Piterus_123 Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Prosze o opinie na temat tego silnika i ilez moze palic takie cudo? Z ciekawosci zapytam bo mi sie obilo o uszy czy to ten sam silnik co w nissanie 350Z? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Prosze o opinie na temat tego silnika i ilez moze palic takie cudo? > Z ciekawosci zapytam bo mi sie obilo o uszy czy to ten sam silnik co w nissanie 350Z? Tak dokładnie ten sam silnik. Swoją drogą bardzo udany. Bez problemu wspołpracuje z DOBRYMI instalacjami LPG. Spalanie? 10-30l Zależy jak i gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trzeci2 Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Tak dokładnie ten sam silnik. Swoją drogą bardzo udany. Bez problemu wspołpracuje z DOBRYMI > instalacjami LPG. > Spalanie? 10-30l Zależy jak i gdzie Potwierdzam, bardzo dobre silniki, spalanie na LPG od 12 do 18L (jak na razie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Prosze o opinie na temat tego silnika i ilez moze palic takie cudo? > Z ciekawosci zapytam bo mi sie obilo o uszy czy to ten sam silnik co w nissanie 350Z? Gwoli scislosci - to nie jest silnik renault tylko nissana. Marketingowcy tego pierwszego go sobie z lekka "przywlaszczyli" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Gwoli scislosci - to nie jest silnik renault tylko nissana. Marketingowcy tego pierwszego go sobie > z lekka "przywlaszczyli" A w jakich modelach go montowano?(nissan i renault) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > A w jakich modelach go montowano?(nissan i renault) W Ranault Avantime, VelSatis, Espace... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > A w jakich modelach go montowano?(nissan i renault) Samego 3.5 w baaaardzo wielu (za wikipedia): Nissan Pathfinder- 240 hp (179 kW) Nissan Pathfinder- 260 hp (194 kW) Infiniti QX4- 240 hp (179 kW) Infiniti I35- 255 hp (190 kW) Nissan Altima- 240 hp (179 kW) to 270 hp (201 kW) Nissan Maxima- 255 hp (190 kW) to 290 hp (216 kW) Nissan 350Z- 287 hp (214 kW) to 300 hp (224 kW) Infiniti G35 Coupe- 280 hp (209 kW) to 298 hp (222 kW) Infiniti G35 Sedan- 280 hp (209 kW) to 298 hp (222 kW) Infiniti FX35- 275 hp (205 kW) Nissan Murano (Z50)- 240 hp (179 kW) to 265 hp (198 kW) Nissan Quest- 235 hp (175 kW) to 260 hp (194 kW) Infiniti M35- 275 hp (205 kW) to 280 hp (209 kW) Infiniti JX35- 265 hp (198 kW) Nissan Elgrand 240 PS (180 kW; 240 hp) Nissan Stagea 272 PS (200 kW; 268 hp) and above Renault Vel Satis 241 PS (177 kW; 238 hp) Nissan Skyline (V35) 272 PS (200 kW; 268 hp) and above Nissan Teana/Cefiro (350JM-J31) 231 PS (170 kW; 228 hp) Nissan Presage (231 hp) Renault Espace 241 PS (177 kW; 238 hp) Renault Latitude 253 PS (186 kW; 250 hp) Motor ten jest rozwinieciem VQ30, ktory byl uzywany m.in. w Maximie z polowy lat '90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Samego 3.5 w baaaardzo wielu (za wikipedia): Dzięki > Motor ten jest rozwinieciem VQ30, ktory byl uzywany m.in. w Maximie z polowy lat '90. Czyli duża szansa, że dobrze znosi przebieg i jest mocno bezawaryjny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Dzięki > Czyli duża szansa, że dobrze znosi przebieg i jest mocno bezawaryjny... Interesowałem się tym silnikiem jak szukałem Espace. Słyszałem, że nie za dobrze znosi gaz. Ale nie mam, nie miałem więc nie wiem i się na ten temat wypowiedzieć nie mogę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Interesowałem się tym silnikiem jak szukałem Espace. > Słyszałem, że nie za dobrze znosi gaz. > Ale nie mam, nie miałem więc nie wiem i się na ten temat wypowiedzieć nie mogę... To dwie sprzeczne opinie, jedni piszą że znosi bardzo dobrze, Ty piszesz że kiepsko Często gęsto np nissany obute są w ten silnik z ASB, te skrzynie to w miarę "szybkie" i trwałe, czy raczej badziewne??? Podpytuję bo np maxima wydaje się być bardzo ciekawą alternatywą dla avensisów, passatów, czy nawet bmw 5,7 gen. Tylko wszystko praktycznie przypłynęło z USA, a więc przebieranie w mielonkach :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > To dwie sprzeczne opinie, jedni piszą że znosi bardzo dobrze, Ty piszesz że kiepsko Aj tam kiepsko. Na forum streetracing jest projekt uturbionego 350Z na LPG i przy ponad 400PS jakos dziala. > Często gęsto np nissany obute są w ten silnik z ASB, te skrzynie to w miarę "szybkie" i trwałe, czy > raczej badziewne??? Jezdzilem Infiniti G35 z ASB i jak na klasyczny automat, zwlaszcza z tych lat byla calkiem ok. Nie mam pojecia jak jest w innych. Zwlaszcza, ze w konfiguracjach RWD to moze nawet byc zupelnie inna skrzynia niz w FWD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 czytałem coś kiedyś, że w renówkach inaczej rozwiązany jest jakiś element związany z chłodzeniem czy tam smarowaniem (a być może to kwestia samego umiescowienia silnika w komorze?)