amazaque Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 Zauważyłem na parkingu samochód z takim bębnem hamulcowym. Czy to jest jakaś nakładka tuningowa? Gdzie i pod jaką nazwą tego szukać, bo ja się już poddaje . Ten model wychodzi z fabryki z tradycyjnymi gładkimi bębnami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Zauważyłem na parkingu samochód z takim bębnem hamulcowym. > Czy to jest jakaś nakładka tuningowa? Gdzie i pod jaką nazwą tego szukać, bo ja się już poddaje . > Ten model wychodzi z fabryki z tradycyjnymi gładkimi bębnami . to raczej nie nakładka IMHO to taki rodzaj bębna z poprawionym odprowadzaniem ciepła. widywałem takie w terenówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 (chyba niebieska folia ochronna nie zostala zdjeta z dekielka felgi, haha) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > (chyba niebieska folia ochronna nie zostala zdjeta z dekielka felgi, haha) To swoją drogą , autem jeździ dojrzała kobieta . Samochód to nowe Clio bida wersja, a mi nie dają spokoju te bębny, bo też chcę takie . Moje już rdzewieją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 A po co ci taki badziewny tjuning? O ile to jest nakładka, to wygląda paskudnie i jeszcze ogranicza stygnięcie hamulców. Jak masz pordzewiałe bębny, to je po prostu wyczyść i pomaluj. Będzie wyglądało o niebo lepiej. PS imho, to nie nakładka tylko taki bęben. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > A po co ci taki badziewny tjuning? O ile to jest nakładka, to wygląda paskudnie i jeszcze > ogranicza stygnięcie hamulców. Tak niejako dla zasady się wtrącę. Jeśli nakładka byłaby metalowa i ściśle by przylegała to by poprawiała chłodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Moje już rdzewieją . hammeritem pomalowalem rok temu. na razie nic sie nie dzieje. sa czarne a nie rude. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Moje już rdzewieją . A producent zakonserwował je w jakiś sposób, czy zostawił żywy metal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > A producent zakonserwował je w jakiś sposób, czy zostawił żywy metal? Są czymś psiknięte, ale już pojawiają się piegi . W poniedziałek podjadę do ASO i po prostu zapytam o te "bębny". Dla mnie po kilku dniach poszukiwań stan wiedzy wskazuje, że nie jest to oryginał. Ktoś tutaj wspomniał o chłodzeniu - takie plastikowe nakładki z odpowiednio ukształtowanymi "piórkami" mocującymi je do bębna na wcisk tylko by to chłodzenie poprawiły . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > A po co ci taki badziewny tjuning? Nie badziewny, bo w rzeczywistości wygląda to obłędnie . O wiele lepiej niż zardzewiały bęben i nawet małe tarcze z małymi zaciskami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Są czymś psiknięte, ale już pojawiają się piegi . W poniedziałek podjadę do ASO i po prostu > zapytam o te "bębny". Dla mnie po kilku dniach poszukiwań stan wiedzy wskazuje, że nie jest > to oryginał. > Ktoś tutaj wspomniał o chłodzeniu - takie plastikowe nakładki z odpowiednio ukształtowanymi > "piórkami" mocującymi je do bębna na wcisk tylko by to chłodzenie poprawiły . Auto na gwarancji? Skoro jest "jakieś" zabezpieczenie to nie można podciągnąć tego pod gwarancję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Auto na gwarancji? Skoro jest "jakieś" zabezpieczenie to nie można podciągnąć tego pod gwarancję? Elementy cierne układu hamulcowego nie podlegają gwarancji , chyba u wszystkich producentów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Tak niejako dla zasady się wtrącę. Jeśli nakładka byłaby metalowa i ściśle by przylegała to by > poprawiała chłodzenie. Masz rację ale mało prawdopodobne mi się wydaje żeby ktoś się bawił w ciasne pasowanie itp. w sytuacji kiedy standard bęben działa OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Nie badziewny, bo w rzeczywistości wygląda to obłędnie . Rzecz gustu. Jeden lubi cycate blondynki, inny jak mu nogi śmierdzą... Dla mnie wygląda to badziewnie. > O wiele lepiej niż zardzewiały bęben i A kto ci każe mieć zardzewiały bęben? Nawet demontować go nie trzeba do wyczyszczenia i pomalowania. > nawet małe tarcze z małymi zaciskami . Małe auto, z małym silniczkiem to i tarcze małe. Jak chcesz mieć "ładne" hamulce, to trzeba zwrócić uwagę przy kupowaniu. Swoją drogą, nigdy wygląd hamulców nie był dla mnie najmniejszym nawet kryterium przy kupnie auta. Co innego skuteczność tychże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Elementy cierne układu hamulcowego nie podlegają gwarancji , chyba u wszystkich producentów . Podlegają ale ograniczonej. Nikt nie uzna szybkiego zużycia klocków, ale już nierównomierne zużycie jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > to raczej nie nakładka > IMHO to taki rodzaj bębna z poprawionym odprowadzaniem ciepła. widywałem takie w terenówkach Łady też takie miały. W sumie, to prawie terenówka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > Dla mnie po kilku dniach poszukiwań stan wiedzy wskazuje, że nie jest > to oryginał. Clio III ? Może podejdą? Pasuje do pojazdów Renault (50) CLIO Grandtour (KR0/1_) (13) CLIO III (BR0/1, CR0/1) (22) Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 1149 78 58 