Skocz do zawartości

[KzAK] Ford Focus MK2 Kombi 1.6/2.0 TDCI


murzynek

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry smile.gif

Od jakiegoś czasu rozglądam się za nowym samochodem, na 99% zdecydowany jestem na Forda Focusa.

Przeczytałem podwieszone wątki, ale są trochę stare i chciałbym jeszcze o kilka rzeczy dopytać.

Budżet na auto do 25k PLN. W związku z tym zastanawiam się nad dwoma opcjami:

1) Ford Focus MK2 Kombi 1.6 TDCI 109KM - rocznik 2009-2010

2) Ford Focus MK2 Kombi 2.0 TDCI 136KM - rocznik 2008

Generalnie jeśli chodzi o opcje 1 to na otomoto jest dość spory rozrzut cenowy (20k PLN do 30k PLN).

Nie zawsze wyznacznikiem jest przebieg czy stan wizualny. Generalnie patrząc na te auta przebiegiem

nie sugeruje się za bardzo, bo to chyba loteria hmm.gif

Byłbym bardzo wdzięczny za informację na co zwracać szczególną uwagę przy szukaniu oraz za doradzenie,

która opcja będzie lepsza. Również chętnie poczytam opinie użytkowników takich modeli. A może zupełnie

odradzacie ten samochód? grinser006.gif

Jeśli ktoś byłby na tyle uprzejmy i z własnego doświadczenia napisał jakich kosztów eksploatacji się 

spodziewać było by super.

Z góry dziękuje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak auto ma jeździć po mieście to chyba jednak warto tego 1.6, spala dość śmieszne ilości paliwa, 2.0 już zazwyczaj ponad 7 po mieście.

Na trasie 1.6 też się dokula, ale zdecydowanie lepiej radzi sobie 2.0, do tego jeśli jeszcze go zdłubiesz wyciągniesz ok. 170 KM, chyba warto co ... palacz.gif

Osobiście jeśli Ci taka foka leży to brać i tyle, ja już zrobiłem ponad 120 kkm bez kompletnie żadnej awarii, wymieniam olej i filtry, przy 80 kkm świece żarowe i tyle.

Nadprogramowo zrobiłem drążki kierownicze z końcówkami, ale dosłownie nadprogramowo. Tyle, że nie ma ani tego, ani tego silnika grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak auto ma jeździć po mieście to chyba jednak warto tego 1.6, spala dość śmieszne ilości paliwa,

> 2.0 już zazwyczaj ponad 7 po mieście.

> Na trasie 1.6 też się dokula, ale zdecydowanie lepiej radzi sobie 2.0, do tego jeśli jeszcze go

> zdłubiesz wyciągniesz ok. 170 KM, chyba warto co ...

> Osobiście jeśli Ci taka foka leży to brać i tyle, ja już zrobiłem ponad 120 kkm bez kompletnie

> żadnej awarii, wymieniam olej i filtry, przy 80 kkm świece żarowe i tyle.

> Nadprogramowo zrobiłem drążki kierownicze z końcówkami, ale dosłownie nadprogramowo. Tyle, że nie

> ma ani tego, ani tego silnika

Z dpf nie ma problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak auto ma jeździć po mieście to chyba jednak warto tego 1.6, spala dość śmieszne ilości paliwa,

> 2.0 już zazwyczaj ponad 7 po mieście.

Jazda 80% miasto i 20% trasa. Spalanie w sumie im mniejsze tym lepiej.

> Na trasie 1.6 też się dokula, ale zdecydowanie lepiej radzi sobie 2.0, do tego jeśli jeszcze go

> zdłubiesz wyciągniesz ok. 170 KM, chyba warto co ...