...no w każdym razie, że chyba miały problem z przegrzewaniem się którychś cylindrów właśnie w renówkach...szczegółów nie znam niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > To dwie sprzeczne opinie, jedni piszą że znosi bardzo dobrze, Ty piszesz że kiepsko Od informacji, że słyszałem do twierdzenia, że kiepsko jest daleka droga. Napisałem. Nie mam, nie miałem więc nie wiem i się wypowiadać nie mogę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Od informacji, że słyszałem do twierdzenia, że kiepsko jest daleka droga. > Napisałem. Nie mam, nie miałem więc nie wiem i się wypowiadać nie mogę... Ja rozumiem, ale sam fakt sprzeczności takiej jest zastanawiający. Ciężko by wypowiadali się sami użytkownicy takiego silnika, bo tych będzie na palcach policzyć na całym AK i to pewnie u 1 ręki, reszta info zaczytana, zasłyszana itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Ja rozumiem, ale sam fakt sprzeczności takiej jest zastanawiający. Ciężko by wypowiadali się sami > użytkownicy takiego silnika, bo tych będzie na palcach policzyć na całym AK i to pewnie u 1 > ręki, reszta info zaczytana, zasłyszana itd. Ja tę informację dostałem od ludzi, którzy "mocno siedzą w Renówkach". Problem tych silników zasilanych LPG miał się kryć w ceramicznych gniazdach zaworów. Mnie się zawsze wydawało, że ceramiczne gniazda zaworów to sama zaleta, dlatego do tej informacji nie przywiązuję jakiejś specjalnej wagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > czytałem coś kiedyś, że w renówkach inaczej rozwiązany jest jakiś element związany z chłodzeniem > czy tam smarowaniem (a być może to kwestia samego umiescowienia silnika w komorze?)...no w > każdym razie, że chyba miały problem z przegrzewaniem się którychś cylindrów właśnie w > renówkach...szczegółów nie znam niestety ale to chodziło chyba o 3.0 dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > ale to chodziło chyba o 3.0 dci i nie był to nissan tylko isuzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > i nie był to nissan tylko isuzu I nie w Moskwie a w Leningradzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 Miałem Vel Satisa z tym silnikiem. Spalanie w zatłoczonym mieście 18-20, w trasie 11. Przez 65kkm tylko wymiany eksploatacyjne plus pasek osprzętu. Co do LPG to nie wiem, bo nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > czytałem coś kiedyś, że w renówkach inaczej rozwiązany jest jakiś element związany z chłodzeniem > czy tam smarowaniem (a być może to kwestia samego umiescowienia silnika w komorze?)...no w > każdym razie, że chyba miały problem z przegrzewaniem się którychś cylindrów właśnie w > renówkach...szczegółów nie znam niestety a to dobrze slyszales tylko nie doslyszales ze chodzi o 3.0 dci @3.5 w maximie - prosty "bezobslugowy" silnik pali okolice +/-15 litrow lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 Się podepnę pod wątek ale z innej lekko beczki. Silnik ten siedzi też w Lagunie Coupe, którą sie intertesuje i ma tam chyba coś koło 240 KM. Rozumując po chłopsku zmieniając soft na agresywniejszy można wyciągnąc moc rzędu 290 KM ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > I nie w Moskwie a w Leningradzie I nie samochody a rowery. I nie dawali tylko kradli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > Się podepnę pod wątek ale z innej lekko beczki. Silnik ten siedzi też w Lagunie Coupe, którą sie > intertesuje i ma tam chyba coś koło 240 KM. Rozumując po chłopsku zmieniając soft na > agresywniejszy można wyciągnąc moc rzędu 290 KM ?? A to już zależy...odpowiedź jest i tak i nie. Zależy czy moc jest ograniczona, jak programowo to odpowiedź brzmi tak, ale np mogły być założone inne wtryskiwacze, mniejsze i wtedy trzeba by najpierw listwę wtryskową zmieniać i dopiero soft. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > Miałem Vel Satisa z tym silnikiem. Spalanie w zatłoczonym mieście 18-20, w trasie 11. Przez 65kkm > tylko wymiany eksploatacyjne plus pasek osprzętu. Co do LPG to nie wiem, bo nie miałem. A jak wspominasz sam samochód? Pytam, bo mocno mnie kusi, właśnie z tym silnikiem, można zakochać się w komforcie. Awaryjność jak w powielanych opiniach, czy na normalnym poziomie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > A jak wspominasz sam samochód? Pytam, bo mocno mnie kusi, właśnie z tym silnikiem, można zakochać > się w komforcie. > Awaryjność jak w powielanych opiniach, czy na normalnym poziomie? Tak jak pisałem auto miałem krótko (13-14 miesięcy i 65kkm) i w tym czasie nie miałem żadnych awarii. Być może miałem zadbany egzemplarz, być może opinie o awaryjności pochodzą od osób które kupiły okazyjne igiełki od dziadka z Niemiec. Auto komfortowe i idealne na trasy, bo w mieście (zwłaszcza na parkingach) toporne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.