poziomek Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 http://pim.pl/nowe-testy-adac-volkswagen-golf-dostal-potezne-lanie/ MF chyba kiedyś pokazywał,że testy Adac można sobie wsadzić... Powyższe potwierdzałoby tę tezę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Pewnie mogą, skoro opony też były robione pod testy Coś vw ostatnio kiepsko wypada Ale i tak będzie kupowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 @@poziomek chyba coś źle zatytułowałeś a wsadzić to chyba można testy Euro NCAP a nie ADAC, bo to przecież o nich piszą podważając wiarygodność tych pierwszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Czy ktos majacy choc troche pojecia o motoryzacji naprawde moze jeszcze myslec, ze produkty VW sa lepsze od konkurencji? Tak na serio?? Bo to, ze motloch tak mysli to w ogole nie dziwne. Motloch i tak kupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Dlatego w USA sa dwie organizacje - NHSTA - państwowa, w której testach wszystko jest zawsze pięknie (bo firmy specjalnie robią samochody tak by przeszły) i IIHS - prywatna firma sponsorowana przez ubezpieczycieli która nieustannie analizuje typowe wypadku na drogach i dostosowuje swoje testy do tego co się dzieje i czego NHSTA nie testuje. EuroNCAP jest trochę jak NHSTA - z jednej strony dużo więcej uwagi poświęca się bezpieczeństwu potrąconych a z drugiej kosztem bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów a z drugiej EuroNCAP zrobił test słupa który moim zdaniem jest bardzo przydatny. Więc najlepiej kupować pojazdy które sa sprzedawane i w USA i w EU i we wszystkich testach maja dobre wyniki - wtedy jest spora szansa ze rzeczywiście są bezpieczne. Wejście ADAC do testowania uważam za świetny pomysł - potrzebna jest niezależna organizacja w EU robiąca testy zderzeniowe. Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Tu coś jest: Tylko czy twardość Hondy nie polega na tym, że są też większe przeciążenia? A Megane i Golf pochłania część energii? Brak filmik z wewnątrz jak u NCAP, a po niemiecku to ja co najwyżej "ręce do góry" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Nie doczytałeś - chodzi o to ze właśnie Honda ładnie sie składa aż do wyhamowania. A te dwa pozostałe sa za miękkie - składają sie szybciej a potem juz nie am sie co składać i klatka bezpieczeństwa hamuje z duzo większym przyspieszeniem niz bezpieczne dla ludzi. Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Nie doczytałeś - chodzi o to ze właśnie Honda ładnie sie składa aż do wyhamowania. A te dwa pozostałe sa za miękkie - składają sie szybciej a potem juz nie am sie co składać i klatka bezpieczeństwa hamuje z duzo większym przyspieszeniem niz bezpieczne dla ludzi. Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Dobrze, że mam Octavię, a nie Golfa No ciekawe, niech testują jak najwięcej, im więcej niezależnych tym lepiej. Nie wiadomo tylko czy po tym teście będą nadal niezależni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Warto zauważyć ze każde z tych aut jest i tak bardzo bezpieczne. Kolizje które 20 lat temu by cię albo zabiły albo przynajmniej umieściły na wózku inwalidzkim dziś co najwyżej kończą się szarpaniem z ubezpieczeniem. Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 @@mrBEAN tez mam takie wrażenie ,przeciez auta można zrobić tak, ze się w ogóle nie odkształcą, ale auto zatrzyma sie w miejscu i wszystko co miał człowiek zostanie porozrywane na skwarki od przeciążeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 A tak o/t to ja teraz jeżdzę samochodem którego ani NHSTA ani IIHS ani EuroNCAP ani ADAC nie testowały - nie wiadomo zupełnie czy w razie wypadku mam jakiekolwiek szanse Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Boisz sie, by zona nie zostala wdowa? Niepotrzebnie kupowales sportowe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Wyznaje zasadę Lucyfera - jak sie jeździ ostrożnie to sie nie am wypadkow Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 @@mrBEAN tez mam takie wrażenie ,przeciez auta można zrobić tak, ze się w ogóle nie odkształcą, ale auto zatrzyma sie w miejscu i wszystko co miał człowiek zostanie porozrywane na skwarki od przeciążeń Cytat dobro klienta, by auto mniej paliło i jednocześnie podczas testu spełniało norm czy ty nie pisałes cos o samozaoraniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Tu coś jest: Tylko czy twardość Hondy nie polega na tym, że są też większe przeciążenia? A Megane i Golf pochłania część energii? Brak filmik z wewnątrz jak u NCAP, a po niemiecku to ja co najwyżej "ręce do góry" Od przyjęcia energii masz strefy zgniotu. Energia ma się tam rozproszyć... A przedział pasażerski ma być nieruszony... Bo co z tego, że przez cały czas będziesz miał komfortowe 0.3g przeciążenia, jak i tak skończysz sprasowany w blachy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 @@mrBEAN tez mam takie wrażenie ,przeciez auta można zrobić tak, ze się w ogóle nie odkształcą, ale auto zatrzyma sie w miejscu i wszystko co miał człowiek zostanie porozrywane na skwarki od przeciążeń A energia kinetyczna do rozświetlenia żarówek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Od przyjęcia energii masz strefy zgniotu. Energia ma się tam rozproszyć... A przedział pasażerski ma być nieruszony... Bo co z tego, że przez cały czas będziesz miał komfortowe 0.3g przeciążenia, jak i tak skończysz sprasowany w blachy... Tylko nie bardzo to pokazali, bo nie widać środka co i jak. Co do zasady, oczywiście kabina ma być nie ruszona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Nie doczytałeś - chodzi o to ze właśnie Honda ładnie sie składa aż do wyhamowania. A te dwa pozostałe sa za miękkie - składają sie szybciej a potem juz nie am sie co składać i klatka bezpieczeństwa hamuje z duzo większym przyspieszeniem niz bezpieczne dla ludzi. Honda ma cały przód o mniej wiecej podobnej wytrzymałości i energia rozkłada się na całą powierzchnię. W Golfie za to jest mocna podłużnica która wbija się w przeciwnika, natomiast cała reszta jest stosunkowo miękka. Problem może nastąpić kiedy w rzeczywistych warunkach zderzą się takie dwa Golfy, bo najprawdopodobniej te podłużnice nie trafią na siebie przez co strefy zgniotu się miną i efekt zderzenia będzie się różnił od tego jaki obserwujemy w testach NCAP. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.