Skocz do zawartości

[KzAK] Nowe, klasy D


Elephant

Rekomendowane odpowiedzi

Kończy się mi leasing na obecne auto. Pomału przymierzam się się do zakupi nowego służbowego samochodu.

Obecnie jeżdżę Chevi Cruze 1.4T 140KM. Chciałbym trochę lepsze auto, o lepszych osiągach.

 

Moc w okolicach 200KM

Przyśpieszenie fajnie jakby było nie gorsze niż 8sek do 100km/h

Skrzynia tylko i wyłącznie automatyczna

Silnik raczej benzynowy

Nadwozie kombi lub ewentualnie sedan, ale z naciskiem na kombiaka

Aktywny tempomat konieczny

Wszelka elektronika wskazana - asystent pasa ruchu, monitoring strefy martwej, kamera cofania, fajnie gdyby był head-up display

Nawigacja może być, ale nie jest konieczna, zwłaszcza jak ktoś każe za nią zapłacić np. 4 tyś. zł :facepalm:

Klima 2-strefowa, grzane fotele, najlepiej łącznie z tyłem, wentylowane fotele i grzana kierownica wskazane ale nie konieczne

Fajnie gdyby był szyberdach lub panoramiczny dach.

 

Budżet - 150k zł brutto

 

 

Byłem i jeździłem nowym Superb-em diesel 190KM - bo tylko taki jest testowy. Osobiście bym brał 220KM TSI 2.0.

Wyposażenie super, jest chyba wszystko co wymagam. Tylko jakoś tak dziwnie zbiera się to auto z postoju. Po wciśnięciu pedału gazu jest zwłoka ok. 1 sekundy zanim zaczyna jechać. Ten typ tak ma ?? Przyśpieszenie w ruchu, czyli 60-100km/h już całkiem poprawne.

Zamawiał ktoś ostatnio Superba ?? Na jakie rabaty można liczyć ?? Bo ten rabat w ofercie jest symboliczny. Terminy oczekiwania podobno 6 miesięcy 8]

 

W piątek będę jeździł Volvo XC70 silnik T3, chyba 150KM, ale dopłacając bodajże 5k zł można go podkręcić do 205KM - pakiet Polestar chyba. Auto już znacznie skromniej wyposażone, za to 4x4, tylko czy będę potrzebował ?? Z drugiej strony Volvo zawsze mi się podobało.

Obecnie jest wyprzedaż modelu i są naprawdę spore rabaty.

Podoba mi się jeszcze V60, ale cena chyba też poz zasięgiem przy lepszym wyposażeniu.

 

Na weekendzie wybieram się do Mazdy - model 6. Wersja 190KM w max wyposażeniu kosztuje 140k zł. Jedynie czego mi brakuje to elektrycznie zamykana klapa - nie mają jej nawet w opcjach :(

Mamy jakichś użytkowników tego modelu ?? Jakie wrażenia ??

 

Rok temu jeździłem Peugeotem 508 w wersji GT. Poprzednia generacja miała silnik 2.2 205KM. Niestety obecnie, fo FL zmienili silniki i obecnie jest jedynie 2.0 180KM. Trochę za mało na taką budę. A szkoda, bo rok temu był u mnie numerem jeden.

 

Citroen DS5 również bieda z silnikami

 

Opel Insignia - hmmm, za bardzo przypomina mi Chevroleta. Chyba chce coś innego.

 

VW Passat - raczej nie. Poza tym w tym budżecie chyba ciężko będzie coś ciekawego znaleźć.

 

Ford Mondeo - nie podoba mi się. Poprzednik był bardzo fajny. Obecna wersja jest jakaś taka sobie.

 

Toyota Avensis - tragedia z silnikami, max chyba 150KM

 

Nie wiem nic na temat Subaru Outbacka, ale również jest to auto które od dłuższego  czasu mi się podoba. Pewnie podjadę i pooglądam.

