murzynek Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Dzień dobry Od jakiegoś czasu rozglądam się za nowym samochodem, na 99% zdecydowany jestem na Forda Focusa. Przeczytałem podwieszone wątki, ale są trochę stare i chciałbym jeszcze o kilka rzeczy dopytać. Budżet na auto do 25k PLN. W związku z tym zastanawiam się nad dwoma opcjami: 1) Ford Focus MK2 Kombi 1.6 TDCI 109KM - rocznik 2009-2010 2) Ford Focus MK2 Kombi 2.0 TDCI 136KM - rocznik 2008 Generalnie jeśli chodzi o opcje 1 to na otomoto jest dość spory rozrzut cenowy (20k PLN do 30k PLN). Nie zawsze wyznacznikiem jest przebieg czy stan wizualny. Generalnie patrząc na te auta przebiegiem nie sugeruje się za bardzo, bo to chyba loteria Byłbym bardzo wdzięczny za informację na co zwracać szczególną uwagę przy szukaniu oraz za doradzenie, która opcja będzie lepsza. Również chętnie poczytam opinie użytkowników takich modeli. A może zupełnie odradzacie ten samochód? Jeśli ktoś byłby na tyle uprzejmy i z własnego doświadczenia napisał jakich kosztów eksploatacji się spodziewać było by super. Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Jak auto ma jeździć po mieście to chyba jednak warto tego 1.6, spala dość śmieszne ilości paliwa, 2.0 już zazwyczaj ponad 7 po mieście. Na trasie 1.6 też się dokula, ale zdecydowanie lepiej radzi sobie 2.0, do tego jeśli jeszcze go zdłubiesz wyciągniesz ok. 170 KM, chyba warto co ... Osobiście jeśli Ci taka foka leży to brać i tyle, ja już zrobiłem ponad 120 kkm bez kompletnie żadnej awarii, wymieniam olej i filtry, przy 80 kkm świece żarowe i tyle. Nadprogramowo zrobiłem drążki kierownicze z końcówkami, ale dosłownie nadprogramowo. Tyle, że nie ma ani tego, ani tego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > Jak auto ma jeździć po mieście to chyba jednak warto tego 1.6, spala dość śmieszne ilości paliwa, > 2.0 już zazwyczaj ponad 7 po mieście. > Na trasie 1.6 też się dokula, ale zdecydowanie lepiej radzi sobie 2.0, do tego jeśli jeszcze go > zdłubiesz wyciągniesz ok. 170 KM, chyba warto co ... > Osobiście jeśli Ci taka foka leży to brać i tyle, ja już zrobiłem ponad 120 kkm bez kompletnie > żadnej awarii, wymieniam olej i filtry, przy 80 kkm świece żarowe i tyle. > Nadprogramowo zrobiłem drążki kierownicze z końcówkami, ale dosłownie nadprogramowo. Tyle, że nie > ma ani tego, ani tego silnika Z dpf nie ma problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > Jak auto ma jeździć po mieście to chyba jednak warto tego 1.6, spala dość śmieszne ilości paliwa, > 2.0 już zazwyczaj ponad 7 po mieście. Jazda 80% miasto i 20% trasa. Spalanie w sumie im mniejsze tym lepiej. > Na trasie 1.6 też się dokula, ale zdecydowanie lepiej radzi sobie 2.0, do tego jeśli jeszcze go > zdłubiesz wyciągniesz ok. 170 KM, chyba warto co ... Kusi to 170KM, ale tego 1.6 v-tech robi na 131KM. Wydaje mi się, że po przesiadce z Lanosa, który teraz ma pewnie realnie z 60KM różnica będzie znaczna. > Osobiście jeśli Ci taka foka leży to brać i tyle, ja już zrobiłem ponad 120 kkm bez kompletnie > żadnej awarii, wymieniam olej i filtry, przy 80 kkm świece żarowe i tyle. Leży i mi się podoba. Jeśli faktycznie eksploatacja jest bezproblemowa tak jak piszesz i tak jak wcześniej czytałem to powinno być ok. > Nadprogramowo zrobiłem drążki kierownicze z końcówkami, ale dosłownie nadprogramowo. Tyle, że nie > ma ani tego, ani tego silnika Kumpel wczoraj podwoził mnie do