Skocz do zawartości

klocki ceramiczne


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

> kto ma?

> jakie + i - ?

> jak sie beda sparwdzac podczas spokojnej jazdy wokół komina i czasami szybka autostradowa wyprawa

> z obcenych DS performance jestem bardzo zadowolony (wydajnosc) ale starsznie pyla ....

Klocki ceramiczne nie będą prawie pylić, natomiast raczej nie będą hamować w stylu DS Performance, piszę oczywiście o cywilnych klocka ceramicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kto ma?

> jakie + i - ?

> jak sie beda sparwdzac podczas spokojnej jazdy wokół komina i czasami szybka autostradowa wyprawa

> z obcenych DS performance jestem bardzo zadowolony (wydajnosc) ale starsznie pyla ....

Miałem komplet w octavi 1 na p+t na początku wszystko ok, ale po jakiś 20 kkm "przestały" hamować, efekt był taki jakby się klocek ślizgał na tarczy.

Fakt nie pylą, nie zużywają się, ale i nie hamują.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kto ma?

> jakie + i - ?

> jak sie beda sparwdzac podczas spokojnej jazdy wokół komina i czasami szybka autostradowa wyprawa

> z obcenych DS performance jestem bardzo zadowolony (wydajnosc) ale starsznie pyla ....

Hawk Performance Ceramic w FXT są trochę "ostrzejsze" od standardowych klocków, felgi też są zdecydowanie bardziej czyste.

Powyższe to według mnie plusy, minusów nie zauważyłem. Nie mam porównania do DS Performance.

Są to jak najbardziej cywilne klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Ate Ceramic w e46 na przodzie połączone z nacinanymi powerdiscami.Tragedii nie ma,mam aluminiowe felgi o złożonym wzorze i nawet po 2 tygodniach jazdy felga jest czysta. ok.gifCo do skuteczności nie mam zastrzeżeń,nawet po rozgrzaniu hamulec jest brzytwa. cool.gifJedynie cichsze mogłyby być po przy hamowaniu z prędkości autostradowych chuczą dość konkretnie.Słyszałem także,że w przypadku Ate Ceramic powinny współpracować z gładkimi tarczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem komplet w octavi 1 na p+t na początku wszystko ok, ale po jakiś 20 kkm "przestały" hamować,

> efekt był taki jakby się klocek ślizgał na tarczy.

> Fakt nie pylą, nie zużywają się, ale i nie hamują.

> Pozdrawiam

Pamiętasz jakiej marki/model miałeś klocki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hawk Performance Ceramic w FXT są trochę "ostrzejsze" od standardowych klocków, felgi też są

> zdecydowanie bardziej czyste.

> Powyższe to według mnie plusy, minusów nie zauważyłem. Nie mam porównania do DS Performance.

> Są to jak najbardziej cywilne klocki.

Subaru ogólnie ma hamulce i podatne na przegrzanie, dlatego dopiero na DS nie mam wrażenia że klocki puchną. Klocki powoli mi się kończą i zastanawiam się czy znowu kupić DS czy spróbować ceramiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Subaru ogólnie ma hamulce i podatne na przegrzanie, dlatego dopiero na DS nie mam wrażenia że

> klocki puchną. Klocki powoli mi się kończą i zastanawiam się czy znowu kupić DS czy spróbować

> ceramiczne.

Spróbuj z klockami Remsa. Wiele nie ryzykujesz, bo kosztują połowę tego, co FDS, a mają tą samą temperaturę pracy. Mam przetestowane zarówno zwykłe ATE, FDS i Remsy i te dwa ostatnie są zdecydowanie lepsze od wszystkich innych łącznie z oryginałami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spróbuj z klockami Remsa. Wiele nie ryzykujesz, bo kosztują połowę tego, co FDS, a mają tą samą

> temperaturę pracy. Mam przetestowane zarówno zwykłe ATE, FDS i Remsy i te dwa ostatnie są

> zdecydowanie lepsze od wszystkich innych łącznie z oryginałami.

