lukaszzsch Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Witam, mam dość specyficzną sytuację, w której chcę wykupić użytkowany od nowości samochód służbowy. Jest to fiat bravo t-jet 120 z pakietem dynamic plus klima automatyczna. Jaka winna byc realna cena takiego auta z roku 2011 i przebiegu 170 000 kilometrów? Technicznie poza cieknacym termostatem, który nowy lezy już w bagażniku nie ma się do czego doczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Jak najmniej, a co Łożyska już zrobione w skrzyni czy dopiero przed? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Od 2010 roku nie ma już M32 w T-Jetach, tylko fiatowska C635. Patrząc na ceny w ogłoszeniach to okolice 31-34 tys. zł, ale przebiegi są zazwyczaj sporo mniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 jak turbo, sprzęgło w oryginale to 25 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Turbo nowe, bo auto lekko podlubane, skrzynia jak pisano już fiatowska. A przebieg na allegro to wiadomo, jest jaki kto chce. Pytam , bo mój szef wycenia na podstawoie wartości z polisy Ac, a tam na luty 2015 widnoeje równe 30000 co wg. Mnie (choć to świetne auto) jest wartością zbyt duża jak na auto kupione za 60000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 A przebieg na allegro to wiadomo, jest jaki kto chce. Pytam , bo mój szef wycenia na podstawoie wartości z polisy Ac, a tam na luty 2015 widnoeje równe 30000 co wg. Mnie (choć to świetne auto) jest wartością zbyt duża jak na auto kupione za 60000. Ale to jest benzyniak i Fiat a nie Audi z TDI pod maską, więc przebiegi typu 90 tys. km są raczej realne, zwłaszcza jak auto jest z PL. Myślę że okolice 29 tys. zł byłyby w takim razie uczciwą ceną. To jednak jest 4 letnie auto, jako właściciele takiego od nowości oddalibyście go za 25 tys. komuś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Wysoką polisę ma, ja swojego mam na 21k (2009 - 184kkm) i tyle bym go wycenił. Jak ktoś wspomniał - 25k pln to realna cena za taki nalot i taką wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 dzięki za podpowiedzi...zobaczymy jak wyceni go szef Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Wysoką polisę ma, ja swojego mam na 21k (2009 - 184kkm) i tyle bym go wycenił. Mówisz o 2.0 Multijet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Mówisz o 2.0 Multijet? no tak, o moim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 no tak, o moim A co mu dolega? Szukałem auta miesiąc temu i wersja Sport z takim silnikiem i rocznikiem to raczej bliżej 30k zł. Oczywiście mówimy o pewnych autach z realnym przebiegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Wysoką polisę ma, ja swojego mam na 21k (2009 - 184kkm) i tyle bym go wycenił. Jak ktoś wspomniał - 25k pln to realna cena za taki nalot i taką wersję. Daj znać jak będziesz sprzedawał :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 A co mu dolega? Szukałem auta miesiąc temu i wersja Sport z takim silnikiem i rocznikiem to raczej bliżej 30k zł. Oczywiście mówimy o pewnych autach z realnym przebiegiem. Raczej nic nie dolega, robię wszystko na bieżąco, ale przebieg już się robi spory. Na wszystko przyjdzie czas wkrótce, t, 2mas, rozrząd etc. 30k to imho dużo, ja chciałem dać tyle, ale 2 lata temu... edit - przypomniało mi się: słychać koło pasowe podczas odpalenia, lekko słychać 2mas - to dolega :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Daj znać jak będziesz sprzedawał :-) Na pewno dam cynk na forum, na razie póki nie rozsypie się to jeżdżę i kończę mieszkanie. Jednak jak sprzedawałem grande 2 lata temu byłem bardziej pewny auta, potwierdza to zadowolenie obecnego usera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Turbo nowe, bo