 

 

Co jeszcze warto zobaczyć ?? Czym warto się zainteresować ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny dylemat kilka miesięcy temu, budżet podobny. Wybrałem SuperBa.

https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/403139-nowy-superb/?hl=superb

 

Też na testy miałem wersję TDI i jeździło to kiepsko :( , miałem wrażenie cegły pod pedałem gazu. Jeździłem za to trochę kolegi Octavią 1.8 180KM oraz nowym Passatem z tym silnikiem i jest o niebo lepiej.

Ja wybrałem wersję kombi 280KM 4x4 L&K +dodatki, bo spokojnie się zmieściła w budżecie i na wersje 280KM czeka się 2-3miesiące, na wersje 220KM 6miesięcy. Choć finalnie i tak umówiliśmy się na marzec.

 

Innego auta tej wielkości, z mocnym silnikiem, dobrym wyposażeniem oraz taką ceną praktycznie nie ma. Myślałem nad Mondeo, ale wersje najmocniejsze mają wolne skrzynie, poza tym są drogie. Passat jakoś nie bardzo mi leżał i w tj cenie dostałem ofertę na 1.8 HL.

Do Insigni nie podchodziłem, bo mamy w firmie teraz 2szt i nikt więcej nie chce Opla.

Fajna jest "6"tka ale znów cena i moc ..

Myślałem na Outbackiem, ale byłby to już mój trzeci OBK :phi: . Ca cenę w tym budżecie nie wiele dostaniesz, środkowa wersja z silnikiem 2.5i i to jest największy ból, że brak jest mocnej i dobrej jednostki w EU. Gdyby był H6 to bym się nie zastanawiam, ale jakby był kosztował by ponad 200kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Accord kombi, benzyna 2.4 automat?

Z Subaru to może Levorg - następca Legacy kombi.

 

To nie jest następna Legacy. Subaru poprostu zdecydowało, że Legacy nie będize oferowane u nas. Levorg to kompakt a nie klasa D.

Dodatkowo u nas będzie z jednym tylko silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda 6 ładnie prezentuje się na drodze. Gdy tylko widzę, zwracam na nią uwagę :)

nie ty jeden ... dosc chodliwy towar ... lubi znikac  ;l

 

ja bym proponowal volvo albo mondeo nowego ... w kombi jest ladny choc w srodku szalu nie ma ... albo CLA merca  chyba w kombi ... piekne auto 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny dylemat kilka miesięcy temu, budżet podobny. Wybrałem SuperBa.

https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/403139-nowy-superb/?hl=superb

 

Też na testy miałem wersję TDI i jeździło to kiepsko :( , miałem wrażenie cegły pod pedałem gazu. Jeździłem za to trochę kolegi Octavią 1.8 180KM oraz nowym Passatem z tym silnikiem i jest o niebo lepiej.

Ja wybrałem wersję kombi 280KM 4x4 L&K +dodatki, bo spokojnie się zmieściła w budżecie i na wersje 280KM czeka się 2-3miesiące, na wersje 220KM 6miesięcy. Choć finalnie i tak umówiliśmy się na marzec.

 

Czytałem Twój wątek.

Właśnie liczę że ten silnik benzynowy będzie lepiej działał, niestety nie znalazłem dilera który miałby 2.0 220km na testy.

Co Cię przekonało do Skody w porównaniu z Mazdą 6 ??

