Skocz do zawartości

Swift po Tjunku i hamowni (Nx)


paruch

Rekomendowane odpowiedzi

A więc, przed paroma dniami w bagażniku mojego Swifta znalazło się takie oto coś wypełnione gazem rozśmieszającym N2O Tu widać także moje haj-faj tjunik audio sznurek-hipermarket edyszyn zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

image.jpg

Zaś pod maską odpowienie elektrozawory tzw. solenoidy

image1.jpg

image2.jpg

W kabinie obecność instalacji Nitro firmy Nx zdradza jedynie taki oto niepozorny czerwono-świecący przełącznik cool.gif

image3.jpg

Dziś przy okazji wizyty w Łodzi gdzie napełniałem butlę osbyłem pomiar na hamowni podwoziowej. food.gif

image4.jpg

Prędkość osiągnięta na 5 biegu była zadowalająca

image5.jpg

Wręcz zadziwiająca

image6.jpg

Z resztą sami oceńcie zlosnik.gifcfaniak.gif

image7.jpg

A tak wygląda Swift od tyłu jadący (w miejscu) z prędkością 178km/h na IV biegu (max na IV wyciągnął blisko 210 spineyes.gif ) Fajny był dźwięk silnika gdy się stało przy tłumiku skromny.gifcool.gif

image8.jpg

Sam pomiar serii wyglądał następująco. Najpierw hamowaliśmy auto na V biegu i seria uzyskała 86km i 110Nm. Podobno na V biegu pomiar jest najdokładniejszy. Potem mierzyliśmy go na IV i uzyskaliśy 84km i 109Nm. buu.gif Z podtlenkiem w jednej z prób uzyskał 180Nm. Ale w tej którą uznaliśmy za najlepszą uzyskał 169Nm i 115km. smile.gif Czyli nie jest chyba źle. hmm.gif

wykres.jpg

Na koniec pewien problem. Po odpaleniu instalacji w czasie jazdy ślizga się sprzęgło. Tak samo na 2, 3 i 4 sick.gif I to nieźle bo auto dostaje niemiłosiernego buta, ale obroty osną nagle z 3,5 do 5 tyś i tak się utrzymują, aż nie osiągnie odpowiedniej prędkości crazy.gif Nie wiem czym jest to spowodowane. Prawdopodobnie podczas pomiaru na hamowni też się ślizgało, bo obroty coś za szybko rosły blush.gifslabiony To jeszcze nic. Nawet na zakręconej butli auto dostaje lekkiego kopa :totalszok Coś tu jest poważnie nie tak. Albo napompowali mi za dużo gazu do butli, albo w Forti (tam zakładałem instację) założyli nie te dysze (np +75km zamiast 35km ). Problem w tym, że boję się odkręcić to ustrojstwo, bo skoro jest nieszczelne i jest tam gaz to może mi paluchy zamrozić, albo co zlosnik.gif Efekt jest taki, że zabuliłem kupę forsy i nadal nie mogę z tego korzystać. Najpierw nie miałem gazu, a teraz mam za dużo mocy rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifscrewy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na koniec pewien problem. Po odpaleniu instalacji w

> czasie jazdy ślizga się sprzęgło. Tak samo na 2, 3

> i 4 I to nieźle bo auto dostaje niemiłosiernego

> buta, ale obroty osną nagle z 3,5 do 5 tyś i tak

> się utrzymują, aż nie osiągnie odpowiedniej

> prędkości Nie wiem czym jest to spowodowane.

> Prawdopodobnie podczas pomiaru na hamowni też się

> ślizgało, bo obroty coś za szybko rosły slabiony To

> jeszcze nic.

moze za duzy moment dla sprzegielka? zlosnik.gif

Nawet na zakręconej butli auto dostaje

> lekkiego kopa :totalszok Coś tu jest poważnie nie

> tak.

nie moze dostawac kopa bo na zakreconej butli masz za duzo paliwa a za malo powietrza i powiniene sie wrecz mulic..

