Jettison Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 chciałbym dziś dołączyć do zacnego grona skośnookich. To mój pierwszy japoniec i pewnie będę miał trochę pytań o części itd. Właśnie kupiłem coś takiego, nada się?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 na co ci ta bida... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 szybkie dojazdy do pracy... a tak na poważnie to na tor na weekendy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 Dnia 12.07.2017 o 22:25, mazi napisał: na co ci ta bida... :D ja sobie chwalę taką bidę, miała być na chwilę, a zostanie chyba na dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 Ciekawe czy te dokładki, spoiler oryginalne, bo zrobiona chyba na EK9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 Godzinę temu, r1sender napisał: ja sobie chwalę taką bidę, miała być na chwilę, a zostanie chyba na dłużej a sam coś takiego kupiłbym, albo sexo vts... ale wez to Panie znajdz w stanie nieagonalnym (pod względem blacharskim)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 1 minutę temu, mazi napisał: a sam coś takiego kupiłbym, albo sexo vts... ale wez to Panie znajdz w stanie nieagonalnym (pod względem blacharskim)... można jak się poszuka, dałem tylko 3 i nie liczyłem na jakieś cudo, ładne widziałem za kwotę x2 Będę jeździł ile się da, a potem godnie na złom ją odprowadzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 Ciekawe czy te dokładki, spoiler oryginalne, bo zrobiona chyba na EK9 Tak, było trochę podkładane z ek9. Egzemplarz jest ciekawy pod względem mechanicznym, blacharsko słabo ale po trochu może uda się go poprawić. Wysłane z mojego Moto X Play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2017 pierwsze koty za płoty, nawet było dobrze jak na powrót na tor po latach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2017 Widac, ze ktos mial fantazje z lampami i zderzakiem Paru elementow oficjalnie zazdraszczam w szczegolnosci nie zgnitych tylnych blotnikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2017 lampy maja świecić w pierwszej chwili miałem ochotę je wymienić na oem, ale po pierwszej szykanie mi przeszło BTW Honda się ostatnio spisała, 2gie miejsce w klasie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 Dnia 13.12.2017 o 00:13, Gregs0N napisał: BTW Honda się ostatnio spisała, 2gie miejsce w klasie :D No powiem Ci że zazdroszczę odwagi Taki sprzęt to się już ładnie na torze napędza. Dla mnie często zbyt szybko było już nawet w Seicento w takich warunkach Ja wybieram na tą chwile bezpieczniejszy wariant. Czekam na jakieś śniegowe upalanie. Prędkości mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 12 Marca 2018 Udostępnij Napisano 12 Marca 2018 Dnia 12.12.2017 o 14:35, Filipfm napisał: Widac, ze ktos mial fantazje z lampami i zderzakiem Paru elementow oficjalnie zazdraszczam w szczegolnosci nie zgnitych tylnych blotnikow moje też nie zgnite ale drzwi to dramat, dorwałem prawe w kolorze, szukam lewych i wtedy poprzekładam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 13 Marca 2018 Udostępnij Napisano 13 Marca 2018 Jak kupilem chrupka, to mial na drzwiach naklejone emblematy z KJSow. Ale, ze przybywalo nowych to zdarlem dotychczasowe i moze nie bylo jeszcze dziury na wylot, ale niewiele brakowalo tez kupilem drzwi w kolor bo sie trafily z coupe. Co ciekawe, oczywiscie pasowaly ale listwa w coupe jest inna niz 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 14 Marca 2018 Udostępnij Napisano 14 Marca 2018 Dnia 13.03.2018 o 09:38, Filipfm napisał: Jak kupilem chrupka, to mial na drzwiach naklejone emblematy z KJSow. Ale, ze przybywalo nowych to zdarlem dotychczasowe i moze nie bylo jeszcze dziury na wylot, ale niewiele brakowalo tez kupilem drzwi w kolor bo sie trafily z coupe. Co ciekawe, oczywiscie pasowaly ale listwa w coupe jest inna niz 3D do VI pasują z kupety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 16 godzin temu, r1sender napisał: do VI pasują z kupety? Tajest! W EK/EJ do przedniej szyby wszystko jest P&P w budach 3D, sedan, coupe - przy zachowaniu podzialu przedlift/polift - oczywiscie sa roznice, np coupe ma inny zderzak w przedlifcie niz cala reszta - tj bez czarnych listewek i jest czesto wykorzystywany do robienia mialego liftu czyli przedni zderzak z coupe, tylny z polifta. od przedniej szyby zaczynaja sie roznice miedzy HB/2D i sedanem, ktory ma inny kat nachylenia szyby - i sama szybe a takze np lusterka boczne i oczywiscie same drzwi. Natomiast drzwi pasuja HB/2D info pewne na 100% - sam widzialem dawce moich drzwi i podeszly do mojego 3D bez pudła, oprocz tego, ze listwa jest inna Chociaż wnętrze samych drzwi było nieco inne np mechanizm zamka wyglądał nieco inaczej, ale pasował zamiennie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 19 Marca 2018 Udostępnij Napisano 19 Marca 2018 Dnia 7/12/2017 o 21:31, Gregs0N napisał: chciałbym dziś dołączyć do zacnego grona skośnookich. To mój pierwszy japoniec i pewnie będę miał trochę pytań o części itd. Właśnie kupiłem coś takiego, nada się?: Najlepszy mod - LSD + przelozenie glowne 4.785 z Integra Type-R. Wrazenie z