Skocz do zawartości

Opel Insignia proszę o sprawdzenie Vin


Fatal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Panowie już praktycznie kupiłem samochód ale jeszcze nie zapłaciłem :)

 

Co sądzicie o oplu insigni silnik 1.8 140 km 2009 r  ? nadaje sie do gazu ? acha samochód ma przebieg 99 tys raczej oryginalny z tego co już przeglądałem , oczywiście bede jechał do opla na sprawdzenie przedzakupowe :)

 

Jeśli ktoś miałby możliwość i chciałby pomóc podaje nr vin

 

W0LGM67C891063620 , prosiłbym o sprawdzenie co i jak :)

 

dziękuję wszystkim za pomoc , samochód jest raczej pewny i silnik raczej spoko , bo właściciel zakupił sobie taki sam ( nawet z tym samym slinkiem tylko młodszy z 2014 r ) też ładny :)

 

na co konkretnie zwrócić uwagę w tych samochodach :) ?

 

Fatal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma ten sam VC Kombi, wg mnie i na miasto i na polskie trasy OK, bo w miarę elastyczny po mieście, poniżej 4 biegu to praktycznie nigdy nie trzeba schodzic, a na trasie to te 160 można lekko stale trzymać. Jak trzeba to buja się to do licznikowych 220, tak więc myślę że OK.

Na mieście (Bydgoszcz) spala przy normalnej jeździe 9 lpg, na trasie z prędkościami 110-120 spala 8.

Nie wiem czy Insignia jest cięższa od VC Kombi?

Co do lpg to po prostu po ok. 50-60 kkm wypadałoby sprawdzić luz zaworów (szklanki), jeżeli trzeba byłoby jakieś wymienić to w Inter Cars po ok 20 zł sztuka. .

Kolega ma na latanie 160kkm ori na benie i teraz dodatkowo prawie 20 kkm na lpg i szklanki igła, gorzej z KZFR, pomału zaczyna być je słychać, kpl. to ok. 2kzl. Jeszcze v przy przebiegu ok.160kkm puszczają uszczelki chłodnicy oleju , który kapie na kolektor wydechowy i śmierdzi, wiec trzeba wymienić, części dostępne tylko w ASO za 270 zł +wymiana.

Ogólnie to nie wiedziałem, że w Insigni tez jest ten silnik dostępny.

Śmiało kupuj, montuje LPG i w drogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok pewnie go kupie ale chciałbym aby mi ktoś jeszcze pomógł przy tym vin co i jak tam :)

 

My z żoną nie potrzebujemy samochodu do ścigania tylko do normalnej jazdy ja myślę ze ten silnik daje radę :) także ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co chcesz z tego VINu sprawdzić?

Kolor, silnik, wyposażenie?

Sory, ale chyba nie za bardzo wiem jaki cenne informacje mogą być tam ukryte?

Poza tym weź sobie podejdź z obecnym właścicielem do ASO i wszystko Ci powiedzą

Pewnie historię serwisową...

 

Ja mogę pomóc jedynie z wyposażeniem, ale nie wiem czy jest sens skoro auto już organoleptycznie zbadane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem

VC Kombi

0-100 w 11,2 sek

V max 209

skrzynia biegów 5 biegowa

masa brak danych

Insignia

0-100 w 11, 5 sek

V max 207

skrzynia biegów 6 biegowa

masa 1505kg

zaletą jest na pewno to ze na 6 biegu jest ciszej, pytanie tylko czy to nie jest ta sławna skrzynia M32 (i to warto dowiedzieć się w ASO) w której padają łożyska przy ok. 100 kkm a koszt wymiany poza ASO (wszystko info wg AK) około 2 klocki z robocizną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak oczywiście że ASO obowiązkowe :) ale jeśli możesz zapodaj to wyposażenie :)

 

dzięki

proszę :)

01A = CZARNE WYKOŃCZENIE SIEDZENIA

 1AB = KOLOR WYKOŃCZENIA PŁATU DRZWI - CZARNY

 2A0 = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI, ANTRACYT ZIARNISTY

 2H0 = SILNIK BENZYNOWY C18SEL[2H0],Z18XER[2H0],A18XER[2H0]

