marcindzieg Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > myślisz że ludzie topią masowo w błocie auta za 100kzł ? > które się do tego nie nadaje > dziwnym trafem forki diesle są najtańszymi ofertami Problemy ze sprzęgłem też występowały tylko w Foresterach. Pooglądaj sobie filmy z Subariady. Zobacz co ludzie robią z samochodami za 100 kzł. Zresztą jak sobie kupisz to będziesz jeździł tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > nie. był źle używany. przecież każdy kto ma subaru, współczesne... topi je w błocie Obejrzyj film z Subariady, weź swoje BMW, w które włożyłeś tyle kasy i spróbuj zrobić to samo co oni. Zobaczysz czy przeżyje. Ja wiem że diesel od Subaru to bubel. Ale nie jest większym bublem od innych nowoczesnych diesli. I traktowany podobnie wytrzymuje tyle samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Z lat 2008-2010. One miały wadę. Ja pisałem o nowym. Niedawno wpadła mi test XV, chyba w AŚ. Test po 100 tys. (albo 50 tyś., nie pamiętam dokładnie) km. Samochód rozebrali na części. Silnik dizel to był prawie szrot. Wykładziny i wyciszenie prawie luźno latalo do tego. Ogolnie bardzo słabo wypadł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Niedawno wpadła mi test XV, chyba w AŚ. Test po 100 tys. (albo 50 tyś., nie pamiętam dokładnie) km. > Samochód rozebrali na części. Silnik dizel to był prawie szrot. Wykładziny i wyciszenie prawie > luźno latalo do tego. Ogolnie bardzo słabo wypadł. Po 100. 70 wytrzyma. A sam mówiłeś że po 70 zmieniasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Po 100. 70 wytrzyma. A sam mówiłeś że po 70 zmieniasz Mozna byc fanem marki, ale zdrowy rozsadek jednak by sie przydal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Mozna byc fanem marki, ale zdrowy rozsadek jednak by sie przydal No przecież pisał że po 70 zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Po 100. 70 wytrzyma. A sam mówiłeś że po 70 zmieniasz Nie chodzi o mnie, przytoczylem tylko dowód na to, że nie trzeba się tytłać w błocie, nie dotyczy to tylko lat do 2010 i tylko Forkow. Po prostu coś tu nas wkrecasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > No przecież pisał że po 70 zmienia Nic takiego nie pisałem, ostatnio zmieniłem przy 40 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Problemy ze sprzęgłem też występowały tylko w Foresterach. Pooglądaj sobie filmy z Subariady. jaki to % użytkowników ? jakiś tekst Quote: w Samochodzie został wymieniony Silnik ( nowy silnik-short block w ASO Subaru ) na który jest gwarancja . Obecnie przebieg silnika ok 4000km-pojazd stale użytkowany > Zobacz co ludzie robią z samochodami za 100 kzł. Zresztą jak sobie kupisz to będziesz jeździł > tak samo. ja jak kupię to za 40% tej kwoty, a i tak do błotam zostawiam vitarę za ... 8kzł był plan posiadania jednego auta, ale chcąc pobawić się w terenie to się nie da tzn nie pojadę 2000km na wakacje, autem które katuje w terenie, tego się nie da pogodzić, zwłaszcza we współczesnych autach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Nic takiego nie pisałem, ostatnio zmieniłem przy 40 tys. Tak na poważnie to diesla od Subaru nie poleciłbym najgorszemu wrogowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > ja jak kupię to za 40% tej kwoty, a i tak do błotam zostawiam vitarę za ... 8kzł > był plan posiadania jednego auta, ale chcąc pobawić się w terenie to się nie da > tzn nie pojadę 2000km na wakacje, autem które katuje w terenie, tego się nie da pogodzić, zwłaszcza > we współczesnych autach Kupisz - sam się przekonasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Obejrzyj film z Subariady, weź swoje BMW, w które włożyłeś tyle kasy i spróbuj zrobić to samo co > oni. Zobaczysz czy przeżyje. Ostatnio na forum dla kolesia padł H6 , w sumie wszyscy się dziwili jak to, taka trwała jednostka i padła po 5 latach ? Potem się okazało że gość był na jakim wyjeździe bodajze w Rumunii i auto dostało po w terenie, dodatkowo coś urwał przy chłodnicy +zderzak