ppmarian Napisano 19 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2014 kto ma? jakie + i - ? jak sie beda sparwdzac podczas spokojnej jazdy wokół komina i czasami szybka autostradowa wyprawa z obcenych DS performance jestem bardzo zadowolony (wydajnosc) ale starsznie pyla .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 19 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2014 > kto ma? > jakie + i - ? > jak sie beda sparwdzac podczas spokojnej jazdy wokół komina i czasami szybka autostradowa wyprawa > z obcenych DS performance jestem bardzo zadowolony (wydajnosc) ale starsznie pyla .... Klocki ceramiczne nie będą prawie pylić, natomiast raczej nie będą hamować w stylu DS Performance, piszę oczywiście o cywilnych klocka ceramicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 19 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2014 > kto ma? > jakie + i - ? > jak sie beda sparwdzac podczas spokojnej jazdy wokół komina i czasami szybka autostradowa wyprawa > z obcenych DS performance jestem bardzo zadowolony (wydajnosc) ale starsznie pyla .... Miałem komplet w octavi 1 na p+t na początku wszystko ok, ale po jakiś 20 kkm "przestały" hamować, efekt był taki jakby się klocek ślizgał na tarczy. Fakt nie pylą, nie zużywają się, ale i nie hamują. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 19 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2014 > kto ma? > jakie + i - ? > jak sie beda sparwdzac podczas spokojnej jazdy wokół komina i czasami szybka autostradowa wyprawa > z obcenych DS performance jestem bardzo zadowolony (wydajnosc) ale starsznie pyla .... Hawk Performance Ceramic w FXT są trochę "ostrzejsze" od standardowych klocków, felgi też są zdecydowanie bardziej czyste. Powyższe to według mnie plusy, minusów nie zauważyłem. Nie mam porównania do DS Performance. Są to jak najbardziej cywilne klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 19 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2014 Mam Ate Ceramic w e46 na przodzie połączone z nacinanymi powerdiscami.Tragedii nie ma,mam aluminiowe felgi o złożonym wzorze i nawet po 2 tygodniach jazdy felga jest czysta. Co do skuteczności nie mam zastrzeżeń,nawet po rozgrzaniu hamulec jest brzytwa. Jedynie cichsze mogłyby być po przy hamowaniu z prędkości autostradowych chuczą dość konkretnie.Słyszałem także,że w przypadku Ate Ceramic powinny współpracować z gładkimi tarczami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Miałem komplet w octavi 1 na p+t na początku wszystko ok, ale po jakiś 20 kkm "przestały" hamować, > efekt był taki jakby się klocek ślizgał na tarczy. > Fakt nie pylą, nie zużywają się, ale i nie hamują. > Pozdrawiam Pamiętasz jakiej marki/model miałeś klocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Hawk Performance Ceramic w FXT są trochę "ostrzejsze" od standardowych klocków, felgi też są > zdecydowanie bardziej czyste. > Powyższe to według mnie plusy, minusów nie zauważyłem. Nie mam porównania do DS Performance. > Są to jak najbardziej cywilne klocki. Subaru ogólnie ma hamulce i podatne na przegrzanie, dlatego dopiero na DS nie mam wrażenia że klocki puchną. Klocki powoli mi się kończą i zastanawiam się czy znowu kupić DS czy spróbować ceramiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Pamiętasz jakiej marki/model miałeś klocki? Komplet ATE, tarcze + klocki ATE Ceramic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Jedynie cichsze mogłyby być po przy hamowaniu z prędkości > autostradowych chuczą dość konkretnie. to akurat kwestia nacinanych tarcz raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Subaru ogólnie ma hamulce i podatne na przegrzanie, dlatego dopiero na DS nie mam wrażenia że > klocki puchną. Klocki powoli mi się kończą i zastanawiam się czy znowu kupić DS czy spróbować > ceramiczne. Spróbuj z klockami Remsa. Wiele nie ryzykujesz, bo kosztują połowę tego, co FDS, a mają tą samą temperaturę pracy. Mam przetestowane zarówno zwykłe ATE, FDS i Remsy i te dwa ostatnie są zdecydowanie lepsze od wszystkich innych łącznie z oryginałami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Spróbuj z klockami Remsa. Wiele nie ryzykujesz, bo kosztują połowę tego, co FDS, a mają tą samą > temperaturę pracy. Mam przetestowane zarówno zwykłe ATE, FDS i Remsy i te dwa ostatnie