prawoimotoryzacja Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 3 minuty temu, chojny napisał: Do Żuka tez dało się przywyczaić. Golf VIII to straszna padaka i tyle. Względem czego niby padaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 14 minut temu, prawoimotoryzacja napisał: Względem czego niby padaka? Wzgledem poprzednich dwóch modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 1 minutę temu, chojny napisał: Wzgledem poprzednich dwóch modeli. Kompletna bzdura. Na tej zasadzie Mk 7 to pada względem mk 6 - który był najlepiej wykonanym Golfem ever. Mk 7,5 jest padaką względem MK 7 - sporo oszczędności. 8 jest dużo lepsza jako całość od mk7. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 (edytowane) 42 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał: przez 15-20 minut tego nie sprawdzisz. Kilka dni to minimalny okres, aby poznać auto. Da się do tego szybko przyzwyczaić. Człowiek podobno do wszystkiego da się przyzwyczaić. Ja nie testowałem, ale rozumiem, że chodzi o ergonomię, intuicyjność i prostotę rozwiązań. Zamysłem tego nie była przypadkiem chęć oszczędności na zasadzie, "że skoro i tak musimy dać dotykowy ekran, to oszczędźmy na 2 pokrętłach"? Wiem, postęp i te sprawy, ale niektóre rozwiązania się nie sprawdzają, nie przyjmują i przemijają, a pokrętła trwają. Edytowane 5 Kwietnia 2020 przez ZUBERTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 Teraz, ZUBERTO napisał: Zamysłem tego nie była przypadkiem chęć oszczędności na zasadzie, "że skoro i tak musimy dbać dotykowy ekran, to oszczędźmy na 2 pokrętłach". Zaoszczędzili na czymś innym w tym wypadku - przyciski dotykowe nie posiadają podświetlenia!!!! W nocy nie widzisz gdzie ten suwak się znajduje, a co za tym idzie nie widzisz gdzie się znajduje pole od regulacji temperatury , a gdzie od głośności... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 5 minut temu, prawoimotoryzacja napisał: 8 jest dużo lepsza jako całość od mk7. Oglądałem Twój materiał i nie odniosłem takiego wrażenia, mówiłeś sporo o oszczędnościach. Silniki takie same. Mam wrażenie że nie byłeś zadowolony z tego auta podczas testu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 (edytowane) 13 minut temu, prawoimotoryzacja napisał: Kompletna bzdura. Na tej zasadzie Mk 7 to pada względem mk 6 - który był najlepiej wykonanym Golfem ever. Mk 7,5 jest padaką względem MK 7 - sporo oszczędności. 8 jest dużo lepsza jako całość od mk7. A co mnie Twoje zdanie zdanie obchodzi.... wsiadam, jadę, czuje, widzę. Golf 8 to padaka i tyle. Edytowane 5 Kwietnia 2020 przez chojny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 1 minutę temu, pejus1982 napisał: Oglądałem Twój materiał i nie odniosłem takiego wrażenia, mówiłeś sporo o oszczędnościach. Silniki takie same. Mam wrażenie że nie byłeś zadowolony z tego auta podczas testu. Spodziewałem się jakiegoś "wow", będzie super nowy Golf na wzór klasy A, a rzeczywistość nie była taka "wow" przez oszczędności, które czuć i widać. Golf, w szczególności MK6 był mega fajnie wykonanym samochodem, coś jak stare Audi A6 C, taki wzór jakości w klasie. Ilość głupich oszczędności mnie zaskoczyła. 