domu Mazdą 3, ma w niej chyba ten sam silnik 1.6, jeździ mu to fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 Tak, 1.6 109KM robią pod 130 KM i ponad 300 NM jakoś czyli podobnie jak 1.8 TDCi tylko moment mają nieco mniejszy. Brat ma 2.0 TDCi kupiony kilka miesięcy po moim i problemów miał raczej dużo więcej bo ja praktycznie ani jednego (1.8 TDCi). Także polecać nic poza swoim nie będę tak naprawdę bo wiem że awaryjność jest wyższa Co do DPFa nie mam doświadczenia, brat nie ma, ale ma kolega w mondeo 2.0 i problemów brak a podchodzi pod 300 kkm. Fordowskie DPFy jak normalnie i z "gracją" użytkujesz to raczej będą długo służyć, takie też info mam z serwisu ASO. Co do mocy: szybko zacznie Ci brakować, ja też myślałem że mój po virusie to rakieta, ale po wrzuceniu trzeciego biegu brakuje mi kolejnych 100 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 >> Fordowskie DPFy jak normalnie i z "gracją" użytkujesz to raczej będą > długo służyć, takie też info mam z serwisu ASO. one nie są fordowskie tylko PSA. To primo. A secundo to przy 2.0 faktycznie DPF jest ciut bardziej dopracowani, natomiast przy 1,6 109 to jest dramat, i wystarczy sobie poczytać fora żeby wyrobić sobie o nich zdanie. Zresztą tak samo zachowują się HDi 109. Czyli jakieś 130 tys km i zaczyna sie kibel, a dolewki Eolysa na nic się zdają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwester Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 Mam w swojej foce 1,6 TDCI w wersji 109KM. Jeździ się tym całkiem sympatycznie - pali <6L w trybie 50/50 (miasto/trasa) wyprzedzanie zawalidróg nie stanowi żadnego problemu. Jedyny problem, że w starszych rocznikach (2005-2007) układ smarowania był niedopracowany i często kończyło się zatarciem turbiny, czasami panewek (mnie spotkała taka "przyjemność") Może w nowszych ten problem wyeliminowano ale pod tym względem bezpieczniejszy wydaje się silnik 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 Mógłbyś coś więcej o tym DPF w 1.6 109 napisać? Bo w sumie czytałem sporo na forum FKP i nie znalazłem informacji, że to aż taka tragedia jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > Mógłbyś coś więcej o tym DPF w 1.6 109 napisać? Bo w sumie czytałem sporo na forum FKP > i nie znalazłem informacji, że to aż taka tragedia jest. KLIK 1 na FKP tez tego sporo było. Generalnie coraz częstsze wypalanie, nagłe straty mocy albo, o zgrozo, nagłe wyłaczenie silnika w czasie jazdy, jak na ponizszym filmiku dodając do tego powszechny problem ze smarowaniem sprężarki w 1,6 TDCI ( a w 109 masz VTG, więc regeneracja odpada), rozciągająccy się łańczuszek spinający wałki rozrządu, skłonnośc do wywalania oleju odmą, przepalające się uszczelki pod wtryskiwaczami to masz z grubsza pełen obraz sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > KLIK 1 > na FKP tez tego sporo było. Generalnie coraz częstsze wypalanie, nagłe straty mocy albo, o zgrozo, > nagłe wyłaczenie silnika w czasie jazdy, jak na ponizszym filmiku slyszalem, ze na problemy z DPFem w 1.6 pomaga dokladne umycie go, wiec moze problem nie jest taki straszny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > 2) Ford Focus MK2 Kombi 2.0 TDCI 136KM - rocznik 2008 Zdecydowanie 2.0 ten silnik ma wlasciwie tylko dwa problemy EGR - szarpie przy jednostajnej jezdzie ok 1700-1900obr + czasem przy przyspieszaniu ma jakby chwilowy zanik mocy Wymiana EGRa to koszt troche