karolKK Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Jakie 100% o czym Ty mówisz?Wytłoczenie elementów to jedno, a ich montaż i spasowanie względem > siebie to drugie. Maski czy błotników nie przykręca komputer tylko Rysio z Jankiem, a jeśli > jest słaba kontrola odbiorcza na linii, to przechodziły krzywusy, bo robione aby szybciej, > więc tu nie ma żadnej powtarzalności, a nie 100% o czym piszesz Błotniki przykręca się do nadwozia, maskę też. Jeżeli nadwozie jest spasowane dobrze - a to akurat jest spawane, zgrzewane i składane na linii przez roboty to przykręcenie błotników i maski to już kwestia rzeczywiście odpowiedniego osadzenia przez człowieka. Wskazuje to jednak to, ze końcowa kontrola jakości tam praktycznie nie istniała, bo w przypadku takich różnic w szparach samochód nie powinien zjechać z linii, tylko wrócić i powinni mu poprawnie dokręcić błotniki i maskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > to skąd biorą się takie rodzynki, skoro schodzą z jednej linii montażowej z innymi? > Przecież to produkcja taśmowa, nie manufaktura i powtarzalność jest 100% za każdym razem. Podobno forma która wytłacza blachy też się zużywa (odkształca czy coś). I po jakimś czasie już te blachy lekko inne wychodzą spod prasy. Kwestia tylko czy formę wymieni się wcześniej (mniejsza oszczędność) czy później (większa) Montaż też ma pewnie wpływ. Tu masz fotki mojego Stilo jeszcze zanim moja żona rozcięła go na całej długości o burtę ciężarówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ale opinia od użytkowników? Bo ja pytając użytkowników słyszę same och i ach, jedyne co to że nieco > słaby jak do takiej budy... Użytkowników i to z rodziny i znajomych.... spalanie rzędu 10l na kombi może nie jest duże, ale wybrałem jednak Astrę jak w podpisie i wychodzi jedynie 6l/100 a wielkość czy komfort podróżowania jest taki sam.... Na zmianę jeździmy do pracy z kolegą raz Stilo raz Astrą to wiem jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Podobno forma która wytłacza blachy też się zużywa (odkształca czy coś). I po jakimś czasie już te > blachy lekko inne wychodzą spod prasy. Kwestia tylko czy formę wymieni się wcześniej (mniejsza > oszczędność) czy później (większa) > Montaż też ma pewnie wpływ. > Tu masz fotki mojego Stilo jeszcze zanim moja żona rozcięła go na całej długości o burtę ciężarówki czy te zdjęcia przedstawiają tego MultiWagona jako bezwypadkowego? Bo drzwi kierowcy wyglądają na malowane, to też nie wiem czy brak pod uwagę te szpary bo mogą nie być już fabryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > czy te zdjęcia przedstawiają tego MultiWagona jako bezwypadkowego? > Bo drzwi kierowcy wyglądają na malowane, to też nie wiem czy brak pod uwagę te szpary bo mogą nie > być już fabryczne To był mój Stilon od nowości z salonu. Mógł mieć oczywiście coś robione przed sprzedażą. Tego nie wiem. Potem moja żona przyhaczyła o burtę ciężarówki i rozcięła go od przedniego błotnika do tylnego jak otwieraczem do konserw. Cały bok był wymieniany w ASO. Ale to była prawa strona. I w ostateczności nie pomogło to na spasowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > czy te zdjęcia przedstawiają tego MultiWagona jako bezwypadkowego? > Bo drzwi kierowcy wyglądają na malowane, to też nie wiem czy brak pod uwagę te szpary bo mogą nie > być już fabryczne Dodam że stilony i odcieniami czasami na elementach się różniły już od wyjazdu z salonu W przypadku tego modelu, wróżenie ze zdjęć nie ma najmniejszego sensu, bo można skreślić bezwypadkowy, nie malowany powtórnie egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Dodam że stilony i odcieniami czasami na elementach się różniły już od wyjazdu z salonu W > przypadku tego modelu, wróżenie ze zdjęć nie ma najmniejszego sensu, bo można skreślić > bezwypadkowy, nie malowany powtórnie egzemplarz. Prawda. Akurat mój wszystkie odcienie miał ok (to co widać to tylko tak na zdjęciu wyszło). Ale szpary to osobna historia BTW bardzo go miło wspominam i naprawdę nie żałowałem i nie żałuję zakupu mimo różnego rodzaju drobnych usterek. Wyszedł tani w eksploatacji, stosunkowo niezawodny, wygodny i szybki lub oszczędny. Raz tylko awaria go unieruchomiła jak z nieznanych przyczyn spalił się rozrusznik (wymieniony na gwarancji). Wtedy musiałem uruchomić go 'z pychu' przez holowanie i o własnych siłach dojechał do serwisu (gdzie stał ponad tydzień czekając na nowy rozrusznik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Lesiu znowu bladzisz..... > Jest coś co Ci sie podoba i nie narzekasz? > Mam 100 kg i 2 metry. > Na liczniku 194kkm. > Zapraszam na oględziny tapicerki fotela kierowcy. > Rozumiem narzekania na traktora w mieście. > Ale Twoje pomysly na wymiane uszczelek i przetarcie tapicerki mnie rozwalaja. > Okej.. nie jeden gąbkę profilowa siedziska złamał. > Ale tapicerkę chyba pierwszy przetarleś. Zaglądam czasami do zaparkowanych Stilo i w wielu jest to przetarte dokładnie tak jak u mnie. Ruszyłem tyłek i tak to wygląda przy 186 tys, rok produkcji 2005 grudzień: A tu bonusik - po takim przebiegu kierownica wygląda tak (i nie ma się co łudzić, jak widzę na giełdach Stilony co mają 120 tys. i kierownicę jak nową, to znaczy że kierownica jest nowa bo...