2005-06-01 - do teraz D4F 764 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 1149 103 76 2010-09-01 - do teraz D4F 786 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11) 1149 75 55 2005-06-01 - do teraz D4F 740 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0P, CR0P) 1149 101 74 2007-05-01 - do teraz D4F 784 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R) 1149 65 48 2005-06-01 - do teraz D4F 740 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U) 1149 75 55 2008-07-01 - do teraz D4F 740, D4F 742 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.4 16V 1390 98 72 2005-06-01 - do teraz K4J 780 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 82 60 2007-11-01 - do teraz K9K 750 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 88 65 2010-08-01 - do teraz K9K 770 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 75 55 2010-08-01 - do teraz K9K 770 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 65 48 2005-05-01 - do teraz K9K 752 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 64 47 2005-06-01 - do teraz K9K 752 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR0H, CR0H) 1461 106 78 2005-06-01 - do teraz K9K 764 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR17, CR17) 1461 86 63 2005-06-01 - do teraz K9K 766 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) 1461 103 76 2005-06-01 - do teraz K9K 772 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (C/BR1G) 1461 68 50 2005-06-01 - do teraz K9K 714, K9K 768 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B...) 1598 112 82 2005-06-01 - do teraz K4M 800, K4M 801 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T) 1598 88 65 2005-06-01 - do teraz K4M 804 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V GT (BR10, CR10) 1598 128 94 2009-06-01 - do teraz K4M 862 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) 1997 139 102 2006-09-01 - do teraz M4R 700, M4R 701 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V Sport 1998 200 148 2008-09-01 - do teraz F4R 830 CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V Sport 1998 197 145 2006-02-01 - do teraz F4R 830 MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) (15) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > Clio III ? Może podejdą? Przecież gołym okiem widać, że to nie jest to! Te nakładki mają sporo większą średnicę niż bęben w Clio. Wyglądają jak odlew wtryskowy z czarnego tworzywa ABS. Z fabryki tak to raczej nie wyszło, więc zostaje WT . W sumie ciekawy pomysł na biznes, jak ktoś ma wtryskarkę do tworzyw. Opracować jakiś uniwersalny model i sporo się tego sprzeda . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > Opracować jakiś uniwersalny model i sporo się tego sprzeda . Sporo... Ty i ? Ręka do góry, który z szanownych kącikowiczów kupi to coś... Skoro to nie to, to powodzenia w szukaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > Sporo... Ty i ? Ręka do góry, który z szanownych kącikowiczów kupi to coś... Popatrz na parkingach co młodzież wyprawia z samochodami! . Z zaciskami i bębnami . Jak by to spowszedniało, to pewnie będzie mniej atrakcyjne, ale z drugiej strony pokaż mi właściciela samochodu, który jak zwraca na to uwagę, lubi mieć ładne felgi i nie wkurzają go zardzewiałe łuszczące się bębny hamulcowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > Popatrz na parkingach co młodzież wyprawia z samochodami! . Z zaciskami i bębnami . No co? Sprayem za dychacza tryskają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Jak go jeszcze raz zobaczysz, to mu powiedz, że ta niebieską folię się ściąga z dekielka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > pokaż mi właściciela > samochodu, który jak zwraca na to uwagę, lubi mieć ładne felgi i nie wkurzają go zardzewiałe > łuszczące się bębny hamulcowe . To jest właśnie najczęstszy widok, jaki widuję alumy, a "w tle" skorodowany, wręcz czerwony bęben. Niektórym - ba, większości - to nie przeszkadza i opanowali trudną sztukę wybiórczej estetyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > Elementy cierne układu hamulcowego nie podlegają gwarancji , chyba u wszystkich producentów . No to lipa. Ale z drugiej strony to zewnetrzna częśc bębna hamulcowego nie bierze udziału w tarciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karp Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > To jest właśnie najczęstszy widok, jaki widuję alumy, a "w tle" skorodowany, wręcz czerwony > bęben. Niektórym - ba, większości - to nie przeszkadza i opanowali trudną sztukę wybiórczej > estetyki patrz pan, to dzisiaj spojrzę u siebie. Naprawdę nie wiem w jakim stanie estetycznym mam bębny, mimo że felunek z dużymi dziurami jest i na pewno bębny widać. To raczej nie sprawa wybiórczej estetyki, bo to znaczyłoby że zwróciło się na to uwagę. Tacy jak ja patrzą i nie widzą. Ot, koło jest, powietrze jest, hamuje. Jedziemy. Ale zerknę dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > To swoją drogą , autem jeździ dojrzała kobieta . Samochód to nowe Clio bida wersja, a mi nie dają > spokoju te bębny, bo też chcę takie . Moje już rdzewieją . Co prawda nie do twojej fury ale bęben Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.