simek18 Napisano 6 Maja 2015 Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 Czy mustang taki z okolicy 2005r ok 200KM nadaje się do jazdy na co dzień, czyli zagazowania? Jest tam jakikolwiek komfort jazdy czy taczka? Jedzie troszkę czy nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 6 Maja 2015 Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 > Czy mustang taki z okolicy 2005r ok 200KM nadaje się do jazdy na co dzień, czyli zagazowania? > Jest tam jakikolwiek komfort jazdy czy taczka? Jedzie troszkę czy nic? ludzie sie cc jaraja ze jedzie to mustand tez bedzie jechal siec podaje okolice 7sek do 100km ponad 300nm tez nie brzmi zle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Maja 2015 Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 > Czy mustang taki z okolicy 2005r ok 200KM nadaje się do jazdy na co dzień, czyli zagazowania? > Jest tam jakikolwiek komfort jazdy czy taczka? Jedzie troszkę czy nic? Nada sie do lpg Nie lepiej v8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 8 Maja 2015 Udostępnij Napisano 8 Maja 2015 > Nada sie do lpg > Nie lepiej v8 V8 droższy w zakupie. V6 jest tani na starcie, tani w utrzymaniu, tańsza instalacja LPG, trochę niższe spalanie, silnik nie do zabicia. Wygląd robi wrażenie, jeździć się da, choć warto szukać wersji, w której już ktoś dołożył szperę W tym budżecie ciężko o bardziej szpanerskie auto Do tego brać cabrio i latem będzie lans na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 8 Maja 2015 Udostępnij Napisano 8 Maja 2015 > Czy mustang taki z okolicy 2005r ok 200KM nadaje się do jazdy na co dzień, czyli zagazowania? > Jest tam jakikolwiek komfort jazdy czy taczka? Jedzie troszkę czy nic? Pomimo tylnego zawieszenia od wozu drabiniastego jezdzi to lepiej niz większość europejskich samochodow. Bo ma naped na właściwa pare koł. 200 KM niestety nie pozwala na wiele zabawy, ale samochod do zawalidróg nie nalezy. Nie słyszę o jakichś szczególnych problemach z awaryjnością - nie jest to Fiat. Jak nie po wielkim wypadku to moim zdaniem moze byc fajny samochod do jazdy. Bagażnik przyzwoitych rozmiarow, z przodu sporo miejsca, z tylu da sie od biedy kogoś wsadzić, choc na komfort tam nie licz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Maja 2015 Udostępnij Napisano 8 Maja 2015 > Pomimo tylnego zawieszenia od wozu drabiniastego jezdzi to lepiej niz większość europejskich > samochodow. Grzeszysz . Kilka lat temu miałem możliwość przejechać się kawałek Mustangiem V6. Przepraszam to nie jest Mustang, to nie jest samochód sportowy. Zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynia, silnik nie sugerowały, że to samochód sportowy - ot 3 drzwiowa wersja samochodu klasy średniej. Mustang zaczynał się od wersji GT z V8 pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 8 Maja 2015 Udostępnij Napisano 8 Maja 2015 > Grzeszysz . Kilka lat temu miałem możliwość przejechać się kawałek Mustangiem V6. Przepraszam to > nie jest Mustang, to nie jest samochód sportowy. Zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynia, > silnik nie sugerowały, że to samochód sportowy - ot 3 drzwiowa wersja samochodu klasy > średniej. Mustang zaczynał się od wersji GT z V8 pod maską. Nikt nie mówi ze to samochód sportowy. Ale jezdzi zupełnie fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2015 Czyli nie jest tak źle. A jak z rdzą? Cabrio mi się w ogóle nie podoba. Myślę jeszcze o 350z, ale raczej w budżecie 30-40k to będzie kibel i pewnie droższe w utrzymaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2015 Ty masz V6? Czy przy ok 100-120km/h da się normalnie w środku