auto lekko podlubane, skrzynia jak pisano już fiatowska. A przebieg na allegro to wiadomo, jest jaki kto chce. Pytam , bo mój szef wycenia na podstawoie wartości z polisy Ac, a tam na luty 2015 widnoeje równe 30000 co wg. Mnie (choć to świetne auto) jest wartością zbyt duża jak na auto kupione za 60000. Luty 2015 to nie listopad, 26 bym dał jeśli Karol plastik jest w graficie bo jak brąz to mniej no tak, o moim Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Panowie pozwolę się dołączyć do tematu, znajomy szuka auta do 30kpln i właśnie na tapecie jest Bravo II. Zresztą sam zaproponował, w kwestii motoryzacji zupełny laik będzie to jego pierwsze prywatne auto. Po prostu jak przegladał ogłoszenia wpadł na to auto i po prostu mu się spodobało.I tak, kupi cos ciekawego w tym przedziale cenowym? Rocznik min 2009r, i tylko benzyna. Po Vinie idzie rozkodować jaka skrzynia jest zamontowana? Skrzynie M32 montowali tylko do T-jet 120, 150hp? Pytam o PB.Ta skrzynia fiatowska C635 ma jakieś wady? Ogólnie mają poważniejsze wady te auta poza skrzyniami M32? W 1.4 90hp też jest skrzynia 6 biegowa, ale rozumiem że to wytwów Fiata? C635? 1.4 90hp jest wg mnie za słabe do tego auta, ale wszystko możliwe że jemu po prostu wystarczy wiek 36lat więc szaleństwa ma za sobą chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Panowie pozwolę się dołączyć do tematu, znajomy szuka auta do 30kpln i właśnie na tapecie jest Bravo II. Zresztą sam zaproponował, w kwestii motoryzacji zupełny laik będzie to jego pierwsze prywatne auto. Po prostu jak przegladał ogłoszenia wpadł na to auto i po prostu mu się spodobało.I tak, kupi cos ciekawego w tym przedziale cenowym? Rocznik min 2009r, i tylko benzyna. Po Vinie idzie rozkodować jaka skrzynia jest zamontowana? Skrzynie M32 montowali tylko do T-jet 120, 150hp? Pytam o PB.Ta skrzynia fiatowska C635 ma jakieś wady? Ogólnie mają poważniejsze wady te auta poza skrzyniami M32? W 1.4 90hp też jest skrzynia 6 biegowa, ale rozumiem że to wytwów Fiata? C635? 1.4 90hp jest wg mnie za słabe do tego auta, ale wszystko możliwe że jemu po prostu wystarczy wiek 36lat więc szaleństwa ma za sobą chyba W dziale obok masz temat gdzie wszystko o Tjetach zostało napisane: https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/409368-realna-wartosc-bravo-14-t-jet-16v-120km-2007-2012/ Fiatowskie skrzynie idealne nie są, nie działają jakoś super precyzyjnie itp. ale przynajmniej nie mają wady konstrukcyjnej i nie zacierają się łożyska. Po prostu jeżdżą i przebiegi typu 300kkm nie robią na nich wrażenia przynajmniej w dieslach. W 1.4 90KM jest skrzynia C514, ale lepiej odpuścić sobie ten silnik. M32 w Bravo były tylko w Tjetach. C635 była dopiero od 2010 od normy Euro 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Od 2010 roku nie ma już M32 w T-Jetach, tylko fiatowska C635. Patrząc na ceny w ogłoszeniach to okolice 31-34 tys. zł, ale przebiegi są zazwyczaj sporo mniejsze. Nie pisz głupot- C635 weszła do Bravo z normą emisji spalin Euro 5, a więc sierpień/wrzesień 2010. Jam miałem polifta z czerwca 2010 i miał M32 - Euro4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 W dziale obok masz temat gdzie wszystko o Tjetach zostało napisane: https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/409368-realna-wartosc-bravo-14-t-jet-16v-120km-2007-2012/ Fiatowskie skrzynie idealne nie są, nie działają jakoś super precyzyjnie itp. ale przynajmniej nie mają wady konstrukcyjnej i nie zacierają się łożyska. Po prostu jeżdżą i przebiegi typu 300kkm nie robią na nich wrażenia przynajmniej w dieslach. W 1.4 90KM jest skrzynia C514, ale lepiej odpuścić sobie ten silnik. dzięki za link-a, a dlaczego odpuścić wersję 90hp? Pomijając aspekt że silnik