 3A0 = WYKOŃCZENIE W KOLORZE CHŁODNY SZARY RAPID

 4AA = CZARNE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA

 A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE

 A69 = NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZEDNI

 A6B = DO SIEDZENIA Z CZĘŚCIOWO MANUALNĄ 6-KIERUNKOWĄ PROWADNICĄ USTAWIANIA SIEDZENIA

 A70 = BLOKADA, PAS BEZPIECZEŃSTWA Z NAPINACZEM

 A90 = KLAPA PRZEDZIAŁU TYLNEGO,OTWIERANA ZDALNIE

 AEF = ELEKTRYCZNE SZYBY, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE

 AER = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ

 AFA

 AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY

 AHS = ZAGŁÓWKI AKTYWNE 4-KIERUNKOWE

 APG = DOTYCZY PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO STEROWANEGO ELEKTRYCZNIE W 4 KIERUNKACH

 ATG = STEROWANIE ZAMKIEM W SYSTEMIE ZDALNEGO OTWIERANIA/ZAMYKANIA

 AXG = DOTYCZY SZYBY NA JEDNO DOTKNIĘCIE

 AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD

 AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY

 B9K = OSŁONA PROGU DRZWI

 BAH = IMMOBILIZER,ELEKTRYCZNY,WARIANT 2

 BSI = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.

 C25 = WYCIERACZKA I SPRYSKIWACZ DRZWI BAGAŻNIKOWYCH

 C2B = OŚWIETL., WNĘTRZA, ZESP., PRZEDNIA PODŁOGA

 C59 = NAWIEW,TYLNA WENTYLACJA POWIETRZNA

 C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ

 C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA

 C99 = WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA

 CR6 = DLA POLSKI

 CR6

 D31 = LUSTERKO WSTECZNE WEWNĘTRZNE

 D61 = SCHOWEK,STRONA KIEROWCY

 D7C = PÓŁKA,KONSOLA PRZYRZĄDÓW,BOCZNA

 DA1 = PODŁOKIETNIK TYLNEGO SIEDZENIA,SCHOWEK

 DBU = KONSOLA PODŁOGI PRZEDNIEJ Z PRZESUWANYM PODŁOKIETNIKIEM

 DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA

 DK6 = KONSOLA WEWNĘTRZNA SUFITOWA

 DP6 = OBUDOWA

 DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)

 DWE = UŻYWANE Z RĘCZNIE SKŁADANYM LUSTERKIEM

 EA1 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,LEWA STRONA

 EA2 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWA STRONA

 EAC = WYKOŃCZENIE PŁÓCIENNE SIEDZENIA, DUNE

 EPA = SCHOWEK, PODUSZKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO, LEWA STRONA

 EPB = SCHOWEK, OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO, PRAWA STRONA

 FBD = BOCZEK DRZWI PŁÓCIENNY ATLANTIS

 FV2 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.18

 FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ

 GAN = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU

 GNA = WYPOSAŻENIE PODWOZIA, ZESPÓŁ PRZEDNIEGO WAHACZA

 GNC = WYPOSAŻENIE PODWOZIA, TYLNA OŚ, 4-ŁĄCZNIKOWE

 J60 = DO STOSOWANIA Z 16" UKŁADEM HAMULCOWYM

 K34 = STEROWANIE TEMPOMATU

 K3L = AKUMULATOR,60AH

 K60 = ALTERNATOR,100A

 KPA = UŻYWANY Z GNIAZDEM ELEKTR. PRZEDNIEJ KONSOLI

 KRH

 LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ

 M53 = SPRZĘGŁO BLOKADY ZMIANY BIEGÓW

 MDE = DO RAMOWEJ WYPRASKI CHROMOWEJ

 MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW

 MZ0 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA (M32-6 WR)

 N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.

 N37 = KOLUMNA KIEROWNICZA, REGULOWANA, WYSUWANA I POCHYLANA

 N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA

 NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA

 NE9 = SYSTEM EMISJI EEC 09

 OHK

 P76 = DLA SCHOWKA KOŁA ZAPASOWEGO

 QQZ = OPONY,225/55R17 SL 97W BW HW4

 QR8 = KOŁO 17X7, STALOWE, DELUXE

 T30 = SYRENA W KOMORZE SILNIKA

 T61 = DOTYCZY UKŁADU ŚWIATEŁ DZIENNYCH (DRL)

 T74

 T79 = DLA TYLNYCH ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH

 T83 = DOTYCZY AUTOMATYCZNEGO WŁ-WYŁ REFLEKTORÓW

 T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE

 TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA

 TR6 = POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW,RĘCZNE

 TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA

 TT4 = REFLEKTORY,HALOGEN

 U18 = PRĘDKOŚCIOMIERZ,ZESP.,KM/GODZ.