rozmawiać, czy silnik ryczy a powietrze huczy tak, że trzeba podnosić głos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 8 Maja 2015 Udostępnij Napisano 8 Maja 2015 > Ty masz V6? Czy przy ok 100-120km/h da się normalnie w środku rozmawiać, czy silnik ryczy a > powietrze huczy tak, że trzeba podnosić głos? Mam inne V6 - 305 KM. Samochód jest cichy, może nie jak Lexus, ale przyzwoicie cichy. Silnik mruczy przyjemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 10 Maja 2015 Udostępnij Napisano 10 Maja 2015 > Czyli nie jest tak źle. A jak z rdzą? Cabrio mi się w ogóle nie podoba. Rdza żre od spodu, ale jak na czas zabezpieczysz, będzie ok. > Myślę jeszcze o 350z, ale raczej w budżecie 30-40k to będzie kibel i pewnie droższe w utrzymaniu. 350z lepiej się prowadzi. do lansu lepiej posłuży mustang. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 10 Maja 2015 Udostępnij Napisano 10 Maja 2015 > Mam inne V6 - 305 KM. Samochód jest cichy, może nie jak Lexus, ale przyzwoicie cichy. Silnik mruczy > przyjemnie. v6 ? według mnie minimum to v10 i 500 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 10 Maja 2015 Udostępnij Napisano 10 Maja 2015 > v6 ? według mnie minimum to v10 i 500 koni Nie rób sobie jaj. V8 o pojemności kilkunastu litrów brzmi bardziej rasowo, niż jakiekolwiek V10, V12, czy turbo-burbo-niewiadomoco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pers Napisano 10 Maja 2015 Udostępnij Napisano 10 Maja 2015 > Nie rób sobie jaj. V8 o pojemności kilkunastu litrów brzmi bardziej rasowo, niż jakiekolwiek V10, > V12, czy turbo-burbo-niewiadomoco On jest już spaczony przez jazdę mpower'em.Nie ma ratunku dla niego już. Ja jestem zdania , że V8 najlepsze.nie wyobrażam sobie amerykańca bez V8 - no i zza oceanu tylko muscle car Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 10 Maja 2015 Udostępnij Napisano 10 Maja 2015 > On jest już spaczony przez jazdę mpower'em.Nie ma ratunku dla niego już. Ja jestem zdania , że V8 > najlepsze.nie wyobrażam sobie amerykańca bez V8 - no i zza oceanu tylko muscle car tak dla jasności , zbijam się tylko na codzień jeżdżę Mazdą 6 2.0 16V lub 2.2 D na sterydach coś kole 200 kuni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 10 Maja 2015 Udostępnij Napisano 10 Maja 2015 > v6 ? według mnie minimum to v10 i 500 koni Ale ten BMWowski warczy jak siedem nieszczęść. Tak, V-10 z Lexusa LFA ma dźwięk. Nawet V-10 z Vipera ma przyzwoity dźwięk. BMW strasznie dał dupy z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Kupiłem Generalnie wóz na poziomie FSO ale banan na ryju jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Kupiłem Generalnie wóz na poziomie FSO ale banan na ryju jest Napisz cos wiecej co kupiles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Napisz cos wiecej co kupiles Srebrno-szare V6 4.0, 214KM, automat, do zagazowania. Czarny środek, skóra, klima (działa ) jakies tam granie. Mocno rozbity nie był, pas jest fabryczny, zmieniony błotnik, maska, zderzak, chyba obie lampy i chłodnica. Dostałem foto po wyjeździe z kontenera. Mocowo szału nie robi, ale i nie trzeba się wstydzić. O spalaniu na razie się nie wypowiem bo używam teraz prawego pedału Prowadzi się całkiem nieźle mimo zawieszenia ze stara. Póki co, po 350km polecam Edit: Ale sam, myśląc zdroworozsądkowo bym tego nie kupił. Chciała. Lepsze to niż ślub, na jakiś czas kupiłem sobie spokój Mam nadzieję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Ten model ma juz zupełnie przyzwoite zawieszenie. Nadal rozstawna belka z tylu, ale jedzie sie tym OK. W porownaniu z poprzednim niebo i ziemia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Po