wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ale turbo dziury nie masz do 4000 obr/min jak w Civicu. Turbo benzyna 1,4 juz załatwia temat Nie przesadzaj, Civic czy Lancer jadą całkiem dobrze poniżej 4000. Po 4000 włącza się VTEC/MIVEC i auto dostaje większego kopa. Ja akurat lubię wysokoobrotowe silniki i ich charakterystykę. Z turbo zawsze masz laga, fizyki nie oszukasz. I w 1.4 to czuć. Nawet w 3.0 to czuć i wkurza mnie to. W przypadku N/A dajesz gaz i auto jedzie (w zależności od mocy lepiej lub gorzej). W przypadku turbo dajesz gaz do dechy i.... jest chwila zastanowienia, potem wachlowanie biegami (póki rozpędza się turbina) i łaaaał, jedziemy. Zdecydowanie wolałbym jakieś 5.0 N/A, niż 3.0t, pomimo z pozoru identycznych osiągów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > W przypadku większych samochodów > Przeciez rozmawiamy o Civicu, wiec z nim jest jak piszesz. Nie mniej dla mnie taki silnik jest bez > sensu, nie kupiłby czegoś takiego. Majac wybór wole mała turbo benzynę niż męczyć się z tym > 1,8 to zalezy min od skrzyni biegow. 1.6 w Juke jedzie lepiej niz 1.2T bo po prostu to za mala pierdziawka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ciekawe ile ma nissanowki 2.0 140 konny na szóstce przy 140 km/h w LIII? > W LII skrzynia szóstka chyba w 2.0T była. Oj nie wiem, ale kolega w Megane z 2008r ma 6 w 2.0 135KM i mówi że wrzuca ją przy 60 i auto ładnie ciągnie bo lekkie Tutaj skrzynie i motor jest super do jazd miejskich i około miejskich do 130km/h, chodź ostatnio goniłem ponad 2xx i tylko słychać było wiatr a nie silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Tutaj skrzynie i motor jest super do jazd miejskich i około miejskich do 130km/h, chodź ostatnio > goniłem ponad 2xx i tylko słychać było wiatr a nie silnik W przypadku benzynowego silnika (pomijając wyjątkowo nieudane modele i auta typowo miejskie) przy prędkościach powyżej 130 słychać w zasadzie tylko wiatr i opony W przypadku diesla słychać dodatkowo ten nieznośny warkot. Dlatego jak ktoś mi mówi, że diesel nadaje się na trasy, to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ale zmieniła się masa samochodów! Popatrz ile ważył Golf III i ile obecny Nadal nie zmienia to faktu, że można było zrobić 1.8 bardziej elastycznym silnikiem. Miałem okazję jechać cruzem 1.8 - po prostu MASAKRA. Waży 1290 kg, więc nie tak dużo, a ma się wrażenie, że większość koni pozdychała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > mało który silnik u konkurencji tak ładnie rozwija moc. Silniki konkurencji rozwinęły moc już wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Pamiętaj o tym, że turbo to nic innego, jak wirtualne zwiększenie pojemności. (...) Turbo jest pomocne, gdy > nie ma możliwości montażu większego silnika Turbo daje przede wszystkim moment z dołu. Jak mam 1.8 turbo i moc 160 KM - żadna rewelacja, honda bez wysiłku wyciska 140 KM z tej pojemności. Ale poniżej 4 krpm u mnie już fotel ciśnie w plecy, a tam kierowca się zastanawia czy zredukować o 2, czy jednak o 3 biegi w dół, żeby coś się zaczęło dziać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Nadal nie zmienia to faktu, że można było zrobić 1.8 bardziej elastycznym silnikiem. > Miałem okazję jechać cruzem 1.8 - po prostu MASAKRA. Waży 1290 kg, więc nie tak dużo, a ma się > wrażenie, że większość koni pozdychała. No bo Cruze ma jakieś dziwne przełożenia skrzyni. Bliźniaczy silnik w Civicu i Lancerze całkiem nieźle jedzie. I cudów nie ma - albo idziemy w większą moc, która jest "na górze", albo robimy wolnoobrotowy silnik, który jedzie "z dołu", ale będzie miał tylko 120 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Z turbo zawsze masz laga, fizyki nie oszukasz. Bzdura - powyżej 2500 rpm nie ma laga. Poniżej jest, ale lepiej poczekać sekundę na przyspieszenie niż kilkanaście sekund w N/A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Turbo