Albo napompowali mi za dużo gazu do butli,

> albo w Forti (tam zakładałem instację) założyli nie

> te dysze (np +75km zamiast 35km ).

po kilku strzalach nawet jakbys mial za duzo gazu to i tak masz juz mniej niz full, a dysze raczej zalozyli dobre bo na dyno wyszlo ze jest ok 35Km wiecej...

Problem w tym,

> że boję się odkręcić to ustrojstwo, bo skoro jest

> tam gaz to może mi paluchy zamrozić, albo co : ]

po co chcesz to odkrecac?

> Efekt jest taki, że zabuliłem kupę forsy i nadal

> nie mogę z tego korzystać. Najpierw nie miałem

> gazu, a teraz mam za dużo mocy

nie mocy a momentu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO jeśli sprzęgło się śłigało, to pomiar jest

> sfałszowany i dlatego mogło wyjśc +31km. Pewna

> osoba jeździ takim samym swidftem z dyszami +50km

> i nie ma problemu ze sprzęgłem

Moze twoje jest juz poprostu ruszone... Albo paliles gume zlosnik.gif albo ktoregos razu niechcacy je nadpaliles i juz... Trzecia mozliwosc to taka ze jest poprostu zle ustawione.

Dysze masz na 99% dobra (moja opinia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zapisze sobie to zdjecie na dysku... Ale nie ze wzgledu

> na butle... Najbardziej mi sie podoba Twoje

> car-audio z marketu na sznurek obok wspomnianej

> butli

Panie, na tjuniku się czebna znać. zlosnik.gif A parwda jest taka, że jak było tylko na rzepa do podłogi bagażnika przymocowane, to podczas mocnego hamowania tapicerka (czyt cerata zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif (hungary model)) od podłogi odłaziła i się przewracało sick.gifscrewy.gif A co do samego głośnika to za 59pln, nic lepszego bym nie kupił. przodu mam niezłej klasy 2-drożne 10cm a to ma zastępować 17cm w tylnej półce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze twoje jest juz poprostu ruszone... Albo paliles

> gume albo ktoregos razu niechcacy je nadpaliles i

> juz... Trzecia mozliwosc to taka ze jest poprostu

> zle ustawione.

> Dysze masz na 99% dobra (moja opinia).

ja natomiast nie rozumiem jakim cudem dostaje kopa przy zakrecoej butli i wlaczonym systemie jak dostaje dodatkowe paliwo z wtryskiwacza od podtlenku a nie dostaje powietrza biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja natomiast nie rozumiem jakim cudem dostaje kopa przy

> zakrecoej butli i wlaczonym systemie jak dostaje

> dodatkowe paliwo z wtryskiwacza od podtlenku a nie

> dostaje powietrza

niewiem.gif Ale zaręczam że wyraźnie czuć różnicę. icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panie, na tjuniku się czebna znać.

Wiem zlosnik.gif

> A parwda jest taka,

> że jak było tylko na rzepa do podłogi bagażnika

> przymocowane, to podczas mocnego hamowania

> tapicerka (czyt cerata (hungary model)) od

> podłogi odłaziła i się przewracało A co do samego

> głośnika to za 59pln, nic lepszego bym nie kupił.

> przodu mam niezłej klasy 2-drożne 10cm a to ma

> zastępować 17cm w tylnej półce...

Ja bym to wyrzucil na smietnik, albo dal w darze powodzianom, ale kazdy ma inny gust ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żeby sprawdzić czy zawór na butli jest nieszczelny, czy

> może mam zwidy i samochód silniej przyspiesza, bo

> wiatr akurat nie wieje

wiesz... wydales kupe kasy to Ci sie wydaje ze przyspiesza hahaha.gif

po montazu magnetyzera tez sie tak zdaje biglaugh.gifhahaha.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzw. wspolczynnik zapasu sprzegla, czyli iloraz maksymalnego momentu zdolnego do przeniesienia przez sprzeglo do momentu maksymalnego silnika jest sterowany na wartosc 1.4-1.8. Za maly powoduje uslizgi sprzegla. Teraz sobie policz te ilorazy w najkorzystniejszej opcji i zobacz co wyjdzie. Ech... tylko tuning i tuning zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może Wam manuala naskorbać?