ponad 1000zl zawor sterujacy turbosprezarka - objawem jest nierownomierne przyspieszanie. W zakresie od 2000 do 3000obr wystepuja takie krotkotrwale momenty zawahania (jakby mocny wiatr nagle zawial) Jesli sie to zbagatelizuje to nastepnym objawem beda bledy o zbyt wysokim, albo zbyt niskim cisnieniu doladowania. Ja w ASO za wymiane placilem chyba ok 700zl. Wiekszosc tych silnikow ma moc troche wieksza od deklarowanej, moj np po 230kkm mial 149KM, a kolega w Volvo mial 157KM Oba silniki seryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 Może lepiej benzin i jazda ze spokojną głową Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwester Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > Może lepiej benzin i jazda ze spokojną głową > Pozdr I tak właśnie kombinuje zrobić przy następnym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 Chyba będzie trzeba też o benzynie pomyśleć Ale wracając do tematu 1.6 TDCI to znalazłem takie informacje odnośnie cen: Quote: turbosprężarka o zmiennej geometrii: nowy element 2200zł koło dwumasowe: nowy element 1500zł filtr cząstek stałych: usunięcie 1500zł, nowy element 4000zł wtryskiwacze elektromagnetyczne: regeneracja 600zł nowy element 1100zł Na ile są to aktualne ceny? I czy usunięcie DPF wpływa jakoś negatywnie na samochód? Czy przy przeglądach może to być problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > Jak auto ma jeździć po mieście to chyba jednak warto tego 1.6, spala dość śmieszne ilości paliwa, > 2.0 już zazwyczaj ponad 7 po mieście. > Na trasie 1.6 też się dokula, ale zdecydowanie lepiej radzi sobie 2.0, do tego jeśli jeszcze go > zdłubiesz wyciągniesz ok. 170 KM, chyba warto co ... > Osobiście jeśli Ci taka foka leży to brać i tyle, ja już zrobiłem ponad 120 kkm bez kompletnie > żadnej awarii, wymieniam olej i filtry, przy 80 kkm świece żarowe i tyle. > Nadprogramowo zrobiłem drążki kierownicze z końcówkami, ale dosłownie nadprogramowo. Tyle, że nie > ma ani tego, ani tego silnika Dorzucę swoje 2 grosze 164kkm - 1.8 TDCi - 144KM / 350Nm Wymienione DKZ (bo się sprzęgło skończyło szybciej), akumulator, tarcze hamulcowe, łożysko koła przedniego z piastą ... więcej grzechów nie pamiętam Serwisy co 17-20kkm regularnie ze wszystkimi gratami i filtrem paliwa włącznie. Auto w sumie bezawaryjne ale i serwisowane na bieżaco, nic nie przeciagane. Jeżdżone w 70 % w trasach Ostatnio pojechałem na przegląd techniczny. Hamulce - igła, zawieszenie - igła, amortyzatory - igła Facet na przegladzie powiedział, że jakby wszystkie 5-cio latki były w takim stanie to byłoby zajebiście Z minusów - prawdopodobnie przy zdejmowaniu sprzęgła nadruszyli mi coś co ktoś określił jako Łozysko na wałku sprzęgłowym i mi czasami delikatnie terkotanie (DKZ trzyma zajebiście). Lada chwila każę poprawić Generalnie myślę nad zmianą na większy i nie wykluczam Fiorda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > Chyba będzie trzeba też o benzynie pomyśleć > Ale wracając do tematu 1.6 TDCI to znalazłem takie informacje odnośnie cen: > Quote: > turbosprężarka o zmiennej geometrii: nowy element 2200zł > koło dwumasowe: nowy element 1500zł > filtr cząstek stałych: usunięcie 1500zł, nowy element 4000zł > wtryskiwacze elektromagnetyczne: regeneracja 600zł nowy element 1100zł > Na ile są to aktualne ceny? I czy usunięcie DPF wpływa jakoś negatywnie na samochód? Czy przy > przeglądach może to być problem? Świagier