_jedrek_ Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 powitać podpowiedzcie ludzie co dolac do letniej ropy, bo mam jeszcze 3/4 baku. Niby jeszcze mrozów nie ma ale mimo wszystko raczej nie wyjeżdżę tego co mam żeby zalać zimowego ON. Dodam, że samochód z DPF wiec nie wiem czy wszystkie dodatki się nadają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Skydd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 To musiałeś dawno tankować, bo już ze 2 miesiące jak jest na stacjach przejściówka. Może oprócz użycia depresatora dotankuj do pełna arktycznym ON-ja bym tak zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Mało jeździsz, nie tankuj do pełna. Mrozów jeszcze nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Mało jeździsz, nie tankuj do pełna. Mrozów jeszcze nie ma. Zdecydowanie tankuj do pełna. Im mniej powietrza w baku tym mniej skroplonej w nim wody, zwłaszcza podczas jesienno-zimowej wilgoci! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 powitać podpowiedzcie ludzie co dolac do letniej ropy, bo mam jeszcze 3/4 baku. Niby jeszcze mrozów nie ma ale mimo wszystko raczej nie wyjeżdżę tego co mam żeby zalać zimowego ON. Dodam, że samochód z DPF wiec nie wiem czy wszystkie dodatki się nadają? Kilka lat temu miałem podobny dylemat, ale miałem pusty bak. Zatankowałem do pełna licząc naiwnie, że jest to ON zimowy, dolałem jakiegoś specyfiku z marketu i okaząło się, że filtr paliwa się zapchał parafiną jak przyszły mrozy. Bo na dodatek jakiś matoł w ASO urwał przewód włącznika grzałki paliwa w filtrze. Tak więc może dolej tego Skydda , bo potem badałem temat i ludzie go chwalili. A jak masz podgrzewany filtr to sprawdź czy nie jest uszkodzony obwód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafir Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Zdecydowanie tankuj do pełna. Im mniej powietrza w baku tym mniej skroplonej w nim wody, zwłaszcza podczas jesienno-zimowej wilgoci! Absolutnie racja. W sezonie jesiennym i zimowym zawsze pełny bak, obojętnie czy diesel, czy benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Kilka lat temu miałem podobny dylemat, ale miałem pusty bak. Zatankowałem do pełna licząc naiwnie, że jest to ON zimowy, dolałem jakiegoś specyfiku z marketu i okaząło się, że filtr paliwa się zapchał parafiną jak przyszły mrozy. Bo na dodatek jakiś matoł w ASO urwał przewód włącznika grzałki paliwa w filtrze. Tak więc może dolej tego Skydda , bo potem badałem temat i ludzie go chwalili. A jak masz podgrzewany filtr to sprawdź czy nie jest uszkodzony obwód. tylko pytanie czy nadaje sie on do samochodu z DPF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 nic bym nie robil,mrozow na 2tyg zadnych nie zapowiadaja poza tym ten ON tez Ci przy -1 nie zamarznie.Jezdzic i dotankowac gdzies w polowie baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nic nie dolewaj. Całą poprzednią zimę jeździłem na zapasach z lata i nic się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 pytanie mam bo wczoraj tak mnie korcilo i zlalem troche ropy z filtra paliwa (ropa z maja). Wstawilem do zamrazalki gdzie termometr wskazuje -20 stopni ropa jest plynna nie zgestniala bardzo i nie wytracila sie parafina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 To normalne zjawisko. U nas nie ma -20 plus paliwo w baku się ogrzewa podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 tylko pytanie czy nadaje sie on do samochodu z DPF? Najlepiej zapytać dystrybutora. http://www.proauto.pl/files/karty/skydd/Dieselskydd%20PL.pdf Kemetyl Polska Sp. z o.o. +48-22-822-53-90 [email protected] Podany jest też skład chemiczny, jak ktoś z forum sie zna na rzeczy to może coś podpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.