Kusi to 170KM, ale tego 1.6 v-tech robi na 131KM. Wydaje mi się, że po przesiadce z Lanosa,

który teraz ma pewnie realnie z 60KM różnica będzie znaczna. wink.gif

> Osobiście jeśli Ci taka foka leży to brać i tyle, ja już zrobiłem ponad 120 kkm bez kompletnie

> żadnej awarii, wymieniam olej i filtry, przy 80 kkm świece żarowe i tyle.

Leży i mi się podoba. Jeśli faktycznie eksploatacja jest bezproblemowa tak jak piszesz i tak jak

wcześniej czytałem to powinno być ok. smile.gif

> Nadprogramowo zrobiłem drążki kierownicze z końcówkami, ale dosłownie nadprogramowo. Tyle, że nie

> ma ani tego, ani tego silnika

Kumpel wczoraj podwoził mnie do domu Mazdą 3, ma w niej chyba ten sam silnik 1.6, jeździ mu to fajnie. ok.gifsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, 1.6 109KM robią pod 130 KM i ponad 300 NM jakoś czyli podobnie jak 1.8 TDCi tylko moment mają nieco mniejszy.

Brat ma 2.0 TDCi kupiony kilka miesięcy po moim i problemów miał raczej dużo więcej bo ja praktycznie ani jednego (1.8 TDCi). Także polecać nic poza swoim nie będę tak naprawdę bo wiem że awaryjność jest wyższa zlosnik.gif

Co do DPFa nie mam doświadczenia, brat nie ma, ale ma kolega w mondeo 2.0 i problemów brak a podchodzi pod 300 kkm. Fordowskie DPFy jak normalnie i z "gracją" użytkujesz to raczej będą długo służyć, takie też info mam z serwisu ASO.

Co do mocy: szybko zacznie Ci brakować, ja też myślałem że mój po virusie to rakieta, ale po wrzuceniu trzeciego biegu brakuje mi kolejnych 100 koni wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>> Fordowskie DPFy jak normalnie i z "gracją" użytkujesz to raczej będą

> długo służyć, takie też info mam z serwisu ASO.

one nie są fordowskie tylko PSA. To primo. A secundo to przy 2.0 faktycznie DPF jest ciut bardziej dopracowani, natomiast przy 1,6 109 to jest dramat, i wystarczy sobie poczytać fora żeby wyrobić sobie o nich zdanie. Zresztą tak samo zachowują się HDi 109. Czyli jakieś 130 tys km i zaczyna sie kibel, a dolewki Eolysa na nic się zdają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w swojej foce 1,6 TDCI w wersji 109KM.

Jeździ się tym całkiem sympatycznie - pali <6L w trybie 50/50 (miasto/trasa) wyprzedzanie zawalidróg nie stanowi żadnego problemu.

Jedyny problem, że w starszych rocznikach (2005-2007) układ smarowania był niedopracowany i często kończyło się zatarciem turbiny, czasami panewek (mnie spotkała taka "przyjemność")

Może w nowszych ten problem wyeliminowano ale pod tym względem bezpieczniejszy wydaje się silnik 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mógłbyś coś więcej o tym DPF w 1.6 109 napisać? Bo w sumie czytałem sporo na forum FKP

> i nie znalazłem informacji, że to aż taka tragedia jest.

KLIK 1

na FKP tez tego sporo było. Generalnie coraz częstsze wypalanie, nagłe straty mocy albo, o zgrozo, nagłe wyłaczenie silnika w czasie jazdy, jak na ponizszym filmiku

dodając do tego powszechny problem ze smarowaniem sprężarki w 1,6 TDCI ( a w 109 masz VTG, więc regeneracja odpada), rozciągająccy się łańczuszek spinający wałki rozrządu, skłonnośc do wywalania oleju odmą, przepalające się uszczelki pod wtryskiwaczami to masz z grubsza pełen obraz sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> KLIK 1

> na FKP tez tego sporo było. Generalnie coraz częstsze wypalanie, nagłe straty mocy albo, o zgrozo,