przesiadce nawet z takiego kondona jak audi a6 c4 jest spora różnica na korzyść kałdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Kupiłem Generalnie wóz na poziomie FSO ale banan na ryju jest Bez zdjęć się nie liczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 Zazdraszczam Ja kiedyś sobie kupie Hellcata - tzn jak już wygram w totka :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafir Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Po przesiadce nawet z takiego kondona jak audi a6 c4 ... Tym sposobom sprowadziłeś na siebie czarne chmury i otworzyłeś puszkę Pandory Nadciągnie falanga krzyżowców spod znaku czterech zapętlonych kółek i zostaniesz zniszczony a twoje nowe auto rozdeptane a na koniec zeszrotowane. Gratulacje i dużo radości z nowego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolak Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Czy mustang taki z okolicy 2005r ok 200KM nadaje się do jazdy na co dzień, czyli zagazowania? > Jest tam jakikolwiek komfort jazdy czy taczka? Jedzie troszkę czy nic? Nie rozumiem ludzi, którzy kupują takie samochody i chcą je gazować... Kupując mustanga trzeba czuć jego oryginalną moc, zagazowując jakiekolwiek auta wiadomo, że ta moc już nie będzie taka sama. Jak chcesz ekonomiczne auto kup sobie Smarta - pali około 3 litry, jak będziesz jechał na pełnym gazie to 4l Mówię o dieselu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Nie rozumiem ludzi, którzy kupują takie samochody i chcą je gazować... Kupując mustanga trzeba czuć > jego oryginalną moc, zagazowując jakiekolwiek auta wiadomo, że ta moc już nie będzie taka > sama. Jak chcesz ekonomiczne auto kup sobie Smarta - pali około 3 litry, jak będziesz jechał > na pełnym gazie to 4l Mówię o dieselu. kupując mustanga który ma TYLKO marne 200 KM z pojemności która obsłużyłaby w cywilizowanej marce 2-3 razy tyle... kupujesz go dla wydechu... to co komu przeszkadza gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Nie rozumiem ludzi, którzy kupują takie samochody i chcą je gazować... Kupując mustanga trzeba czuć > jego oryginalną moc, zagazowując jakiekolwiek auta wiadomo, że ta moc już nie będzie taka > sama. A jak ktoś chce jeździć na co dzień mustangiem, to co ma zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Nie rozumiem ludzi, którzy kupują takie samochody i chcą je gazować... Kupując mustanga trzeba czuć > jego oryginalną moc, zagazowując jakiekolwiek auta wiadomo, że ta moc już nie będzie taka > sama. Jak chcesz ekonomiczne auto kup sobie Smarta - pali około 3 litry, jak będziesz jechał > na pełnym gazie to 4l Mówię o dieselu. Nie miałeś samochodu z instalacją LPG, trolujesz czy zazdrościsz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Nie rozumiem ludzi, którzy kupują takie samochody i chcą je gazować... Kupując mustanga trzeba czuć > jego oryginalną moc, zagazowując jakiekolwiek auta wiadomo, że ta moc już nie będzie taka Widzsz, jedni kupują to na co mają ochotę, szukają rozwiazania w postaci lpg żeby mniej płacić na stacji, nie dodają filozofii i mają Mustanga pod domem. Filozofowanie z gazowaniem takich a nie innych aut to pusty frazes i nic więcej. Dobre dla tych co najczęściej fajne fury oglądają tylko na obrazkach i jakoś sobie muszą tłumaczyć to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 Głupotą jest gazowanie np TSI, czy innych silników które stwarzaja problemy przy LPG, a silnik Mustanga jest idealny do zagazowania. Prosty niewysilony silnik który zrobi spokojnie 500-800tys zapewne bez remontu jak nie więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.