 U65 = GŁOŚNIK,5

 U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO

 UAT = AUTOALARM, CZUJNIK ZBICIA SZYBY

 UDB = DO CENTRALKI INFORMACYJNEJ KIEROWCY Z WYŚWIETLACZEM LCD

 UFD = WYŚWIETLACZ CIEKŁOKRYSTALICZNY TRZECH INFORMACJI - DATA/GODZINA/TEMPERATURA

 UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA

 UK3 = KOŁO KIEROWNICY,STEROWANIE,DOSTĘP

 ULS = STEROWANIE BLOKADĄ, KOLUMNA KIEROWNICZA

 UYB

 V33 = ZESTAW NARZĘDZI

 V83 = DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE

 VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY

 VY7 = DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA

 W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY

 W2P = POKRYCIE,PŁASKIE,KOŁO,WARIANT 1

 W4Y

 W9N = DLA POLSKI

 WRA

 WRB

 XA3 = OPEL

 XB1 = DLA POLSKI

 XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ

 Z0C = DLA POLSKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czy to nie jest ta sławna skrzynia M32

 MZ0 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA (M32-6 WR)

 

Ale nie bałbym sie tego. Auto ma dość niski przebieg a same skrzynie ZTCW zostały poprawione.

Mam w swojej Astrze taką skrzynię, 170 tyś na blacie a jszcze nie mam pierwszych objawów padania czyli nie telepie mi drążkiem biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok super :) dzięki wielkie Panowie :) , no ma przejechane dokładnie 99 tys z groszami :) , samochód stoi w garażu i czeka , zastanawia mnie tylko głośniejsza praca na zaworach ale to może przez to że gość samochód tylko przepala raz na tydzień , co o tym myślicie czy w aso co mi na ten temat wspomną czy im podpowiedzieć aby to sprawdzili , a tak wydaje sie samochód 100 % oryginał :) , dobra dzwonie do ASO i się umawiam na sobotę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik był w wersji do gazu, ale chyba nie w Oplach. Z tym, że obie wersje silników miały te same części, więc to dostosowanie do gazu, to może być tylko chwyt marketingowy.

Założysz porządna instalację z przyzwoitymi wtryskiwaczami i powinno być OK. Tylko luz zaworowy trzeba raz na jakiś czas sprawdzić.

Co do głośnej pracy, to 1,8 jest raczej głośny i spod maski słychać zawory. Jeśli mocniej klepią, to powinna pomóc wymiana oleju. Olej spełniający wymagania Dexos 2, ale raczej nie zalecany jest olej GM.

Najważniejsze, by po odpaleniu nie było słychać mechanizmu zmiennych faz rozrządu. Jeśli słychać, to do wymiany będą niedługo koła zębate sterujące fazami (razem z paskiem rozrządu).

Ten silnik jest zmulony do 3500 obrotów, by mało palił. Żwawiej przyspiesza od 4000 obr. w górę, więc do sprawnego wyprzedzania ciężarówki ja używam 3 biegu - a Cruze jest lżejszy od Insigni ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no po zakupie idzie do wymiany , wszystkie filtry oleje itp. do tego robie rozrząd a gaz pozniej :) , oczywiście gaz nie za 1600 zł u cześka w garażu tylko Brc lub Lenzo czy jak mu tam , na instalke licze około 3 tys zł wydać :) także spoko :) myślę że bedzie ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik był w wersji do gazu, ale chyba nie w Oplach. Z tym, że obie wersje silników miały te same części, więc to dostosowanie do gazu, to może być tylko chwyt marketingowy.

Założysz porządna instalację z przyzwoitymi wtryskiwaczami i powinno być OK. Tylko luz zaworowy trzeba raz na jakiś czas sprawdzić.

Co do głośnej pracy, to 1,8 jest raczej głośny i spod maski słychać zawory. Jeśli mocniej klepią, to powinna pomóc wymiana oleju. Olej spełniający wymagania Dexos 2, ale raczej nie zalecany jest olej GM.

Najważniejsze, by po odpaleniu nie było słychać mechanizmu zmiennych faz rozrządu. Jeśli słychać, to do wymiany będą niedługo koła zębate sterujące fazami (razem z paskiem rozrządu).

