mokrii Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) sbROO foresterhttp://tufotki.pl/kiMCkCos niepokojącego widac?klaptapatap VIN JF1SG63603H766961 - mi sie nic nie udalo znaleźć ogłoszenie http://allegro.pl/show_item.php?item=6432906012#2cd4e87a2c i do porownania http://otomoto.pl/oferta/subaru-forester-salon-polska-oryginalny-ID6yvrcZ.html#2cd4e87a2c Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez mokrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 sbROO forester http://tufotki.pl/kiMCk Cos niepokojącego widac? klaptapatap Nie znam się, ale co na szybko zwróciło moją uwagę: - stan licznika i przebieg nie korelują ze sobą (do tego z założoną instalacją gazową), - temperatura zewnętrzna wyświetlana w F, a nie C (nie wiem czy to się łatwo zmienia, czy świadczy o pochodzeniu auta zza oceanu), - na tylnej klapie jakby zaciek z korozji? - instalacja gazowa nie wygląda na profesjonalny montaż (odległość wtryskiwaczy od kolektora, bardzo długie rurki, chyba nie powinno się tego tak robić), ale to fachowcy od gazu pewnie dopowiedzą), - ogólnie auto zrobiło na mnie wrażenie zmęczonego podpicowanego na sprzedaż, myślę że przy oglądaniu na żywo odrazu będzie widać więcej wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Nie znam się, ale co na szybko zwróciło moją uwagę: - stan licznika i przebieg nie korelują ze sobą (do tego z założoną instalacją gazową), - temperatura zewnętrzna wyświetlana w F, a nie C (nie wiem czy to się łatwo zmienia, czy świadczy o pochodzeniu auta zza oceanu), - na tylnej klapie jakby zaciek z korozji? - instalacja gazowa nie wygląda na profesjonalny montaż (odległość wtryskiwaczy od kolektora, bardzo długie rurki, chyba nie powinno się tego tak robić), ale to fachowcy od gazu pewnie dopowiedzą), - ogólnie auto zrobiło na mnie wrażenie zmęczonego podpicowanego na sprzedaż, myślę że przy oglądaniu na żywo odrazu będzie widać więcej wad. Tak zajechany fotel przy takim przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Tak zajechany fotel przy takim przebiegu? No właśnie teraz zobaczyłem, że na pisałem "stan licznika i przebieg..." a miałem na myśli "stan licznika i tapicerki..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Nie znam się, ale co na szybko zwróciło moją uwagę: - stan licznika i przebieg nie korelują ze sobą (do tego z założoną instalacją gazową), - temperatura zewnętrzna wyświetlana w F, a nie C (nie wiem czy to się łatwo zmienia, czy świadczy o pochodzeniu auta zza oceanu), Licznik MPH, więc i wyświetlony przebieg pewnie w milach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Wersja amerykańska. Niewymieniony licznik to pewnie radio i lampy (przednie i tylne) też. Ja mam zwykłe, welurowe fotele ale moje przy 200 kkm wyglądały jak nowe. Byłbym ostrożny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Wersja amerykańska. Niewymieniony licznik to pewnie radio i lampy (przednie i tylne) też. Ja mam zwykłe, welurowe fotele ale moje przy 200 kkm wyglądały jak nowe. Byłbym ostrożny. możesz wrzucic foto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 możesz wrzucic foto ? Foteli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Przecież kazdy kto cokolwiek przeczyta o Foresterze wie że 2.5 wychodziły na rynek USA dla tego tez jest w automacie, pewnie radio tez nie odbiera połowy fal Pamiętajcie że licznik jest w milach wiec 180 tysięcy to nie tak mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 - instalacja gazowa nie wygląda na profesjonalny montaż Tu jest mój silnik - inna pojemność, ale sporo elementów ma podobne rozmieszczenie. Rzeczywiście na tym z ogłoszenia jest lekki bajzel z przewodami. Nie wiem jak w 2.5, ale w 2.0x do założenia instalacji trzeba trochę poczarować (m.ni. spiścić czynnik i rozłączać przewody od klimatyzacji) - prawdopodobnie komuś nie chciało się tego robić i puścił wszystko górą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Przecież kazdy kto cokolwiek przeczyta o Foresterze wie że 2.5 wychodziły na rynek USA dla tego tez jest w automacie, pewnie radio tez nie odbiera połowy fal Pamiętajcie że licznik jest w milach wiec 180 tysięcy to nie tak mało. Mój ma 260 kkm. Jak wrócę to zrobię zdjęcia foteli i wrzucę. Być może te są gorsze ale nawet w Kile przy tym przebiegu wyglądają lepiej. Instalacja jest do poprawy - choćby dlatego że reduktor jest wyżej od zbiornika płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Cos niepokojącego widac? Moim zdaniem - wygląda jak zarznięty trup, ale spróbujmy podejdź do sprawy na chłodno. Wersja USA, więc być może nie ma sls'ów. To na plus. Wersja ABW (absolutny brak wszystkiego)- to na minus - nie ma szyberdachu, kierownica 4-ramienna bez sterowania, klimatyzacja