motylgsi Napisano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2014 Szukam jakiegoś samochodu (swój typ mam ale nie będę podpowiadał) musi być: -nie diesel -nie sedan -napęd dowolny -skrzynia raczej manual - ale automat nie jest wkluczony -dmc max 2300 -na haku min 1200 -moc raczej 170+ -nie starszy niż 2005 cenowo powiedzmy do 20-25k w zależności od stanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2014 Croma, 407, c5, vectra 2.8t ? edit: dotarło do mnie wymaganie mocy i będzie słabo, bo w cromie rozsądny benzyniak to tylko GMowy 1.8 140KM. 407 2.2 lub 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2014 > Szukam jakiegoś samochodu (swój typ mam ale nie będę podpowiadał) > musi być: > -nie diesel > -nie sedan > -napęd dowolny > -skrzynia raczej manual - ale automat nie jest wkluczony > -dmc max 2300 > -na haku min 1200 > -moc raczej 170+ > -nie starszy niż 2005 > cenowo powiedzmy do 20-25k w zależności od stanu tak mi sie skojarzylo ze szukajac wg prawie takich samych wytycznych jak twoje (tylko wyzszy budzet) kupilem Toyote Avensis T27 SEDAN z 2.2 dieslem i automatem - po prostu w zalozonym budzecie trafil mi sie najmniej zajezdzony egzemplarz z weryfikowalna historia serwisowa, kupiony w PL z naprawde drobnymi wadami mechanicznymi i dodatkowo z najfajniejszym mozliwym wyposazeniem ze wszystkich ogladanych przeze mnie pojazdow w kazdym razie Toyota Avensis II z 2.4 VVTi powinna dac rade tylko nie jestem pewien dmc i obciazenia na haku, ale wydaje mi sie ze powinno pasowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2014 > tylko nie jestem pewien dmc i obciazenia na haku, ale wydaje mi sie ze powinno pasowac. powinna dać, 1200kg to mają słabsze kompakty a mondeo 2.5 V6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Powinienes załapac sie jeszcze na Vectre C 3.2 2005r. Autko odpycha sie jak trzeba, spalanie jak na swoja pojemnosc jest wzorowe i odpukac nie sprawia problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Powinienes załapac sie jeszcze na Vectre C 3.2 2005r. > Autko odpycha sie jak trzeba, spalanie jak na swoja pojemnosc jest wzorowe i odpukac nie sprawia > problemów. To nie ten sam silnik co w bym Signum ? Sam kiedys sie napalilem na takie auto, ale lektura forum mnie dosc szybko wyleczyla . z tego co pamietam to bardzo problematyczny byl automat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Szukam jakiegoś samochodu (swój typ mam ale nie będę podpowiadał) proszę http://otomoto.pl/opel-vectra-c-2-0t-kombi-C35125401.html Nie diesel, nie sedan, , silnik 2.0T w Vectrze to ZTCP przeszczep z Saaba a wiec z firmy ktora ma pojęcie o turbobenzynach. IMHO dużo lepszy wybór niż 3.2 pod względem serwisu i ekonomii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 zle pamietasz w vectrze siedzi oplowska konstrukcja pamietajaca jeszcze lata kadeta (oczywiscie zmodyfikowana ale niezbyt udana) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > zle pamietasz Chyba jednak dobrze pamiętam Kadet po przeróbce (np silnik z oznaczeniem LEL )siedzi w Astrze III i ma rozrząd na pasku. W Vectrze C jest silnik z końcówką NET i rozrządem łańcuchowym. To jednostka z Saaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Chyba jednak dobrze pamiętam > Kadet po przeróbce (np silnik z oznaczeniem LEL )siedzi w Astrze III i ma rozrząd na pasku. > W Vectrze C jest silnik z końcówką NET i rozrządem łańcuchowym. > To jednostka z Saaba. zalozysz sie ze to nie jednostka saaba mialem okazje widziec i taki i taki silnik rozebrany (z reszta sabow mialem 5sztuk z czego 3 z takimi silnikami) to zupelnie dwie inne jednostki i z20net jest rozwinieciem konstrukcyjnym pierwszego leta podobnie jak lel tyle ze mocno zmodyfikowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Właśnie o Vectrze / Signum myślałem problem tylko czy 20T czy 3.2, raczej manual 20LET nie w Kadecie tylko w calibrze był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > zalozysz sie ze to nie jednostka saaba mialem okazje widziec i taki i taki silnik rozebrany Ok, w takim razie wytłumacz mi czemu uszczelka głowicy z Oplowskiego 2.0 NET pasuje do Saaba 9-3 z silnikiem B207R Podobnie jest z zaworami. Są zamienne z Saabem ale nie z oplowskim LEL Uszczelka pompy oleju również, a to już dół silnika. Spojrzałem też na turbosprężarkę w katalogu Intercars. Ta od Saaba pasuje do Vectry ale nie do Astry H. Zastanawia mnie dlaczego... Popatrzyłem również w EPC Opla. To zupełnie inne silniki. Nic ze sobą nie pasuje. Inny blok, inna głowica. Wieczorem zajrzę do TISa ale coś mi mówi że to tylko potwierdzi moje zdanie. Chyba że oplowska głęboka modyfikacja LEL polegała na zerżnięciu żywcem silnika Saaba. Z resztą mój znajomy mechanik z ASO Opel który jakiś czas miał również autoryzację Saaba twierdzi że w Vectrze siedział silnik Saaba. Miał o nim bardzo dobre zdanie