Ten silnik jest zmulony do 3500 obrotów, by mało palił. Żwawiej przyspiesza od 4000 obr. w górę, więc do sprawnego wyprzedzania ciężarówki ja używam 3 biegu - a Cruze jest lżejszy od Insigni ;]

A właśnie, że silniki pod lpg i bez różnią się, dokładnieto rróżnią się twardością gniazd zaworowych, to raz. Dwa co do stukania zaworów i wymiany oleju, a coby ma niby zmienić jak luz zaworowy NIE jest regulowany hydrauliką?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no po zakupie idzie do wymiany , wszystkie filtry oleje itp. do tego robie rozrząd a gaz pozniej :) , oczywiście gaz nie za 1600 zł u cześka w garażu tylko Brc lub Lenzo czy jak mu tam , na instalke licze około 3 tys zł wydać :) także spoko :) myślę że bedzie ok :)

Daj sobie siana z tym Landi czy BRC, załóż normalnie jakiś polski popularny sterownik ( zenit, stag) do tego barracuda, reduktor zavoli zeta n i filtr fazy lotnej Alex 360 i będziesz mega zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ok  na to przyjdzie czas to sie dopytam tutaj Was jaki gaz itp . także jeszcze jest czas :) , jeszcze zobacze co i jak w peugeocie 407 miałem lpg brc i byłem mega zadowolony , coś tam ze staga było ale już nie pamietam co musiałbym zajrzeć w papiery ale teraz jestem w pracy , a nie w domu :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to widać w Oplu tak jest.

W Chevrolecie nie potrafili znaleźć różnic w częściach do silnika dostosowanego do LPG.

Te oplowskie 1,8 robione na Węgrzech?

W Chverolecie przez jakiś czas była opcja zamawiania silnika 1.8 do LPG wiec zapewne stosowano te same części co w Oplu.

Nie wiem gdzie montowano te silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę spokojnie zrobic gaz i kontrolować co i jak :) bedzie ok , ja rozumiem ze Ci co zakładją gaz u cześka w garażu za 1600 zł to pozniej mają same problemy , a jak sie założy dobrą instalację z gwarancją u dobrego fachowca to bedzie wszystko ok :)

 

 

pozdrawiam

 

NIkt nie może sprawdzić po nr vin co było robione w tym samochodzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 MZ0 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA (M32-6 WR)

 

Ale nie bałbym sie tego. Auto ma dość niski przebieg a same skrzynie ZTCW zostały poprawione.

Mam w swojej Astrze taką skrzynię, 170 tyś na blacie a jszcze nie mam pierwszych objawów padania czyli nie telepie mi drążkiem biegów.

M32 - skrzynia nie jest poprawiona - ma wadę fabryczną wynikającą z jej konstrukcji - za wąskie łożyska poszczególnych biegów i mechanizmu różnicowego.

To że nie lata lewarek to kompletnie nic nie znaczy. U mnie nie latał lewarek, biegi wchodziły elegancko a skrzynia po prostu zaczęła wyć. Najlepsze jest to że usłyszysz to dopiero jak odpalisz i rozpędzisz samochód na podnośniku np w serwisie. Wyło jak diabli.

Także kolega niech sobie doliczy do tej insigni ok 2-3 tys pln w zależności od serwisu

Na kąciku bravo były wklejone przeze mnie zdjęcia łożysk- wytrzymały 2 wymiany oleju i 80 tkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę spokojnie zrobic gaz i kontrolować co i jak :) bedzie ok , ja rozumiem ze Ci co zakładją gaz u cześka w garażu za 1600 zł to pozniej mają same problemy , a jak sie założy dobrą instalację z gwarancją u dobrego fachowca to bedzie wszystko ok :)

 

 

pozdrawiam

 

NIkt nie może sprawdzić po nr vin co było robione w tym samochodzie ?

 

Tez tak myslalem jak Ty, zalozylem do A16XER gaz w warsztacie firmowym Staga, pilnowalem, regulowalem czesto.

300 Premium + Hana + ACR01, w 2012 kosztowalo to 3100 albo 3200 juz nie pamietam.

Teraz po 40kkm na LPG (w sumie 65kkm) jestem po pierwszym szlifie szklanek, luzy tak zmalaly, ze nie szlo takiego wymiaru kupic.

Jak sie dalej beda zapadac w tym tempie to za rok czeka mnie zabawa z glowica.

 

Mimo wszystko napisze Ci, ze znam mase osob z Z18XER, ktore maja po 100-200kkm na LPG i jezdza bez zagladania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


M32 - skrzynia nie jest poprawiona -
Skrzynia M32 w wykonaniu Opla miała przez pewien czas  dodatkową wadę któą poprawiono. Czytałem o tym między innymi w Opel TIS. Chodziło o to że pracownicy na taśmie zakładali odwrotnie lub wcale jakieś podkładki dystansowe na ktorymś z wałków. Partia skrzyń tak potraktowanych sypała sie dość mocno.