manualna, bak ogrzewania foteli, brak uchwytu na kubek (nie wiem czy przed liftem miały) i jakiś dziwny licznik (wersja usa?). Dziwne, że ma halogeny. Wnętrze zniszczone i brudne. Przednie szyby opuszczone - trzeba sprawdzić jak bardzo są porysowane (ukośne paski, typowe przy braku ramek). Pod maską lekki bajzel. Auto trzeba sprawdzić pod kątem rdzy i wycieków. Od spodu powinno być suche jak pieprz; jeśli tylko coś wycieka/poci się - do odstrzału. Po zakupie, biorąc po uwagę, że trafiłeś na perełkę i wszystko jest ok - szykujesz ~550zł (+ robota) na olej i filtry w skrzyni. ~550zł (+ robota) na olej silnikowy,przekładniowy (dyfer i wspomaganie) filtr powietrza, oleju i płyn do chłodnicy i hamulcowy. ~600zł (+ drugie tyle robota) na rozrząd. Bliżej nieokreśloną kwotę na podatki, ubezpieczenie, opony, hamulce, serwis lpg, klimatyzacji, pranie tapicerki, napraw fotela, świece + sprawdzanie luzów zaworowych + wymiana uszczelek, duperele w zawieszeniu. Generalnie coś między 1000 a 6000zł W skrócie - wariant ultra optymistyczny - jeżeli chcesz autem pojeździć, dolicz minimum 4000zł na start. Możesz oczywiście ograniczyć się do rejestracji, ubezpieczenia, podatku i pcc3, ale Subaru lubią się mścić w mało przyjemny dla portfela sposób Ja bym tego auta nie kupił, ale gdyby było w stanie lepszym niż wynika to ze zdjęć, to można utargować do 13 i powiększyć sobie bufor finansowy na pakiet startowy. Tak czy inaczej - nie licz, że będzie to jakaś turbo-okazja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Instalacja wygląda na założoną przed sprzedażą po taniości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 no tak Moim zdaniem - wygląda jak zarznięty trup, ale spróbujmy podejdź do sprawy na chłodno. Wersja USA, więc być może nie ma sls'ów. To na plus.Tak czy inaczej - nie licz, że będzie to jakaś turbo-okazja. dobra przekonałeś mnie jak sie do września nie sprzeda to jade do strzelina tego z 2 linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 jak sie do września nie sprzeda to jade do strzelina tego z 2 linka A nie myślałeś o czymś z przebiegiem mniejszym niż odległość do Księżyca, czego przy okazji nie naprawiano łomem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 A nie myślałeś o czymś z przebiegiem mniejszym niż odległość do Księżyca, czego przy okazji nie naprawiano łomem? znajdz mnie taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 znajdz mnie taki Jak chcesz Subaru Forester i masz do wydania 15k, to proponowałbym jednak I-gen s-turbo. Będzie gadał jak trzeba, jeździł jak trzeba i - jeżeli dożyło do naszych czasów - jest szansa, że jeszcze trochę pojeździ. Nie piszę, że ten konkretny, ale na SIP jest Forek za 16.5k (pójdzie za mniej). Trzeba ustalić co - poza zerwaniem naklejek - jest jeszcze do zrobienia i dlaczego wisi tak długo. Dodatkowo - jak szukałem swojego, to na portalach przewijało się sporo wartych uwagi s-turbo w sporo niższych cenach, więc warto poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 wersja bieda gaz zalozny mega po taniosci ogolnie auto mocno zmeczone tu masz info z ruskiego dekodera VIN Стартовая VIN: JF1SG63603H766961 Марка: FORESTER (S11) Регион: USA Руль: LHD Дата: 2003/02/20 Модельный год: A ('03MY) Код компл.: SG9AY7R Код назн.: U4 Главн. опц.код.: QW Внешн цв.: SILVER M/GRAY (0J3) Внутр цв.: GRAY (C10) BODY: WAGON (W) ENGINE: 2500CC EMPI SOHC NA (251) TRAIN: FULLTIME 4WD (F4W) MISSION: AUTOMATIC TRANSMISSION (AT) GRADE: 2.5X (25X) SUS: NORMAL SUSPENSION (N/S) jest to wersja z US wiec koniecznie wykupic dostep do carfax i sparawdzic historie albo usmiechnac sie do dobrego wujka i on zrobi to za "co laska" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Jak chcesz Subaru Forester i masz do wydania 15k, to proponowałbym jednak I-gen s-turbo. to na portalach przewijało się sporo wartych uwagi s-turbo w sporo niższych cenach, więc warto poszukać. śliczny jak turbo to tylko z gazem a 1gen juz troche trąci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 s-turbo po fl na dobrej feldze zle nie wyglada srodek fakt juz starawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 s-turbo po fl na dobrej feldze zle nie wyglada srodek fakt juz starawy... ] z zewnątrz ok ale środek jak w swifcie z 94' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinas Napisano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 znajdz mnie taki ten wyglada lepiej http://subaru.pl/komis/detale.php?SID=3103&DID=-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 z zewnątrz ok ale środek jak w swifcie z 94' Tak ale na desce jest skóra, na fotelach bardzo miły w dotyku welur. I po 260 kkm nie jest zniszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.