> nagłe wyłaczenie silnika w czasie jazdy, jak na ponizszym filmiku

slyszalem, ze na problemy z DPFem w 1.6 pomaga dokladne umycie go, wiec moze problem nie jest taki straszny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2) Ford Focus MK2 Kombi 2.0 TDCI 136KM - rocznik 2008

Zdecydowanie 2.0

ten silnik ma wlasciwie tylko dwa problemy

EGR - szarpie przy jednostajnej jezdzie ok 1700-1900obr + czasem przy przyspieszaniu ma jakby chwilowy zanik mocy

Wymiana EGRa to koszt troche ponad 1000zl

zawor sterujacy turbosprezarka - objawem jest nierownomierne przyspieszanie. W zakresie od 2000 do 3000obr wystepuja takie krotkotrwale momenty zawahania (jakby mocny wiatr nagle zawial) Jesli sie to zbagatelizuje to nastepnym objawem beda bledy o zbyt wysokim, albo zbyt niskim cisnieniu doladowania. Ja w ASO za wymiane placilem chyba ok 700zl.

Wiekszosc tych silnikow ma moc troche wieksza od deklarowanej, moj np po 230kkm mial 149KM, a kolega w Volvo mial 157KM

Oba silniki seryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba będzie trzeba też o benzynie pomyśleć wink.gif

Ale wracając do tematu 1.6 TDCI to znalazłem takie informacje odnośnie cen:

Quote:

turbosprężarka o zmiennej geometrii: nowy element 2200zł

koło dwumasowe: nowy element 1500zł

filtr cząstek stałych: usunięcie 1500zł, nowy element 4000zł

wtryskiwacze elektromagnetyczne: regeneracja 600zł nowy element 1100zł


Na ile są to aktualne ceny? I czy usunięcie DPF wpływa jakoś negatywnie na samochód? Czy przy przeglądach może to być problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak auto ma jeździć po mieście to chyba jednak warto tego 1.6, spala dość śmieszne ilości paliwa,

> 2.0 już zazwyczaj ponad 7 po mieście.

> Na trasie 1.6 też się dokula, ale zdecydowanie lepiej radzi sobie 2.0, do tego jeśli jeszcze go

> zdłubiesz wyciągniesz ok. 170 KM, chyba warto co ...

> Osobiście jeśli Ci taka foka leży to brać i tyle, ja już zrobiłem ponad 120 kkm bez kompletnie

> żadnej awarii, wymieniam olej i filtry, przy 80 kkm świece żarowe i tyle.

> Nadprogramowo zrobiłem drążki kierownicze z końcówkami, ale dosłownie nadprogramowo. Tyle, że nie

> ma ani tego, ani tego silnika

Dorzucę swoje 2 grosze zlosnik.gif

164kkm - 1.8 TDCi - 144KM / 350Nm zlosnik.gif

Wymienione DKZ (bo się sprzęgło skończyło szybciej), akumulator, tarcze hamulcowe, łożysko koła przedniego z piastą ... więcej grzechów nie pamiętam zlosnik.gif Serwisy co 17-20kkm regularnie ze wszystkimi gratami i filtrem paliwa włącznie.

Auto w sumie bezawaryjne ale i serwisowane na bieżaco, nic nie przeciagane. Jeżdżone w 70 % w trasach

Ostatnio pojechałem na przegląd techniczny.

Hamulce - igła, zawieszenie - igła, amortyzatory - igła icon_eek.gif Facet na przegladzie powiedział, że jakby wszystkie 5-cio latki były w takim stanie to byłoby zajebiście zlosnik.gif

Z minusów - prawdopodobnie przy zdejmowaniu sprzęgła nadruszyli mi coś co ktoś określił jako Łozysko na wałku sprzęgłowym i mi czasami delikatnie terkotanie (DKZ trzyma zajebiście). Lada chwila każę poprawić

Generalnie myślę nad zmianą na większy i nie wykluczam Fiorda zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba będzie trzeba też o benzynie pomyśleć

> Ale wracając do tematu 1.6 TDCI to znalazłem takie informacje odnośnie cen:

> Quote:

> turbosprężarka o zmiennej geometrii: nowy element 2200zł

> koło dwumasowe: nowy element 1500zł

> filtr cząstek stałych: usunięcie 1500zł, nowy element 4000zł

> wtryskiwacze elektromagnetyczne: regeneracja 600zł nowy element 1100zł

> Na ile są to aktualne ceny? I czy usunięcie DPF wpływa jakoś negatywnie na samochód? Czy przy

> przeglądach może to być problem?