ma 1.6 109KM z dpf - dobija do 130 kkm i na razie to ustrojstwo mu nie doskwiera, a jeździ w zasadzie tylko po mieście - od czasu do czasu jakaś trasa. Nie pamiętam dokładnie ale mówi, że wypala mu się co jakieś 400-500 km i wyraźnie to można odczuć - on już wie kiedy co i jak tylko nic nie stoi na przeszkodzie to daje mu się wypalić na spokojnie i dopiero kończy jazdę. Pali mu to w okolicach 7 po mieście. Z poważniejszych awarii, które 2 razy unieruchomiły mu auto to konektory przy czujniku ciśnienia paliwa na listwę (chyba nic nie pokręciłem). Podobno dość powszechna awaria - konektorki śniedzieją i nie dają prawidłowego sygnału = komputer głupieje i auto jest uziemione. Awaria niezbyt upierdliwa ale w fordzie chcą wtedy wymieniać całą wiązkę za worek złota gdzie wystarczy podjechać do serwisu peugeota i kupić konektorki za 11 zł/szt. a każdy kumaty mechanik to ogarnie (znaczy wymianę). Generalnie motor całkiem przyzwoity - jeździłem nie raz - złego słowa raczej powiedzieć nie mogę. Ja osobiście powożę 1.8 TDCI - stara jednostka - więcej pali - w krakowskich korkach dobijam do 8/l100 w zimie nawet były przypadki że przekraczałem ósemkę znacznie. W trasie już jest o wiele lepiej - w poprzednie wakacje miałem równiutkie 5l/100 - trasa prawie 2500 km, głównie autostrady ale jazda spokojna (ale z klimą) - w zasadzie cały czas około 120 km/h - szwagier swoim zanotował podobny wynik. Jak już zdecydowałeś się na forda to szukaj w lepszych wersjach wyposażeniowych - zwróć uwagę, że w wyższych wersjach są trochę inne fotele - na pierwszy rzut oka tego nie widać ale różnica w komforcie jak dla mnie jest kolosalna. BTW jakie przebiegi robisz, że szukasz diesla? Bo ja po pierwszym pianiu z zachwytu nad dieslem jaki to on fajny wróciłbym do starej dobrej benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Chyba będzie trzeba też o benzynie pomyśleć > Ale wracając do tematu 1.6 TDCI to znalazłem takie informacje odnośnie cen: > Quote: > turbosprężarka o zmiennej geometrii: nowy element 2200zł > koło dwumasowe: nowy element 1500zł > filtr cząstek stałych: usunięcie 1500zł, nowy element 4000zł > wtryskiwacze elektromagnetyczne: regeneracja 600zł nowy element 1100zł > Na ile są to aktualne ceny? I czy usunięcie DPF wpływa jakoś negatywnie na samochód? Czy przy > przeglądach może to być problem? tylko po co ruszać filtrzątek stały w tym silniku ? jak on jest prawie bezobsługowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > tylko po co ruszać filtrzątek stały w tym silniku ? > jak on jest prawie bezobsługowy ? Nie piszę, że pierwszą rzeczą, którą zrobię po kupnie będzie wywalenie DPF'a. Pytam tylko w odniesieniu do tego co pisali wcześniej koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Jak już zdecydowałeś się na forda to szukaj w lepszych wersjach wyposażeniowych - zwróć uwagę, > że w wyższych wersjach są trochę inne fotele - na pierwszy rzut oka tego nie widać ale różnica > w komforcie jak dla mnie jest kolosalna. Coś takiego mi się ostatnio w oczy rzuciło: link To będą chyba te 'gorsze' fotele? Mógłbyś jakiś poglądowy link z drugimi podesłać? > BTW jakie przebiegi robisz, że szukasz diesla? Bo ja po pierwszym pianiu z zachwytu nad dieslem > jaki to on fajny wróciłbym do starej dobrej benzyny W zasadzie w tygodniu auto ruszam tylko jak wieczorem jadę na siłownie i jakieś zakupy. Regularnie z żoną robimy trasę Kraków <-> Tarnów