Pyla mocno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z obcenych DS performance jestem bardzo zadowolony (wydajnosc) ale starsznie pyla ....

W Punto, dużo mniej pylą mi EBC Green. Mają lepszą dozowalność przy "porządnym" rozgrzaniu.

Z tym, że u mnie od zawsze stosuje tarcze BremboMax nacinane.

Zestaw BremboMax (wentylowane) + EBC Green starcza na 30-40kkm w lekkim PII z podpisu. Pylenia nie stwierdzono ok.gif

A jak z mitem, że ceramiczne na zimno piszczą i nie hamują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Subaru ogólnie ma hamulce i podatne na przegrzanie, dlatego dopiero na DS nie mam wrażenia że

> klocki puchną. Klocki powoli mi się kończą i zastanawiam się czy znowu kupić DS czy spróbować

> ceramiczne.

O ile dobrze pamiętam, to masz 2.0, a w nich tarcze były chyba 277. U siebie na 293 nie zauważyłem efektu puchnięcia. Ostatnio na SJS trochę je pomęczyłem w Miedzianej Górze i nadal działały tak jak trzeba.

Z drugiej strony nigdy nie zdarzyło mi się hamować wielokrotnie w krótkim czasie z dużych prędkości (w Miedzianej maksymalny bieg to była 2).

Tak czy inaczej jeżeli chciałbyś założyć jakieś klocki ceramiczne i oczekujesz od nich więcej niż od serii, to HPC są moim zdaniem dobrym rozwiązaniem. Cena mniej zachęca, bo wydajniejsze HPS są tańsze. Komplet (na 4 koła) HPC to okolice 900zł u Carfita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo Greeny nie pyla. Ale niestety tez nie hamuja.

Osobiście, nie narzekam.

Jest lepiej jak na litej brembomax +ds.

Podejrzewam, że drugi raz "promocji"nie wyhaczę na EBC, więc następne będą ds-y. Wtedy się wypowiem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O ile dobrze pamiętam, to masz 2.0, a w nich tarcze były chyba 277. U siebie na 293 nie zauważyłem

> efektu puchnięcia.

Mam 2.5 i większe tarcze.

>Ostatnio na SJS trochę je pomęczyłem w Miedzianej Górze i nadal działały

> tak jak trzeba.

> Z drugiej strony nigdy nie zdarzyło mi się hamować wielokrotnie w krótkim czasie z dużych prędkości

> (w Miedzianej maksymalny bieg to była 2).

Wystarcza 3 lub nawet 2 zaraz po sobie hamowania autostradowe aby odczuć pchnięcie seryjnych klocow. Na DS tego nie ma.

> Tak czy inaczej jeżeli chciałbyś założyć jakieś klocki ceramiczne i oczekujesz od nich więcej niż

> od serii, to HPC są moim zdaniem dobrym rozwiązaniem. Cena mniej zachęca, bo wydajniejsze HPS

> są tańsze. Komplet (na 4 koła) HPC to okolice 900zł u Carfita.

Tył można sobie darować.

DS na przód kosztuje ~350zl więc jest trochę taniej ale znowu strasznie pyla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spróbuj z klockami Remsa. Wiele nie ryzykujesz, bo kosztują połowę tego, co FDS, a mają tą samą

> temperaturę pracy. Mam przetestowane zarówno zwykłe ATE, FDS i Remsy i te dwa ostatnie są

> zdecydowanie lepsze od wszystkich innych łącznie z oryginałami.

Miałem Remsy w dwóch samochodach i hamowały przyzwoicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy do jakiego auta, jaka moc.

Do cywilnego w zupełności wystarczą ceramiczne lub inne Ferodo, Pagid itp.

Natomiast do auta o konkretnej mocy >300 muszą już być konkretne klocki.

Ja mam DS i hamują jak trzeba, kwestia pylenia jest dla mnie drugorzędna, bo dupę ocaliły już kilkakrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.