Skocz do zawartości

Wykres z hamowni i szukamy gdzie uciekły kucyki


hugh_h

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjentem jest silnik nissana td27t z terrano 2.

- Kompresja zmierzona w normie

- Turbo po regeneracji ustawione książkowo i pompuje jak trzeba

- silnik powinien mieć 99/101 koni

proszę o pomysły co posprawdzać, mam jakieś własne przemyślenia ale może ktoś je potwierdzi lub obali więc jeszcze nie zdradzam

mhamownia140318.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - Turbo po regeneracji ustawione książkowo i pompuje jak trzeba

Jeżeli zmienna geometria to na 99% winne jest sterowanie - którego praktycznie nikt nie jest w stanie ustawić tak, żeby działało jak w fabrycznie nowej turbosprężarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacjentem jest silnik nissana td27t z terrano 2.

> - Kompresja zmierzona w normie

> - Turbo po regeneracji ustawione książkowo i pompuje jak trzeba

> - silnik powinien mieć 99/101 koni

> proszę o pomysły co posprawdzać, mam jakieś własne przemyślenia ale może ktoś je potwierdzi lub

> obali więc jeszcze nie zdradzam

to jeszcze powiedz ile powinien mieć momentu fabrycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli zmienna geometria to na 99% winne jest sterowanie - którego praktycznie nikt nie jest w

> stanie ustawić tak, żeby działało jak w fabrycznie nowej turbosprężarce.

Bzdura. Zobacz do czego służą urządzenia Actutest 4000 oraz Redat Gatetest 3. A to, że połowa "regenerowywaczy" nie ma w swoich garażach tego typu sprzętu to inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś fachowo regeneruje sprężarki to wszystko działa prawidłowo. Ja miałem regenerowaną i nie ma żadnego problemu. A moc mam zacną.

JA bym się zastanawiał nad opcją sprawdzenia u ciebie ustawienia gruchy i ewentualnie zmianą hamowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak ktoś fachowo regeneruje sprężarki to wszystko działa prawidłowo. Ja miałem regenerowaną i nie

> ma żadnego problemu. A moc mam zacną.

> JA bym się zastanawiał nad opcją sprawdzenia u ciebie ustawienia gruchy i ewentualnie zmianą

> hamowni.

Nie kazda da sie fachowo zregenerowac chociazby z powodu braku ori czesci zamiennych np: Garrett z VNT. Takie sprezarki naprawiaja wykorzystujac uzywane podzespoly albo jakies chinskie podrobki, co niestety zazwyczaj odbija sie niegatywnie na jakosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisał że pompuje jak trzeba. Więc zostają wtryski, pompa, kat zapchany, za dużo oleju w IC itd.

a skąd wie? nie spotkałem jeszcze regenerowanej pompujacej jak fabryczna. Wszystkie wymagały korekty mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a skąd wie?

Jego zapytaj.

> nie spotkałem jeszcze regenerowanej pompujacej jak fabryczna. Wszystkie wymagały

> korekty mapy.

A ja wielokrotnie montowałem i nie było problemu. Maksymalne ciśnienie doładowania zawsze w normie. Nikt z klientów nie narzekał na brak mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przed wymianą było 150 po wymianie 150 a potem chciałem więcej bo turbinę zrobiłem hybrydę pod większe moce i po strojeniu dało 161,5. Nic nie kombinowaliśmy z turbiną, nie było żadnych problemów. Zrobione 40 tys na nowej turbinie i na razie nic się nie dzieje niepokojącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na wykresie widać, że nie ma korekcji według normy DIN, a ciśnienie atmosferyczne jest niskie przy

> pomiarze. Producent podał moc według DIN przy ciśnieniu 1013 hPa.

na MAHA sumujesz ciśnienie atmosferyczne z ciśnieniem pary

> Hamownia w ogóle była obciążeniowa?

google się zepsuły? przecież na wykresie jest typ hamowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.