i jakieś weekendowe wycieczki. Głównie ze względu na to przymierzam się do diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Auto w sumie bezawaryjne ale i serwisowane na bieżaco, nic nie przeciagane. Jeżdżone w 70 % w > trasach Jak by takie coś znaleźć było by cudownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Jak by takie coś znaleźć było by cudownie. Szykuję się niedługo do sprzedaży Muszę tylko podjąć decyzję na co zmienić w sensie wybrać klasę wyżej w kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwester Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Coś takiego mi się ostatnio w oczy rzuciło: link > To będą chyba te 'gorsze' fotele? Mógłbyś jakiś poglądowy link z drugimi podesłać? Szukaj Fok w wersji Ghia - fotele są IMHO bez porównania lepsze niż te standardowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Albo Sport.. fotele też prażą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > one nie są fordowskie tylko PSA. To primo. A secundo to przy 2.0 faktycznie DPF jest ciut bardziej > dopracowani, natomiast przy 1,6 109 to jest dramat, i wystarczy sobie poczytać fora żeby > wyrobić sobie o nich zdanie. Zresztą tak samo zachowują się HDi 109. Czyli jakieś 130 tys km i > zaczyna sie kibel, a dolewki Eolysa na nic się zdają. trzeba pilnować i dolewać. Można też co jakiś czas przeczyścić filterek. A jak coś to FAPa już można wyrwać w niezłych pieniądzach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > trzeba pilnować i dolewać. Można też co jakiś czas przeczyścić filterek. A jak coś to FAPa już > można wyrwać w niezłych pieniądzach w citroenie przez pewien czas fap chyba po regeneracji z tego co pamiętam kosztował 1000. normalnie z fakturą i gwarancją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > Coś takiego mi się ostatnio w oczy rzuciło: link > To będą chyba te 'gorsze' fotele? Mógłbyś jakiś poglądowy link z drugimi podesłać? Wygląda po tapicerce, że tak - to te standardowe fotele. Ja mam takie jak w tym ogłoszeniu tutaj Są trochę inaczej wyprofilowane boczki oparć i boczki siedzisk. I wydaje mi się, że w tych podstawowych fotelach nie było regulacji lędźwiowej więc po tym też można to poznać - mała wajcha z prawej strony oparcia kierowcy. > W zasadzie w tygodniu auto ruszam tylko jak wieczorem jadę na siłownie i jakieś zakupy. > Regularnie z żoną robimy trasę Kraków Tarnów i jakieś weekendowe wycieczki. > Głównie ze względu na to przymierzam się do diesla. To jeszcze napisz ile masz z domu na siłownię 10 km czy 100 W każdym razie dobrze to przemyśl bo może się okazać, że jak jednak rozszerzysz poszukiwania o benzynę to możesz coś fajnego utrafić. Ja w sumie szukałem benzyny bo robię przebiegi w roku rzędu 15kkm więc od strony ekonomicznej nie bardzo się to kalkulowało no ale akurat taki się trafił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > Wygląda po tapicerce, że tak - to te standardowe fotele. Ja mam takie jak w tym ogłoszeniu tutaj > Są trochę inaczej wyprofilowane boczki oparć i boczki siedzisk. I wydaje mi się, że w tych > podstawowych fotelach nie było regulacji lędźwiowej więc po tym też można to poznać - mała > wajcha z prawej strony oparcia kierowcy. Hmm...przejrzałem jeszcze raz kilka ogłoszeń, które wcześniej przeglądałem i chyba te fotele, o których piszesz rzadko występują w tym co szukam, duża większość raczej normalne ma. > To jeszcze napisz ile masz z domu na