Skocz do zawartości

Golf TSI przepustnica


blue_impuls

Rekomendowane odpowiedzi

Celowo piszę tu bo więcej osób i szybszy odzew

 

Kolega ma Golfa 1.2 TSI 105KM 2014. Silnik nagle stracił moc i ledwo się wkręca na 2000obr

Diagnoza ASO to przepustnica do wymiany. Diagnoza robiona tylko poprzez podpięcie kompa.

 

Jakieś rady, typowe usterki tego silnika itp?

 

Auto stoi w ASO a ci chcą 2,5kPLN za nową przepustnicę. Sprawa pilna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:skromny:  Jestem level expert w Forum VAG teraz.

 

To ten sam silnik co w Polo 77TSI ???

 

Popularny pad.

 

Chyba w piatek czytalem watek o tym - auto z facelift MY14-

 

VAG wylozyl 100% czesci i robote bo 3 lata gwarancji bez limitu km u mnie, auto z 65k km.

 

Nie wiem za bardzo co innego moze zrobic. Moge poszukac linkow jesli pomoze ale pewnie nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu dali 2 lata i padł zaraz po niej. Cwaniaki :no:

 

Dealer-zy konkurencji twierdza ze bedzie jeszcze gorzej. AFAIK VAG obcial budget % na naprawy gwarancyjne na calym swiecie. Szczegolnie ze teraz mowi sie ze jednak i moze EU dostanie wyplate za Dieselgate.

 

Ja wiem, ze to OT i koledze nie pomoze :no: - ale przeciez to jest totalnie nie wporzadku zeby w dwu letnim aucie ci cos je...o i VAG sie wypial dabutt.gif

 

Nie moze gdzies z tym isc, do VAG PL napisac, jakas miejscowa ochrona konsumenta? :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niech się postarają o dibra wolę. A ja nie, to brać auto do innego serwisu.

 

Ale z 'dobra wola' to w VAG mniej wiecej jest tak:

- boja sie pismakow i zlego PR - dobra wola jest zastosowana,

- nie boja sie pismakow i zlego PR - 'dobra wola' odeszla :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z 'dobra wola' to w VAG mniej wiecej jest tak:

- boja sie pismakow i zlego PR - dobra wola jest zastosowana,

- nie boja sie pismakow i zlego PR - 'dobra wola' odeszla :hmm:

Dobra wola w VW?! Dobre żarty...

Siostra cioteczna bratanka żony mojego kolegi z pracy ma (miała) ACC w Golfie. Dość szybko ten tempomat przestał działać. Padł radar - a VW się wypiął, bo uszkodzenie mechaniczne.

No tak - pewnie dostał kamieniem, bo auto zdrowe... Jak się oszczędza na siatce zabezpieczającej, to wypadałoby się liczyć, że od czasu do czasu kamień sie na drodze przytrafi. Ale VW twardo nie naprawimy na gwarancji...

I to jest drugi powód, dla którego VW nie kupię...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przycisnąć ludzi w salonie.

Warto jednak dołożyć do przedłużonej gwaranci

Kto podpisuje (underwritten) extra gwarancje VAG w PL?

Volkswagen Financial Services podpisane przez Allianz?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo pomogłeś...

Ja bym poszedl do innego dealer-, dziadka Po druga opinie. Nie zaszkodzi a moze pomoc. A potem popatrzyc co dalej...

VeeDub FB Nie lubi z negatywnego PR... jak np umierajace DSG w 11 dniowym aucie

fdeb47336025b0934d80561e5f0603df.jpg

9cd6a422c9ea4e7238c70d5d02450132.jpg

Dwa- nikt Sie z tym z organizacji konsumentow Nie zajmie?

Nie Ma jakiegos trybunalu w PL?

Wiem, Nie Za bardzo pomocne ale lepiej sprobowac wszystkiego niz isc I wydac $$$ ⚠️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW. To nie ubezpieczenie, tylko przedłużenie gwarancji fabrycznej.

Nie, to Nie tak od srodka dziala w VAG.

VAG to firmuje ale to przedluzenie gwarancji jest dla nich ubezpieczeniem.

Czyli ty Im placisz Za Fabryczne przedluzenie gwarancji, oni ida do 'x' I Za 1/10 tego co Im zaplaciles ubezpieczaja siebie na wypadek padu u ciebie (T&C).

W 90 krajach na 100 jest to Allianz, reszta zalezy. Dlatego pytam, Kto jest ostatecznym dostarczycielem tego ubezpieczenia zwanego dla klienta 'fabryczne gwarancja'.

Dlaczego? Znow w 90/100 krajow wszelkie administracja I opinie sa robione przez VAG, Allianz tylko placi. W tych pozostalych 10 masz jeszcze inne drogi powalczenia z ich 'fabrycznie przedluzona gwarancja'.

Edit:

Popatrzylem na VAG UK, gwarancja jest od AGA International SA

35f53cb33e614fc33e94c3af1c6a21b0.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekazałem wskazówki koledze. Zobaczymy co zrobi. Problem w braku mobilności auta - tylko laweta

Auch! Wiem Ze mysle Po swojemu ale zaden z sasaidowi Nie Ma ... albo Nie mozna pozyczyc gdzies?

