Skocz do zawartości

renault 3.5v6


Piterus_123

Rekomendowane odpowiedzi

> Prosze o opinie na temat tego silnika i ilez moze palic takie cudo?

> Z ciekawosci zapytam bo mi sie obilo o uszy czy to ten sam silnik co w nissanie 350Z?

Tak dokładnie ten sam silnik. Swoją drogą bardzo udany. Bez problemu wspołpracuje z DOBRYMI instalacjami LPG.

Spalanie? 10-30l wink.gif Zależy jak i gdzie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak dokładnie ten sam silnik. Swoją drogą bardzo udany. Bez problemu wspołpracuje z DOBRYMI

> instalacjami LPG.

> Spalanie? 10-30l Zależy jak i gdzie

Potwierdzam, bardzo dobre silniki, spalanie na LPG od 12 do 18L (jak na razie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prosze o opinie na temat tego silnika i ilez moze palic takie cudo?

> Z ciekawosci zapytam bo mi sie obilo o uszy czy to ten sam silnik co w nissanie 350Z?

Gwoli scislosci - to nie jest silnik renault tylko nissana. Marketingowcy tego pierwszego go sobie z lekka "przywlaszczyli" grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A w jakich modelach go montowano?(nissan i renault)

Samego 3.5 w baaaardzo wielu (za wikipedia):

Nissan Pathfinder- 240 hp (179 kW)

Nissan Pathfinder- 260 hp (194 kW)

Infiniti QX4- 240 hp (179 kW)

Infiniti I35- 255 hp (190 kW)

Nissan Altima- 240 hp (179 kW) to 270 hp (201 kW)

Nissan Maxima- 255 hp (190 kW) to 290 hp (216 kW)

Nissan 350Z- 287 hp (214 kW) to 300 hp (224 kW)

Infiniti G35 Coupe- 280 hp (209 kW) to 298 hp (222 kW)

Infiniti G35 Sedan- 280 hp (209 kW) to 298 hp (222 kW)

Infiniti FX35- 275 hp (205 kW)

Nissan Murano (Z50)- 240 hp (179 kW) to 265 hp (198 kW)

Nissan Quest- 235 hp (175 kW) to 260 hp (194 kW)

Infiniti M35- 275 hp (205 kW) to 280 hp (209 kW)

Infiniti JX35- 265 hp (198 kW)

Nissan Elgrand 240 PS (180 kW; 240 hp)

Nissan Stagea 272 PS (200 kW; 268 hp) and above

Renault Vel Satis 241 PS (177 kW; 238 hp)

Nissan Skyline (V35) 272 PS (200 kW; 268 hp) and above

Nissan Teana/Cefiro (350JM-J31) 231 PS (170 kW; 228 hp)

Nissan Presage (231 hp)

Renault Espace 241 PS (177 kW; 238 hp)

Renault Latitude 253 PS (186 kW; 250 hp)

Motor ten jest rozwinieciem VQ30, ktory byl uzywany m.in. w Maximie z polowy lat '90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samego 3.5 w baaaardzo wielu (za wikipedia):

Dzięki 20.GIF

> Motor ten jest rozwinieciem VQ30, ktory byl uzywany m.in. w Maximie z polowy lat '90.

Czyli duża szansa, że dobrze znosi przebieg i jest mocno bezawaryjny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki

> Czyli duża szansa, że dobrze znosi przebieg i jest mocno bezawaryjny...

Interesowałem się tym silnikiem jak szukałem Espace.

Słyszałem, że nie za dobrze znosi gaz.

Ale nie mam, nie miałem więc nie wiem i się na ten temat wypowiedzieć nie mogę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Interesowałem się tym silnikiem jak szukałem Espace.

> Słyszałem, że nie za dobrze znosi gaz.

> Ale nie mam, nie miałem więc nie wiem i się na ten temat wypowiedzieć nie mogę...

To dwie sprzeczne opinie, jedni piszą że znosi bardzo dobrze, Ty piszesz że kiepsko niewiem.gif

Często gęsto np nissany obute są w ten silnik z ASB, te skrzynie to w miarę "szybkie" i trwałe, czy raczej badziewne???

Podpytuję bo np maxima wydaje się być bardzo ciekawą alternatywą dla avensisów, passatów, czy nawet bmw 5,7 gen. Tylko wszystko praktycznie przypłynęło z USA, a więc przebieranie w mielonkach :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To dwie sprzeczne opinie, jedni piszą że znosi bardzo dobrze, Ty piszesz że kiepsko

Aj tam kiepsko. Na forum streetracing jest projekt uturbionego 350Z na LPG i przy ponad 400PS jakos dziala.

> Często gęsto np nissany obute są w ten silnik z ASB, te skrzynie to w miarę "szybkie" i trwałe, czy

> raczej badziewne???