siłownię 10 km czy 100 W każdym razie dobrze to przemyśl > bo może się okazać, że jak jednak rozszerzysz poszukiwania o benzynę to możesz coś fajnego > utrafić. > Ja w sumie szukałem benzyny bo robię przebiegi w roku rzędu 15kkm więc od strony ekonomicznej nie > bardzo się to kalkulowało no ale akurat taki się trafił Około 4-5km. Zastanawiałem się trochę nad benzyną i chyba raczej będę skłaniał się ku dieslowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > Hmm...przejrzałem jeszcze raz kilka ogłoszeń, które wcześniej przeglądałem i chyba te fotele, > o których piszesz rzadko występują w tym co szukam, duża większość raczej normalne ma. Wszystko zależy od wersji > Około 4-5km. > Zastanawiałem się trochę nad benzyną i chyba raczej będę skłaniał się ku dieslowi. To w zimie będziesz klął na czym świat stoi Dopiero teraz zauważyłem że jesteś z KR. Gdybyś chciał pomacać np te fotele to wal na priv. Akurat jestem jeszcze kilka dni na urlopie i jestem bardziej dyspozycyjny. A gdybyś znalazł jakieś auto na miejscu to mogę polecić swoich mechaników. Chlopaki świetnie imo ogarniają fordy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Hmm...przejrzałem jeszcze raz kilka ogłoszeń, które wcześniej przeglądałem i chyba te fotele, > o których piszesz rzadko występują w tym co szukam, duża większość raczej normalne ma. > Około 4-5km. > Zastanawiałem się trochę nad benzyną i chyba raczej będę skłaniał się ku dieslowi. Ja na Twoim miejscu szukałbym 2.0 145KM i nic poza tym Diesla mogą szybko się a wtedy nic nie oszczędzisz, no chyba że kupisz z pewnego źródła i akceptujesz naprawy nieco droższe Wersje Gold faktycznie są rzadsze, bo większość to poflotowe Silvery i Ambiente. Na takie wersje bym za bardzo nie patrzył, chyba że nie przeszkadza Ci wyposażenie bieda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > one nie są fordowskie tylko PSA. To primo. A secundo to przy 2.0 faktycznie DPF jest ciut bardziej > dopracowani, natomiast przy 1,6 109 to jest dramat, i wystarczy sobie poczytać fora żeby > wyrobić sobie o nich zdanie. Zresztą tak samo zachowują się HDi 109. Czyli jakieś 130 tys km i > zaczyna sie kibel, a dolewki Eolysa na nic się zdają. 2 kwestie: 1) przy przebiegu 120kkm DPF powinien zostać wymieniony na nowy przy przeglądzie - warto zwrócić uwagę kupując auto z Niemiec czy miał ten przegląd zrobiony (a sporo jest właśnie wtedy sprzedawanych) 2) kupując auto z 2009-2010 jest szansa trafić na DPF w wersji suchej - w moim wypadku jest bezproblemowy, choć staram się dokańczać regeneracje za każdym razem. Wersję DPFu można sprawdzić na portalu http://www.etis.ford.com/ Więcej info tutaj http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=162429 DPF mokry z kolei trzeba zregenerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 Odgrzeję, żeby nie śmiecić nowym wątkiem. Od trzech tygodni zacząłem intensywnie szukać. Ciężko coś ciekawego trafić. Od dawna pojawia się ogłoszenie z Focusem -> KLIK W przeciągu 2-3 miesięcy cena spadła z 25k PLN do 18,5k PLN. Rozmawiałem z właścicielem i jest to auto 9 miesięcy temu kupione w komisie, ściągnięte z Włoch. Teraz jest sprzedawane, bo gość niby kupił nowe auta do firmy. Zdaję sobię sprawę, że auto może mieć i 400tyś. przejechane...ale zastanawiam się, czy jeśli kupiłbym go za te 18k PLN...na dzień dobry wsadził 5-7k PLN w niego, to ma to sens? Generalnie wkładając 7k PLN osiągnąłbym kwotę