://allegro.pl/felga-aluminiowa-18-honda-crv-cr-v-18x7j-et50-i3880036662.html Wiec et mniejsze. Tylko nie wiem jakie jest et w letnich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Hmmm ja mam takie http://allegro.pl/felga-aluminiowa-18-honda-crv-cr-v-18x7j-et50-i3880036662.html > Wiec et mniejsze. > Tylko nie wiem jakie jest et w letnich. ET mniejsze, ale i wezsze o pol cala czyli dalej moze byc lipton, bo w zasadzie zewnetrzna granica felgi jest identycznie ustawiona jak przy ET55 i 7,5J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > ET mniejsze, ale i wezsze o pol cala czyli dalej moze byc lipton, bo w zasadzie zewnetrzna granica > felgi jest identycznie ustawiona jak przy ET55 i 7,5J Ehhh czyli raczej nie wykombinuje sie nic. Tzn. trzeba by miec wszystko pod reka i spr. Bo to niestety nie accord gdzie szlaki sa przetarte. No nic,dzieki koledzy za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Ehhh czyli raczej nie wykombinuje sie nic. > Tzn. trzeba by miec wszystko pod reka i spr. > Bo to niestety nie accord gdzie szlaki sa przetarte. > No nic,dzieki koledzy za pomoc Ja jak kupilem taki zestaw do Civica tez przecieralem szlaki nie znalazlem nikogo kto by cos takiego zrobil ale bylo duzo poszlak, ze zadziala (zamiennosc hamulcow miedzy Accordem i Civicem kilku sasiednich generacji). Wiec zaryzykowalem, kupilem zestaw, zrobilem przymiarke mechaniczna i bingo Civic nareszcie dobrze hamuje Aa jeszcze jedno. Jakas amerykanska wersja CRV miala dwutloczkowy zacisk - kiedys widzialem na allegro, ale tylko jedna strona. Edyta nr2. Te wygladaja na dwutloczki i sa ... w cenie zlomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Ja jak kupilem taki zestaw do Civica tez przecieralem szlaki nie znalazlem nikogo kto by cos > takiego zrobil ale bylo duzo poszlak, ze zadziala (zamiennosc hamulcow miedzy Accordem i > Civicem kilku sasiednich generacji). > Wiec zaryzykowalem, kupilem zestaw, zrobilem przymiarke mechaniczna i bingo > Civic nareszcie dobrze hamuje > Aa jeszcze jedno. Jakas amerykanska wersja CRV miala dwutloczkowy zacisk - kiedys widzialem na > allegro, ale tylko jedna strona. > Edyta nr2. > Te wygladaja na dwutloczki i sa ... w cenie zlomu Dzieki. Zadzwonie i moze sie czegos dowiem.Najwyzej pozniej tarcze z USA trzeba bedzie ciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Dzieki. > Zadzwonie i moze sie czegos dowiem.Najwyzej pozniej tarcze z USA trzeba bedzie ciagnac No trzeba by pogooglac jaka byla srednica tarczy w CRV w USDM i bedzie wszystko wiadomo Przy takiej cenie, kupilbym nawet jakbym mial oddac na zlom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > No trzeba by pogooglac jaka byla srednica tarczy w CRV w USDM i bedzie wszystko wiadomo > Przy takiej cenie, kupilbym nawet jakbym mial oddac na zlom Poczekam do poniedzialku,bo facet ma spr. czy ma tarcze do tego. Fakt,ze nie do jezdzenia,ale wymiary mozna zlapac. Ale na 99% biore te zaciski. Chyba,ze sie okaze,ze to nie z CRV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Nie zgadzam się. Ale to niczego w kwestii faktów nie zmienia - popularne marki "z japońskim rodowodem" rdzewieją zdecydowanie powyżej przeciętnej. Najgorzej jest chyba z Suzuki (bardzo podobał mi się Kizashi - do czasu aż obejrzałem spód demo-cara po jednej zimie ), Toyoty też gniją od spodu całkiem nieźle i w sumie od lat powtarzalnie - 12 lat temu podłoga w mojej wówczas rocznej Corolli była rudawa, obecnie w dwuletnim Aurisie HSD (ten poprzedni model) wygląda to podobnie. Honda wypada tu lepiej - chociaż