są > zdecydowanie lepsze od wszystkich innych łącznie z oryginałami. Pyla mocno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > z obcenych DS performance jestem bardzo zadowolony (wydajnosc) ale starsznie pyla .... W Punto, dużo mniej pylą mi EBC Green. Mają lepszą dozowalność przy "porządnym" rozgrzaniu. Z tym, że u mnie od zawsze stosuje tarcze BremboMax nacinane. Zestaw BremboMax (wentylowane) + EBC Green starcza na 30-40kkm w lekkim PII z podpisu. Pylenia nie stwierdzono A jak z mitem, że ceramiczne na zimno piszczą i nie hamują ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Pyla mocno? Umiarkowanie, choć do czystych nie należą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Zestaw BremboMax (wentylowane) + EBC Green starcza na 30-40kkm w lekkim PII z podpisu. Pylenia nie > stwierdzono Bo Greeny nie pyla. Ale niestety tez nie hamuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Subaru ogólnie ma hamulce i podatne na przegrzanie, dlatego dopiero na DS nie mam wrażenia że > klocki puchną. Klocki powoli mi się kończą i zastanawiam się czy znowu kupić DS czy spróbować > ceramiczne. O ile dobrze pamiętam, to masz 2.0, a w nich tarcze były chyba 277. U siebie na 293 nie zauważyłem efektu puchnięcia. Ostatnio na SJS trochę je pomęczyłem w Miedzianej Górze i nadal działały tak jak trzeba. Z drugiej strony nigdy nie zdarzyło mi się hamować wielokrotnie w krótkim czasie z dużych prędkości (w Miedzianej maksymalny bieg to była 2). Tak czy inaczej jeżeli chciałbyś założyć jakieś klocki ceramiczne i oczekujesz od nich więcej niż od serii, to HPC są moim zdaniem dobrym rozwiązaniem. Cena mniej zachęca, bo wydajniejsze HPS są tańsze. Komplet (na 4 koła) HPC to okolice 900zł u Carfita. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Bo Greeny nie pyla. Ale niestety tez nie hamuja. Osobiście, nie narzekam. Jest lepiej jak na litej brembomax +ds. Podejrzewam, że drugi raz "promocji"nie wyhaczę na EBC, więc następne będą ds-y. Wtedy się wypowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > kto ma? > jakie + i - ? Miałem w kilku autach na ulicę i sprawowały się normalnie + alufelgi były czyste. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > O ile dobrze pamiętam, to masz 2.0, a w nich tarcze były chyba 277. U siebie na 293 nie zauważyłem > efektu puchnięcia. Mam 2.5 i większe tarcze. >Ostatnio na SJS trochę je pomęczyłem w Miedzianej Górze i nadal działały > tak jak trzeba. > Z drugiej strony nigdy nie zdarzyło mi się hamować wielokrotnie w krótkim czasie z dużych prędkości > (w Miedzianej maksymalny bieg to była 2). Wystarcza 3 lub nawet 2 zaraz po sobie hamowania autostradowe aby odczuć pchnięcie seryjnych klocow. Na DS tego nie ma. > Tak czy inaczej jeżeli chciałbyś założyć jakieś klocki ceramiczne i oczekujesz od nich więcej niż > od serii, to HPC są moim zdaniem dobrym rozwiązaniem. Cena mniej zachęca, bo wydajniejsze HPS > są tańsze. Komplet (na 4 koła) HPC to okolice 900zł u Carfita. Tył można sobie darować. DS na przód kosztuje ~350zl więc jest trochę taniej ale znowu strasznie pyla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 > Osobiście, nie narzekam. > Jest lepiej jak na litej brembomax +ds. > Podejrzewam, że drugi raz "promocji"nie wyhaczę na EBC, więc następne będą ds-y. Wtedy się wypowiem Jak koniecznie chcesz EBC to bierz zolte - nawet daja rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 > Spróbuj z klockami Remsa. Wiele nie ryzykujesz, bo kosztują połowę tego, co FDS, a mają tą samą > temperaturę pracy. Mam przetestowane zarówno zwykłe ATE, FDS i Remsy i te dwa ostatnie są > zdecydowanie lepsze od wszystkich innych łącznie z oryginałami. Miałem Remsy w dwóch samochodach i hamowały przyzwoicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 > kto ma? > jakie + i - ? + czyste felgi - brak. Mam komplet ATE Ceramic z tarczami Bosch'a. Następne na bank też będą ceramiczne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 Wszystko zależy do jakiego auta, jaka moc. Do cywilnego w zupełności wystarczą ceramiczne lub inne Ferodo, Pagid itp. Natomiast do auta o konkretnej mocy >300 muszą już być konkretne klocki. Ja mam DS i hamują jak trzeba, kwestia pylenia jest dla mnie drugorzędna, bo dupę ocaliły już kilkakrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.