Skocz do zawartości

Nakładki na bęben hamulcowy?


amazaque

Rekomendowane odpowiedzi

> Zauważyłem na parkingu samochód z takim bębnem hamulcowym.

> Czy to jest jakaś nakładka tuningowa? Gdzie i pod jaką nazwą tego szukać, bo ja się już poddaje .

> Ten model wychodzi z fabryki z tradycyjnymi gładkimi bębnami .

to raczej nie nakładka

IMHO to taki rodzaj bębna z poprawionym odprowadzaniem ciepła. widywałem takie w terenówkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co ci taki badziewny tjuning? sick.gif O ile to jest nakładka, to wygląda paskudnie i jeszcze ogranicza stygnięcie hamulców.

Jak masz pordzewiałe bębny, to je po prostu wyczyść i pomaluj. Będzie wyglądało o niebo lepiej.

PS

imho, to nie nakładka tylko taki bęben.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A producent zakonserwował je w jakiś sposób, czy zostawił żywy metal?

Są czymś psiknięte, ale już pojawiają się piegi grinser006.gif. W poniedziałek podjadę do ASO i po prostu zapytam o te "bębny". Dla mnie po kilku dniach poszukiwań stan wiedzy wskazuje, że nie jest to oryginał.

Ktoś tutaj wspomniał o chłodzeniu grinser006.gif - takie plastikowe nakładki z odpowiednio ukształtowanymi "piórkami" mocującymi je do bębna na wcisk tylko by to chłodzenie poprawiły ok.gifbiglaugh.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są czymś psiknięte, ale już pojawiają się piegi . W poniedziałek podjadę do ASO i po prostu

> zapytam o te "bębny". Dla mnie po kilku dniach poszukiwań stan wiedzy wskazuje, że nie jest

> to oryginał.

> Ktoś tutaj wspomniał o chłodzeniu - takie plastikowe nakładki z odpowiednio ukształtowanymi

> "piórkami" mocującymi je do bębna na wcisk tylko by to chłodzenie poprawiły .

Auto na gwarancji? Skoro jest "jakieś" zabezpieczenie to nie można podciągnąć tego pod gwarancję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak niejako dla zasady się wtrącę. Jeśli nakładka byłaby metalowa i ściśle by przylegała to by

> poprawiała chłodzenie.

Masz rację ale mało prawdopodobne mi się wydaje żeby ktoś się bawił w ciasne pasowanie itp. w sytuacji kiedy standard bęben działa OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie badziewny, bo w rzeczywistości wygląda to obłędnie .

Rzecz gustu. Jeden lubi cycate blondynki, inny jak mu nogi śmierdzą... biglaugh.gif Dla mnie wygląda to badziewnie.

> O wiele lepiej niż zardzewiały bęben i

A kto ci każe mieć zardzewiały bęben? Nawet demontować go nie trzeba do wyczyszczenia i pomalowania. ok.gif

> nawet małe tarcze z małymi zaciskami .

Małe auto, z małym silniczkiem to i tarcze małe. Jak chcesz mieć "ładne" hamulce, to trzeba zwrócić uwagę przy kupowaniu. Swoją drogą, nigdy wygląd hamulców nie był dla mnie najmniejszym nawet kryterium przy kupnie auta. Co innego skuteczność tychże. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Elementy cierne układu hamulcowego nie podlegają gwarancji , chyba u wszystkich producentów .

Podlegają ale ograniczonej. Nikt nie uzna szybkiego zużycia klocków, ale już nierównomierne zużycie jak najbardziej. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie po kilku dniach poszukiwań stan wiedzy wskazuje, że nie jest

> to oryginał.

