gala Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 Jakiś czas temu zauważyłem, a raczej usłyszałem, że coś, jakiś płyn przelewa się w przedniej części samochodu, okolice podłogi, bardziej po stronie pasażera. Auto pojechało na wymianę progów, blacharz poinformował o piance montażowej w progach, więc dźwięk przelewania się cieczy zwaliłem na wodę w progach, gdzieś w piance. Ale auto wróciło od blacharza, sam uzbrajałem samochód w dywan, plastiki fotele etc. Dziś przejechałem kropkiem jakieś 50 km i dźwięk przelewania się cieczy słychać jakby z okolic ściany grodziowej i podłogi po stronie pasażera ale też gdzieś z okolic konsoli centralnej. Występuje głównie na zakrętach lub nierównościach. Zauważyłem też, że jeśli wcisnę gaz tuż po odpaleniu silnika pojawia się ów dźwięk. Tezy mam dwie: 1. albo tam gdzieś jest filtr paliwa albo coś podobnego i stamtąd pochodzi ten dźwięk 2. albo po prostu mam zbyt niski stan płynu do wspomagania i zwyczajnie chlupocze on w maglownicy... Jakieś pomysły koledzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 szukaj pod bulgotanie, to kwestia zapowietrzonego układu chłodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > szukaj pod bulgotanie, to kwestia zapowietrzonego układu chłodzenia. Tak myślisz? Auto grzeje w środku, trzyma temp. równo w okolicy połowy wskaźnika... faktem jest, że jak go kupiłem to poziom płynu był na minimum, dolałem wody destylowanej i uznałem, że jest po temacie.. powiesz więcej o co kaman z tym bulgotaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abel Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 Najprawdopodobniej uszczelka pod głowica do wymiany ,zobacz czy węże od chłodnicy nie robią się sztywne gdy silnik pracuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Tak myślisz? > Auto grzeje w środku, trzyma temp. równo w okolicy połowy wskaźnika... faktem jest, że jak go > kupiłem to poziom płynu był na minimum, dolałem wody destylowanej i uznałem, że jest po > temacie.. > powiesz więcej o co kaman z tym bulgotaniem? jak raczysz napisać o jaki model chodzi to dalsza rozmowa bedzie miała sens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Najprawdopodobniej uszczelka pod głowica do wymiany ,zobacz czy węże od chłodnicy nie robią się > sztywne gdy silnik pracuje . Jak to PII to stawiam, ze silnik sie zatarl ale najpierw niech odpowietrzy uklad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 sprawdź czy nie masz zapchanych odpływów wody z podszybia, czasem potrafi się tam zrobić niezłe bajoro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > jak raczysz napisać o jaki model chodzi to dalsza rozmowa bedzie miała sens A sorki, mea culpa, Motoren 1.2 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > sprawdź czy nie masz zapchanych odpływów wody z podszybia, czasem potrafi się tam zrobić niezłe > bajoro Obrazasz mnie Wasc? Sprawdzilem juz wczesniej, owszem odplywy byly zatkane zgnilyni liscmi i syfem ogolnym ale oczyscilem, wszystko tam jest cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Najprawdopodobniej uszczelka pod głowica do wymiany ,zobacz czy węże od chłodnicy nie robią się > sztywne gdy silnik pracuje . Poki co cyba wymienie plyn chlodniczy bo obecny ma temp. Zamarzania ok -20 st i wglad blado rozowy. Zmienic nazad ba paraflu /niebieski czy zostac przy czerwonym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Poki co cyba wymienie plyn chlodniczy bo obecny ma temp. Zamarzania ok -20 st i wglad blado rozowy. > Zmienic nazad ba paraflu /niebieski czy zostac przy czerwonym? teoretycznie różowy jest niewymienialny, w sensie, że jego teoretyczna trwałość jest duża, niebieski trzeba wymieniać, o ile dobrze pamiętam co 60 tys km lub 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > teoretycznie różowy jest niewymienialny, w sensie, że jego teoretyczna trwałość jest duża, > niebieski trzeba wymieniać, o ile dobrze pamiętam co 60 tys km lub 2 lata. Byl rozowy w fiatach? Myslalem ze tylko niebiesko zielone paraflu. Czyli jest szansa ze jest to fabryczny plyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Byl rozowy w fiatach? Myslalem ze tylko niebiesko zielone paraflu. Czyli jest szansa ze jest to > fabryczny plyn? Byl, u siebie mialem i mam rozowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Byl, u siebie mialem i mam rozowy. rozowy to paraflu up, pamietam jak pompy wody w PII wyly na zielonym, po zmianie na up przestawaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Byl rozowy w fiatach? Myslalem ze tylko niebiesko zielone paraflu. Czyli jest szansa ze jest to > fabryczny plyn? różowy jest paraflu up, seryjnie zalewany na pewno od 2004 roku, ile wcześniej - nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.