Lepiej powiedz jakie parametry ma sznurek - rozciagliwosc, odpornosc na wilgoc, ilosc odstajacych wlokien na centymetr dlugosci i pozostale. Nie wiem czy liczyles je w polaczeniu z drganiami tuby wywolanymi moca glosnikow w niej sie znajdujacych. Jesli nie - musisz koniecznie uwzglednic ten parametr, bo w przeciwnym wypadku odstajace wloski ze sznurka beda lechtac po glosnikach, co spowoduje powstawanie niekorzystnych szumow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lepiej powiedz jakie parametry ma sznurek -

> rozciagliwosc, odpornosc na wilgoc, ilosc

> odstajacych wlokien na centymetr dlugosci i

> pozostale. Nie wiem czy liczyles je w polaczeniu z

> drganiami tuby wywolanymi moca glosnikow w niej sie

> znajdujacych. Jesli nie - musisz koniecznie

> uwzglednic ten parametr, bo w przeciwnym wypadku

> odstajace wloski ze sznurka beda lechtac po

> glosnikach, co spowoduje powstawanie niekorzystnych

> szumow...

Panie, to jest wysokiej klasy sznurek haj ent do car audio 270751858-jezyk.gif Kosztował mnie kupę kasy i jestem z niego dumny skromny.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Odpalaj nitro przy 4500 rpm do 6000 rpm, wtedy wyjdzie Ci jeszcze większa moc.

Pozatym, jedź w te pędy na wymianę sprzęgła!! albo chociaż mocniejszy docisk załóż, bo widzisz, że przyrostu o 80 NM nie wytrzymuje sprzęgło.

A ręka Ci od tego nie zamarznie nie bój się:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej. Odpalaj nitro przy 4500 rpm do 6000 rpm, wtedy

> wyjdzie Ci jeszcze większa moc.

Tak też robię, ale na hamowni trochę mi autko z tym sprzęgłem wariowało i nie chciałem przeginać. Może i ze 120km by się wydusiło devil.gif Co zaś się tyczy sprzęgła, to muszę porównać jak to działa w bliźniaczym Swifcie z dyszami +50km. Podobno nic się nie ślizga smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekt jest taki, że zabuliłem

> kupę forsy i nadal nie mogę z tego korzystać.

> Najpierw nie miałem gazu, a teraz mam za dużo mocy

Tak to w życiu bywa. Nie ma że coś się od razu załatwi i wszystko bangla, zawsze coś się pieprzy... Niemniej wszystko jest do zrobienia i w tym wypadku nie będzie inaczej waytogo.gif Dam znać jak się uporam z problemem. Chyba dobre podejście jak na początkującego tiunera wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Efekt jest taki, że zabuliłem

> Tak to w życiu bywa. Nie ma że coś się od razu załatwi i wszystko bangla, zawsze coś się

> pieprzy... Niemniej wszystko jest do zrobienia i w tym wypadku nie będzie inaczej Dam znać

> jak się uporam z problemem. Chyba dobre podejście jak na początkującego tiunera

Mała niespodzianka, otóż gdybyś przytrzymał to nitro wyżej, otrzymałbyś tyle:

wykres.jpg

to już coś, co nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Efekt jest taki, że zabuliłem

> Tak to w życiu bywa. Nie ma że coś się od razu załatwi i wszystko

> bangla, zawsze coś się pieprzy... Niemniej wszystko jest do

> zrobienia i w tym wypadku nie będzie inaczej Dam znać jak

> się uporam z problemem. Chyba dobre podejście jak na

> początkującego tiunera

tylko tak dalej

waytogo.gif powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "wiesz... wydales kupe kasy to Ci sie wydaje ze

