paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 A więc, przed paroma dniami w bagażniku mojego Swifta znalazło się takie oto coś wypełnione gazem rozśmieszającym N2O Tu widać także moje haj-faj tjunik audio sznurek-hipermarket edyszyn Zaś pod maską odpowienie elektrozawory tzw. solenoidy W kabinie obecność instalacji Nitro firmy Nx zdradza jedynie taki oto niepozorny czerwono-świecący przełącznik Dziś przy okazji wizyty w Łodzi gdzie napełniałem butlę osbyłem pomiar na hamowni podwoziowej. Prędkość osiągnięta na 5 biegu była zadowalająca Wręcz zadziwiająca Z resztą sami oceńcie A tak wygląda Swift od tyłu jadący (w miejscu) z prędkością 178km/h na IV biegu (max na IV wyciągnął blisko 210 ) Fajny był dźwięk silnika gdy się stało przy tłumiku Sam pomiar serii wyglądał następująco. Najpierw hamowaliśmy auto na V biegu i seria uzyskała 86km i 110Nm. Podobno na V biegu pomiar jest najdokładniejszy. Potem mierzyliśmy go na IV i uzyskaliśy 84km i 109Nm. Z podtlenkiem w jednej z prób uzyskał 180Nm. Ale w tej którą uznaliśmy za najlepszą uzyskał 169Nm i 115km. Czyli nie jest chyba źle. Na koniec pewien problem. Po odpaleniu instalacji w czasie jazdy ślizga się sprzęgło. Tak samo na 2, 3 i 4 I to nieźle bo auto dostaje niemiłosiernego buta, ale obroty osną nagle z 3,5 do 5 tyś i tak się utrzymują, aż nie osiągnie odpowiedniej prędkości Nie wiem czym jest to spowodowane. Prawdopodobnie podczas pomiaru na hamowni też się ślizgało, bo obroty coś za szybko rosły slabiony To jeszcze nic. Nawet na zakręconej butli auto dostaje lekkiego kopa :totalszok Coś tu jest poważnie nie tak. Albo napompowali mi za dużo gazu do butli, albo w Forti (tam zakładałem instację) założyli nie te dysze (np +75km zamiast 35km ). Problem w tym, że boję się odkręcić to ustrojstwo, bo skoro jest nieszczelne i jest tam gaz to może mi paluchy zamrozić, albo co Efekt jest taki, że zabuliłem kupę forsy i nadal nie mogę z tego korzystać. Najpierw nie miałem gazu, a teraz mam za dużo mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delsol Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Na koniec pewien problem. Po odpaleniu instalacji w > czasie jazdy ślizga się sprzęgło. Tak samo na 2, 3 > i 4 I to nieźle bo auto dostaje niemiłosiernego > buta, ale obroty osną nagle z 3,5 do 5 tyś i tak > się utrzymują, aż nie osiągnie odpowiedniej > prędkości Nie wiem czym jest to spowodowane. > Prawdopodobnie podczas pomiaru na hamowni też się > ślizgało, bo obroty coś za szybko rosły slabiony To > jeszcze nic. moze za duzy moment dla sprzegielka? Nawet na zakręconej butli auto dostaje > lekkiego kopa :totalszok Coś tu jest poważnie nie > tak. nie moze dostawac kopa bo na zakreconej butli masz za duzo paliwa a za malo powietrza i powiniene sie wrecz mulic.. Albo napompowali mi za dużo gazu do butli, > albo w Forti (tam zakładałem instację) założyli nie > te dysze (np +75km zamiast 35km ). po kilku strzalach nawet jakbys mial za duzo gazu to i tak masz juz mniej niz full, a dysze raczej zalozyli dobre bo na dyno wyszlo ze jest ok 35Km wiecej... Problem w tym, > że boję się odkręcić to ustrojstwo, bo skoro jest > tam gaz to może mi paluchy zamrozić, albo co : ] po co chcesz to odkrecac? > Efekt jest taki, że zabuliłem kupę forsy i nadal > nie mogę z tego korzystać. Najpierw nie miałem > gazu, a teraz mam za dużo mocy nie mocy a momentu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 IMO jeśli sprzęgło się śłigało, to pomiar jest sfałszowany i dlatego mogło wyjśc +31km. Pewna osoba jeździ takim samym swidftem z dyszami +50km i nie ma problemu ze sprzęgłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > IMO jeśli sprzęgło się śłigało, to pomiar jest > sfałszowany i dlatego mogło wyjśc +31km. Pewna > osoba jeździ takim samym swidftem z dyszami +50km > i nie ma problemu ze sprzęgłem Moze twoje jest juz poprostu ruszone... Albo paliles gume albo ktoregos razu niechcacy je nadpaliles i juz... Trzecia mozliwosc to taka ze jest poprostu zle ustawione. Dysze masz na 99% dobra (moja opinia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 Zapisze sobie to zdjecie na dysku... Ale nie ze wzgledu na butle... Najbardziej mi sie podoba Twoje car-audio z marketu na sznurek obok wspomnianej butli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Zapisze sobie to zdjecie na dysku... Ale nie ze wzgledu > na butle... Najbardziej mi sie podoba Twoje > car-audio z marketu na sznurek obok wspomnianej > butli Panie, na tjuniku się czebna znać. A parwda jest taka, że jak było tylko na rzepa do podłogi bagażnika przymocowane, to podczas mocnego hamowania tapicerka (czyt cerata (hungary model)) od podłogi odłaziła i się przewracało