ogólnie też bez jakiejś rewelacji. W autach cztero-pięcioletnich rdza to nic niezwykłego, zdarza się i w młodszych, chociaż Accord koroduje zdecydowanie mniej chętnie niż np. Civic - w Civicu VIII wzmocnienie przednie potrafiło być podrdzewiałe jeszcze przed wyjazdem z salonu. W każdym razie warto poświęcić chwilkę czasu po każdym sezonie zimowym i pooglądać dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 mazde dzis mialem na podnosniku, 2006 6stka tylnego zawiasu to tam malo zostalo, wsyztsko zardzewiale wydech podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > mazde dzis mialem na podnosniku, 2006 6stka > tylnego zawiasu to tam malo zostalo, wsyztsko zardzewiale > wydech podobnie Dokąd ten świat zmierza z taką jakością produktu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Dokąd ten świat zmierza z taką jakością produktu... Ekologia, samochody sa biodegradowalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > mazde dzis mialem na podnosniku, 2006 6stka > tylnego zawiasu to tam malo zostalo, wsyztsko zardzewiale > wydech podobnie Z Mazdą to w ogóle sytuacja jest dziwna - nowe MX5 trzymają się w miarę dobrze, a dla odmiany np. 6 korodują bardzo szybko: widziałem dwie szóstki z 2011 roku z purchlami na rantach tylnych błotników. Nowa 6 kombi wygląda całkiem zgrabnie, do tego 2.5 z automatem w wersji Skypassion ma całkiem rozsądną cenę w kontekście wyposażenia - ale patrząc na poprzednika trochę strach kupować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > Nowa 6 kombi wygląda całkiem zgrabnie, do tego 2.5 z automatem w wersji Skypassion ma całkiem > rozsądną cenę w kontekście wyposażenia - ale patrząc na poprzednika trochę strach kupować. Ponoć blachy cienkie więc może zdąży skorodować na wylot jeszcze w okresie gwarancji.... i gwarant naprawi za free. A jak jest naprawdę, to pożyjemy, zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Nowa 6 kombi wygląda całkiem zgrabnie, do tego 2.5 z automatem w wersji Skypassion ma całkiem > rozsądną cenę w kontekście wyposażenia - ale patrząc na poprzednika trochę strach kupować. piekne auto, zdradzilbym honde dla niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > Nie zgadzam się. > Byłem dzisiaj w serwisie i dokładnie obejrzałem 5 accordów VII z różnych roczników plus mój. > Był tylko jeden rdzolot oczywiście 'bezwypadkowy z Belgii' którego podłużnice przypominały precel. > Auta nawet z pierwszych roczników były OK. > U mnie najgorzej wyglądają jarzma tylnych zacisków W ostatnim czasie obejrzałem 2 Accordy z 2004. W tym jeden z PL salonu, trochę ponad 100kkm przebiegu. Każdy element karoserii miał oryginalny lakier. Ładne auto... ale jeszcze przed obejrzeniem podwozia wyszły: 1. początki rdzy na tylnym nadkolu 2. rdza na zgrzewie na dole tylnych drzwi. Wchodzimy pod auto i: 1. strupy rdzy na tylnej belce tej znajdującej się pod tylnym zderzakiem (widok lekko dramatyczny) - w ogóle czy ta belka odkręca się od reszty budy? 2. tylny stabilizator jak i pozostałe elementy w rdzy. Lakier ze stabilizatora odchodzi a pod nim grubo rdzy... 3. początki rdzy wychodzącej na zgrzewach. 4. z przodu pod silnikiem była osłona, więc niewiele było widać - wystawały jakies dwa elementy przy przednim zderzaku też w rdzy. 5. Mocowanie przednich foteli w rdzy (farba dawno temu zeszła z nich). 