> przyspiesza

> po montazu magnetyzera tez sie tak zdaje"

> Magnetyzera? Wiem coś o tym - nawet jak stoisz na

> czerwonym świetle to sam przyspiesza

hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A więc, przed paroma dniami w bagażniku mojego Swifta

> znalazło się takie oto coś wypełnione gazem

> rozśmieszającym N2O Tu widać także moje haj-faj

> tjunik audio sznurek-hipermarket edyszyn

> Zaś pod maską odpowienie elektrozawory tzw. solenoidy

> W kabinie obecność instalacji Nitro firmy Nx zdradza

> jedynie taki oto niepozorny czerwono-świecący

> przełącznik

> Dziś przy okazji wizyty w Łodzi gdzie napełniałem butlę

> osbyłem pomiar na hamowni podwoziowej.

> Prędkość osiągnięta na 5 biegu była zadowalająca

> Wręcz zadziwiająca

> Z resztą sami oceńcie

> A tak wygląda Swift od tyłu jadący (w miejscu) z

> prędkością 178km/h na IV biegu (max na IV wyciągnął

> blisko 210 ) Fajny był dźwięk silnika gdy się

> stało przy tłumiku

> Sam pomiar serii wyglądał następująco. Najpierw

> hamowaliśmy auto na V biegu i seria uzyskała 86km i

> 110Nm. Podobno na V biegu pomiar jest

> najdokładniejszy. Potem mierzyliśmy go na IV i

> uzyskaliśy 84km i 109Nm. Z podtlenkiem w jednej z

> prób uzyskał 180Nm. Ale w tej którą uznaliśmy za

> najlepszą uzyskał 169Nm i 115km. Czyli nie jest

> chyba źle.

> Na koniec pewien problem. Po odpaleniu instalacji w

> czasie jazdy ślizga się sprzęgło. Tak samo na 2, 3

> i 4 I to nieźle bo auto dostaje niemiłosiernego

> buta, ale obroty osną nagle z 3,5 do 5 tyś i tak

> się utrzymują, aż nie osiągnie odpowiedniej

> prędkości Nie wiem czym jest to spowodowane.

> Prawdopodobnie podczas pomiaru na hamowni też się

> ślizgało, bo obroty coś za szybko rosły slabiony To

> jeszcze nic. Nawet na zakręconej butli auto dostaje

> lekkiego kopa :totalszok Coś tu jest poważnie nie

> tak. Albo napompowali mi za dużo gazu do butli,

> albo w Forti (tam zakładałem instację) założyli nie

> te dysze (np +75km zamiast 35km ). Problem w tym,

> że boję się odkręcić to ustrojstwo, bo skoro jest

> nieszczelne i jest tam gaz to może mi paluchy

> zamrozić, albo co Efekt jest taki, że zabuliłem

> kupę forsy i nadal nie mogę z tego korzystać.

> Najpierw nie miałem gazu, a teraz mam za dużo mocy

no normalnie gratuluje ok.gif

niedługo to będziesz tym swiftem tak latał biglaugh.gif

DuEn_MikuRali_Kacsandi15.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie i nie... Wirus to podstawa zlosnik.gif ale ja piszę o zestawie wtrysku podtlenku dla diesli. Niestety nie pamiętam jaka firma to produkuje i gdzie to można załóżyć, ale jeśli poszukasz w necie, to może coś znajdziesz smile.gif Jestem pewien, że gdzieś o tym czytałem wazniak.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nic jeszcze nie slyszalem o tym a moze to byc ciekawe

Wiem że HighPower pracuje nad taką instalacją, ale czy już coś stworzyli, tego nie wiem. Firma Brytyjska, więc na angielskich stronach bym szukał informacji smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.