Jezdzilem Infiniti G35 z ASB i jak na klasyczny automat, zwlaszcza z tych lat byla calkiem ok. Nie mam pojecia jak jest w innych. Zwlaszcza, ze w konfiguracjach RWD to moze nawet byc zupelnie inna skrzynia niz w FWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem coś kiedyś, że w renówkach inaczej rozwiązany jest jakiś element związany z chłodzeniem czy tam smarowaniem (a być może to kwestia samego umiescowienia silnika w komorze?)...no w każdym razie, że chyba miały problem z przegrzewaniem się którychś cylindrów właśnie w renówkach...szczegółów nie znam niestety niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To dwie sprzeczne opinie, jedni piszą że znosi bardzo dobrze, Ty piszesz że kiepsko

Od informacji, że słyszałem do twierdzenia, że kiepsko jest daleka droga.

Napisałem. Nie mam, nie miałem więc nie wiem i się wypowiadać nie mogę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od informacji, że słyszałem do twierdzenia, że kiepsko jest daleka droga.

> Napisałem. Nie mam, nie miałem więc nie wiem i się wypowiadać nie mogę...

Ja rozumiem, ale sam fakt sprzeczności takiej jest zastanawiający. Ciężko by wypowiadali się sami użytkownicy takiego silnika, bo tych będzie na palcach policzyć na całym AK i to pewnie u 1 ręki, reszta info zaczytana, zasłyszana itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja rozumiem, ale sam fakt sprzeczności takiej jest zastanawiający. Ciężko by wypowiadali się sami

> użytkownicy takiego silnika, bo tych będzie na palcach policzyć na całym AK i to pewnie u 1

> ręki, reszta info zaczytana, zasłyszana itd.

Ja tę informację dostałem od ludzi, którzy "mocno siedzą w Renówkach". Problem tych silników zasilanych LPG miał się kryć w ceramicznych gniazdach zaworów. Mnie się zawsze wydawało, że ceramiczne gniazda zaworów to sama zaleta, dlatego do tej informacji nie przywiązuję jakiejś specjalnej wagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czytałem coś kiedyś, że w renówkach inaczej rozwiązany jest jakiś element związany z chłodzeniem

> czy tam smarowaniem (a być może to kwestia samego umiescowienia silnika w komorze?)...no w

> każdym razie, że chyba miały problem z przegrzewaniem się którychś cylindrów właśnie w

> renówkach...szczegółów nie znam niestety

ale to chodziło chyba o 3.0 dci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czytałem coś kiedyś, że w renówkach inaczej rozwiązany jest jakiś element związany z chłodzeniem

> czy tam smarowaniem (a być może to kwestia samego umiescowienia silnika w komorze?)...no w

> każdym razie, że chyba miały problem z przegrzewaniem się którychś cylindrów właśnie w

> renówkach...szczegółów nie znam niestety

a to dobrze slyszales

tylko nie doslyszales ze chodzi o 3.0 dci hmm.gifzlosnik.gif

@3.5 w maximie - prosty "bezobslugowy" silnik

pali okolice +/-15 litrow lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się podepnę pod wątek ale z innej lekko beczki. Silnik ten siedzi też w Lagunie Coupe, którą sie intertesuje i ma tam chyba coś koło 240 KM. Rozumując po chłopsku zmieniając soft na agresywniejszy można wyciągnąc moc rzędu 290 KM ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Się podepnę pod wątek ale z innej lekko beczki. Silnik ten siedzi też w Lagunie Coupe, którą sie

> intertesuje i ma tam chyba coś koło 240 KM. Rozumując po chłopsku zmieniając soft na

> agresywniejszy można wyciągnąc moc rzędu 290 KM ??

A to już zależy...odpowiedź jest i tak i nie. Zależy czy moc jest ograniczona, jak programowo to odpowiedź brzmi tak, ale np mogły być założone inne wtryskiwacze, mniejsze i wtedy trzeba by najpierw listwę wtryskową zmieniać i dopiero soft.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem Vel Satisa z tym silnikiem. Spalanie w zatłoczonym mieście 18-20, w trasie 11. Przez 65kkm

> tylko wymiany eksploatacyjne plus pasek osprzętu. Co do LPG to nie wiem, bo nie miałem.

A jak wspominasz sam samochód? Pytam, bo mocno mnie kusi, właśnie z tym silnikiem, można zakochać się w komforcie.

Awaryjność jak w powielanych opiniach, czy na normalnym poziomie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak wspominasz sam samochód? Pytam, bo mocno mnie kusi, właśnie z tym silnikiem, można zakochać

> się w komforcie.

> Awaryjność jak w powielanych opiniach, czy na normalnym poziomie?

Tak jak pisałem auto miałem krótko (13-14 miesięcy i 65kkm) i w tym czasie nie miałem żadnych awarii. Być może miałem zadbany egzemplarz, być może opinie o awaryjności pochodzą od osób które kupiły okazyjne igiełki od dziadka z Niemiec. Auto komfortowe i idealne na trasy, bo w mieście (zwłaszcza na parkingach) toporne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.