dla nie których pewnie za słaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Nie pisz głupot- C635 weszła do Bravo z normą emisji spalin Euro 5, a więc sierpień/wrzesień 2010. Jam miałem polifta z czerwca 2010 i miał M32 - Euro4. Brawo, odkryłeś Amerykę Napisałem ogólnikowo, przecież wiadomo że trzeba to sprawdzić bo nie wprowadzają nigdy zmian od 1 stycznia tylko gdzieś w trakcie. dzięki za link-a, a dlaczego odpuścić wersję 90hp? Pomijając aspekt że silnik dla nie których pewnie za słaby Przede wszystkim za słaby, a jak się go piłuje to żłopie olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 to zużycie jest duże? u siebie w P2 w 1.2 16v dolewam ok 1l/10kkm njeżdżąc na lpg. Gdzieś czytałem że ten 1.4 16v Fire podobno lubi olej ale o jakich ilościach mówimy to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Brawo, odkryłeś Amerykę Napisałem ogólnikowo, przecież wiadomo że trzeba to sprawdzić bo nie wprowadzają nigdy zmian od 1 stycznia tylko gdzieś w trakcie. Po prostu pisz precyzyjnie, bo jak dla mnie wrzesień to nie jest raczej początek roku, a dla osób nie będących w temacie wprowadzasz w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Po prostu pisz precyzyjnie, bo jak dla mnie wrzesień to nie jest raczej początek roku, a dla osób nie będących w temacie wprowadzasz w błąd. W temacie obok pisałem dokładniej: https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/409368-realna-wartosc-bravo-14-t-jet-16v-120km-2007-2012/ to zużycie jest duże? u siebie w P2 w 1.2 16v dolewam ok 1l/10kkm njeżdżąc na lpg. Gdzieś czytałem że ten 1.4 16v Fire podobno lubi olej ale o jakich ilościach mówimy to nie wiem Loteria.. pewnie zależy od przebiegu i stylu jazdy. Tutaj np. możesz o tym poczytać: http://fiatbravoklub.pl/viewtopic.php?f=52&t=2446 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 to zużycie jest duże? u siebie w P2 w 1.2 16v dolewam ok 1l/10kkm njeżdżąc na lpg. Gdzieś czytałem że ten 1.4 16v Fire podobno lubi olej ale o jakich ilościach mówimy to nie wiem U mnie dolewam 1-2 litrów oleju na 30kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 @@steyr coprawda kacik nie ten ale sie wypowiem. Moje p2/ 16v80KM / LPG bierze olej ale obliczylem ze taniej wychodzi podlewac 10W40 niz robic uszczelniacze i pierscienie. Poprostu auto dojedzie swojego zywota technologicznego na dolewanym oleju niz dlubaniu w pierscieniach i uszczelniaczach- choc te drugie juz widzialem ze robia ludzie bez zrzucania glowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 auto kupione za 25 000 zł. można zamknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 @@lukaszzsch co kupiles ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 czytamy pierwszy post:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 @@lukaszzsch hm... no .. niby 120tka ale rocznik spoko. Niby sluzbowka ale swoja.. Oby jezdzil dalej tak jak jezdzi A kolor ? Kolor panie robi 3/4 ceny ! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 służbówka, ale w moich rękach od obioru, nikt inny nim nie jeździł - szkoda mi było. teraz dostanie do lepsza połowa. kolor - maserati blue 120 przedłubana w międzyczasie na 160/270nm u Cinka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 @lukaszzsch sam soft ? Pociagnela dmuchawka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 turbawka z wersji 150 + soft + ręce magika (szczególy można znaleźć u Cinka na fejsie w okolicach października 2014) niestety słabe wałki ze 120 (są inne niż w 150tce) nie pozwoliły na więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 to teraz kolego podaj mi realne spalanie , po dlubaniu i przed, jak mozesz bede wdzieczny, chce porownac do innego bravo co mam na oku i tez poszperane w