oxxxz Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 Ktoś wie czy ten silnik benzynowy w tym aucie się jakoś gazuje? Jest w ogóle możliwe zagazowanie go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Ktoś wie czy ten silnik benzynowy w tym aucie się jakoś gazuje? Jest w ogóle możliwe zagazowanie > go? kiedyś Mitsubishi oferował "fabryczną" instalacje do asx i lancer (silnik 1,6) była to instalacja dokładana przez STAG ponoć działało i jeździło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > kiedyś Mitsubishi oferował "fabryczną" instalacje do asx i lancer (silnik 1,6) > była to instalacja dokładana przez STAG > ponoć działało i jeździło Do tego były inne, wzmocnione gniazda zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Do tego były inne, wzmocnione gniazda zaworów. Wątpię. U nas dokładali do lancerów 1,6 LPG firmy BRC i tyle. Jak będę miał chwilę czasu to posprawdzam czy były jakieś różnice w głowicach ale szczerze wątpię bo i niby po co miały by być. Gaz nie niszczy głowic, niszczy je uboga mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Do tego były inne, wzmocnione gniazda zaworów. chyba nie, po prostu dolewało benzyny powyżej 4000 obrotów w dodatku przeglądy były skrócone z 15000km do 10000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Wątpię. U nas dokładali do lancerów 1,6 LPG firmy BRC i tyle. Jak będę miał chwilę czasu to > posprawdzam czy były jakieś różnice w głowicach ale szczerze wątpię bo i niby po co miały by > być. Gaz nie niszczy głowic, niszczy je uboga mieszanka. Do któregoś silnika oferowali inną głowice, kosztowało to sporo kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Do któregoś silnika oferowali inną głowice, kosztowało to sporo kasy W Macabuszi cokolwiek kosztuje sporo kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Do któregoś silnika oferowali inną głowice, kosztowało to sporo kasy moim zdaniem do 1.8. Po jakims czasie opcja zostala wycofana >W Macabuszi cokolwiek kosztuje sporo kasy niby tak ale rzadko cokolwiek jest potrzebne. Wiec ta cena wynika moze z kosztow trzymania fantow latami na półkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > niby tak ale rzadko cokolwiek jest potrzebne. Wiec ta cena wynika moze z kosztow trzymania fantow > latami na półkach A to fakt, akurat zajmuję się sprzedażą ori klamotów. Idą wycieraczki, filterki, czasami żaróweczka i plasticzek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Wątpię. U nas dokładali do lancerów 1,6 LPG firmy BRC i tyle. Jak będę miał chwilę czasu to > posprawdzam czy były jakieś różnice w głowicach ale szczerze wątpię bo i niby po co miały by > być. Gaz nie niszczy głowic, niszczy je uboga mieszanka. ale problem był słabych gniazd zaworowych i kasowania luzu zaworowego. po 150-200kkm. odnosnie colta. naprawa w specjalistycznej firmie na południu polski 1200zł - za colta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > ale problem był słabych gniazd zaworowych i kasowania luzu zaworowego. po 150-200kkm. odnosnie > colta. naprawa w specjalistycznej firmie na południu polski 1200zł - za colta. to nie dużo, teraz policz ile zaoszczędzi na LPG taki użytkownik takiego samochodu za taki przebieg. Po takim przebiegu to choćby włożył 3kpln to i tak sie opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.