Ja biorę pod uwagę wersję L&K ale z silnikiem 220KM. Dodatkowo trochę dodatków jak okno dachowe, grzana szyba. Kwota katalogowa wychodzi blisko 160k. Po rabacie ok. 150k, czyli rabat niewielki. Możesz napisać tutaj lub na PW jaki dostałeś rabat i w którym salonie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ty jeden ... dosc chodliwy towar ... lubi znikac  ;l

 

ja bym proponowal volvo albo mondeo nowego ... w kombi jest ladny choc w srodku szalu nie ma ... albo CLA merca  chyba w kombi ... piekne auto 

 

Podobno już poprawili zabezpieczenia. Montują obecnie dodatkowy immobilizer. Ale nie wiem czy faktycznie zmniejszy to ginięcie tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 150k na firme kupilbym Mercedesa C klase z automatem. To akurat przyklad ale mysle, ze 150k spokojnie wystarczy.http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-c-klasa-limousine-bez-przebiegu-km-cena-promocyjna-12-rabatu-ID6ybFc9.html#aed711b3cd

 

 

Ale 162k już przekracza budżet. Do tego sedan. Moc 'tylko' 180km. Z tego co czytam to chyba zwykły tempomat, a chcę koniecznie adaptacyjny.

Poza tym raczej nie chce Merca, dla mnie to zbyt 'wyzywająca' marka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Accord kombi, benzyna 2.4 automat?

Z Subaru to może Levorg - następca Legacy kombi.

 

Accord też jest fajny. Ale cena podobna co Mazda, więc chyba jednak się skłaniam ku Mazdzie przy tych dwóch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale 162k już przekracza budżet. Do tego sedan. Moc 'tylko' 180km. Z tego co czytam to chyba zwykły tempomat, a chcę koniecznie adaptacyjny.

Poza tym raczej nie chce Merca, dla mnie to zbyt 'wyzywająca' marka.

To akurat przyklad wart rozwazenia po podalem go poniewaz to ciekawa alternatywa dla kury czy Mazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat przyklad wart rozwazenia po podalem go poniewaz to ciekawa alternatywa dla kury czy Mazdy.

C250 211KM zaczyna się w konfiguratorze od 164k a pewnie coś będzie trzeba dorzucić. Nie wiem jakie są rabaty, ale w Mercedesie podejrzewam że nie szaleją z nimi,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 150k dobrze wyposażona klasa E z silnikiem 200KM ??

Piszesz o 150 konnym Volvo więc pomyślałem że te 200 KM nie jest koniecznością. Jeśli wystarczyłoby Ci 170 KM w dieslu to śmiało możesz myśleć o E-klasie oczywiście w tej cenie nie będzie wszystkich mniej czy bardziej potrzebnych " gadżetów " ale myślę że warto pomyśleć o takim Mercedesie.

Pamiętaj też ze ceny w cennikach nie mają nic wspólnego z cenami na fakturze :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o 150 konnym Volvo więc pomyślałem że te 200 KM nie jest koniecznością. Jeśli wystarczyłoby Ci 170 KM w dieslu to śmiało możesz myśleć o E-klasie oczywiście w tej cenie nie będzie wszystkich mniej czy bardziej potrzebnych " gadżetów " ale myślę że warto pomyśleć o takim Mercedesie.

Pamiętaj też ze ceny w cennikach nie mają nic wspólnego z cenami na fakturze :phi:

 

Tak, ale w Volvo za dopłatą 5k zł robią Ci pakieto Polestar i silnik ma lekko ponad 200KM. I to legalnie, w salonie, nie tracąc gwarancji.

Powyżej skonfigurowałem C klasę - chce trochę bajerów mieć w aucie ;]  - cena wyszła moooocno ponad 200k zł. I to za klasę C. Nie sądzę aby tam chodziły rabaty na poziomie 30%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale w Volvo za dopłatą 5k zł robią Ci pakieto Polestar i silnik ma lekko ponad 200KM. I to legalnie, w salonie, nie tracąc gwarancji.

Powyżej skonfigurowałem C klasę - chce trochę bajerów mieć w aucie ;]  - cena wyszła moooocno ponad 200k zł. I to za klasę C. Nie sądzę aby tam chodziły rabaty na poziomie 30%

Podejrzewam że te 205 km w Volvo będzie słabiej jeździć niż 170 w Mercedesie :hmm:  C klasa będzie teraz droższa od E. Za 6 miesięcy wchodzi nowa E klasa i są duże wyprzedaże po nowym roku będą jeszcze większe. Oczywiście w tym przypadku nie mam mowy o indywidulanej konfiguracji ale wiem że jest sporo aut dostępnych u dealerów, problem może być tylko z aktywnym tempomatem.