nim do 160Km,,, bo wydaje mi sie ze cos nie teges ze spalaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 no to tak....przed chipem minimalne spalanie przy jeździe ECO na trasie Łódź - Ostrowiec ŚW - 6,4 l/100, normalna trasa około 7,5 l średnio jak pamiętam miałem około 8,2 - 8,4 l/100 - mieszkam w Łodzi trasa miasto 60 - 40% autostrad raczej mało po chipie, a program był zrobiony na bogato, bo seryjna mieszanka ustawiona jest na ubogo i całe turbo i kolektor w środku było białe. Ta sama trasa Łódź - Ostrowiec ŚW - 6,1 l/100 w trybie eco Samo miasto nigdy nie było więcej niż 11 litrów przy mocno dynamicznej jeździe, ale bez pałowania Trasa trochę wzrosło, bo szybciej się przemieszczam, generalnie jednak można powiedzieć, że przy zachowaniu stylu jazdy jest to samo lub nieco mniej niż po chipie. Jednak chyba nikt nie robi chipa dla oszczędności, więc spalanie średnie mi wzrosło w okolice 9 litrów dla tych samych warunków, ale przelotowe prędkości wzrosły mocno. W kwietniu na trasie Łódź - Hanower - Łódź spaliliśmy w przybliżeniu 4 baki - co daje ponad 13 litrów, ale na liczniku dobijaliśmy do 230, średnio pewnie grubo ponad 180. Jakie zatem jest to dziwne twoim zdaniem spalanie w oglądanej sztuce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 trasa 8 realnie /90kmh tryb eco pilowanie to juz ile wleje tyle lyknie, wlasnie obawiam sie ze ktores parametry namieszali lub cos nie teges z tym egzemplazem, bo faktycznie ten silnik jakos tak muli do 3000, jechalem 100km eco i komp nie pokazal mniej niz 7,8 wiec dziwko bo na innych forach chwala sie 5,6-6,7 przy 70/90kmh... niechce sie zaglebiac w szczegoly softu ale chyba jest rozkopany, lub cos uwalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 @@steyr coprawda kacik nie ten ale sie wypowiem. Moje p2/ 16v80KM / LPG bierze olej ale obliczylem ze taniej wychodzi podlewac 10W40 niz robic uszczelniacze i pierscienie. Poprostu auto dojedzie swojego zywota technologicznego na dolewanym oleju niz dlubaniu w pierscieniach i uszczelniaczach- choc te drugie juz widzialem ze robia ludzie bez zrzucania glowicy. Uszczelniacze u siebie wymieniłem bez zdejmowania czapy, trochę pomogło ale nie zauważalnie. Jak nie kopci po postoju to nie ma co ruszac uszczelniaczy. Jakbym dolewał 1l na 2-3kkm to bym się "bawił" w remonty. Przy takim zużyciu nie ma sensu. Tymbardzej że nie które nowe auta po wyjechaniu z fabryki wiecej palą oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czlowiek Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 Panowie pozwolę się dołączyć do tematu, znajomy szuka auta do 30kpln i właśnie na tapecie jest Bravo II. Zresztą sam zaproponował, w kwestii motoryzacji zupełny laik będzie to jego pierwsze prywatne auto. Po prostu jak przegladał ogłoszenia wpadł na to auto i po prostu mu się spodobało.I tak, kupi cos ciekawego w tym przedziale cenowym? Rocznik min 2009r, i tylko benzyna. Po Vinie idzie rozkodować jaka skrzynia jest zamontowana? Skrzynie M32 montowali tylko do T-jet 120, 150hp? Pytam o PB.Ta skrzynia fiatowska C635 ma jakieś wady? Ogólnie mają poważniejsze wady te auta poza skrzyniami M32? W 1.4 90hp też jest skrzynia 6 biegowa, ale rozumiem że to wytwów Fiata? C635? 1.4 90hp jest wg mnie za słabe do tego auta, ale wszystko możliwe że jemu po prostu wystarczy wiek 36lat więc szaleństwa ma za sobą chyba Mam porównanie M32 po 2012 roku i zarazę C635 z 2011. Żadna nie jest idealna ale ta fiatoska jednak była duuuuużo gorsza. Wbicie 1-go biegu to była loteria a dwójka prawie zawsze zgrzytała. Nie pomagała nawet wymiana oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 w którym silniku M32 była montowana w 2012 r.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.