dolnych obrotow jest jakbys mial pojemnosc conajmniej 2.0, przy wysokich jakbys mial conajmniej 20-30KM wiecej. W EG6 mialem taka kombinacje + dluzsza piatke (chyba z Integry LS - juz nie pamietam) co jest kombinacja optymalna jesli w gre wchodzi chodz odrobine normalnej jazdy badz jakies autostrady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 20 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 10 godzin temu, mjedruszak napisał: Najlepszy mod - LSD + przelozenie glowne 4.785 z Integra Type-R. Wrazenie z dolnych obrotow jest jakbys mial pojemnosc conajmniej 2.0, przy wysokich jakbys mial conajmniej 20-30KM wiecej. W EG6 mialem taka kombinacje + dluzsza piatke (chyba z Integry LS - juz nie pamietam) co jest kombinacja optymalna jesli w gre wchodzi chodz odrobine normalnej jazdy badz jakies autostrady. LSD, co prawda torsena, ale jest, przełożenie główne jest ze skrzyni s4c więc dość długie i oczywiście jest też na liście "do zrobienia" :D PS autostrady raczej nie wchodzą w grę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 2 godziny temu, Gregs0N napisał: LSD, co prawda torsena, ale jest, przełożenie główne jest ze skrzyni s4c więc dość długie i oczywiście jest też na liście "do zrobienia" :D PS autostrady raczej nie wchodzą w grę :D Jak bys wsadzal krotsze FD to warto by przy okazji wymienic synchronizatory - w szczegolnosci tradycyjnie problematyczne II na III i dac twardsze poduszki pod silnik / skrzynie (zestaw 5 sztuk np.Mugen, ew rzezba pt. usztywnienie seryjnych klejem). Co do modow silnika w EK4 mialem jedynie dolot CAI i pelen wydech z kolektorem, zas w EG6 dodatkowo duza przepustnice Skunk2, ostre walki Skunk2 + sprezynki + talerzyki, wyzsza kompresje - tloki z B16B i strojenie ecu performance. Ta kombinacja z EG6 dala 204KM i krecila sie do ok. 9200rpm (krotsza skrzynia to mus) ale na codzien to juz byl lekki hardcore i troche uciazliwe np. podwyzszone wolne obroty, stabilne dopiero po rozgrzaniu. W EK4 bylo 176KM bez strojenia i mimo wszystko lepiej ja wspominam od strony uzywalnosci / bezproblemowosci. Ogolnie temat i frajda przednia choc niestety i dosc kosztowna jesli idzie sie grubo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 Niestety. Skrzynia S80 (czy nawet sam FD z integry) to spore koszty. A sama skrzynia na ogol i tak chrupie i trzeba robic synchro. Ja zrobiłem na swojej S4C zmiane FD i wstawienie torsena. Nie jest to jakas mocna szpera ale i tak jest fajnie Edit. Jako ciekawostka, w cenie niewiele wyzszej od kupna FD z integry, ktory czesto przekracza 2k, mozna juz kombinowac customowe FD. Chłopaki w pucharze śląska latają na FD5,5 od Marciniaka. Roznica jest kolosalna. Przy czym niestety to już rozwiązania, ktore trwałością ustępują OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 3 godziny temu, Filipfm napisał: Edit. Jako ciekawostka, w cenie niewiele wyzszej od kupna FD z integry, ktory czesto przekracza 2k, mozna juz kombinowac customowe FD. Chłopaki w pucharze śląska latają na FD5,5 od Marciniaka. Roznica jest kolosalna. Przy czym niestety to już rozwiązania, ktore trwałością ustępują OEM. Z aftermarketowych to np. Mfactory 4.928, o trwalosc polskich wynalazkow mialbym mega obawy. Zreszya krocej nie wiem czy jest sens bo skrzynia konczy sie momentalnie (w sensie dokreca do odcinki na V). Tak czy inaczej zrobienie porzadku ze skrzynia to podstawa przy jakimkolwiek projekcie z B-seria pod maska. Gdybym teraz mial robic taki projekt (raczej nie zanosi sie) to jako baze wzialbym 5d z b18c4 z racji lepszego ogolnego stanu, seryjnego LSD i wiekszej pojemnosci. Kompleksowo zrobic skrzynie, dolot, pelen wydech, wystroic i chyba na tym poprzestac zeby kosztowo to wszystko trzymalo sie kupy i bylo wzgl. niezawodne - niestety to juz robia sie stare auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 To zalezy do czego potrzebujesz. Na Poznan takie FD 5,5 to slaby pomysl, ale do rajdow, gdzie czesto trzeba wstawac z wolnych zakretow to jak najbardziej a i tak raczej nie osiagasz max predkosci. B18C4 jest popularny glownie ze wzgledu na cene i podaż angielek sciaganych na swapy z UK. Ja trafilem oryginalne EK4 bez swapow i innych historii mogacych powodowac problemy w przyszlosci. No i dosc wazne tez bylo jednak, zeby byl 1.6 bo wpada w lepsza klase. B18 to juz klasa 4 - do 2 litrów i sporo mocnych aut sie pojawia. A seryjna skrzynia w B18C4 jest kiepsko zestopniowana wiec tez mocno ogranicza potencjał. Ja u siebie licze na wynik na poziomie 19x po wszystkich modach i to zamyka kwestie rozwoju mocy w sensie robie jeden setup, stroje i koniec. Wszystko wiecej to bedzie inwestycja w siebie (w tym bezpieczenstwo czyli klateczka), opony i zawias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 27 Marca 2018 Udostępnij Napisano 27 Marca 2018 Może kolega @mareks_uno by się pochwalił, bo coś tam fajnego zostało złożone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 Dnia 27.03.2018 o 12:47, analyzer64 napisał: Może kolega @mareks_uno by się pochwalił, bo coś tam fajnego zostało złożone przesiadłem się z 1.9 na 2.0 - TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.