daje przede wszystkim moment z dołu. Ale kosztem mocy "na górze". > Jak mam 1.8 turbo i moc 160 KM - żadna rewelacja, honda > bez wysiłku wyciska 140 KM z tej pojemności. Ale poniżej 4 krpm u mnie już fotel ciśnie w > plecy, a tam kierowca się zastanawia czy zredukować o 2, czy jednak o 3 biegi w dół, żeby coś > się zaczęło dziać. Tak, przy normalnej jeździe z manualną skrzynią turbo subiektywnie jedzie lepiej. Bo więcej mocy jest "na dole". W przypadku automatu, albo jak ktoś nie boi się wysokich obrotów i umie korzystać ze skrzyni manualnej, sytuacja się zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Bzdura - powyżej 2500 rpm nie ma laga. Poniżej jest, ale lepiej poczekać sekundę na przyspieszenie > niż kilkanaście sekund w N/A. Lag jest ZAWSZE. Wiesz jak działa turbina? A im niższe obroty, tym lag jest większy. I w przypadku N/A nie musisz czekać, wystarczy zredukować bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > No bo Cruze ma jakieś dziwne przełożenia skrzyni. Bliźniaczy silnik w Civicu i Lancerze całkiem > nieźle jedzie. Ma normalne przełożenia. Civikiem ani lancerem nie jeździłem, ale wiem z opowieści kogoś, kto się autami interesuje, że 1.8 hondy to taka sama porażka. Wg danych technicznych - nawet większa. > I cudów nie ma - albo idziemy w większą moc, która jest "na górze", albo robimy > wolnoobrotowy silnik, który jedzie "z dołu", ale będzie miał tylko 120 KM. A co przeszkadza jedno drugiemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Lag jest ZAWSZE. Wiesz jak działa turbina? Lag NIE ZAWSZE jest. Chyba że nagle u mnie powyżej 2500 rpm się turbina wyłącza i mam N/A, bo wtedy laga nie ma. Takie są fakty, a dla mnie są one bardziej przekonywujące niż twoje teoretyzowanie. Chyba że ten lag to 0.1s i go nie zauważam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 A diesla nie brałem w ogóle pod uwagę przy zakupie bo mnie wk.... gle gle gle gle Nawet w D4D co ma ładną kulturę pracy po nagrzaniu potrafi mnie wkurzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Lag NIE ZAWSZE jest. Chyba że nagle u mnie powyżej 2500 rpm się turbina wyłącza i mam N/A, bo wtedy > laga nie ma. Takie są fakty, a dla mnie są one bardziej przekonywujące niż twoje > teoretyzowanie. > Chyba że ten lag to 0.1s i go nie zauważam. Lag to ja mam, ale jak 10 km/h przejeżdżam przez leżącego policjanta na 2 biegu i próbuję przyspieszyć. Faktycznie czuć, ale w normalnej jeździe nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ale kosztem mocy "na górze". Niby dlaczego? Jakieś przykłady możesz podać? > Tak, przy normalnej jeździe z manualną skrzynią turbo subiektywnie jedzie lepiej. Bo więcej mocy > jest "na dole". I dlatego faktycznie jedzie lepiej. Obiektywnie. > W przypadku automatu, albo jak ktoś nie boi się wysokich obrotów i umie > korzystać ze skrzyni manualnej, sytuacja się zmienia. Czekałem na "boi się" albo "umie redukować". A najczęstsze przypadki "chce przyspieszać, a nie chce wyć silnikiem jak wieśniak" tudzież "chce mieć dynamiczny silnik, ale nie tylko w trybie powyżej 4krpm"? Dlaczego tych przypadków nie wziąłeś pod uwagę? W drugą stronę - a może wolałbyś silnik, któremu obroty kończą się na 8 krpm, a przyspiesza od 6 krpm? Wcześniej ma dynamikę traktora. Wystarczy przecież nie bać się obrotów i umieć posługiwać skrzynią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Lag to ja mam, ale jak 10 km/h przejeżdżam przez leżącego policjanta na 2 biegu i próbuję > przyspieszyć. Wtedy to chyba jeszcze turbina nie działa w ogóle. Na II przy 10 km/h to ja mam laga wynikającego z niekompletnego zasprzęglenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Wtedy to chyba jeszcze turbina nie działa w ogóle. > Na II przy 10 km/h to ja mam laga wynikającego z niekompletnego zasprzęglenia. no właśnie, to ja innego laga nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > no właśnie, to ja innego laga nie znam Pojeździj jakimś mocniejszym N/A, to zmienisz zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > no właśnie, to ja innego laga nie znam Przy ok. 2000, jak się wciśnie gaz, to jest moment zawahania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Pojeździj jakimś mocniejszym N/A, to zmienisz zdanie Jak mocnym? Sądząc po jeździe accordem 2.0, to musiałby mieć z 500 KM żeby się przyzwoicie rozpędzać od dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jak mocnym? Sądząc po jeździe accordem 2.0, to musiałby mieć z 500 KM żeby się przyzwoicie > rozpędzać od dołu. I naucz się używać skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > I naucz się używać skrzyni Czy to spowoduje, że N/A będzie przyspieszał bez wieśniackiego wycia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Pojeździj jakimś mocniejszym N/A, to zmienisz zdanie Bym pojeździł, ale to co w zasięgu mojego budżetu takowych nie posiada, wiec nie pojeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Czy to spowoduje, że N/A będzie przyspieszał bez wieśniackiego wycia? A to już zależy od auta i wyciszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Przy ok. 2000, jak się wciśnie gaz, to jest moment zawahania. Nie zauważyłem, być może nie ma to dla mnie znaczenia, ale sprawdzę jadąc z roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > A to już zależy od auta i wyciszenia. Ano właśnie - trzeba kupować S-klasę, żeby N/A dało się normalnie jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ano właśnie - trzeba kupować S-klasę, żeby N/A dało się normalnie jechać. Rozumiem, że nigdy nie jeździsz powyżej 4000 obrotów? Jak to wytrzymujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > 1.8 od zawsze były w kompaktach i nikt tego nie nazywał downsizingiem. > Po prostu te konkretne 1.8 są beznadziejne i nie mają w ogóle momentu z dołu (już nie wymagam > takiego jak z turbo, ale żeby jakikolwiek był). > Czyli są to silniki bez sensu. To są fajne silniki, ale oprócz generowania mocy, muszą jeszcze spełniać Euro 5 i oszczędzać paliwo. Do tego masa samochodów mocno wzrosła. Kiedyś kompakt ważył tonę, a teraz potrafi ważyć 1,4 t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ma normalne przełożenia. Civikiem ani lancerem nie jeździłem, ale wiem z opowieści kogoś, kto się > autami interesuje, że 1.8 hondy to taka sama porażka. Wg danych technicznych - nawet większa. porażka ... tragedia ... dno .. jeden z lepszych silników N/A w kompaktach, który świetnie sobie radzi w civicu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Rozumiem, że nigdy nie jeździsz powyżej 4000 obrotów? Jak to wytrzymujesz? Powinieneś zapytać, jak do tej pory wytrzymywałem jazdę powyżej 4 krpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > A jak jest z Mazdą 3 - też rdzewieje? BM jest za krótko na rynku, ale poprzednik (BL) wydaje się trzymać całkiem nieźle, więc jest nadzieja, że też jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > To są fajne silniki, ale oprócz generowania mocy, muszą jeszcze spełniać Euro 5 i oszczędzać > paliwo. Absolutnie nie są to fajne silniki - są to wiertarki. Jest mnóstwo innych silników N/A, które nie mulą tak jak te. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > porażka ... tragedia ... dno > .. jeden z lepszych silników N/A w kompaktach, który świetnie sobie radzi w civicu. Powyżej 4 krpm pewnie tak - poniżej to jest 1/3 silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Absolutnie nie są to fajne silniki - są to wiertarki. Jest mnóstwo innych silników N/A, które nie > mulą tak jak te. Ale chyba większej pojemności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Powinieneś zapytać, jak do tej pory wytrzymywałem jazdę powyżej 4 krpm. Jak? Teraz jeździsz zawsze poniżej 4000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Powyżej 4 krpm pewnie tak - poniżej to jest 1/3 silnika. szkoda z tobą dyskutować - założę się że nigdy takim civiciem nie jechałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > szkoda z tobą dyskutować - założę się że nigdy takim civiciem nie jechałeś Szczególnie że silnik R18A2 trudno nawet nazwać wysokoobrotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ale chyba większej pojemności? Właśnie niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jak? Teraz jeździsz zawsze poniżej 4000? Może z 2 razy w miesiącu na kilka sekund te 4000 przekroczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > szkoda z tobą dyskutować - założę się że nigdy takim civiciem nie jechałeś Napisałem wyraźnie że nie jechałem - opowiadał mi ktoś, kto jechał, a jest fanem motoryzacji i jeździł wieloma samochodami różnych klas i z różnymi silnikami. Wg niego 1.8 hondy to totalna porażka. Osobiście jechałem cruze z 1.8, który wg danych technicznych jest mniej mułowaty a i tak wg mnie to jest pomyłka a nie silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Po prostu te konkretne 1.8 są beznadziejne i nie mają w ogóle momentu z dołu (już nie wymagam > takiego jak z turbo, ale żeby jakikolwiek był). Jak widać na poniższym obrazku: zero momentu na dole... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Nie przesadzaj, Civic czy Lancer jadą całkiem dobrze poniżej 4000. Po 4000 włącza się VTEC/MIVEC i > auto dostaje większego kopa. Akurat w UFO system zmiennych faz rozrządu działa inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Turbo daje przede wszystkim moment z dołu. Jak mam 1.8 turbo i moc 160 KM - żadna rewelacja, honda > bez wysiłku wyciska 140 KM z tej pojemności. Ale poniżej 4 krpm u mnie już fotel ciśnie w > plecy, a tam kierowca się zastanawia czy zredukować o 2, czy jednak o 3 biegi w dół, żeby coś > się zaczęło dziać. Jesteś pewien, że to "ciśnięcie w plecy" w turbosilnikach to efekt wielkości momentu a nie zmiany jego wielkości w stosunkowo wąskim zakresie obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Akurat w UFO system zmiennych faz rozrządu działa inaczej. W MIVEC też, ale tak z grubsza to wytłumaczyłem. Przy 3,500-4,000 dostajesz "kopa w plecy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ma normalne przełożenia. Civikiem ani lancerem nie jeździłem, ale wiem z opowieści kogoś, kto się > autami interesuje, że 1.8 hondy to taka sama porażka. Wg danych technicznych - nawet większa. Ciekawe co piszesz. Silnik w UFO był bezpośrednim następcą ekonomicznej jednostki 1,7 znanej ze wcześniejszych Civiców i bije swojego poprzednika pod każdym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jak widać na poniższym obrazku: zero momentu na dole... Oj tam, oj tam, tylko 1.2 TSI jedzie, nie znasz się! Kolega w ogóle prawie nie przekracza 4.000 obrotów, nie ma potrzeby, już przy 2.000 ma maksymalny moment i moc i w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Oj tam, oj tam, tylko 1.2 TSI jedzie, nie znasz się! Kolega w ogóle prawie nie przekracza 4.000 > obrotów, nie ma potrzeby, już przy 2.000 ma maksymalny moment i moc i w ogóle Nie no, jak widać na wykresie poniżej 4 tyś RPM wartość momentu jest zatrważająco niska w stosunku do tego co jest powyżej... Ktoś chyba nie do końca rozumie jak wykres momentu wpływa na charakterystykę silnika i subiektywne odczucia co do tego jak silnik oddaje moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Czy to spowoduje, że N/A będzie przyspieszał bez wieśniackiego wycia? To spowoduje dobre wygłuszenie wnętrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Absolutnie nie są to fajne silniki - są to wiertarki. Jest mnóstwo innych silników N/A, które nie > mulą tak jak te. Wymienisz? Najlepiej coś w klasie pojemności 1,6-1,8. Miło by było jakby przy autostradowej jeździe 130kmh schodziły bez wysiłku do okolic 6l/100km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.