 

Z pozostałych które wymieniłeś, bez zastanowienia brałbym Mazde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem Twój wątek.

Właśnie liczę że ten silnik benzynowy będzie lepiej działał, niestety nie znalazłem dilera który miałby 2.0 220km na testy.

Co Cię przekonało do Skody w porównaniu z Mazdą 6 ??

Ja biorę pod uwagę wersję L&K ale z silnikiem 220KM. Dodatkowo trochę dodatków jak okno dachowe, grzana szyba. Kwota katalogowa wychodzi blisko 160k. Po rabacie ok. 150k, czyli rabat niewielki. Możesz napisać tutaj lub na PW jaki dostałeś rabat i w którym salonie ??

 

Mazda nie miała mocniejszej jednostki z automatem + braki w wyposażeniu.

Skód nie było noPb jak brałem na testy, bo dilerzy dostali pierwsze wypusty a te było tylko z TDI. Choć sami mówili, że większość pyta o TFSI, bo ludzie a nawet korporacje odwracają się powoli od diesla a było to jeszcze przed aferą :)

Jeżdziłem trochę poprzednim modelem i to nie było to :(, takiego auta bym nie kupił. Nie podobał mi się design, jakoś tak dziwnie się prowadziło i nie podobał mi się motor: TDI.

Ten nowy to trochę inna bajka nowy design i przed wszystkim inne zawieszenia - te z Passata. W wersji L&K masz regulowane zawieszenie i na prawdę auto bardzo fajnie się prowadzi, a po 7 latach z Subaru stałem się wybredny :phi:. Jeżeli nie miałem dema w wersji L&K to spr załatwić sobie taką wersje.

O silnik się nie martw, jeżdziłem Golfem GTI czyli wersją 220KM czy nawet wspomnianym 1.8 jak dla mnie przepaść w stosunku do TDI

Wersja 280KM 4x4 z wentylowanymi fotelami, metalik, adaptacyjnym temp, kamerą wyszła znacznie poniżej 150kzł, rabat był ok 20%. Jutro mogę sprawdzić szczegóły.

IMHO powinieneś zmieścić się w budżecie z max wersją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W konfiguratorze na tronie rzeczywiście. Ale mamy ofertę na taki model zarówno od dealera Volvo jak i z firmy leasingowej.

 

Kolega wybrał V60, powiem d.. nie urywa. W budżecie (ok 150kzl) wyszła wersja bida z silnikem jakims mocniejszym i automatem. Auto dość ciasne w środku i jak dla mnie mocno przeciętne. Osobiście wolę starsze Volvo, choć design tych nowych jest dużo lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda nie miała mocniejszej jednostki z automatem + braki w wyposażeniu.

Skód nie było noPb jak brałem na testy, bo dilerzy dostali pierwsze wypusty a te było tylko z TDI. Choć sami mówili, że większość pyta o TFSI, bo ludzie a nawet korporacje odwracają się powoli od diesla a było to jeszcze przed aferą :)

Jeżdziłem trochę poprzednim modelem i to nie było to :(, takiego auta bym nie kupił. Nie podobał mi się design, jakoś tak dziwnie się prowadziło i nie podobał mi się motor: TDI.

Ten nowy to trochę inna bajka nowy design i przed wszystkim inne zawieszenia - te z Passata. W wersji L&K masz regulowane zawieszenie i na prawdę auto bardzo fajnie się prowadzi, a po 7 latach z Subaru stałem się wybredny :phi:. Jeżeli nie miałem dema w wersji L&K to spr załatwić sobie taką wersje.

