wujek Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 > Na mnie wręcz przeciwnie! Robiłem dwa tygodnie temu przegląd w Kii, salon prowadzi też Fiata i > Nissana. Pomacałem sobie dokładnie tego Pulsara i dosłownie nic mnie w nim nie zaciekawiło! > Jak wsiadłem po nim do Cee'da poczułem się jak w klasie premium . Nissan to nie jest Renault! > Ja bym to pozycjonował tylko trochę wyżej niż Dacia . No to pojechales Nie dosc, ze wiekszy to lepiej wyposazony kila przy tym wyglada i jezdzi jak kupa. Wiem bo jezdzilem i tym i tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > No to pojechales Nie dosc, ze wiekszy to lepiej wyposazony kila przy tym wyglada i jezdzi jak > kupa. Wiem bo jezdzilem i tym i tym. odczucia są różne, mnie bravo w środku lepiej kręci niż e60 ze skórami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > odczucia są różne, mnie bravo w środku lepiej kręci niż e60 ze skórami... Chodzi tez o przelozenia skrzyni biegow pomimo tych 135KM na wyzszych biegach ten samochod wogole nie jedzie vs inne niedoladowane benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Astra - bo już dłużej na rynku i niezłe ceny, jak chcesz nowość to Pulsar - super fura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Astra - bo już dłużej na rynku i niezłe ceny, jak chcesz nowość to Pulsar - super fura. W tym roku ma byc jakas nowa Astra, czy to tylko bedzie FL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Czy masz jakieś inne zastrzeżenia oprócz braku mocy? Pytam z ciekawości. Co więcej na internecie > można znaleźć informacje, że te silniki 1,4 na hamowni wypluwają ponad 150 koni, więc dziwne. nie jest to dziwne. Dane na papierze to jedno, a odczucia to co innego. Co prawda nie jeździłem Astrą, ale jeździłem np. Focusem 1.6 150KM i też wydał mi się jakiś taki mało dynamiczny, jak na tę moc. Dzień później jeździłem Leonem 1.4 122KM i jakbym nie wiedział jakie w tych autach były silniki, to bym się założył, że Leon mocniejszy. Jest to kwestia wielu czynników: masy, przełożeń skrzyni, sposobu rozwijania momentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukMan Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Budzet ok 60-70kPLN, ale im mniej tym lepiej bo auto do uzytku prywatnego 15-20kkm rocznie. > Z gory dzieki za pomoc Lancer po rabacie Niestety spalanie + dynamika obrotów do 4 tys słaba reszta OK jak na stosunek ceny do wymiarów i pojemności wnętrza. Szkoda że od paru lat nie zrobili jakiegoś liftingu bo w sumie model już niedługo 10 lat będzie miał w niezmienionej formie od pierwszej prezentacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Lancer po rabacie > Niestety spalanie + dynamika obrotów do 4 tys słaba reszta OK jak na stosunek ceny do wymiarów i > pojemności wnętrza. Szkoda że od paru lat nie zrobili jakiegoś liftingu bo w sumie model już > niedługo 10 lat będzie miał w niezmienionej formie od pierwszej prezentacji. To jest auto z poprzedniej epoki Do tego ten silnik kompletnie nie jedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > W tym roku ma byc jakas nowa Astra, czy to tylko bedzie FL? Ma być nowa we wrześniu bodaj. Dlatego powinno się jeszcze lepsze ceny dać wynegocjować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > nie, raczej wszystkie DS4 sa wyzsze > wiec to chyba celowe Bo DS4 miałby być takim efektem kazirodczej miłośći zwykłęgo kompakta z suvem "dziecko crossover" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Takie 1,2T jezdzi nieporwnywalnie lepiej niz wolnossace 1,6. Tak, ale pod warunkiem że nie przekracza się 3000 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Silnik 1.4 120KM, to sprawdzony T-Jet. W zasadzie pozbawiony wad. Mam go we Fiacie - przebieg 133 > tys. km i nigdy nie sprawił żadnego problemu. Turbo oryginalne, oleju nie bierze nawet kropli, > jest elastyczny i cichy. Wada jest taka, że pali więcej niż TSI czy inne o pojemności 1.0. Obecnie niemal unikalną (wśród silników Turbo) zaletą silników Fiata / Alfy (0.9 i 1.4 Turbo) jest klasyczny (pośredni) wtrysk benzyny, czyli