8 się bardzo dobrze prowadzi, jest mega oszczędna, dobrze wyciszona, niżej można fotel ustawić, lepiej wyposażona, ma więcej bajerów i jako całość jest lepsza od MK 7, bez dwóch zdań. Mnie ciągnie bardziej w stronę Leona z uwagi nie tylko na wygląd, ale przede wszystkim prowadzenie i tego mi trochę w Golfie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 5 minut temu, chojny napisał: A co mnie Twoje zdanie zdanie obchodzi.... Golf 8 to padaka i tyle. Grunt to solidny sposób wypowiedzi poparty argumentami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2020 (edytowane) 32 minuty temu, ZUBERTO napisał: Człowiek podobno do wszystkiego da się przyzwyczaić. Ja nie testowałem, ale rozumiem, że chodzi o ergonomię, intuicyjność i prostotę rozwiązań. Zamysłem tego nie była przypadkiem chęć oszczędności na zasadzie, "że skoro i tak musimy dać dotykowy ekran, to oszczędźmy na 2 pokrętłach"? Wiem, postęp i te sprawy, ale niektóre rozwiązania się nie sprawdzają, nie przyjmują i przemijają, a pokrętła trwają. Miałem, mam gałki i ich nie używałem i nie używam. Dla wielu ludzi golf 8 będzie beee, bo jest inny. Nie ma gałek, pokrętła itd... Kiedyś telefony komórkowe miały przyciski i też ludzie narzekali jak wprówdzili ekrany dotykowe. Edytowane 5 Kwietnia 2020 przez sdss 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 17 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał: przez 15-20 minut tego nie sprawdzisz. Kilka dni to minimalny okres, aby poznać auto. Da się do tego szybko przyzwyczaić. Do FSO tez sie mozna bylo przyzwyczaic. To niestety nie jest najlepsze rozwiazanie. Co nie zmienia fktu, ze i tak w VAG dziala to lepiej niz we francuzach. Tam to dopiero dramat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 17 godzin temu, ZUBERTO napisał: Człowiek podobno do wszystkiego da się przyzwyczaić. Ja nie testowałem, ale rozumiem, że chodzi o ergonomię, intuicyjność i prostotę rozwiązań. Zamysłem tego nie była przypadkiem chęć oszczędności na zasadzie, "że skoro i tak musimy dać dotykowy ekran, to oszczędźmy na 2 pokrętłach"? Wiem, postęp i te sprawy, ale niektóre rozwiązania się nie sprawdzają, nie przyjmują i przemijają, a pokrętła trwają. Osobiście nigdy do końca nie byłem przekonany w tą całą ergonomię VW . Nieraz jeżdżąc Passatem musiałem się nagimnastykować i naszukać, żeby np zmienić wyświetlanie kompa pokładowego. Natomiast epoka gałek przemija, czy to się tutaj większości podoba czy nie. Tak bez jest bardziej designersko, modnie i tak to już będzie wyglądać w autach, podobnie jak światła LED czy inne pierdoły, które są obecnie std. Golfem 8 nie jeździłem, ale jeżdżę od blisko roku na przemian autem które ma sterowane LCD i które ma tradycyjne sterowanie. Nie widzę różnicy, jedno i drugie działa dobrze i spełnia swoje zadanie. Dla mnie za to masakra i nie porozumienie to navi z ekranami bezdotykowymi z tymi całymi pokrętłami/przyciskami do tego nie mogłem się przyzwyczaić nigdy. Na szczęście to przeszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 1 godzinę temu, sherif napisał: Natomiast epoka gałek przemija, czy to się tutaj większości podoba czy nie. Niektore firmy jednak sluchaja klientow. Np w Civicu Xgen po lifcie w radiu, w miejsce sensorowych regulacji i klawiszy, pojawily sie fizyczne 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 3 godziny temu, sherif napisał: Natomiast epoka gałek przemija, czy to się tutaj większości podoba czy nie. Zobacz wnętrze najnowszego Forka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 6 godzin temu, Filipfm napisał: Niektore firmy jednak sluchaja klientow. Np w Civicu Xgen po lifcie w radiu, w miejsce sensorowych regulacji i klawiszy, pojawily sie fizyczne Ładnie to nie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 10 godzin temu, Filipfm napisał: Niektore firmy jednak sluchaja klientow. Np w Civicu Xgen po lifcie w radiu, w miejsce sensorowych regulacji i klawiszy, pojawily sie fizyczne Ok regulacja głośności to i u mnie jest .. choć sporadycznie używam. To najnowysz Civik ? Tam pod spodem dalej cała masa przycisków . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 8 godzin temu, marcindzieg napisał: Zobacz wnętrze najnowszego Forka Spokojnie w autach jp to się pojawi z opóźnieniem, a już na pewno w Subaru . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 13 godzin temu, sherif napisał: Spokojnie w autach jp to się pojawi z opóźnieniem, a już na pewno w Subaru . W 2030 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 14 godzin temu, sherif napisał: Ok regulacja głośności to i u mnie jest .. choć sporadycznie używam. To najnowysz Civik ? Tam pod spodem dalej cała masa przycisków . tak, Xgen. niby jest w kierownicy, ale np wyciszyc radio to troche klikania. Ja u siebie w ufoku mam tez regulacje klimy pokrętłem. I generalnie uwazam ten sposob regulacji duzo bardziej intuicyjny niz klikanie klawiszami. Ale nikt nie jest swiety, np w HR-V regulacja klimy jest nie dosc, ze klawiszami +/- to jeszcze sensorowa a nie fizycznymi klawiszami. Niby to nowoczesne, ale zmienic cos w trakcie jazdy bez odrywania wzroku od drogi - nie ma opcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 37 minut temu, Filipfm napisał: tak, Xgen. niby jest w kierownicy, ale np wyciszyc radio to troche klikania. Ja u siebie w ufoku mam tez regulacje klimy pokrętłem. I generalnie uwazam ten sposob regulacji duzo bardziej intuicyjny niz klikanie klawiszami. Ale nikt nie jest swiety, np w HR-V regulacja klimy jest nie dosc, ze klawiszami +/- to jeszcze sensorowa a nie fizycznymi klawiszami. Niby to nowoczesne, ale zmienic cos w trakcie jazdy bez odrywania wzroku od drogi - nie ma opcji Jeździłeś dłużej autem z takim rozwiązaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 1 minutę temu, sdss napisał: Jeździłeś dłużej autem z takim rozwiązaniem ? Zdefiniuj dluzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 41 minut temu, Filipfm napisał: niby jest w kierownicy, ale np wyciszyc radio to troche klikania. Ja u siebie w ufoku mam tez regulacje klimy pokrętłem. I generalnie uwazam ten sposob regulacji duzo bardziej intuicyjny niz klikanie klawiszami. Jak to klikania ? U mnie zawsze było pod kciukiem + i -. Gałki użyłem kilka razy (jako keirowca) jak stałem na czerwonym ze skręconymi kołami i miałem pod prawym tempomat zamiast radia . W Subaru miałem pokrętło ale klimatronik był tak nie precyzyjny, ze non stop trzeba było nim kręcić (efekt czujnika temp bez wiatraczka), a AUTO było nieużywalne. W obecnym mam dotykowe i bardzo rzadko zmieniam, bo jest dużo lepszy system. Nie mam z tym problemów podczas jazdy, piktogramy są duże i pod ręką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 20 minut temu, Filipfm napisał: Zdefiniuj dluzej? Powyżej 3000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 14 minut temu, sherif napisał: Jak to klikania ? U mnie zawsze było pod kciukiem + i -. Gałki użyłem kilka razy (jako keirowca) jak stałem na czerwonym ze skręconymi kołami i miałem pod prawym tempomat zamiast radia . W Subaru miałem pokrętło ale klimatronik był tak nie precyzyjny, ze non stop trzeba było nim kręcić (efekt czujnika temp bez wiatraczka), a AUTO było nieużywalne. W obecnym mam dotykowe i bardzo rzadko zmieniam, bo jest dużo lepszy system. Nie mam z tym problemów podczas jazdy, piktogramy są duże i pod ręką. Pewnie zalezy jak to jest ogarniete, ale czas sciszenia radia wcisnietym - jest dluzszy niz ruch gałką. I oczywiscie wszystko jest kwestia przyzwyczajenia, co wiecej, niektorzy nawet łykają marketingowy przekaz koncernow motoryzacyjnych a za wszystkimi tymi unowoczesnieniami księgowi zacierają