Skocz do zawartości

captiva lt+ BRAĆ ???


mati1.6dohc

Rekomendowane odpowiedzi

no dobra.

faktycznie nie jest łatwo.

zarezerwowałem jedną ( wlasciwie to znajomi poczynili taki szalony krok- chyba biometr niekorzystny hehe.gif)

nie siedzieli w środku bo nie ma gdzie zrobic test drive boje_sie.gif

2.2 diesel

swoją drogą to jakaś histeria klientów ..

105 tysi

ma toto wozidło jakieś wady?

wyczytałem wszystko z szukajki, i chyba nie jest źle hmm.gif

co sądzi Szanowne AK ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra.

> faktycznie nie jest łatwo.

> zarezerwowałem jedną ( wlasciwie to znajomi poczynili taki szalony krok- chyba biometr niekorzystny

> )

> nie siedzieli w środku bo nie ma gdzie zrobic test drive

> 2.2 diesel

> swoją drogą to jakaś histeria klientów ..

> 105 tysi

> ma toto wozidło jakieś wady?

> wyczytałem wszystko z szukajki, i chyba nie jest źle

> co sądzi Szanowne AK ?

Glowna wada to IMHO fakt, ze Chevi wycofuje sie z rynku...

Pytanie jak bedzie wygladac dostepnosc gratow za 4-5 lat, bo model nie jest przesadnie popularny wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Glowna wada to IMHO fakt, ze Chevi wycofuje sie z rynku...

> Pytanie jak bedzie wygladac dostepnosc gratow za 4-5 lat, bo model nie jest przesadnie popularny

O graty bym sie nie bal bo beda. Bardziej o utrate wartosci. 105k to mozna o Sorento myslec. Albo o Kuga. Nie wiem czy bym w strone Forda nie poszedl. Zwlaszcza, ze to to nazywane jest przez Oziego Craptiva a tam jednak wiecej tego poszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra.

> faktycznie nie jest łatwo.

> zarezerwowałem jedną ( wlasciwie to znajomi poczynili taki szalony krok- chyba biometr niekorzystny

> )

> nie siedzieli w środku bo nie ma gdzie zrobic test drive

> 2.2 diesel

> swoją drogą to jakaś histeria klientów ..

> 105 tysi

> ma toto wozidło jakieś wady?

> wyczytałem wszystko z szukajki, i chyba nie jest źle

> co sądzi Szanowne AK ?

Jezdziles tym ?

Dla mnie te auto sie podobalo .. dopoki sie nim nie przejechalem tongue.gif. Nie wiem na ile ten nowy jest taki sam jak MY11, ale ten co mamy w firmie ma troche wad. Jak dla mnie na kazdym kroku to auto pokazuje ze jest tanie. Jedyny plus ze jest spore i tanie.

Silmik 2.2 jezdzi srednio i nie odczuwa sie tej mocy.

Osobiscie poszukalbym czegos innego, chyba ze potrzebujesz duze auto w niskiej cenie to raczej ciezko bedzie z alternatywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma toto wozidło jakieś wady?

- plastikowe, tandetne wnętrze

- ostre metalowe elementy pod tylna kanapą (tam gdzie pasażer może przypadkiem wsadzić rękę lub nogę)

- zachowanie na drodze - takie sobie

- w wersji z ASB - "dziko" zachowujący się tempomat

Podsumowując - zupełnie zwyczajne wozidło. Zobacz sobie ile trzeba za niego zapłacić w USA - za tyle mógłbym rozważyć zakup. Za 100kzł wolałbym jakiegoś zwykłego plaskacza.

k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dziekuję za opinie.

> wszystkim

Na razie to miałeś opinie pechowca i reszty, która autem nie jeździła grinser006.gif Ja miałem Captivę zarówno starą jak i nową.

O ile stara prowadzi się jak tapczan to nowa jest fajnie sztywna i super wyciszona.

Jakie ostre elementy? hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o jazdę to jest ok, wykonanie generalnie też na plus

problem to serwis, nie mają instrukcji, schematów i nie wiedzą jak sie za nią zabrać, generalnie PORAŻKA

jeżeli Cie to nie przeraża to bierz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny upierdliwy i drogi element który lubi się zepsuć to ten duży centralny ekran. Reszta jest łatwa do ogarnięcia za niewielkie pieniądze.

IMO w kategorii: dużo auta za nieduże pieniądze i z przyzwoitym silnikiem nie ma konkurencji. Jedynie Kia/Hyundai daje 200KM diesla ale krzyczą za to grubo ponad 150k. Pozostali dają jakieś nędzne 150KM które nie jadą.

Ja bym brał. Prowadzi się toto zadziwiająco dobrze jak na dużego SUVa z Korei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie jednym z aut używanych w naszej "rodzince" jest właśnie captiva, ja zawsze miałam spory dystans do Chevroletów, nie jest to szczyt ideałów samochodowych, ale może to tylko moje marudzenie...facet jest w miarę zadowolony zlosnik.gif

> no dobra.

