Skocz do zawartości

Mitsubishi ASX jak z gazem?


oxxxz

Rekomendowane odpowiedzi

> Ktoś wie czy ten silnik benzynowy w tym aucie się jakoś gazuje? Jest w ogóle możliwe zagazowanie

> go?

kiedyś Mitsubishi oferował "fabryczną" instalacje do asx i lancer (silnik 1,6)

była to instalacja dokładana przez STAG

ponoć działało i jeździło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do tego były inne, wzmocnione gniazda zaworów.

Wątpię. U nas dokładali do lancerów 1,6 LPG firmy BRC i tyle. Jak będę miał chwilę czasu to posprawdzam czy były jakieś różnice w głowicach ale szczerze wątpię bo i niby po co miały by być. Gaz nie niszczy głowic, niszczy je uboga mieszanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wątpię. U nas dokładali do lancerów 1,6 LPG firmy BRC i tyle. Jak będę miał chwilę czasu to

> posprawdzam czy były jakieś różnice w głowicach ale szczerze wątpię bo i niby po co miały by

> być. Gaz nie niszczy głowic, niszczy je uboga mieszanka.

Do któregoś silnika oferowali inną głowice, kosztowało to sporo kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do któregoś silnika oferowali inną głowice, kosztowało to sporo kasy

moim zdaniem do 1.8. Po jakims czasie opcja zostala wycofana

>W Macabuszi cokolwiek kosztuje sporo kasy

niby tak ale rzadko cokolwiek jest potrzebne. Wiec ta cena wynika moze z kosztow trzymania fantow latami na półkach zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niby tak ale rzadko cokolwiek jest potrzebne. Wiec ta cena wynika moze z kosztow trzymania fantow

> latami na półkach

A to fakt, akurat zajmuję się sprzedażą ori klamotów. Idą wycieraczki, filterki, czasami żaróweczka i plasticzek ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wątpię. U nas dokładali do lancerów 1,6 LPG firmy BRC i tyle. Jak będę miał chwilę czasu to

> posprawdzam czy były jakieś różnice w głowicach ale szczerze wątpię bo i niby po co miały by

> być. Gaz nie niszczy głowic, niszczy je uboga mieszanka.

ale problem był słabych gniazd zaworowych i kasowania luzu zaworowego. po 150-200kkm. odnosnie colta. naprawa w specjalistycznej firmie na południu polski 1200zł - za colta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale problem był słabych gniazd zaworowych i kasowania luzu zaworowego. po 150-200kkm. odnosnie

> colta. naprawa w specjalistycznej firmie na południu polski 1200zł - za colta.

to nie dużo, teraz policz ile zaoszczędzi na LPG taki użytkownik takiego samochodu za taki przebieg. Po takim przebiegu to choćby włożył 3kpln to i tak sie opłaca wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.