Co do telepania lewarkiem to całkiem niedawno dowiedziałem sie o tym od mechanika z ASo ktory ma w tym temacie spore pojęcie. Chodzi o to że początki wyrabiania sie łożyska w obudowie da sie wyczuć tylko trzeba wiedzieć czego szukać. Tak czy inaczej, mam zrobione 170 tyś , olej jeszcze fabryczny i nie ma objawów wskazujących początek padania skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będziemy się licytować po prostu masz szczęście! JA szukałem przyczyny jęków około roku i 20 tkm. Poczytałem na temat skrzyń wszystko co się dało i jakoś objawy mi nie pasowały. Lewarek ani drgnął nic żadnych objawów oprócz "jęczenia" które było minimalnie słychać w kabinie - dopiero w serwisie na podnośniku wyszło szydło z worka- tak wyła skrzynia że nie słyszałem mechanika pod samochodem.

Po rozebraniu okazało się że łożyska mają dziury a bieżnie są przegrzane!!

Serwis zajmujący się skrzyniami biegów od 30 lat stwierdził, iż to typowa usterka tej skrzyni- łożyska mają ok 8mm szerokości a powinny mieć ok 14 mm, po prostu nie wyrabiają - za duże obciążenia i nieprzystosowane do tego typu obciązęn łożyska- poniżej parę fotekpost-135321-0-29959000-1438724404_thumb.jpgpost-135321-0-04692700-1438724393_thumb.jpgpost-135321-0-29959000-1438724404_thumb.jpgpost-135321-0-39604800-1438724425_thumb.jpgpost-135321-0-62180600-1438724437_thumb.jpgpost-135321-0-78759900-1438724450_thumb.jpgpost-135321-0-66165200-1438724467_thumb.jpgpost-135321-0-58709000-1438724489_thumb.jpgpost-135321-0-19491300-1438724478_thumb.jpg

 

to raczej nie powstało wskutek braku podkładek?

Ta skrzynia to po prostu złom i tyle!

i niestety - sądząc po ilości pracy właśnie z tymi skrzyniami w praktycznie nowych samochodach to nikt nic z tym nie zrobił do dziś!!

post-135321-0-10294700-1438724382_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czyli mówisz aby skrzynie sprawdzić na podnośniku , w jaki sposób abym podpowiedział mechanikom w oplu :)

 

Jak sprzedawałem swojego opla i kupujący wziął na sprawdzenie do ASO to mechanik bez sugestii sprawdził czy nie szumi, więc może mają to w zakresie przeglądu przed zakupowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja myślę :) zobaczymy jak coś to im podpowiem , wiecie lepiej takie rzeczy widzieć :) jak macie coś jeszcze ciekawego na co zwrócić uwagę to dawajcie :) lepiej dla mnie bo wiecie jak jest z serwisami :(

 

pozdrawiam

 

Fatal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresowałbym sie kołami zmiennych faz rozrządu jeśli  słychać klekot z okolicy głowicy. Wkład filtra elektromagnesu położenia zmiennego wałka rozrządu ulega uszkodzeniu i blokuje kanał olejowy. Stosunkowo częsta usterka silnika 1.8XER. Poprawiono to bodajże w 2010 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mówisz aby skrzynie  sprawdzić na podnośniku , w jaki sposób abym podpowiedział mechanikom w oplu :)

łopatologicznie- potrzeba do tego 2 osób, samochodu i podnośnika kolumnowego. Jeden mechanik wsiada do auta drugi podnosi samochód na  podnośniku, następnie siedzący w aucie włącza silnik i wrzuca poszczególne biegi jakby jechał. Jak będą jakieś szumy jęki wycie ze skrzyni to masz pewność ze zbliża się naprawa. Najlepiej wymienić komplet łożysk - zarówno skrzyni jak i mechanizmu różnicowego - w sumie 9 szt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łopatologicznie- potrzeba do tego 2 osób, samochodu i podnośnika kolumnowego. Jeden mechanik wsiada do auta drugi podnosi samochód na  podnośniku, następnie siedzący w aucie włącza silnik i wrzuca poszczególne biegi jakby jechał. Jak będą jakieś szumy jęki wycie ze skrzyni to masz pewność ze zbliża się naprawa. Najlepiej wymienić komplet łożysk - zarówno skrzyni jak i mechanizmu różnicowego - w sumie 9 szt.

A to są aż tak wysokie koszty, żeby ta awaria dyskwalifikowała zakup auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok samochód kupiłem stan prawie igła , troche sie poci miedzy skrzynią a silnikiem ale tak to wszystko super :) zaliczka zostawiaona , jak gość załatwi wszystkie papiery jade sfinalizować tranzakcję :) pozdrawiam i dziękuje za rady i porady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.