odpadają problemy wynikające z odkładania się nagarów w dolocie. Prawie wszyscy konkurenci (np. TSI, THP, EcoBoost, TCE z wyjątkiem TCE90) mają bezpośredni wtrysk benzyny (czyli odkładające się nagary prędzej czy później dadzą o sobie znać, zaczynając od stopniowego spadku mocy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Tak, ale pod warunkiem że nie przekracza się 3000 obr/min. Pozwole sie nie zgodzic... Wolnossace 1,6 to chyba najbardziej bezsennsowna opcja. Ani to nie jedzie, ani nie jest ekonomiczne. W tej chwili jezdze 2.0 NA 180BHP i tutaj w razie potrzeby faktycznie jest sens to krecic wysoko bo odwdziecza sie fajnymi osiagami A takie 1,2T 130BHP w codziennej jezdzie jest porownywalne z tym 2,0, przegrywa jedynie przy naprawde szybkiej jezdzie lub kreceniu do odcinki. Od 1,6 NA jest lepsze zawsze i pod kazdym wzgledem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Pozwole sie nie zgodzic... > Wolnossace 1,6 to chyba najbardziej bezsennsowna opcja. > Ani to nie jedzie, ani nie jest ekonomiczne. > A takie 1,2T 130BHP w codziennej jezdzie jest porownywalne z tym 2,0, przegrywa jedynie przy > naprawde szybkiej jezdzie lub kreceniu do odcinki. > Od 1,6 NA jest lepsze zawsze i pod kazdym wzgledem. Zrobiłbym rozróżnienie na 1.6NA (np. 100KM) oraz 1.6NA ze zmiennymi fazami rozrządu (np. 130KM). I nie chodzi o nawet różnicę mocy, tylko o charakterystykę. Zgadzam się, że ten pierwszy zapewne nie będzie ani dynamiczny ani oszczędny, natomiast ten drugi w razie konieczności pozwoli wkręcić się bardzo wysoko, ale też nie będzie się dusił na niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Zrobiłbym rozróżnienie na 1.6NA (np. 100KM) oraz 1.6NA ze zmiennymi fazami rozrządu (np. 130KM). > I nie chodzi o nawet różnicę mocy, tylko o charakterystykę. > Zgadzam się, że ten pierwszy zapewne nie będzie ani dynamiczny ani oszczędny, > natomiast ten drugi w razie konieczności pozwoli wkręcić się bardzo wysoko, ale też nie będzie się > dusił na niskich obrotach. I tak bedzie caly czas gorzej niz 1,2T 130BHP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Koncern Vag odpada bo wnetrze Skody czy Seata jest nie do przeskoczenia (za wyjatkiem wersji > Elegance czy FR). > Jesli chodzi o wyposazenie to klima + skorzana kierownica + tempomat sa obowiazkowe. Reszta moze > byc, moze nie byc > Budzet ok 60-70kPLN, ale im mniej tym lepiej bo auto do uzytku prywatnego 15-20kkm rocznie. > Z gory dzieki za pomoc Ja kupiłem żonie nową Ibize 1.2 TSI FR ST . Nawet ja lubię sobie tym samochodem pojeździć , zaplaciliśmy chyba właśnie 60k. Wyposażenie które wymieniłeś jest w standardzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Z T ostatnio nie, ale dzwiek nie zachecal. > Ostatnio mam okazje jezdzic trzygarem od Peugeota, jak na benzyniaka to szalu nie ma jesli chodzi o > kulture pracy. > W porownaniu z 1.4 TDI na pewno jest bardzo dobrze porównywanie czegokolwiek z 3 cylindrowym 1.4 TDI to masakra mam wrażenie że maluch miał bez porównania wyższą kulturę pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > To jest auto z poprzedniej epoki > Do tego ten silnik kompletnie nie jedzie... które na dodatek już w chwili premiery nie urywało d..y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > I tak bedzie caly czas gorzej niz 1,2T 130BHP... oprocz wykresow jest jeszcze kwestia przelozen skrzyni oraz reakcji na gaz. A z tym jest roznie i to zarowno w NA jak w T. Tak wiec wrazenia z jazdy, w szczegolnosci po miescie moga byc nie do konca takie jak w katalogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > Focus bedzie w starej budzie czy nowej? Dodalbym jeszcze Nissana Pulsara. > Edit: Przejedz sie Vitara jezdzi przyzwoicie i rownie dobrze jak 1.2 nissana. Pojezdzilem dzisiaj po salonach i powiem szczerze, ze Vitara zrobila chyba najlepsze wrazenie Miejsca naprawde duzo, siedzi sie wysoko i wersji Premium za 70kPLN ma wszystko co potrzeba. Dosc spory przeswit, wiec nie trzeba zwalniac przed kazda dziura. Za niedlugi czas ma byc wersja 1,4T, wiec moze warto poczekac... C4FL - ciezko w ogole powiedziec co oni tam zmienili, auto wyglada tak samo jak przed liftingiem P308 - lepiej niz C4, ale jakos niczym nie zachwycil. Wersja kombi duzo ciekawsza ale tez sporo wieksza. P2008 - dla mnie ciekawszy niz 308, szkoda ze nie ma silnika 1,2T. C4 Cactus - z zewnatrz rewelacja, ale wnetrze to niestety festiwal tandety. Szkoda bo 1,2T mogloby przy tej masie jezdzic bardzo sprawnie. Focus - z zewnatrz bardzo fajnie, 68kPLN za wersje trend 1,5T ale srodek to niestety dramat Plastik i design jak w chinskiej miniwiezy Takze poki co faworytem jest Vitara Zobaczymy tylko jak bedzie z cenami 1,4T Przy okazji na pewno bede chcial sie przejechac tym 1,6 120BHP. PS. Wszystkie salony pelne ludzi, czasami ciezko bylo sie dopchac zeby wsiasc do auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > P308 - lepiej niz C4, ale jakos niczym nie zachwycil. Wersja kombi duzo ciekawsza ale tez sporo > wieksza. Gorszego nowego samochodu nie widzialem. Mnie nie zachwycil i jest drogi. > P2008 - dla mnie ciekawszy niz 308, szkoda ze nie ma silnika 1,2T. Fajny > C4 Cactus - z zewnatrz rewelacja, ale wnetrze to niestety festiwal tandety. Szkoda bo 1,2T mogloby > przy tej masie jezdzic bardzo sprawnie. Fajny szkoda ze drogi. > Focus - z zewnatrz bardzo fajnie, 68kPLN za wersje trend 1,5T ale srodek to niestety dramat > Plastik i design jak w chinskiej miniwiezy Dla mnie bomba lepszy srodek niz w Leonie. > Takze poki co faworytem jest Vitara Zobaczymy tylko jak bedzie z cenami 1,4T > Przy okazji na pewno bede chcial sie przejechac tym 1,6 120BHP. > PS. Wszystkie salony pelne ludzi, czasami ciezko bylo sie dopchac zeby wsiasc do auta Moim tez... Ale nie wiadomo kiedy bedzie turbo. Mnie ten 1.6 sie podoba ma fajna charakterystyke i 5 biegow. Zaskakujaco szybko reaguje na gaz i nie pali za duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > Moim tez... Ale nie wiadomo kiedy bedzie turbo. Mnie ten 1.6 sie podoba ma fajna charakterystyke i > 5 biegow. Zaskakujaco szybko reaguje na gaz i nie pali za duzo. Spalanie to akurat zaden problem przy moich przebiegach, ciekawe jak bedzie z glosnoscia przy ok 130-140km/h Jak dzisiaj zamowisz , to odbior w lipcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 P2008 powinien sie pojawic z motorem turbo, przynajmniej wg. servicebox'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > P2008 powinien sie pojawic z motorem turbo, przynajmniej wg. servicebox'a Mozliwe, bo ten 1,6VTI to chyba sie konczy na Euro 5. Swoja droga to calkiem przyjemne takie 2008 Dla 2 osob spokojnie daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > Spalanie to akurat zaden problem przy moich przebiegach, ciekawe jak bedzie z glosnoscia przy ok > 130-140km/h > Jak dzisiaj zamowisz , to odbior w lipcu Dlatego trzeba sie opamietac i kupic z wyprz w styczniu SX4 Scross Premium byl za 63k. Obstawiam, ze Vitara tez bedzie tansza. Teraz nowy model trzeba czekac jak za skoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
colins Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 No to na koniec napiszę Wam, że od paru miesięcy jeżdżę Qashqaiem z turbokosiarkowym silnikiem 1.2 DIG-T 115 KM. Napiszę tylko tyle, że po przesiadce z poprzedniego Passata 2.0 TDI o mocy 170 KM nie odczuwam specjalnie dyskomfortu. Po licznych porównaniach śmiem twierdzić, że silnik ten napędza to auto lepiej niż wolnossący 1.6 z KIA Sportage, Hyundaia IX35, Mitshubishi ASXa czy nowej Vitary (choć tą akurat nie jechałem). Oczywiście pomijam kwestię trwałości, bo może być tak (choć wcale nie musi), że ten silniczek sypnie się szybciej niż wymienione wolnossaki. W każdym razie dzięki momentowi 190 Nm jest frajda z jazdy i ja osobiście już nie chciałbym benzyny bez turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > ja bałbym się małego turbo z 1.2 czy podobnego... > nie lepiej Hyundai i30 ? > za 60 masz już wybór... Również namawiam na obejrzenie I 30 II auto bardzo fajnie wykonane a za te pieniądze i fajnie wyposażone będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.