wydaną tyle ile zakładam, że chce wydać. Ma to sens czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > Odgrzeję, żeby nie śmiecić nowym wątkiem. > Od trzech tygodni zacząłem intensywnie szukać. Ciężko coś ciekawego trafić. > Od dawna pojawia się ogłoszenie z Focusem -W przeciągu 2-3 miesięcy cena spadła z 25k PLN do 18,5k > PLN. > Rozmawiałem z właścicielem i jest to auto 9 miesięcy temu kupione w komisie, ściągnięte z Włoch. > Teraz jest sprzedawane, bo gość niby kupił nowe auta do firmy. > Zdaję sobię sprawę, że auto może mieć i 400tyś. przejechane...ale zastanawiam się, czy jeśli > kupiłbym go za te 18k PLN...na dzień dobry wsadził 5-7k PLN w niego, to ma to sens? > Generalnie wkładając 7k PLN osiągnąłbym kwotę wydaną tyle ile zakładam, że chce wydać. > Ma to sens czy nie? obstawiam ze nie bez powowdu spadla a nikt nikomu prezentow nie robi. Z racji ze m.in. pracuje z Wlochami i jestem tam dosyc czesto to moje zdanie jest takie ze niespecjalnie dbaja o auta chociaz tragedii nie ma Co do twojego pytania to co bys zrobil ? Przeglad kompletny z wymiana wszystkich plynow, Rozrząd, dwumasa z kompletnym sprzeglam, zawieszenie i juz masz 5-ke lekka reka. Ja bym tak nie zrobil. moje szukania uzywki (mlodej) zakonczyly sie decyzja o zamowieniu nowego czekam teraz na date i bede sprzedawal swoje 18 tdci 2009 kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 > obstawiam ze nie bez powowdu spadla a nikt nikomu prezentow nie robi. Z racji ze m.in. pracuje z > Wlochami i jestem tam dosyc czesto to moje zdanie jest takie ze niespecjalnie dbaja o auta > chociaz tragedii nie ma > Co do twojego pytania to co bys zrobil ? Przeglad kompletny z wymiana wszystkich plynow, Rozrząd, > dwumasa z kompletnym sprzeglam, zawieszenie i juz masz 5-ke lekka reka. Ja bym tak nie zrobil. > moje szukania uzywki (mlodej) zakonczyly sie decyzja o zamowieniu nowego czekam teraz na date i > bede sprzedawal swoje 18 tdci 2009 kombi Wystaw na AK szukam własnie focusa powoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Wystaw na AK szukam własnie focusa powoli Początek września, to już wiem. Auto idzie jeszcze na serwis na początku lipca Jak chcesz to Ci puszczę priva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Hmm....szukam, szukam i znaleźć nie mogę... Dziś postanowiłem wrócić do szukania na otomoto i takie dwa wypatrzyłem: Focus raz Focus dwa Patrząc na same zdjęcia (chłodnym okiem), myślicie, że jest sens z Krakowa do Cieszyna jechać obejrzeć? PS. Mając VIN jestem w stanie coś więcej się dowiedzieć w jakimś ASO Forda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Hmm....szukam, szukam i znaleźć nie mogę... > Dziś postanowiłem wrócić do szukania na otomoto i takie dwa wypatrzyłem: > Focus raz > Focus dwa > Patrząc na same zdjęcia (chłodnym okiem), myślicie, że jest sens z Krakowa do Cieszyna jechać > obejrzeć? > PS. > Mając VIN jestem w stanie coś więcej się dowiedzieć w jakimś ASO Forda? czego konkretnie szukasz? interesuje Cię kombi, 2010r. serwisowany, poflotowy? można wybrać z kilku sztuk. Ceny w okolicach 19-20kpln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > czego konkretnie szukasz? > interesuje Cię kombi, 2010r. serwisowany, poflotowy? można wybrać z kilku sztuk. Ceny w okolicach > 19-20kpln. Generalnie szukam kombi 2009-2010. Jeśli możesz to daj proszę namiar tutaj lub na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.