Świagier ma 1.6 109KM z dpf - dobija do 130 kkm i na razie to ustrojstwo mu nie doskwiera, a jeździ w zasadzie tylko po mieście - od czasu do czasu jakaś trasa. Nie pamiętam dokładnie ale mówi, że wypala mu się co jakieś 400-500 km i wyraźnie to można odczuć - on już wie kiedy co i jak tylko nic nie stoi na przeszkodzie to daje mu się wypalić na spokojnie i dopiero kończy jazdę.

Pali mu to w okolicach 7 po mieście. Z poważniejszych awarii, które 2 razy unieruchomiły mu auto to konektory przy czujniku ciśnienia paliwa na listwę (chyba nic nie pokręciłem). Podobno dość powszechna awaria - konektorki śniedzieją i nie dają prawidłowego sygnału = komputer głupieje i auto jest uziemione. Awaria niezbyt upierdliwa ale w fordzie chcą wtedy wymieniać całą wiązkę facepalm%5B1%5D.gif za worek złota gdzie wystarczy podjechać do serwisu peugeota i kupić konektorki za 11 zł/szt. a każdy kumaty mechanik to ogarnie (znaczy wymianę).

Generalnie motor całkiem przyzwoity - jeździłem nie raz - złego słowa raczej powiedzieć nie mogę.

Ja osobiście powożę 1.8 TDCI - stara jednostka - więcej pali - w krakowskich korkach dobijam do 8/l100 w zimie nawet były przypadki że przekraczałem ósemkę znacznie.

W trasie już jest o wiele lepiej - w poprzednie wakacje miałem równiutkie 5l/100 - trasa prawie 2500 km, głównie autostrady ale jazda spokojna (ale z klimą) - w zasadzie cały czas około 120 km/h - szwagier swoim zanotował podobny wynik.

Jak już zdecydowałeś się na forda facepalm%5B1%5D.gifzlosnik.gif to szukaj w lepszych wersjach wyposażeniowych - zwróć uwagę, że w wyższych wersjach są trochę inne fotele - na pierwszy rzut oka tego nie widać ale różnica w komforcie jak dla mnie jest kolosalna.

BTW jakie przebiegi robisz, że szukasz diesla? Bo ja po pierwszym pianiu z zachwytu nad dieslem jaki to on fajny wróciłbym do starej dobrej benzyny zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba będzie trzeba też o benzynie pomyśleć

> Ale wracając do tematu 1.6 TDCI to znalazłem takie informacje odnośnie cen:

> Quote:

> turbosprężarka o zmiennej geometrii: nowy element 2200zł

> koło dwumasowe: nowy element 1500zł

> filtr cząstek stałych: usunięcie 1500zł, nowy element 4000zł

> wtryskiwacze elektromagnetyczne: regeneracja 600zł nowy element 1100zł

> Na ile są to aktualne ceny? I czy usunięcie DPF wpływa jakoś negatywnie na samochód? Czy przy

> przeglądach może to być problem?

tylko po co ruszać filtrzątek stały w tym silniku ?

jak on jest prawie bezobsługowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak już zdecydowałeś się na forda to szukaj w lepszych wersjach wyposażeniowych - zwróć uwagę,

> że w wyższych wersjach są trochę inne fotele - na pierwszy rzut oka tego nie widać ale różnica

> w komforcie jak dla mnie jest kolosalna.