> faktycznie nie jest łatwo.

> zarezerwowałem jedną ( wlasciwie to znajomi poczynili taki szalony krok- chyba biometr niekorzystny

> )

> nie siedzieli w środku bo nie ma gdzie zrobic test drive

> 2.2 diesel

> swoją drogą to jakaś histeria klientów ..

> 105 tysi

> ma toto wozidło jakieś wady?

> wyczytałem wszystko z szukajki, i chyba nie jest źle

> co sądzi Szanowne AK ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z doświadczenia z serwisami

> niestety nie potrafią nawet radia wyjąć bez rozbierania połowy samochodu, nie mówię o diagnostyce

> sprawdzone na 2 serwisach

Nie od dziś wiadomo, że w Chevroletach najgorszy jest... serwis Opla. hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz nową i ci dłubali? Po co?

> Ja w starej Capti miałem wymieniany lewarek od AT bo błędy były. Diagnoza, wymiana bezstresowo

> ekspresowo

z zawiecha nie miales problemow ? Podobno to znany temat w Captivach, nawet Ozi cos o tym pisal, ze u nich bylo glosno nt. W firmowej przy jak pamietam 60kkm poszla do wymiany, bo byl problem ze zbieznoscia. Przy okazji trzeba wszystkie opony wymieniac bo sa pociete.

btw. lewarek i bledy spineyes.gifhmm.gif, w moim sam kiedys wyjelem wykrecajac go smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z zawiecha nie miales problemow ?

Nie. Choć tylko w pierwszej miałem przebieg, który mógłby to ujawnić.

> Podobno to znany temat w Captivach,

Podobno grinser006.gif

> btw. lewarek i bledy , w moim sam kiedys wyjelem wykrecajac go

Co miałem wykręcać? Auto na gwarancji. ASO zamawia cały podzespół i wymienia. Błędy pojawiały się po przełączeniu na tryb manualny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie. Choć tylko w pierwszej miałem przebieg, który mógłby to ujawnić.

> Podobno

tak pisal Ozi, tak tez mowilo Aso, tematu nie drazylem, bo mnie nie intesowal.

> Co miałem wykręcać? Auto na gwarancji. ASO zamawia cały podzespół i wymienia. Błędy pojawiały się

> po przełączeniu na tryb manualny.

wykrecac ta wajche co wystaje .. dlatego zdziwilem sie ze to moze powodowac bledy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak pisal Ozi, tak tez mowilo Aso, tematu nie drazylem, bo mnie nie intesowal.

U Oziego sami psuje grinser006.gif

> wykrecac ta wajche co wystaje .. dlatego zdziwilem sie ze to moze powodowac bledy

Ty zostaw wajchę. To jakieś styki wewnątrz nie stykały grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostałem zajebista stację multimedialna dedykowaną do Captivy z kamerą przednią, DVB-T i innymi bajerami i wymianiałem.

ile to trwało i jakie problemy mieli to szkoda gadać

mechanicznie, fajtycznie są trochę lepsi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Podłączam się do tematu.

> Chciałem usłyszeć opinie o Captivii 2.4 167 KM. Co można powiedzieć o tym silniku i ewentualnym

> przerobieniem go na LPG?

silnik ok, dobrze sobie radzi z autem

spalanie tez nie jest duże, przy spokojnej jeździe poza miastem można osiągnąć lekko ponad 9/100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik ok, dobrze sobie radzi z autem

> spalanie tez nie jest duże, przy spokojnej jeździe poza miastem można osiągnąć lekko ponad 9/100

Spalanie na poziomie 9 litrów LPG w silniku 2,4 L i budzie Captivy? To ile to jest ta spokojna jazda, długa prosta, 50 km/h na V biegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spalanie na poziomie 9 litrów LPG w silniku 2,4 L i budzie Captivy? To ile to jest ta spokojna

> jazda, długa prosta, 50 km/h na V biegu?

I po co głupoty piszesz? Popatrz sobie na kąciku Chevy, zamieszczałem zużycie paliwa właśnie dla 2.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spalanie na poziomie 9 litrów LPG w silniku 2,4 L i budzie Captivy? To ile to jest ta spokojna

> jazda, długa prosta, 50 km/h na V biegu?

Tyle to mi palił w Captivie diesel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie LPG tylko Pb

> spokojna jazda, to np katowicka w okolicach do 100km/h na 6 biegu

No to miałem rację, prosta droga, prędkość ekonomiczna na biegu i 2000 obrotów lub coś koło tego. Czyli warunki jazdy nieosiągalne w zasadzie w codziennej miejskiej jeździe.

> skrzyni 5 biegowej w nowej wersji nie ma

Ale ma V bieg smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.