6. osłona tłumika środkowego (lub kata - dokładnie nie pamiętam co tam było) mocowana na 4 śrubkach nie istniała i widać było, że po prostu mocowania skorodowały i odpadła. Resztki mocowań zostały. Na przykładzie tego ostatniego którego wyżej opisałem dochodzę do wniosku, że 10 letni Accord ma solidne problemy z rdzą, a Ci którzy mówią że ich Accordeony są bez rudzielca po prostu nie oglądali ich w ostatnim czasie zbyt dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Na przykładzie tego ostatniego którego wyżej opisałem dochodzę do wniosku, że 10 letni Accord ma > solidne problemy z rdzą, a Ci którzy mówią że ich Accordeony są bez rudzielca po prostu nie > oglądali ich w ostatnim czasie zbyt dokładnie. Jesteś w błędzie. W środę sfotografuję Ci swoje auto do spodu, 2004 rok i 215 tyś nalotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > ... nie oglądali ich w ostatnim czasie zbyt dokładnie. Czyżby Nie wszyscy jeżdżą egzemplarzami 'bezwypadkowymi z salonu'. Szczęściarze /na przykład ja/ jeżdżą bezwypadkowymi z salonu i nie ma rdzy. Ani grama. O sorry, jarzma tylnych hamulców mogę uznać za powierzchniowo skorodowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Czyżby > Nie wszyscy jeżdżą egzemplarzami 'bezwypadkowymi z salonu'. > Szczęściarze /na przykład ja/ jeżdżą bezwypadkowymi z salonu i nie ma rdzy. Ani grama. > O sorry, jarzma tylnych hamulców mogę uznać za powierzchniowo skorodowane To widzisz - auto w 100% niemalowane z zewnątrz, a więc z dużym prawdopodobieństwem bezwypadkowe... i rdzewieje strasznie. Być może jest to po części efekt trzymania go w ciepłym, ogrzewanym garażu. Nie wiem, stwierdzam co widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Jesteś w błędzie. W środę sfotografuję Ci swoje auto do spodu, 2004 rok i 215 tyś nalotu. Jak będziesz miał możliwość wrzuć, bo ja powoli dochodzę do wniosku że 10 letnia Honda po prostu jest rdzewiuchem. Na jej tle 11 letnie Audi które w piątek oglądałem wypada znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Jak będziesz miał możliwość wrzuć, bo ja powoli dochodzę do wniosku że 10 letnia Honda po prostu > jest rdzewiuchem. > Na jej tle 11 letnie Audi które w piątek oglądałem wypada znakomicie. To kup już to Audi i nie męcz więcej. Mam 4 Hondy starsze niż 10 lat i tego typu problemów z korozją brak. Jak dbasz, tak masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > To kup już to Audi i nie męcz więcej. Piszę co widzę, męczy Ciebie czytanie to dodaj mnie do ignorowanych - problem będziesz miał z głowy. Audi miało inne problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > To widzisz - auto w 100% niemalowane z zewnątrz ... Niemalowane absolutnie nie równa się bezwypadkowe. Widziałem auta z wymienionym całym przodem i przeszczepionymi ćwiartkami które również nie były ponownie malowane. Blacharz potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > Na przykładzie tego ostatniego którego wyżej opisałem dochodzę do wniosku, że 10 letni Accord ma > solidne problemy z rdzą Oczywiście, że ma - w ASO wystarczy przejści sie po hali napraw i na przykładzie aut wiszących na podnośnikach widać, jak pordzewiałe sa te "nierdzewiejące" auta: Honda sprzed 2008 roku bez śladów korozji to raczej rodzynek a nie standard. Sam w swoim Civicu (2010) będe musiał naprawiać przednie drzwi - rdzewieją dookoła klamek. Jeśli szukasz dziesięciolatka, to IMO zapomnij o Hondzie i ogólnie o Japończykach, europejskie marki (nie wszystkie) są lepiej przed korozją zabezpieczone. Cuda to znajdziesz tylko na Autokąciku , w rzeczywistości o to trudniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > Oczywiście, że ma ... Czytając twoje historie doszedłem do wniosku, że byłeś/jesteś posiadaczem największej kolekcji padlin w historii