O silnik się nie martw, jeżdziłem Golfem GTI czyli wersją 220KM czy nawet wspomnianym 1.8 jak dla mnie przepaść w stosunku do TDI

Wersja 280KM 4x4 z wentylowanymi fotelami, metalik, adaptacyjnym temp, kamerą wyszła znacznie poniżej 150kzł, rabat był ok 20%. Jutro mogę sprawdzić szczegóły.

IMHO powinieneś zmieścić się w budżecie z max wersją.

Jeździłem demem w wersji L&K więc wyposażenie widziałem i jest akceptowalne, nawet bym powiedział że bardzo mi się podoba.

Zawieszenie super.

Jak możesz to sprawdź ten rabat i ewentualnie w którym salonie Ci go dali. Chyba że macie jakąś flote i macie mega rabaty. Bo 20% brzmi zachęcająco i przy takim rabacie może i bym poszedł w 280KM :jem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem demem w wersji L&K więc wyposażenie widziałem i jest akceptowalne, nawet bym powiedział że bardzo mi się podoba.

Zawieszenie super.

Jak możesz to sprawdź ten rabat i ewentualnie w którym salonie Ci go dali. Chyba że macie jakąś flote i macie mega rabaty. Bo 20% brzmi zachęcająco i przy takim rabacie może i bym poszedł w 280KM :jem:

Nie, floty nie mamy, w sumie 3 auta :) Oferta jest od firmy leasingowej, ale rabaty i tak są przydzielane per klient końcowy. Dealer to Porsche.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź dobrze, bo wtedy mogą być tylko 2WD.

 

Sorry, sorry, sorry.

Jednak chodzi o silnik D4 180KM ;]  Ja prawdę mówiąc bardziej się kierunkuje na skodę/mazdę i na jazdę Volvo idę bardziej z ciekawości. Na początku rzeczywiście rozmawialiśmy o tym mniejszym silniku, ale ostatecznie kolega nagrywa ten D4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał  :jem:

Talisman fajnie się zapowiada, ale ma być dostępny w pierwszej połowie 2016 roku. Więc nie wiadomo kiedy. Ceny nieznane, wersje nieznane, dostępnych silników również nie widzę.

Ale autko pozytywne :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Talisman fajnie się zapowiada, ale ma być dostępny w pierwszej połowie 2016 roku. Więc nie wiadomo kiedy. Ceny nieznane, wersje nieznane, dostępnych silników również nie widzę.

Ale autko pozytywne :ok:

Dopiero? Na stronie renault za 17 dni jakies zapisy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli samochód ma Ci dać frajde z jazdy (silnik 2.5) i banana na ustach przed wejściem do niego to tylko Mazda  ;]

 

Po lificie na + poprawili multimedia i zmienili wnętrze. Za 140 tys masz w pełni wyposażony samochód 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, sorry, sorry.

Jednak chodzi o silnik D4 180KM ;]  Ja prawdę mówiąc bardziej się kierunkuje na skodę/mazdę i na jazdę Volvo idę bardziej z ciekawości. Na początku rzeczywiście rozmawialiśmy o tym mniejszym silniku, ale ostatecznie kolega nagrywa ten D4.

 

Jak bierzesz pod uwagę słabsze Volvo to przejedź się nowym Outbackiem. IMHO z porównywanych będzie najlepiej jeździł, poza brakiem mocy przy wyższych V. Ja bardzo chciałem zamówić Outbacka, bo jest to duże auto pokroju Superba, w końcu ma wygodne fotele, w końcu /znów wygląda fajnie i ma kilka opcji których wcześniej nie było. Nie chciałem natomiast robić kroku w tył i z auta 250KM do kóego przywykłem przesiadać się do 177KM :( .