Coś takiego mi się ostatnio w oczy rzuciło: link

To będą chyba te 'gorsze' fotele? hmm.gif Mógłbyś jakiś poglądowy link z drugimi podesłać?

> BTW jakie przebiegi robisz, że szukasz diesla? Bo ja po pierwszym pianiu z zachwytu nad dieslem

> jaki to on fajny wróciłbym do starej dobrej benzyny

W zasadzie w tygodniu auto ruszam tylko jak wieczorem jadę na siłownie i jakieś zakupy.

Regularnie z żoną robimy trasę Kraków <-> Tarnów i jakieś weekendowe wycieczki.

Głównie ze względu na to przymierzam się do diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś takiego mi się ostatnio w oczy rzuciło: link

> To będą chyba te 'gorsze' fotele? Mógłbyś jakiś poglądowy link z drugimi podesłać?

Szukaj Fok w wersji Ghia - fotele są IMHO bez porównania lepsze niż te standardowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> one nie są fordowskie tylko PSA. To primo. A secundo to przy 2.0 faktycznie DPF jest ciut bardziej

> dopracowani, natomiast przy 1,6 109 to jest dramat, i wystarczy sobie poczytać fora żeby

> wyrobić sobie o nich zdanie. Zresztą tak samo zachowują się HDi 109. Czyli jakieś 130 tys km i

> zaczyna sie kibel, a dolewki Eolysa na nic się zdają.

trzeba pilnować i dolewać. Można też co jakiś czas przeczyścić filterek. A jak coś to FAPa już można wyrwać w niezłych pieniądzach ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trzeba pilnować i dolewać. Można też co jakiś czas przeczyścić filterek. A jak coś to FAPa już

> można wyrwać w niezłych pieniądzach

w citroenie przez pewien czas fap chyba po regeneracji z tego co pamiętam kosztował 1000. normalnie z fakturą i gwarancją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś takiego mi się ostatnio w oczy rzuciło: link

> To będą chyba te 'gorsze' fotele? Mógłbyś jakiś poglądowy link z drugimi podesłać?

Wygląda po tapicerce, że tak - to te standardowe fotele. Ja mam takie jak w tym ogłoszeniu tutaj

Są trochę inaczej wyprofilowane boczki oparć i boczki siedzisk. I wydaje mi się, że w tych podstawowych fotelach nie było regulacji lędźwiowej więc po tym też można to poznać - mała wajcha z prawej strony oparcia kierowcy.

> W zasadzie w tygodniu auto ruszam tylko jak wieczorem jadę na siłownie i jakieś zakupy.

> Regularnie z żoną robimy trasę Kraków Tarnów i jakieś weekendowe wycieczki.

> Głównie ze względu na to przymierzam się do diesla.

To jeszcze napisz ile masz z domu na siłownię zlosnik.gif 10 km czy 100 zlosnik.gif W każdym razie dobrze to przemyśl bo może się okazać, że jak jednak rozszerzysz poszukiwania o benzynę to możesz coś fajnego utrafić.

Ja w sumie szukałem benzyny bo robię przebiegi w roku rzędu 15kkm więc od strony ekonomicznej nie bardzo się to kalkulowało no ale akurat taki się trafił ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wygląda po tapicerce, że tak - to te standardowe fotele. Ja mam takie jak w tym ogłoszeniu tutaj

> Są trochę inaczej wyprofilowane boczki oparć i boczki siedzisk. I wydaje mi się, że w tych

> podstawowych fotelach nie było regulacji lędźwiowej więc po tym też można to poznać - mała

> wajcha z prawej strony oparcia kierowcy.

Hmm...przejrzałem jeszcze raz kilka ogłoszeń, które wcześniej przeglądałem i chyba te fotele,

o których piszesz rzadko występują w tym co szukam, duża większość raczej normalne ma.