i jeszcze jakieś graty. Finalnie auto miało problemy z chłodzeniem i przegrzał silnik. > Ja wiem że diesel od Subaru to bubel. Ale nie jest większym bublem od innych nowoczesnych diesli. I > traktowany podobnie wytrzymuje tyle samo. Podobnie tyczy się sprzęgła, pytałem ostatnio mojego serwisanta jak to jest. Miał diesla pow 300kkm ze zdrowym sprzęgłem i miał zajechane po 50kkm, zreszta podobnie w każdym aucie. Kobitka raz u niego dwa razy w wolnossącej Imprezie wymieniałą sprzęgło, ale jak wyjeżdzała z placu (dość komplikowany wyjazd) to aż siwo było od dymu, tak dzielnie na półsprzęgle jeździła. Trochę mnie w sumie nie dziwi że SIP zaczął wysyłać ludzi na kurs doskonalenia jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > sorki nie masz co przepraszac, zgadzam sie z Toba.. ale nie z tym ze Golf kosztuje 2-3x tyle co doposazony Duster PS. a ta wersja za 200 tys ... no błagam .. pewnie da sie tez kupic Dustera za 300tys ze zlotymi klamkami rozmawiamy o podobnej mocy i wyposazeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czechu Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 no jak golf za 150 klocków to jakas tam różnica bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czechu Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 podajesz opis do bida wersji za 39 tys zł za tyle masz pół golfa ale te pół nie pojedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > podajesz opis do bida wersji za 39 tys zł > za tyle masz pół golfa ale te pół nie pojedzie i tu jest klucz do sukcesu daci, jak ktoś ma kasy na pół golfa, nie chce używki ... idzie po dacke (choć nie wiem czy akurat duster'a) tyle że to forum moto, myślę że większość oczekuje czegoś więcej od samochodu, niż żeby nie kapało na głowę i jakoś jechało porównaj fotele daci i najtańszego golfa, astry itp zresztą porównywanie daci do VW jest bez sensu, raczej porównywał bym do tanich marek typu fiat, chevi, kia itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > zresztą porównywanie daci do VW jest bez sensu, raczej porównywał bym do tanich marek typu fiat, > chevi, kia itp Dla mnie te marki i VW to jeden segment. Porównaj ceny w cenniku- sa podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czechu Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 ja dustera kupiłem tez dlatego że nie ma w nim bezsensownych na siłę wciskanych rozwiązań technologicznych i elektronicznych każdy Heniek toto naprawi i weźmie parę złotych a golfa nawalonego silnikami turbo burbo i czujnikami wszelkiej maści to wcale nie jest takie oczywiste duster pali mi średnio 7,5 litra benzyny gdzie 70% to jazda po mieście - jakoś nie sadzę by wszelkie mega oszczedne silniki turbodoładowane ilomaś tam sprężarkami schodziły dużo niżej dla podobnego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > duster pali mi średnio 7,5 litra benzyny gdzie 70% to jazda po mieście - jakoś nie sadzę by > wszelkie mega oszczedne silniki turbodoładowane ilomaś tam sprężarkami schodziły dużo niżej > dla podobnego auta W mieście raczej nie zejdzie. Na trasie potrafią być zadziwiająco oszczędne. I mówię tu nie o trasie po płaskim przez wioski, tylko o krętych drogach w górach. No i jeszcze jest jeden aspekt którego nie dostrzegasz - przyjemność z jazdy - te silniki mają tak wspaniałą charakterystykę, że aż chce się wciskać gaz - nie powiem, jaki to ma wpływ na spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > duster pali mi średnio 7,5 litra benzyny gdzie 70% to jazda po mieście - jakoś nie sadzę by > wszelkie mega oszczedne silniki turbodoładowane ilomaś tam sprężarkami schodziły dużo niżej > dla podobnego auta benzyna ? nam paliły dużo więcej, nawet pod 10L, ale sporo jazdy w terenie (berlingo 1.6 D potrafi wypić 8.5) mam porównanie do octavi 1.4 TSI 120KM, nawet nie ma co porównywać a przy dość ostrym traktowaniu spalała ok 6.5-7L na trasie, czyli nie wiele więcej jak berlingo które spala 6-6.5L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.