Na duże rabaty w Subaru nie ma co liczyć, jak pytałem to jedynie dywaniki do Obk, mieli mocno ograniczoną liczbę OBK na 2015 i z tego co się dowiadywałem auto sprzedawało się bardzo dobrze. Nie wiem ile dostaną na 2016r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Panowie doradzcie. Podjąłem już decyzje i poszedłem w poniedziałek zamówić Superba. A tu się dowiaduję że na auto będę czekał ok. 7 miesięcy i otrzymam prawdopodobnie po wakacjach :facepalm:  Tragedia :facepalm:

Kolega mi podpowiedział idz do VW. Zawsze Passat mi się kojarzył z trochę wyższym budżetem, ale nie jest tak źle.

Variant Highline z silnikiem 1,8 180KM DSG wyszła taniej niż Superb którego chciałem zamówić czyli 2.0 220 DSG.

Passat z silnikiem 220KM już wychodzi ok. 10k więcej.

No ale autko jest dostępne w ciągu 3 miesięcy czyli na kwiecień.

 

Jutro idę na jazdę autem 180KM, takie mają demo.

 

Co sądzicie o porównaniu tych dwóch konkretnych modeli ?? Wyposażenie prawie identyczne. W Passacie dodatkowo mam światła LED i kamerę dookólną. W Superbie w cenie są przeglądy w okresie trwania gwarancji.

Na plusy Passata również minimalnie mniejsze wymiary.

 

Miał ktoś okazję jeździć nowym Superbem i Passatem B8 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie doradzcie. Podjąłem już decyzje i poszedłem w poniedziałek zamówić Superba. A tu się dowiaduję że na auto będę czekał ok. 7 miesięcy i otrzymam prawdopodobnie po wakacjach :facepalm:  Tragedia :facepalm:

Kolega mi podpowiedział idz do VW. Zawsze Passat mi się kojarzył z trochę wyższym budżetem, ale nie jest tak źle.

Variant Highline z silnikiem 1,8 180KM DSG wyszła taniej niż Superb którego chciałem zamówić czyli 2.0 220 DSG.

Passat z silnikiem 220KM już wychodzi ok. 10k więcej.

No ale autko jest dostępne w ciągu 3 miesięcy czyli na kwiecień.

 

Jutro idę na jazdę autem 180KM, takie mają demo.

 

Co sądzicie o porównaniu tych dwóch konkretnych modeli ?? Wyposażenie prawie identyczne. W Passacie dodatkowo mam światła LED i kamerę dookólną. W Superbie w cenie są przeglądy w okresie trwania gwarancji.

Na plusy Passata również minimalnie mniejsze wymiary.

 

Miał ktoś okazję jeździć nowym Superbem i Passatem B8 ??

 

Miał. Pisałem Ci już chyba :)

Ten Highland 1.8 u mnie kosztował tyle co Superb 280KM 4x4 L&K + dodatki. Sama wersja L&K jest dużo bogatsza i żeby Passat miał porównywalne wyposażenie trzeba dołożyć kilka tyś, silnik jak sam pisałeś kolejne pieniądze, więc wychodzi dużo drożej.

 

W Passacie nie podobała mi się deska LCD, ale na szczęście jest w opcji. Navi, zawieszenie takie samo, więc nie ma co porównywać i warto je mieć (adaptacyjne). Passat miał deko wygodniejsze i znacznie ładniejsze siedzenia (alkantra), ale w środku zauważalnie mniej miejsca. Z tyłu wygodniej siedzi się w Skodzie. Passat miał opcję fotelików dla dzieci, która mnie intresowała, w Skodzie brak opcji.

Passat miał fajny bajer z auto podjeżdżaniem w korkach, w sumie nie wiem czy Superb to ma czy nie, oba w opcji mają adaptacyjny temp. VW wydał mi się jakoś taki bardzie plastikowy może z racji ciemnej tapicerki i pseudo chromów. Silnik 1.8 jest ok, miałem takiego w testowym Passacie i o niebo jeździł niż 190KM TDI w Skodzie. Zrobiłem też przeszło 1kkm takim 1.8 w Octavii i całkiem przyjemnie się jeździ, jak na 1.8 i swoją moc jest zaskakująco żwawy.