> To jeszcze napisz ile masz z domu na siłownię 10 km czy 100 W każdym razie dobrze to przemyśl

> bo może się okazać, że jak jednak rozszerzysz poszukiwania o benzynę to możesz coś fajnego

> utrafić.

> Ja w sumie szukałem benzyny bo robię przebiegi w roku rzędu 15kkm więc od strony ekonomicznej nie

> bardzo się to kalkulowało no ale akurat taki się trafił

Około 4-5km.

Zastanawiałem się trochę nad benzyną i chyba raczej będę skłaniał się ku dieslowi. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm...przejrzałem jeszcze raz kilka ogłoszeń, które wcześniej przeglądałem i chyba te fotele,

> o których piszesz rzadko występują w tym co szukam, duża większość raczej normalne ma.

Wszystko zależy od wersji

> Około 4-5km.

> Zastanawiałem się trochę nad benzyną i chyba raczej będę skłaniał się ku dieslowi.

To w zimie będziesz klął na czym świat stoi zlosnik.gif

Dopiero teraz zauważyłem że jesteś z KR. Gdybyś chciał pomacać np te fotele to wal na priv. Akurat jestem jeszcze kilka dni na urlopie i jestem bardziej dyspozycyjny.

A gdybyś znalazł jakieś auto na miejscu to mogę polecić swoich mechaników. Chlopaki świetnie imo ogarniają fordy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm...przejrzałem jeszcze raz kilka ogłoszeń, które wcześniej przeglądałem i chyba te fotele,

> o których piszesz rzadko występują w tym co szukam, duża większość raczej normalne ma.

> Około 4-5km.

> Zastanawiałem się trochę nad benzyną i chyba raczej będę skłaniał się ku dieslowi.

Ja na Twoim miejscu szukałbym 2.0 145KM i nic poza tym grinser006.gif

Diesla mogą szybko się 270747800-sex.gif a wtedy nic nie oszczędzisz, no chyba że kupisz z pewnego źródła i akceptujesz naprawy nieco droższe wink.gif

Wersje Gold faktycznie są rzadsze, bo większość to poflotowe Silvery i Ambiente. Na takie wersje bym za bardzo nie patrzył, chyba że nie przeszkadza Ci wyposażenie bieda grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> one nie są fordowskie tylko PSA. To primo. A secundo to przy 2.0 faktycznie DPF jest ciut bardziej

> dopracowani, natomiast przy 1,6 109 to jest dramat, i wystarczy sobie poczytać fora żeby

> wyrobić sobie o nich zdanie. Zresztą tak samo zachowują się HDi 109. Czyli jakieś 130 tys km i

> zaczyna sie kibel, a dolewki Eolysa na nic się zdają.

2 kwestie:

1) przy przebiegu 120kkm DPF powinien zostać wymieniony na nowy przy przeglądzie - warto zwrócić uwagę kupując auto z Niemiec czy miał ten przegląd zrobiony (a sporo jest właśnie wtedy sprzedawanych)

2) kupując auto z 2009-2010 jest szansa trafić na DPF w wersji suchej - w moim wypadku jest bezproblemowy, choć staram się dokańczać regeneracje za każdym razem. Wersję DPFu można sprawdzić na portalu http://www.etis.ford.com/

Więcej info tutaj http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=162429

DPF mokry z kolei trzeba zregenerować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Odgrzeję, żeby nie śmiecić nowym wątkiem.

Od trzech tygodni zacząłem intensywnie szukać. Ciężko coś ciekawego trafić.

Od dawna pojawia się ogłoszenie z Focusem -> KLIK

W przeciągu 2-3 miesięcy cena spadła z 25k PLN do 18,5k PLN.

Rozmawiałem z właścicielem i jest to auto 9 miesięcy temu kupione w komisie, ściągnięte z Włoch. Teraz jest sprzedawane, bo gość niby kupił nowe auta do firmy.

