Skocz do zawartości

1 MWh


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

http://florydziak.blogspot.com/2014/02/11978-kwh.html

Można już Teslą przejechać z Los Angeles do Nowego Jorku korzystając wyłącznie z Superchargerów = robiąc 30 minut przerwy co 3 godziny jazdy. Właściwie to nawet daje się przejechać z Miami do Seattle, choć trzeba by bardzo okrężną drogą jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://florydziak.blogspot.com/2014/02/11978-kwh.html

> Można już Teslą przejechać z Los Angeles do Nowego Jorku korzystając wyłącznie z Superchargerów =

> robiąc 30 minut przerwy co 3 godziny jazdy. Właściwie to nawet daje się przejechać z Miami do

> Seattle, choć trzeba by bardzo okrężną drogą jechać.

A jak po drodze będzie wypadek i postoisz 2h w korku z pracującą klimą?

cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak będzie miał zamknięte to powietrze skąd weźmie, z łąki?

Nie wiem. Moje auto włącza w takich sytuacjach obieg zamknięty właśnie po to, żebym nie wąchał spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A temperatura to by stała w miejscu ?

> Słońce na Florydzie nagrzewa auto w momencie.

> HanYs

Tesla jest zrobiona jak termos właśnie po to by jak najmniej energii zużywało AC. Ale oczywiście że jak utkniesz w korku to może energii braknąć. Ale w końcu Teslę można naładować w dowolnej stacji do ładowania, których jest znacznie więcej niż superchargerów. Tyle że wolniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prądu w baniaku przyniesiesz ?

> HanYs

Tak samo jak paliwa na środku pustyni.

Nie wiem, czemu jesteście tak negatywnie nastawieni na meleksy. Są czystrze, cichsze, szybsze i mocniejsze. Z roku na rok będzie ich coraz więcej i wtedy będą powstawać stacje "dokujące".

Zasilenie tych stacji jest znacznie łatwiejsze niż dowożenie paliwa cysternami.

IMO póki co najlepszym wyjściem jest hybryda z silnikiem spalinowym jedynie do ładowania akumulatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co to będzie miało wspólnego z utrzymaniem w aucie niskiej temperatury?

A otwiera sie okno w upale w celu obniżenia temperatury? A nie w celu załapania sie na przewiew? i ew obniżenia wilgotności wewnątrz? - choc przyznaje ze to raczej argument w Arizonie... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak samo jak paliwa na środku pustyni.

Z reguły autami jeździ się po drogach rotfl.gif

Ugrzęźniesz 100 mil od cywilizacji i słono zapłacisz za lawetę, a benzynę w baniaku możesz dostać od przezornego turysty.

> Nie wiem, czemu jesteście tak negatywnie nastawieni na meleksy. Są czystrze, cichsze, szybsze i

> mocniejsze. Z roku na rok będzie ich coraz więcej i wtedy będą powstawać stacje "dokujące".

W mieście , spoko. Dalekie wyjazdy to bezsens.

> IMO póki co najlepszym wyjściem jest hybryda z silnikiem spalinowym jedynie do ładowania

> akumulatorów.

Chevy Volt devil.gifjakiś tekst

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z reguły autami jeździ się po drogach

> Ugrzęźniesz 100 mil od cywilizacji i słono zapłacisz za lawetę, a benzynę w baniaku możesz dostać

> od przezornego turysty.

Jest ryzyko jest przyjemność.

> W mieście , spoko. Dalekie wyjazdy to bezsens.

Obecnie tak, ale przyszłości wszystko może wyglądać inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest ryzyko jest przyjemność.

> Obecnie tak, ale przyszłości wszystko może wyglądać inaczej.

Naukowcy z MIT mają ciekawy pomysł:

http://www.huffingtonpost.com/2011/06/13/cambridge-crude-mit-battery_n_875996.html

"płynne baterie" - zamiast wymieniać baterię na stacji, spuszczamy ją i tankujemy nową, naładowaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co ty palisz kolego? Moim zdaniem około 25 groszy!!! I to pokazuje jak jesteśmy dymani przez

> eurokołchoz.

No mnie przy podzieleniu kwoty rachunku za zużycie około 500 kWh miesięcznie przez owo zużycie nie chce wyjść mniej, niż 62 grosze za kWh. I czniam opowieści, że kWh jest po 40 czy 50 groszy w pozycji "energia", bo ja płacę cały rachunek, a nie jego jedną pozycję. I kwoty "stałe" przy takim zużyciu to mało znacząca część.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest ryzyko jest przyjemność.

Moim zdaniem marnowanie czasu i pieniędzy to średnia przyjemność ale kto co lubi grinser006.gifwink.gif

> Obecnie tak, ale przyszłości wszystko może wyglądać inaczej.

O tym piszę. Teraz jeszcze jest za wcześnie.

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Naukowcy z MIT mają ciekawy pomysł:

> http://www.huffingtonpost.com/2011/06/13/cambridge-crude-mit-battery_n_875996.html

> "płynne baterie" - zamiast wymieniać baterię na stacji, spuszczamy ją i tankujemy nową, naładowaną.

I inne super baterie z MIT też są w planach ale musimy jeszcze poczekać zlosnik.gif

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.