A co do samego głośnika to za 59pln, nic lepszego bym nie kupił. przodu mam niezłej klasy 2-drożne 10cm a to ma zastępować 17cm w tylnej półce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Dysze masz na 99% dobra (moja opinia). Prawodpodobnie gdyby to były +75km to bym już miał problermy nie tylko ze sprzęgłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delsol Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Moze twoje jest juz poprostu ruszone... Albo paliles > gume albo ktoregos razu niechcacy je nadpaliles i > juz... Trzecia mozliwosc to taka ze jest poprostu > zle ustawione. > Dysze masz na 99% dobra (moja opinia). ja natomiast nie rozumiem jakim cudem dostaje kopa przy zakrecoej butli i wlaczonym systemie jak dostaje dodatkowe paliwo z wtryskiwacza od podtlenku a nie dostaje powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > ja natomiast nie rozumiem jakim cudem dostaje kopa przy > zakrecoej butli i wlaczonym systemie jak dostaje > dodatkowe paliwo z wtryskiwacza od podtlenku a nie > dostaje powietrza Ale zaręczam że wyraźnie czuć różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Panie, na tjuniku się czebna znać. Wiem > A parwda jest taka, > że jak było tylko na rzepa do podłogi bagażnika > przymocowane, to podczas mocnego hamowania > tapicerka (czyt cerata (hungary model)) od > podłogi odłaziła i się przewracało A co do samego > głośnika to za 59pln, nic lepszego bym nie kupił. > przodu mam niezłej klasy 2-drożne 10cm a to ma > zastępować 17cm w tylnej półce... Ja bym to wyrzucil na smietnik, albo dal w darze powodzianom, ale kazdy ma inny gust Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Zapisze sobie to zdjecie na dysku... Ale nie ze wzgledu na > butle... Najbardziej mi sie podoba Twoje car-audio z marketu > na sznurek obok wspomnianej butli Juz nie chcialem o tym pisac , ale malo sie nie posikalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Prawodpodobnie gdyby to były +75km to bym już miał > problermy nie tylko ze sprzęgłem. Wlasnie o to mi chodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > ja natomiast nie rozumiem jakim cudem dostaje kopa przy > zakrecoej butli i wlaczonym systemie jak dostaje > dodatkowe paliwo z wtryskiwacza od podtlenku a nie > dostaje powietrza Pominalem to milczeniem, jak sam zauwazyles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Juz nie chcialem o tym pisac , ale malo sie nie > posikalem Masz lepsze serce ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Wlasnie o to mi chodzilo Ale jakoś sobie to muszę tłumaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > po co chcesz to odkrecac? żeby sprawdzić czy zawór na butli jest nieszczelny, czy może mam zwidy i samochód silniej przyspiesza, bo wiatr akurat nie wieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Zapisze sobie to zdjecie na dysku... Ale nie ze wzgledu na > butle... Najbardziej mi sie podoba Twoje car-audio z marketu > na sznurek obok wspomnianej butli respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > respect fenks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delsol Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > żeby sprawdzić czy zawór na butli jest nieszczelny, czy > może mam zwidy i samochód silniej przyspiesza, bo > wiatr akurat nie wieje wiesz... wydales kupe kasy to Ci sie wydaje ze przyspiesza po montazu magnetyzera tez sie tak zdaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > wiesz... wydales kupe kasy to Ci sie wydaje ze > przyspiesza > po montazu magnetyzera tez sie tak zdaje jasne, ale mnie nie jest do śmiechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 Tzw. wspolczynnik zapasu sprzegla, czyli iloraz maksymalnego momentu zdolnego do przeniesienia przez sprzeglo do momentu maksymalnego silnika jest sterowany na wartosc 1.4-1.8. Za maly powoduje uslizgi sprzegla. Teraz sobie policz te ilorazy w najkorzystniejszej opcji i zobacz co wyjdzie. Ech... tylko tuning i tuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Juz nie chcialem o tym pisac , ale malo sie nie posikalem Widzialem identyczne skrzynki wczoraj w Geancie ale sposob montazu, majstersztyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Widzialem identyczne skrzynki wczoraj w Geancie ale > sposob montazu, majstersztyk Może Wam manuala naskorbać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Może Wam manuala naskorbać? Lepiej powiedz jakie parametry ma sznurek - rozciagliwosc, odpornosc na wilgoc, ilosc odstajacych wlokien na centymetr dlugosci i pozostale. Nie wiem czy liczyles je w polaczeniu z drganiami tuby wywolanymi moca glosnikow w niej sie znajdujacych. Jesli nie - musisz koniecznie uwzglednic