Zdaję sobię sprawę, że auto może mieć i 400tyś. przejechane...ale zastanawiam się, czy jeśli kupiłbym go za te 18k PLN...na dzień dobry wsadził 5-7k PLN w niego, to ma to sens?

Generalnie wkładając 7k PLN osiągnąłbym kwotę wydaną tyle ile zakładam, że chce wydać.

Ma to sens czy nie? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odgrzeję, żeby nie śmiecić nowym wątkiem.

> Od trzech tygodni zacząłem intensywnie szukać. Ciężko coś ciekawego trafić.

> Od dawna pojawia się ogłoszenie z Focusem -W przeciągu 2-3 miesięcy cena spadła z 25k PLN do 18,5k

> PLN.

> Rozmawiałem z właścicielem i jest to auto 9 miesięcy temu kupione w komisie, ściągnięte z Włoch.

> Teraz jest sprzedawane, bo gość niby kupił nowe auta do firmy.

> Zdaję sobię sprawę, że auto może mieć i 400tyś. przejechane...ale zastanawiam się, czy jeśli

> kupiłbym go za te 18k PLN...na dzień dobry wsadził 5-7k PLN w niego, to ma to sens?

> Generalnie wkładając 7k PLN osiągnąłbym kwotę wydaną tyle ile zakładam, że chce wydać.

> Ma to sens czy nie?

obstawiam ze nie bez powowdu spadla a nikt nikomu prezentow nie robi. Z racji ze m.in. pracuje z Wlochami i jestem tam dosyc czesto to moje zdanie jest takie ze niespecjalnie dbaja o auta chociaz tragedii nie ma

Co do twojego pytania to co bys zrobil ? Przeglad kompletny z wymiana wszystkich plynow, Rozrząd, dwumasa z kompletnym sprzeglam, zawieszenie i juz masz 5-ke lekka reka. Ja bym tak nie zrobil.

moje szukania uzywki (mlodej) zakonczyly sie decyzja o zamowieniu nowego zlosnik.gif czekam teraz na date i bede sprzedawal swoje 18 tdci 2009 kombi zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obstawiam ze nie bez powowdu spadla a nikt nikomu prezentow nie robi. Z racji ze m.in. pracuje z

> Wlochami i jestem tam dosyc czesto to moje zdanie jest takie ze niespecjalnie dbaja o auta

> chociaz tragedii nie ma

> Co do twojego pytania to co bys zrobil ? Przeglad kompletny z wymiana wszystkich plynow, Rozrząd,

> dwumasa z kompletnym sprzeglam, zawieszenie i juz masz 5-ke lekka reka. Ja bym tak nie zrobil.

> moje szukania uzywki (mlodej) zakonczyly sie decyzja o zamowieniu nowego czekam teraz na date i

> bede sprzedawal swoje 18 tdci 2009 kombi

Wystaw na AK szukam własnie focusa powoli skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hmm....szukam, szukam i znaleźć nie mogę...

Dziś postanowiłem wrócić do szukania na otomoto i takie dwa wypatrzyłem:

Focus raz

Focus dwa

Patrząc na same zdjęcia (chłodnym okiem), myślicie, że jest sens z Krakowa do Cieszyna jechać obejrzeć? niewiem.gifhmm.gif

PS.

Mając VIN jestem w stanie coś więcej się dowiedzieć w jakimś ASO Forda? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm....szukam, szukam i znaleźć nie mogę...

> Dziś postanowiłem wrócić do szukania na otomoto i takie dwa wypatrzyłem:

> Focus raz

> Focus dwa

> Patrząc na same zdjęcia (chłodnym okiem), myślicie, że jest sens z Krakowa do Cieszyna jechać

> obejrzeć?

> PS.

> Mając VIN jestem w stanie coś więcej się dowiedzieć w jakimś ASO Forda?

czego konkretnie szukasz?

interesuje Cię kombi, 2010r. serwisowany, poflotowy? można wybrać z kilku sztuk. Ceny w okolicach 19-20kpln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.