 

Z terminami uważaj, mój był zamawiany na początku grudnia z term 2mies, potem zrobił się kwiecień a teraz czerwiec :facepalm: .

W tym samym czasie kolega zamówił Passata CC, miał być szybko bo jeszcze stary model, tylko z dieslem dostępny, z 2m (na razie) zrobiły się 3 miesiące. Ma dostać w lutym. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie oglądałem na Autocentrum test Superba z DSG z silnikiem 280 KM. Przy ostrym ruszaniu z postoju mija około 1 sekundy zanim auto zacznie się zbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie doradzcie. Podjąłem już decyzje i poszedłem w poniedziałek zamówić Superba. A tu się dowiaduję że na auto będę czekał ok. 7 miesięcy i otrzymam prawdopodobnie po wakacjach :facepalm:  Tragedia :facepalm:

Kolega mi podpowiedział idz do VW. Zawsze Passat mi się kojarzył z trochę wyższym budżetem, ale nie jest tak źle.

Variant Highline z silnikiem 1,8 180KM DSG wyszła taniej niż Superb którego chciałem zamówić czyli 2.0 220 DSG.

Passat z silnikiem 220KM już wychodzi ok. 10k więcej.

No ale autko jest dostępne w ciągu 3 miesięcy czyli na kwiecień.

 

Jutro idę na jazdę autem 180KM, takie mają demo.

 

Co sądzicie o porównaniu tych dwóch konkretnych modeli ?? Wyposażenie prawie identyczne. W Passacie dodatkowo mam światła LED i kamerę dookólną. W Superbie w cenie są przeglądy w okresie trwania gwarancji.

Na plusy Passata również minimalnie mniejsze wymiary.

 

Miał ktoś okazję jeździć nowym Superbem i Passatem B8 ??

jakby nie oceniać tych dwóch marek, to z tego zakresu wybrałbym tylko Paska. SuperB to odrzucające auto. Miałem go na próbne jazdy przed zakupem ostatniego samochodu, nie podobał mi się. Takie typowe auto dla gości mocno po 60-tce. Pasek szczytem wzornictwa też nie jest, ale zdecydowanie lepiej niż Skoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby nie oceniać tych dwóch marek, to z tego zakresu wybrałbym tylko Paska. SuperB to odrzucające auto. Miałem go na próbne jazdy przed zakupem ostatniego samochodu, nie podobał mi się. Takie typowe auto dla gości mocno po 60-tce. Pasek szczytem wzornictwa też nie jest, ale zdecydowanie lepiej niż Skoda.

 

Obecnie jest nowa generacja Superba, a Ty sie odnosisz do poprzedniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby nie oceniać tych dwóch marek, to z tego zakresu wybrałbym tylko Paska. SuperB to odrzucające auto. Miałem go na próbne jazdy przed zakupem ostatniego samochodu, nie podobał mi się. Takie typowe auto dla gości mocno po 60-tce. Pasek szczytem wzornictwa też nie jest, ale zdecydowanie lepiej niż Skoda.

 

Ale z tego co kojarzę to Ty chyba już 1-2 lata jeździsz Insignią czyli oglądałeś S2. Nowy Superb uważam że wygląda duuuuużo lepiej :ok: :ok:

Niestety terminy to porażka, zamawiam auto za 150 tyś i czekam 8 miesięcy :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzcie auta u tych dilerów, którzy już mają zrobione zamówienia w ciemno na auta dla których są juz ustalone daty produkcji. Wtedy auto ma się szybko- max 2-3 miechy.

 

 

Ale to chyba wersje podstawowe klasy B może C. jak zaczniesz dorzucać aktywne tempomaty, poszczególne asystenty, żona się uprze na dany kolor a Ty chcesz fotele wentylowane to raczej można zapomnieć o aucie z placu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.