analyzer64 Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 Nie wiem czy w ogóle podchodzić do tematu z budżetem około 19kpln. Widzę, że jeśli chodzi o S60 to coś można wybrać w tej kwocie, z tymi drugimi trochę gorzej. Które silniki brać pod uwagę? Co się psuje w tych samochodach - mam na myśli jakieś wady fabryczne albo inne newralgiczne miejsca charakterystyczne dla tych modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Nie wiem czy w ogóle podchodzić do tematu z budżetem około 19kpln. Widzę, że jeśli chodzi o S60 to coś można wybrać w tej kwocie, z tymi drugimi trochę gorzej. Które silniki brać pod uwagę? Co się psuje w tych samochodach - mam na myśli jakieś wady fabryczne albo inne newralgiczne miejsca charakterystyczne dla tych modeli. Mam od roku V50.NIGDY,PRZENIGDY nie bierz tego samochodu z silnikiem ktory jest u mnie-1,8 benzyna Ford.Największy szit jaki mialem w swoim aucie dotychczas.Nie ma dołu,w gorze drze się nieprzyjemnie,jeśli chce sie jechać żwawo to pali kosmiczne wartości paliwa,bierze olej. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez wlad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 W S60 silnik 2.0T 180KM lub 2.4 n/a 170KM. Jak na porządną markę nie sprawiają dużo kłopotu. Standardowo siadają przepustnice, ale można je regenerować. W S60 tylne zawieszenie lubi się wysypać, a jest tam co naprawiać, siadają czasem przekładnie kierownicze (cieknie olej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 Które silniki brać pod uwagę? 2.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 2.5T w V50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 W S60 silnik 2.0T 180KM lub 2.4 n/a 170KM. Jak na porządną markę nie sprawiają dużo kłopotu. Standardowo siadają przepustnice, ale można je regenerować. W S60 tylne zawieszenie lubi się wysypać, a jest tam co naprawiać, siadają czasem przekładnie kierownicze (cieknie olej). Kolega ma 2.4 z automatyczną skrzynią, to auto w ogóle nie jedzie. Nie wiem czy to zasługa skrzyni, podejrzewam że tak, ale wrażenia mam jak Vectry B z silnikiem 75KM. Identyczne doznania z przyspieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Temat regeneracji przepustnicy właśnie prześledziłem, koszt 800-900zł. Co do zawieszenia to rzeczywiście z tyłu jest sporo A ten silnik 2.3T w S60, też widzę kilka ofert na niego. Co do 2.4 tego 170KM (są też wersje 140KM) to osiągi ma zbliżone do 2.0T. Do setki poniżej 9s, dla mnie wystarczy, a samochód waży ponad 1,5 tony. A jak z dieslami w S40/V50? Ten 1.6D pochodzi z Focusa. O 2.4 D5 słyszałem raczej bardzo dobre opinie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Temat regeneracji przepustnicy właśnie prześledziłem, koszt 800-900zł. Co do zawieszenia to rzeczywiście z tyłu jest sporo A ten silnik 2.3T w S60, też widzę kilka ofert na niego. Co do 2.4 tego 170KM (są też wersje 140KM) to osiągi ma zbliżone do 2.0T. Do setki poniżej 9s, dla mnie wystarczy, a samochód waży ponad 1,5 tony. A jak z dieslami w S40/V50? Ten 1.6D pochodzi z Focusa. O 2.4 D5 słyszałem raczej bardzo dobre opinie... a moze jakies s80 v8 awd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 a moze jakies s80 v8 awd? V8 w S80 było dopiero od drugiej generacji a na tą mnie nie stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Kumpel miał S60 I 2.4 ~140KM. Fajne auto, całkiem ciche, silnik wydawał przyjemne dźwięki. Na zewnątrz prezentował się ładnie, kremowy środek już tak fajnie nie wyglądał. Plastiki obłażą, pojedyncze piksele na wyświetlaczach wypalone, skóra zniszczona. Kumpla teść ma S60 z silnikiem diesla. Środek w podobnym stanie jak wspomniana wcześniej benzyna. I jeszcze jedno, samochód z zewnątrz znacznie większy niż w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 V8 w S80 było dopiero od drugiej generacji a na tą mnie nie stać fakt... ostatnio ogladalem bo znajomy sie na tego - http://otomoto.pl/oferta/volvo-s80-volvo-s80-v8-awd-executive-z-polskiego-salonu-ID6yovSW.html#37604f4960czai ale nadal nie moze sie zdecydowac czy go stac na prawie 7letnie 4.5litrowe V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Kup cokolwiek i rob wreszcie swapa w EP1 Budzet 19k moze byc chyba roznie. Sasiad kupil V50 zdaje sie za 22k. I oddal handlarzowi. Okazal sie gruzem jak dokladnie go przetrzepali mechanicy + oczywiscie cofany przebieg. Z plusow calej ukladanki, odzyskal kase w miare szybko a handlarz jeszcze zwrocil sasiadowi koszty rejestracji. Inna sprawa, ze sasiad kupuje pod wplywem chwili jak podjechal poprzednim autem zaraz po zakupie to sie go zapytalem, czy wie, ze byl solidnie bity i to z kazdej strony to zrobil wiec juz go nie dobijalem czujnikiem grubosci lakieru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Kup cokolwiek i rob wreszcie swapa w EP1 Na razie muszę zrobić swapa górnych mocowań amortyzatorów Właśnie z S40/V50 jest problem, bo niby w tej kasie coś jest ale boję się że będzie ulep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Na razie muszę zrobić swapa górnych mocowań amortyzatorów Właśnie z S40/V50 jest problem, bo niby w tej kasie coś jest ale boję się że będzie ulep. Materialy juz masz. To nie jest duzo roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Materialy juz masz. To nie jest duzo roboty Materiały mam W weekend trzeba będzie ogarnąć te stuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 A jak z dieslami w S40/V50? Ten 1.6D pochodzi z Focusa. To zmodyfikowany przez Forda silnik 1.6 HDi z PSA. Więc francuski niezawodny diesel tylko moc tego potwora to w zależności od wersji 92-112 KM. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 A jak z dieslami w S40/V50? Ten 1.6D pochodzi z Focusa. 1.6 i 2.0 to silniki HDi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 V50 jest dobry bo jest tani - konstrukcja z foki mk2 - wiec czesci tanie, a jakosc niezla jak na kompakta. S60 juz drozszy, nie za duzy w srodku, na pewno drozszy w utrzymaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 V50 jest dobry bo jest tani - konstrukcja z foki mk2 - wiec czesci tanie, a jakosc niezla jak na kompakta. S60 juz drozszy, nie za duzy w srodku, na pewno drozszy w utrzymaniu A jak z ilością miejsca w środku szczególnie na szerokość? S60 znam dobrze ale S40 chyba wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Tyle co w foce 2, czyli nie za cudownie - ot kompakt. Wygodne siedzenia, wiec 4 osoby wygodnie pojadą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Co do 2.4 tego 170KM (są też wersje 140KM) Ze 140 km robi się paroma kliknięciami 170 km. To są te same silniki różnią się jedynie mapą w ECU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.