0cfd4e807b7e64b5bf8d076066a8f248.jpg

Na ulicy mam z trzy, cztery- co moze w PL odpada, ale na wsi mam wypozyczalnie, chyba $49 biora... jak ostatnio bralem od nich Ma moja zabawke...

eaabe1de91cc3ee4a153ce304f394353.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Niby ta część się zepsuła http://allegro.pl/audi-vw-skoda-seat-1-2-tsi-przepustnica-03f133062-i6366981327.html?

To tragedii nie ma, pełno tego w necie i na pewno nie kupowałbym nowej za 2500 jak za 10% można mieć używkę z gwarancją...

Jest tylko jedno ale-czy ta diagnoza ASO jest na pewno trafna ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Niby ta część się zepsuła http://allegro.pl/audi-vw-skoda-seat-1-2-tsi-przepustnica-03f133062-i6366981327.html?

To tragedii nie ma, pełno tego w necie i na pewno nie kupowałbym nowej za 2500 jak za 10% można mieć używkę z gwarancją...

Jest tylko jedno ale-czy ta diagnoza ASO jest na pewno trafna ;]

 

No właśnie podobno "blok przepustnic". Takie info dziś dało ASO. Nowa część ok. 2kPLN :hmm:  Jutro będę miał nr części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jest nierozbieralne, wiec jak cos padnie to musisz wymienic cala przepustnice z przyleglosciami.

 

 

Czy tak nie A-Class miala? :hmm:  - czesci byly /sa grupowane w moduly, zeby sie nie dalo ich pojedynczo wymienic. Oszczedza czas dealer-owi ale zabija $$$ wlasciciela...

 

To musi byc ta 'German Technology' ;);]

 

mercedes-benz-arocs-3245-lego-model-stud

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze to niż początkowe nic

Lepiej by było, gdyby w dwuletnim aucie nie dochodziło do takich usterek. :ok: Rozumiem, że w tym przypadku to cena rzucającej na kolana innowacyjności VW.

Niemniej przyznam Ci rację, wiele producentów by sie w takiej sytuacji wypięło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej by było, gdyby w dwuletnim aucie nie dochodziło do takich usterek. :ok: Rozumiem, że w tym przypadku to cena rzucającej na kolana innowacyjności VW.

Niemniej przyznam Ci rację, wiele producentów by sie w takiej sytuacji wypięło.

 

Dla mnie 2 letnie gwarancje to w ogola jakis  malo dobry pomysl - to jest srednia EU? :hmm:

 

- Min 3 lata bez limitu km. Wiekszosc producentow daje ci i tak 5 lat z jakims ograniczeniem.

 

Rozumiem ze to moze byc jakies prawo EU jak krzywosc banana, ale to znaczy ze firma nie musi sie nawet trudzic zeby auto przetrwalo 3 lata. Padnie to padnie i tyle.

 

Ale na innych rynkach klient tego nie zaakceptuje - np Citroen ma u mnie 6 lat gwarancji od zderzaka do zderzaka - de facto (na wybrane modele).

 

Wiec ja bym nie nazwal tego innowacja :hehe: - tylko raczej nastepnym kosztem.

 

Ale qudos :oki:  dla VAG ze zaplacili 70% jak nie musieli :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie 2 letnie gwarancje to w ogola jakis malo dobry pomysl - to jest srednia EU? :hmm:

-:

Niestety w EU dwa lata to takie minimum, które wszyscy daja. Oprocz jakiś szczególnych promocji - w ktorych dostajesz przedluzenie (np. kilka lat temu Fiat dawal trzy lata) - gwarancje mozesz sobie dokupic, najczesciej jako ubezpieczenie. Trochę lepiej jest w markach japonskich, tam dają trzy lata, ale za to na ogol ograniczone do 100.000km.

Na koncu listy jest Hyundai/KIA, ktora daje gwarancje na dluzej, ale za to chyba ze wylaczeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę lepiej jest w markach japonskich, tam dają trzy lata, ale za to na ogol ograniczone do 100.000km.

 

 

Trzy lata w Suzuki to brzmi jak żart... lista wyłączeń jest długa, bardzo długa. Na tyle długa, że z 3. roku "gwarancji" świadomie zrezygnowałem.

Na dobrą sprawę to gwarancji podlega wylezienie korby bokiem, a wszystko inne to eksploatacja :phi:

post-154820-0-68980000-1469907355_thumb.jpg

post-154820-0-09220700-1469907428_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w EU dwa lata to takie minimum, które wszyscy daja. [...]

 

 

I to jest ciekawe, bo u mnie wiekszosc EU marek przychodzac raczej prubuje oferowac wiecej ... :hmm: 

 

Renault - np ze wszystkimi nowymi modelami idzie 5 lat od zderzaka do zderzaka ...

 

DQeG4pp.jpg

 

Co ciekawe np pare lat temu standardem stawal sie gwarancja ok 200,000km -6 lat. Ale lud jakos to nie przyjal, wisialo im, wiec generalnie wszystko ma dzis 3-5 lat 100-175k km gwarancji.

 

Ale jak zapytasz to daja - np warunke service u nich - czesc producentow  nie liczy za to nic, czesc - glownie EU  - kaze sobie placic. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.