Clio III ? Może podejdą? hmm.gif

Pasuje do pojazdów

Renault (50)

CLIO Grandtour (KR0/1_) (13)

CLIO III (BR0/1, CR0/1) (22)

Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 1149 78 58 2005-06-01 - do teraz D4F 764

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 1149 103 76 2010-09-01 - do teraz D4F 786

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11) 1149 75 55 2005-06-01 - do teraz D4F 740

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0P, CR0P) 1149 101 74 2007-05-01 - do teraz D4F 784

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R) 1149 65 48 2005-06-01 - do teraz D4F 740

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U) 1149 75 55 2008-07-01 - do teraz D4F 740, D4F 742

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.4 16V 1390 98 72 2005-06-01 - do teraz K4J 780

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 82 60 2007-11-01 - do teraz K9K 750

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 88 65 2010-08-01 - do teraz K9K 770

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 75 55 2010-08-01 - do teraz K9K 770

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 65 48 2005-05-01 - do teraz K9K 752

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1461 64 47 2005-06-01 - do teraz K9K 752

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR0H, CR0H) 1461 106 78 2005-06-01 - do teraz K9K 764

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR17, CR17) 1461 86 63 2005-06-01 - do teraz K9K 766

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) 1461 103 76 2005-06-01 - do teraz K9K 772

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (C/BR1G) 1461 68 50 2005-06-01 - do teraz K9K 714, K9K 768

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B...) 1598 112 82 2005-06-01 - do teraz K4M 800, K4M 801

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T) 1598 88 65 2005-06-01 - do teraz K4M 804

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V GT (BR10, CR10) 1598 128 94 2009-06-01 - do teraz K4M 862

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) 1997 139 102 2006-09-01 - do teraz M4R 700, M4R 701

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V Sport 1998 200 148 2008-09-01 - do teraz F4R 830

CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V Sport 1998 197 145 2006-02-01 - do teraz F4R 830

MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) (15)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Clio III ? Może podejdą?

Przecież gołym okiem widać, że to nie jest to! Te nakładki mają sporo większą średnicę niż bęben w Clio. Wyglądają jak odlew wtryskowy z czarnego tworzywa ABS. Z fabryki tak to raczej nie wyszło, więc zostaje WT grinser006.gif. W sumie ciekawy pomysł na biznes, jak ktoś ma wtryskarkę do tworzyw. Opracować jakiś uniwersalny model i sporo się tego sprzeda biglaugh.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sporo... Ty i ? Ręka do góry, który z szanownych kącikowiczów kupi to coś...

Popatrz na parkingach co młodzież wyprawia z samochodami! hehe.gif. Z zaciskami i bębnami grinser006.gif. Jak by to spowszedniało, to pewnie będzie mniej atrakcyjne, ale z drugiej strony pokaż mi właściciela samochodu, który jak zwraca na to uwagę, lubi mieć ładne felgi i nie wkurzają go zardzewiałe łuszczące się bębny hamulcowe zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pokaż mi właściciela

> samochodu, który jak zwraca na to uwagę, lubi mieć ładne felgi i nie wkurzają go zardzewiałe

> łuszczące się bębny hamulcowe .

To jest właśnie najczęstszy widok, jaki widuję grinser006.gif alumy, a "w tle" skorodowany, wręcz czerwony bęben. Niektórym - ba, większości - to nie przeszkadza i opanowali trudną sztukę wybiórczej estetyki hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest właśnie najczęstszy widok, jaki widuję alumy, a "w tle" skorodowany, wręcz czerwony

> bęben. Niektórym - ba, większości - to nie przeszkadza i opanowali trudną sztukę wybiórczej

> estetyki

patrz pan, to dzisiaj spojrzę u siebie.

Naprawdę nie wiem w jakim stanie estetycznym mam bębny, mimo że felunek z dużymi dziurami jest i na pewno bębny widać.

To raczej nie sprawa wybiórczej estetyki, bo to znaczyłoby że zwróciło się na to uwagę. Tacy jak ja patrzą i nie widzą. Ot, koło jest, powietrze jest, hamuje. Jedziemy.

Ale zerknę dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.