ten parametr, bo w przeciwnym wypadku odstajace wloski ze sznurka beda lechtac po glosnikach, co spowoduje powstawanie niekorzystnych szumow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Lepiej powiedz jakie parametry ma sznurek - > rozciagliwosc, odpornosc na wilgoc, ilosc > odstajacych wlokien na centymetr dlugosci i > pozostale. Nie wiem czy liczyles je w polaczeniu z > drganiami tuby wywolanymi moca glosnikow w niej sie > znajdujacych. Jesli nie - musisz koniecznie > uwzglednic ten parametr, bo w przeciwnym wypadku > odstajace wloski ze sznurka beda lechtac po > glosnikach, co spowoduje powstawanie niekorzystnych > szumow... Panie, to jest wysokiej klasy sznurek haj ent do car audio Kosztował mnie kupę kasy i jestem z niego dumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 "Widzialem identyczne skrzynki wczoraj w Geancie ale sposob montazu, majstersztyk" Ach biedronka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 "wiesz... wydales kupe kasy to Ci sie wydaje ze przyspiesza po montazu magnetyzera tez sie tak zdaje" Magnetyzera? Wiem coś o tym - nawet jak stoisz na czerwonym świetle to sam przyspiesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > "Widzialem identyczne skrzynki wczoraj w Geancie ale sposob montazu, > majstersztyk" > Ach biedronka! Cicho bo przyjdzie Karo30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Panie, to jest wysokiej klasy sznurek haj ent do car audio Kosztował mnie > kupę kasy i jestem z niego dumny z laserowo postrzepionymi koncowkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 On prędko nie przyjdzie, bo dopiero z poniedziałku idzie do roboty w PeGieRze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 Hej. Odpalaj nitro przy 4500 rpm do 6000 rpm, wtedy wyjdzie Ci jeszcze większa moc. Pozatym, jedź w te pędy na wymianę sprzęgła!! albo chociaż mocniejszy docisk załóż, bo widzisz, że przyrostu o 80 NM nie wytrzymuje sprzęgło. A ręka Ci od tego nie zamarznie nie bój się:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Hej. Odpalaj nitro przy 4500 rpm do 6000 rpm, wtedy > wyjdzie Ci jeszcze większa moc. Tak też robię, ale na hamowni trochę mi autko z tym sprzęgłem wariowało i nie chciałem przeginać. Może i ze 120km by się wydusiło Co zaś się tyczy sprzęgła, to muszę porównać jak to działa w bliźniaczym Swifcie z dyszami +50km. Podobno nic się nie ślizga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 6 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 Efekt jest taki, że zabuliłem > kupę forsy i nadal nie mogę z tego korzystać. > Najpierw nie miałem gazu, a teraz mam za dużo mocy Tak to w życiu bywa. Nie ma że coś się od razu załatwi i wszystko bangla, zawsze coś się pieprzy... Niemniej wszystko jest do zrobienia i w tym wypadku nie będzie inaczej Dam znać jak się uporam z problemem. Chyba dobre podejście jak na początkującego tiunera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 6 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2003 > Efekt jest taki, że zabuliłem > Tak to w życiu bywa. Nie ma że coś się od razu załatwi i wszystko bangla, zawsze coś się > pieprzy... Niemniej wszystko jest do zrobienia i w tym wypadku nie będzie inaczej Dam znać > jak się uporam z problemem. Chyba dobre podejście jak na początkującego tiunera Mała niespodzianka, otóż gdybyś przytrzymał to nitro wyżej, otrzymałbyś tyle: to już coś, co nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
valopunto Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > Efekt jest taki, że zabuliłem > Tak to w życiu bywa. Nie ma że coś się od razu załatwi i wszystko > bangla, zawsze coś się pieprzy... Niemniej wszystko jest do > zrobienia i w tym wypadku nie będzie inaczej Dam znać jak > się uporam z problemem. Chyba dobre podejście jak na > początkującego tiunera tylko tak dalej powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jazwes Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 Gratuluję, i szczerze zazdroszczę Ważne, że system już siedzi, jeszcze tylko odpowiednie ustawienie, może sprzęgiełko i bedzie latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s38 Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > "wiesz... wydales kupe kasy to Ci sie wydaje ze > przyspiesza > po montazu magnetyzera tez sie tak zdaje" > Magnetyzera? Wiem coś o tym - nawet jak stoisz na > czerwonym świetle to sam przyspiesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > A więc, przed paroma dniami w bagażniku mojego Swifta > znalazło się takie oto coś wypełnione gazem > rozśmieszającym N2O Tu widać także moje haj-faj > tjunik audio sznurek-hipermarket edyszyn > Zaś pod maską odpowienie elektrozawory tzw. solenoidy > W kabinie obecność instalacji Nitro firmy Nx zdradza > jedynie taki oto niepozorny czerwono-świecący > przełącznik > Dziś przy okazji wizyty w Łodzi gdzie napełniałem butlę > osbyłem pomiar na hamowni podwoziowej. > Prędkość osiągnięta na 5 biegu była zadowalająca > Wręcz zadziwiająca > Z resztą sami oceńcie > A tak wygląda Swift od tyłu jadący (w miejscu) z > prędkością 178km/h na IV biegu (max na IV wyciągnął > blisko 210 ) Fajny był dźwięk silnika gdy się > stało przy tłumiku > Sam pomiar serii wyglądał następująco. Najpierw > hamowaliśmy auto na V biegu i seria uzyskała 86km i > 110Nm. Podobno na V biegu pomiar jest > najdokładniejszy. Potem mierzyliśmy go na IV i > uzyskaliśy 84km i 109Nm. Z podtlenkiem w jednej z > prób uzyskał 180Nm. Ale w tej którą uznaliśmy za > najlepszą uzyskał 169Nm i 115km. Czyli nie jest > chyba źle. > Na koniec pewien problem. Po odpaleniu instalacji w > czasie jazdy ślizga się sprzęgło. Tak samo na 2, 3 > i 4 I to nieźle bo auto dostaje niemiłosiernego > buta, ale obroty osną nagle z 3,5 do 5 tyś i tak > się utrzymują, aż nie osiągnie odpowiedniej > prędkości Nie wiem czym jest to spowodowane. > Prawdopodobnie podczas pomiaru na hamowni też się > ślizgało, bo obroty coś za szybko rosły slabiony To > jeszcze nic. Nawet na zakręconej butli auto dostaje > lekkiego kopa :totalszok Coś tu jest poważnie nie > tak. Albo napompowali mi za dużo gazu do butli, > albo w Forti (tam zakładałem instację) założyli nie > te dysze (np +75km zamiast 35km ). Problem w tym, > że boję się odkręcić to ustrojstwo, bo skoro jest > nieszczelne i jest tam gaz to może mi paluchy > zamrozić, albo co Efekt jest taki, że zabuliłem > kupę forsy i nadal nie mogę z tego korzystać. > Najpierw nie miałem gazu, a teraz mam za dużo mocy no normalnie gratuluje niedługo to będziesz tym swiftem tak latał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaz Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 GRatulacje autko szok POzdrowka YAZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartol Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 Ile taka przyjemnosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 7 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > Ile taka przyjemnosc? nowa 4000nx + 280 świce + 220 gaz + jakies 300 jeśli sam nie umiesz zamontować... Mię wyszło sporo taniej, bo to używka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 7 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > no normalnie gratuluje > niedługo to będziesz tym swiftem tak latał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartol Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > nowa 4000nx + 280 świce + 220 gaz + jakies 300 jeśli sam > nie umiesz zamontować... > Mię wyszło sporo taniej, bo to używka. Myslalem ze to troszke tansze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 7 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > Myslalem ze to troszke tansze niedawno widziałem taki zetsaw z pełną butlą i kocykiem grzewczym na allegro za 2800 - ale używany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartol Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > niedawno widziałem taki zetsaw z pełną butlą i kocykiem > grzewczym na allegro za 2800 - ale używany Do klekota tez wstawiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 7 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > Do klekota tez wstawiają Są jakieś zestawy spesial for kopciuch, ale taki jak mój by się chyba nie sprawdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartol Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > Są jakieś zestawy spesial for kopciuch, Mowa pewni o wirusie a moj kompa nie posiada ale taki jak mój > by się chyba nie sprawdził no raczej chyba nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 7 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 Nie, nie i nie... Wirus to podstawa ale ja piszę o zestawie wtrysku podtlenku dla diesli. Niestety nie pamiętam jaka firma to produkuje i gdzie to można załóżyć, ale jeśli poszukasz w necie, to może coś znajdziesz Jestem pewien, że gdzieś o tym czytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartol Napisano 7 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 Nic jeszcze nie slyszalem o tym a moze to byc ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 7 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2003 > Nic jeszcze nie slyszalem o tym a moze to byc ciekawe Wiem że HighPower pracuje nad taką instalacją, ale czy już coś stworzyli, tego nie wiem. Firma Brytyjska, więc na angielskich stronach bym szukał informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.