hugh_h Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Pacjentem jest silnik nissana td27t z terrano 2. - Kompresja zmierzona w normie - Turbo po regeneracji ustawione książkowo i pompuje jak trzeba - silnik powinien mieć 99/101 koni proszę o pomysły co posprawdzać, mam jakieś własne przemyślenia ale może ktoś je potwierdzi lub obali więc jeszcze nie zdradzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 90% to turbina. Howgh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > - Turbo po regeneracji ustawione książkowo i pompuje jak trzeba Jeżeli zmienna geometria to na 99% winne jest sterowanie - którego praktycznie nikt nie jest w stanie ustawić tak, żeby działało jak w fabrycznie nowej turbosprężarce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Jak do mnie przyjeżdża klient na hamownie z problemem braku mocy to zawsze pytam czy nie regenerował sprężarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Wtryski rozpylają, a nie leją? Może katalizator zapchany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > 90% to turbina. Howgh. Napisał że pompuje jak trzeba. Więc zostają wtryski, pompa, kat zapchany, za dużo oleju w IC itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Żeby nie iść w koszty rozebrał bym cały dolot i go dokładnie wyczyścił wraz z IC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Pacjentem jest silnik nissana td27t z terrano 2. > - Kompresja zmierzona w normie > - Turbo po regeneracji ustawione książkowo i pompuje jak trzeba > - silnik powinien mieć 99/101 koni > proszę o pomysły co posprawdzać, mam jakieś własne przemyślenia ale może ktoś je potwierdzi lub > obali więc jeszcze nie zdradzam to jeszcze powiedz ile powinien mieć momentu fabrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Jeżeli zmienna geometria to na 99% winne jest sterowanie - którego praktycznie nikt nie jest w > stanie ustawić tak, żeby działało jak w fabrycznie nowej turbosprężarce. Bzdura. Zobacz do czego służą urządzenia Actutest 4000 oraz Redat Gatetest 3. A to, że połowa "regenerowywaczy" nie ma w swoich garażach tego typu sprzętu to inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Jak ktoś fachowo regeneruje sprężarki to wszystko działa prawidłowo. Ja miałem regenerowaną i nie ma żadnego problemu. A moc mam zacną. JA bym się zastanawiał nad opcją sprawdzenia u ciebie ustawienia gruchy i ewentualnie zmianą hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Jak ktoś fachowo regeneruje sprężarki to wszystko działa prawidłowo. Ja miałem regenerowaną i nie > ma żadnego problemu. A moc mam zacną. > JA bym się zastanawiał nad opcją sprawdzenia u ciebie ustawienia gruchy i ewentualnie zmianą > hamowni. Nie kazda da sie fachowo zregenerowac chociazby z powodu braku ori czesci zamiennych np: Garrett z VNT. Takie sprezarki naprawiaja wykorzystujac uzywane podzespoly albo jakies chinskie podrobki, co niestety zazwyczaj odbija sie niegatywnie na jakosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Napisał że pompuje jak trzeba. Więc zostają wtryski, pompa, kat zapchany, za dużo oleju w IC itd. a skąd wie? nie spotkałem jeszcze regenerowanej pompujacej jak fabryczna. Wszystkie wymagały korekty mapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mugen Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > a skąd wie? nie spotkałem jeszcze regenerowanej pompujacej jak fabryczna. Wszystkie wymagały > korekty mapy. W jakim celu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > a skąd wie? Jego zapytaj. > nie spotkałem jeszcze regenerowanej pompujacej jak fabryczna. Wszystkie wymagały > korekty mapy. A ja wielokrotnie montowałem i nie było problemu. Maksymalne ciśnienie doładowania zawsze w normie. Nikt z klientów nie narzekał na brak mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 U mnie przed wymianą było 150 po wymianie 150 a potem chciałem więcej bo turbinę zrobiłem hybrydę pod większe moce i po strojeniu dało 161,5. Nic nie kombinowaliśmy z turbiną, nie było żadnych problemów. Zrobione 40 tys na nowej turbinie i na razie nic się nie dzieje niepokojącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Na wykresie widać, że nie ma korekcji według normy DIN, a ciśnienie atmosferyczne jest niskie przy pomiarze. Producent podał moc według DIN przy ciśnieniu 1013 hPa. Hamownia w ogóle była obciążeniowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Na wykresie widać, że nie ma korekcji według normy DIN, a ciśnienie atmosferyczne jest niskie przy > pomiarze. Producent podał moc według DIN przy ciśnieniu 1013 hPa. na MAHA sumujesz ciśnienie atmosferyczne z ciśnieniem pary > Hamownia w ogóle była obciążeniowa? google się zepsuły? przecież na wykresie jest typ hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.