wprost przeciwnie do Astry H OPC z poprzerabianym kiblem z kadeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Astra ma inne silniki jak Vectra i inne skrzynie przy silniku 2.0T montowali w obu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Ok, w takim razie wytłumacz mi czemu uszczelka głowicy z Oplowskiego 2.0 NET pasuje do Saaba 9-3 z > silnikiem B207R > Podobnie jest z zaworami. Są zamienne z Saabem ale nie z oplowskim LEL Uszczelka pompy oleju > również, a to już dół silnika. > Spojrzałem też na turbosprężarkę w katalogu Intercars. Ta od Saaba pasuje do Vectry ale nie do > Astry H. > Zastanawia mnie dlaczego... > Popatrzyłem również w EPC Opla. To zupełnie inne silniki. Nic ze sobą nie pasuje. Inny blok, inna > głowica. > Wieczorem zajrzę do TISa ale coś mi mówi że to tylko potwierdzi moje zdanie. > Chyba że oplowska głęboka modyfikacja LEL polegała na zerżnięciu żywcem silnika Saaba. > Z resztą mój znajomy mechanik z ASO Opel który jakiś czas miał również autoryzację Saaba twierdzi > że w Vectrze siedział silnik Saaba. > Miał o nim bardzo dobre zdanie wprost przeciwnie do Astry H OPC z poprzerabianym kiblem z kadeta bo B207R to nie silnik saaba tylko GM wlozony do saaba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > bo B207R to nie silnik saaba tylko GM wlozony do saaba Podaj który. Z chęcią się dokształcę i sprawdzę sobie w EPC bo jak dotychczas nic takiego nie znalazłem. Z moich informacji wynika że silniki 2.0T z Astry i Vectry mają podobne tylko znaczki na klapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > To nie ten sam silnik co w bym Signum ? Sam kiedys sie napalilem na takie auto, ale lektura forum > mnie dosc szybko wyleczyla . z tego co pamietam to bardzo problematyczny byl automat. Tak z automatem są problemy, dlatego szukałem takiej w manualu. Co prawda trudniej znalezc, ale da sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Właśnie o Vectrze / Signum myślałem > problem tylko czy 20T czy 3.2, raczej manual > 20LET nie w Kadecie tylko w calibrze był Jak nie bedziesz nic modził to bym wziął V6, seryjne 2.0 T nie daje mu rady. I duzy plus to juz sam dzwiek silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Podaj który. Z chęcią się dokształcę i sprawdzę sobie w EPC bo jak dotychczas nic takiego nie > znalazłem. > Z moich informacji wynika że silniki 2.0T z Astry i Vectry mają podobne tylko znaczki na klapie. Quote: B207 / B207L* / B207R* is a turbocharged 1.8L or 2.0L - 1,998 cc (122cu in) version of the LK9 (Euro/South America) & Z20NET (Euro/Asia) series Ecotec engines utilizing the same reinforced sand cast aluminum cylinder head and reinforced internal engine components from the LK9. This engine platform is mainly used by Saab in the 93 models produced for the European/ North American markets (limited). It features the same Squared 86mm bore & stroke, 9.5:1 CR @ 210HP (160 kW) at 5300 rpm and 221 lb·ft (300 N·m) of torque at 2500 rpm engine. Maximum factory boost is 12.3 psi (0.85 bar), when aftermarket tuned & modified it's capable up to 20+ psi and 300+hp/tq. This engine is also known as Z20NET and marketed in The United Kingdom and Australia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Jak nie bedziesz nic modził to bym wziął V6, seryjne 2.0 T nie daje mu rady. I duzy plus to juz sam > dzwiek silnika. Zawsze lepsza większa pojemność, tylko pytanie jak z awaryjnością silnika i całego auta - jestem przyzwyczajony do raczej pancernych i prostych jednostek No i jeszcze 2.8T zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Coś spod znaku plejad? Legacy albo outback? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Zawsze lepsza większa pojemność, tylko pytanie jak z awaryjnością silnika Uchodzi w ASO za mniej awaryjny i mniej kłopotliwy w naprawie od 3.2 Poza tym można go podciągnąć na 230 koni. > No i jeszcze 2.8T zostaje W zakładanym budżecie? Nie sądzę. Za te pieniądze trudno jest nawet 2.0T znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Uchodzi w ASO za mniej awaryjny i mniej kłopotliwy w naprawie od 3.2 > Poza tym można go podciągnąć na 230 koni. > W zakładanym budżecie? > Nie sądzę. Za te pieniądze trudno jest nawet 2.0T znaleźć te 2.8 odpada z całą pewnośćią -zbyt przekombinowany jak dla mnie wady v-ki znam dość dobrze, nie wiem jak uturbione 2.0 , wolnossący w moim przypadku działał całkiem dobrze modów nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > te 2.8 odpada z całą pewnośćią -zbyt przekombinowany jak dla mnie > wady v-ki znam dość dobrze, nie wiem jak uturbione 2.0 , wolnossący w moim przypadku działał > całkiem dobrze > modów nie będzie Zrobisz już jak uwazasz, jak Cie obydwa silniki satysfakcjonują mocowo. To szukaj zadbanego egzemplarza z tymi silnikami. Oba nie sprawiaja jakis wiekszych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.