motoryzacji. Na szczęście są ludzie, których twój pech nie dotyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > Jak będziesz miał możliwość wrzuć, bo ja powoli dochodzę do wniosku że 10 letnia Honda po prostu > jest rdzewiuchem. > Na jej tle 11 letnie Audi które w piątek oglądałem wypada znakomicie. bzdura zgoda co do odpadajacej farby z tylnego stabilizatora i na tym uchyu do holowania z przodu reszty nie stwierdzilem audi - mialem na podnosniku a3 2000 rok, 1,8t zardzewialy wydech, rudy osad na podluznicach i laczeniach pod spodem z silnika lecial olej wszedzie choc taka mala ciekawostka, wg papierow rozrzad nigdy nie byl wymieniany a nalot 250kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > bzdura > zgoda co do odpadajacej farby z tylnego stabilizatora i na tym uchyu do holowania z przodu > reszty nie stwierdzilem To ja nie wiem, może taki wpływ na rozwój rudzielca ma trzymanie auta w ogrzewanym garażyku... dwa z kilku oglądanych tak były trzymane. > audi - mialem na podnosniku a3 2000 rok, 1,8t > zardzewialy wydech, rudy osad na podluznicach i laczeniach pod spodem W tym co w piątek widziałem wydech w okolicach środkowego i tuż za rozwidleniem na dwururkę był w stanie agonalnym, tzn. mocniej pociągnąłbyś i coś pękłoby :-) Auto 200kkm przebiegu, only noPb! Pod tym względem układy wydechowe Hondy są zwykle w dużo lepszym stanie. Poza wydechem, malowanym błotnikiem na którym zaczynąło kwitnąć więcej rudzielca w sumie nie było. > z silnika lecial olej wszedzie W tym też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Oczywiście, że ma - w ASO wystarczy przejści sie po hali napraw i na przykładzie aut wiszących > na podnośnikach widać, jak pordzewiałe sa te "nierdzewiejące" auta: Honda sprzed 2008 roku bez > śladów korozji to raczej rodzynek a nie standard. Sam w swoim Civicu (2010) będe musiał > naprawiać przednie drzwi - rdzewieją dookoła klamek. > Jeśli szukasz dziesięciolatka, to IMO zapomnij o Hondzie i ogólnie o Japończykach, europejskie > marki (nie wszystkie) są lepiej przed korozją zabezpieczone. Cuda to znajdziesz tylko na > Autokąciku , w rzeczywistości o to trudniej... Pokaż tą rdzę dookoła klamek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Pokaż tą rdzę dookoła klamek Nie mam fotki, bo oddając auto do serwisu nie wiedziałem o problemie - pękła mi znowu ta plastikowa nakładka na klamkę (standardowa usterka w FK2): Oddałem auto do ASO, bo oprócz klamki do wymiany jest podświetlana listwa progu i łożyska McPhersonów z przodu - auto jest już po gwarancji. Przy demontażu klamki okazało się, że cała kaseta klamki przesuwając się lekko w otworze w drzwiach poobcierała blachę i od środka jest tam korozja - poprosiłem o rozebranie drugich drzwi i tam było to samo. Problem jest typowy - na civicklubie był opisywany w jakimś wątku o zabezpieczeniu przed korozją. W ASO mają to wyczyścić, zabezpieczyć podkładem antykorozyjnym i pomalować drzwi - a przy okazji klamki mają zostać zamontowane tak, żeby kasety sie nie przesuwały. Całość ma kosztować 1000 zł, co uważam za rozsądną wycenę, zważywszy na to, że mam lakier trójwarstwowy, więc dla lakiernika troche bardziej kłopotliwy. Ogólnie jest to zwykłe niechlujstwo fabryki - podobną sytuację miałem z tylnymi lampami - te części, które są w błotniku, nie były zamontowane stabllnie i pobdzierały lakier z górnej krawędzi zderzaka , też trzeba było to poprawić. Podobnie jak zabezpieczenie antykorozyjne podwozia, bo robiły się pęcherze i się łuszczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.