Skocz do zawartości

Wasze typy na auto: w poście wymagania


motylgsi

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam jakiegoś samochodu (swój typ mam ale nie będę podpowiadał)

musi być:

-nie diesel

-nie sedan

-napęd dowolny

-skrzynia raczej manual - ale automat nie jest wkluczony

-dmc max 2300

-na haku min 1200

-moc raczej 170+

-nie starszy niż 2005

cenowo powiedzmy do 20-25k w zależności od stanu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukam jakiegoś samochodu (swój typ mam ale nie będę podpowiadał)

> musi być:

> -nie diesel

> -nie sedan

> -napęd dowolny

> -skrzynia raczej manual - ale automat nie jest wkluczony

> -dmc max 2300

> -na haku min 1200

> -moc raczej 170+

> -nie starszy niż 2005

> cenowo powiedzmy do 20-25k w zależności od stanu

tak mi sie skojarzylo ze szukajac wg prawie takich samych wytycznych jak twoje (tylko wyzszy budzet) kupilem Toyote Avensis T27 SEDAN z 2.2 dieslem i automatem grinser006.gif - po prostu w zalozonym budzecie trafil mi sie najmniej zajezdzony egzemplarz z weryfikowalna historia serwisowa, kupiony w PL z naprawde drobnymi wadami mechanicznymi i dodatkowo z najfajniejszym mozliwym wyposazeniem ze wszystkich ogladanych przeze mnie pojazdow grinser006.gif

w kazdym razie Toyota Avensis II z 2.4 VVTi powinna dac rade smile.gif tylko nie jestem pewien dmc i obciazenia na haku, ale wydaje mi sie ze powinno pasowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powinienes załapac sie jeszcze na Vectre C 3.2 2005r.

> Autko odpycha sie jak trzeba, spalanie jak na swoja pojemnosc jest wzorowe i odpukac nie sprawia

> problemów.

To nie ten sam silnik co w bym Signum ? Sam kiedys sie napalilem na takie auto, ale lektura forum mnie dosc szybko wyleczyla tongue.gif. z tego co pamietam to bardzo problematyczny byl automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukam jakiegoś samochodu (swój typ mam ale nie będę podpowiadał)

proszę smile.gifhttp://otomoto.pl/opel-vectra-c-2-0t-kombi-C35125401.html

Nie diesel, nie sedan, , silnik 2.0T w Vectrze to ZTCP przeszczep z Saaba a wiec z firmy ktora ma pojęcie o turbobenzynach. IMHO dużo lepszy wybór niż 3.2 pod względem serwisu i ekonomii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba jednak dobrze pamiętam

> Kadet po przeróbce (np silnik z oznaczeniem LEL )siedzi w Astrze III i ma rozrząd na pasku.

> W Vectrze C jest silnik z końcówką NET i rozrządem łańcuchowym.

> To jednostka z Saaba.

zalozysz sie ze to nie jednostka saaba mialem okazje widziec i taki i taki silnik rozebrany (z reszta sabow mialem 5sztuk z czego 3 z takimi silnikami) to zupelnie dwie inne jednostki i z20net jest rozwinieciem konstrukcyjnym pierwszego leta podobnie jak lel tyle ze mocno zmodyfikowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zalozysz sie ze to nie jednostka saaba mialem okazje widziec i taki i taki silnik rozebrany

Ok, w takim razie wytłumacz mi czemu uszczelka głowicy z Oplowskiego 2.0 NET pasuje do Saaba 9-3 z silnikiem B207R

Podobnie jest z zaworami. Są zamienne z Saabem ale nie z oplowskim LEL Uszczelka pompy oleju również, a to już dół silnika.

Spojrzałem też na turbosprężarkę w katalogu Intercars. Ta od Saaba pasuje do Vectry ale nie do Astry H.

Zastanawia mnie dlaczego...

Popatrzyłem również w EPC Opla. To zupełnie inne silniki. Nic ze sobą nie pasuje. Inny blok, inna głowica.

Wieczorem zajrzę do TISa ale coś mi mówi że to tylko potwierdzi moje zdanie.

Chyba że oplowska głęboka modyfikacja LEL polegała na zerżnięciu żywcem silnika Saaba. niewiem.gif

Z resztą mój znajomy mechanik z ASO Opel który jakiś czas miał również autoryzację Saaba twierdzi że w Vectrze siedział silnik Saaba.