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Gdy rozleci sie gąbka, to trzeba ją wymienić, bo potem poszycie jest niszczone przez metalową część > stelaża. O ile pamiętam, to ze 3-4 lata temu była dyskusja na ten temat i ostrzegalem przed > takim właśnie scenariuszem. Dobra, ale problemy w tym i Twoje to siedzisko raczej niż oparcie. Czy źle pamietam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Dobra, ale problemy w tym i Twoje to siedzisko raczej niż oparcie. Czy źle pamietam? Problem jest tu i tu ten sam - jeśli zrobiła się dziura w gąbce, to poszycie poleci następne. Twinsen zignorował dobrą radę i teraz problem jest większy: gąbka jest i tańsza i łatwiejsza do zdobycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Problem jest tu i tu ten sam - jeśli zrobiła się dziura w gąbce, to poszycie poleci następne. > Twinsen zignorował dobrą radę i teraz problem jest większy: gąbka jest i tańsza i łatwiejsza > do zdobycia. I tak bym tego samemu nie wymienił, za dużo rzeczy można popsuć. Dam to do tapicera i mi zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Problem jest tu i tu ten sam - jeśli zrobiła się dziura w gąbce, to poszycie poleci następne. > Twinsen zignorował dobrą radę i teraz problem jest większy: gąbka jest i tańsza i łatwiejsza > do zdobycia. Nie ogarniam tego, sam widziałeś- mały nie jestem. Problemu nie znam... wrzucę później swój taboret. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Nie ogarniam tego, sam widziałeś- mały nie jestem. > Problemu nie znam... wrzucę później swój taboret. A ja jeszcze mam na maksa podniesione do góry siedzisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Zaglądam czasami do zaparkowanych Stilo i w wielu jest to przetarte > dokładnie tak jak u mnie. Ruszyłem tyłek i tak to wygląda przy > 186 tys, rok produkcji 2005 grudzień: współczuję, u mnie na oparciu siadu nie ma > A tu bonusik - po takim przebiegu kierownica wygląda tak (i nie ma > się co łudzić, jak widzę na giełdach Stilony co mają 120 tys. > i kierownicę jak nową, to znaczy że kierownica jest nowa bo...) masz ręce jak papier ścierny. Moge ci pokazać foto mojej kierownicy zdjętej przy ok 150 tys, przy twojej wygląda jak nówka z salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > współczuję, u mnie na oparciu siadu nie ma > masz ręce jak papier ścierny. Moge ci pokazać foto mojej kierownicy zdjętej przy ok 150 tys, przy > twojej wygląda jak nówka z salonu. Za często kręcę przy manewrach jedną ręką, a Dual Drive mam zawsze włączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMAN Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Możliwe to stan, przebieg itd...? > Stilo Jak z Niemiec to jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Tu masz fotki mojego Stilo jeszcze zanim moja żona rozcięła go na całej długości o burtę ciężarówki Ciekawe zasłonięcie rejestracji na ostatnim zdjęciu. I tak widać, jakie to litery/cyferki. Pomijając nawet fakt, że na innych zdjęciach nie są zasłonięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ciekawe zasłonięcie rejestracji na ostatnim zdjęciu. I tak widać, jakie to litery/cyferki. > Pomijając nawet fakt, że na innych zdjęciach nie są zasłonięte. To był test na potrzeby fotoradarów, żeby się nie czepiała, że tablice zasłonięte. Miałem mówić, że samo się tymi liśćmi Docelowo jednak używałem liści z bananowca. Jeden wystarczył na cały numer Tak poważnie to stare tablice (dawno nieaktualne) więc nie trudziłem się z zasłanianiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Za często kręcę przy manewrach jedną ręką, a Dual Drive mam zawsze włączone O to to. Przy tym City aż się prosiło kręcić jedną ręką. Ja jeszcze jeździłem (w zimę OFC) w skórzanych rękawiczkach bez palców. Mojej kierownicy po 240kkm daleko do Twojej niemniej juz po 100-150kkm była widocznie zużyta 'na godzinie 10'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Za często kręcę przy manewrach jedną ręką, a Dual Drive mam zawsze włączone no ja też, nie wiem jak poprzedni właściciele. Twoja kiera wygląda tak, jak w moim służbowym doblo, z przebiegiem 90 tys km i wiekiem 10 lat, z tą różnicą, że tam jeździ tak średnio ok 7-9 różnych kierowców i to z różnymi, rożnie brudnymi rękami i jakieś 70% tego przebiegu to kręcenie sie po zakładzie 1-2 km/przejazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Jak z Niemiec to jest możliwe. o wszelki duch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > o wszelki duch Niemiec płakał jak sprzedawał jak nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.