Miał o nim bardzo dobre zdanie wprost przeciwnie do Astry H OPC z poprzerabianym kiblem z kadeta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok, w takim razie wytłumacz mi czemu uszczelka głowicy z Oplowskiego 2.0 NET pasuje do Saaba 9-3 z

> silnikiem B207R

> Podobnie jest z zaworami. Są zamienne z Saabem ale nie z oplowskim LEL Uszczelka pompy oleju

> również, a to już dół silnika.

> Spojrzałem też na turbosprężarkę w katalogu Intercars. Ta od Saaba pasuje do Vectry ale nie do

> Astry H.

> Zastanawia mnie dlaczego...

> Popatrzyłem również w EPC Opla. To zupełnie inne silniki. Nic ze sobą nie pasuje. Inny blok, inna

> głowica.

> Wieczorem zajrzę do TISa ale coś mi mówi że to tylko potwierdzi moje zdanie.

> Chyba że oplowska głęboka modyfikacja LEL polegała na zerżnięciu żywcem silnika Saaba.

> Z resztą mój znajomy mechanik z ASO Opel który jakiś czas miał również autoryzację Saaba twierdzi

> że w Vectrze siedział silnik Saaba.

> Miał o nim bardzo dobre zdanie wprost przeciwnie do Astry H OPC z poprzerabianym kiblem z kadeta

bo B207R to nie silnik saaba zlosnik.gif tylko GM wlozony do saaba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo B207R to nie silnik saaba tylko GM wlozony do saaba

Podaj który. Z chęcią się dokształcę i sprawdzę sobie w EPC bo jak dotychczas nic takiego nie znalazłem.

Z moich informacji wynika że silniki 2.0T z Astry i Vectry mają podobne tylko znaczki na klapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podaj który. Z chęcią się dokształcę i sprawdzę sobie w EPC bo jak dotychczas nic takiego nie

> znalazłem.

> Z moich informacji wynika że silniki 2.0T z Astry i Vectry mają podobne tylko znaczki na klapie.

Quote:

B207 / B207L* / B207R* is a turbocharged 1.8L or 2.0L - 1,998 cc (122cu in) version of the LK9 (Euro/South America) & Z20NET (Euro/Asia) series Ecotec engines utilizing the same reinforced sand cast aluminum cylinder head and reinforced internal engine components from the LK9. This engine platform is mainly used by Saab in the 93 models produced for the European/ North American markets (limited). It features the same Squared 86mm bore & stroke, 9.5:1 CR @ 210HP (160 kW) at 5300 rpm and 221 lb·ft (300 N·m) of torque at 2500 rpm engine. Maximum factory boost is 12.3 psi (0.85 bar), when aftermarket tuned & modified it's capable up to 20+ psi and 300+hp/tq.
This engine is also known as Z20NET and marketed in The United Kingdom and Australia.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie bedziesz nic modził to bym wziął V6, seryjne 2.0 T nie daje mu rady. I duzy plus to juz sam

> dzwiek silnika.

Zawsze lepsza większa pojemność, tylko pytanie jak z awaryjnością silnika i całego auta - jestem przyzwyczajony do raczej pancernych i prostych jednostek zlosnik.gif

No i jeszcze 2.8T zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze lepsza większa pojemność, tylko pytanie jak z awaryjnością silnika

Uchodzi w ASO za mniej awaryjny i mniej kłopotliwy w naprawie od 3.2

Poza tym można go podciągnąć na 230 koni.

> No i jeszcze 2.8T zostaje

W zakładanym budżecie?

Nie sądzę. Za te pieniądze trudno jest nawet 2.0T znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uchodzi w ASO za mniej awaryjny i mniej kłopotliwy w naprawie od 3.2

> Poza tym można go podciągnąć na 230 koni.

> W zakładanym budżecie?

> Nie sądzę. Za te pieniądze trudno jest nawet 2.0T znaleźć

te 2.8 odpada z całą pewnośćią -zbyt przekombinowany jak dla mnie

wady v-ki znam dość dobrze, nie wiem jak uturbione 2.0 , wolnossący w moim przypadku działał całkiem dobrze

modów nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te 2.8 odpada z całą pewnośćią -zbyt przekombinowany jak dla mnie

> wady v-ki znam dość dobrze, nie wiem jak uturbione 2.0 , wolnossący w moim przypadku działał

> całkiem dobrze

> modów nie będzie

Zrobisz już jak uwazasz, jak Cie obydwa silniki satysfakcjonują mocowo. To szukaj zadbanego egzemplarza z tymi silnikami. Oba nie sprawiaja jakis wiekszych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.