rączki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 3 minuty temu, sdss napisał: Powyżej 3000km. Czyli jakby to było 2900 to nie moglbym sie wypowiadac w tym temacie Przyzwyczaic sie mozna do wszystkiego. Bardziej chodzi o to po jakim czasie ogarniasz obsluge wsiadajac do obcego auta z wypozyczalni. I tu sensory albo co gorsza sterowanie wszystkiego z ekranu dotykowego, przegrywaja o kilka dlugosci z obsluga fizycznymi klawiszami/pokrętłami. I oczywiscie nie mowimy, ze ma byc fizyczna regulacja do wszystkiego. Ale akurat sterowanie klimatyzacją i radiem należy do takich funkcji, których użycie jest często w trakcie jazdy i częśćiej niz konfiguracja auta, ktora sobie moze byc w 4ro krotnie zagniezdzonym menu w komputerze albo touchscreenie. Zauważ, że mamy wlasnie drugą walkę z pokrętłami w radiach. Kiedyś pokrętła były powszechne. Potem jak się elektronika panoszyła to gro producentów poszło w klawisze. I okazalo sie, ze ergonomia kuleje i nastąpił powrót do gałek w panelach systemów audio. Często wielofunkcyjne a nie tylko do głośności, ale jednak - wróciły. Teraz mamy drugą falę likwidacji pokręteł 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 4 godziny temu, Filipfm napisał: Pewnie zalezy jak to jest ogarniete, ale czas sciszenia radia wcisnietym - jest dluzszy niz ruch gałką. I oczywiscie wszystko jest kwestia przyzwyczajenia, co wiecej, niektorzy nawet łykają marketingowy przekaz koncernow motoryzacyjnych a za wszystkimi tymi unowoczesnieniami księgowi zacierają rączki NO nie wiem czy tak księgowi przynajmniej na razie. Te większe LCD i aktywne zegary w autach z opcją są za dopłatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 7 godzin temu, Filipfm napisał: Czyli jakby to było 2900 to nie moglbym sie wypowiadac w tym temacie Przyzwyczaic sie mozna do wszystkiego. Bardziej chodzi o to po jakim czasie ogarniasz obsluge wsiadajac do obcego auta z wypozyczalni. I tu sensory albo co gorsza sterowanie wszystkiego z ekranu dotykowego, przegrywaja o kilka dlugosci z obsluga fizycznymi klawiszami/pokrętłami. I oczywiscie nie mowimy, ze ma byc fizyczna regulacja do wszystkiego. Ale akurat sterowanie klimatyzacją i radiem należy do takich funkcji, których użycie jest często w trakcie jazdy i częśćiej niz konfiguracja auta, ktora sobie moze byc w 4ro krotnie zagniezdzonym menu w komputerze albo touchscreenie. Zauważ, że mamy wlasnie drugą walkę z pokrętłami w radiach. Kiedyś pokrętła były powszechne. Potem jak się elektronika panoszyła to gro producentów poszło w klawisze. I okazalo sie, ze ergonomia kuleje i nastąpił powrót do gałek w panelach systemów audio. Często wielofunkcyjne a nie tylko do głośności, ale jednak - wróciły. Teraz mamy drugą falę likwidacji pokręteł 2999,9km również nie uprawnia Auto z gałkami czy nie, do każdego trzeba się przyzwyczaić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 Nie wiem jak Golf,.ale siedziałem w nowej Octavii w salonie i powiem szczerze wygląda super. Tak naprawdę to połowa rozwiązań jak z mojego audi...Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 3 godziny temu, Kiwal napisał: Nie wiem jak Golf,.ale siedziałem w nowej Octavii w salonie i powiem szczerze wygląda super. Tak naprawdę to połowa rozwiązań jak z mojego audi... Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka W przyszłym tygodniu odbierma na testy. Zobaczymy jak się mają te rozwiązania z Audi. Teraz bardziej się jaram odbieranym w tym tygodniu 330e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 17 godzin temu, sherif napisał: NO nie wiem czy tak księgowi przynajmniej na razie. Te większe LCD i aktywne zegary w autach z opcją są za dopłatą. Ale to akurat marketing w czystej postaci. LCD i aktywne zegary są tańsze w produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 9 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał: W przyszłym tygodniu odbierma na testy. Zobaczymy jak się mają te rozwiązania z Audi. Teraz bardziej się jaram odbieranym w tym tygodniu 330e Mialem sluzbowe 330i bez e poprzednia genereacje Oddalem z koncem marca. Nie wiem jaki teraz samochod kupic zeby byl taki jak BMW. To hybryda tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 2 godziny temu, marcindzieg napisał: Ale to akurat marketing w czystej postaci. LCD i aktywne zegary są tańsze w produkcji Jak porównasz sam LCD vs blat zegarów to oczywiście, ale jak doliczyć dodatkowy moduł sterujący, jakieś czujniki, oprogramowanie to nie wiem czy to będzie takie tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 19 minut temu, sherif napisał: Jak porównasz sam LCD vs blat zegarów to oczywiście, ale jak doliczyć dodatkowy moduł sterujący, jakieś czujniki, oprogramowanie to nie wiem czy to będzie takie tańsze. Moduły sterujące, oprogramowanie i czujniki musisz dać tu i tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 8 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 21 minut temu, sherif napisał: Jak porównasz sam LCD vs blat zegarów to oczywiście, ale jak doliczyć dodatkowy moduł sterujący, jakieś czujniki, oprogramowanie to nie wiem czy to będzie takie tańsze. w poprzednim modelu Chińczyki dorobili swój cyfrowy moduł, więc tam to był tylko ekran w nowym zaprojektowali pewnie wszystko pod wyświetlacz... panel od klimatyzacji też jest pewnie tańszy jako ekran niż jako guziki i plastiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 4 minuty temu, marcindzieg napisał: Moduły sterujące, oprogramowanie i czujniki musisz dać tu i tu Tak, ale znacznie uproszczony. Te deski co widziałem, miały jeden mały procek z tyłu, jakiś układ typu dekoder CanBus i tyle. Przy graficznym zapewne jest oddzielny moduł do tego. 4 minuty temu, Cinos napisał: w poprzednim modelu Chińczyki dorobili swój cyfrowy moduł, więc tam to był tylko ekran Oni mogą sobie robić deski i do Garbusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 2 minuty temu, sherif napisał: Tak, ale znacznie uproszczony. W życiu Myślę że tabletowym jest prościej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 2 godziny temu, wujek napisał: Mialem sluzbowe 330i bez e poprzednia genereacje Oddalem z koncem marca. Nie wiem jaki teraz samochod kupic zeby byl taki jak BMW. To hybryda tak? Tak, hybryda. Najważniejsze, że ma normalny automat, a nie jakieś CVT.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 Ja tam nie wiem co się ludzie czepiają tego CVT. Na codzień jeżdżę klasycznym hydrokinetykiem ale miałem okazje przejechać się Corollą hybrydową z 2019 roku ostatnio. Tą słabszą. Trochę po mieście i trochę po S-ce. I oczywiście jak ktoś jeździ non stop w trybie 0-1 to CVT może być męczące ale w codziennej jeździe zupełnie nie rozumiem tej paniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Dnia 8.04.2020 o 00:30, prawoimotoryzacja napisał: W przyszłym tygodniu odbierma na testy. Zobaczymy jak się mają te rozwiązania z Audi. Teraz bardziej się jaram odbieranym w tym tygodniu 330e Tylko dlaczego nie maja wersji kombi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 23 minuty temu, Kiwal napisał: Tylko dlaczego nie maja wersji kombi?? bo klienci by wybierali kombi a nie jakies modne hipsterskie Xcostam z oferty SUV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Kiwal napisał: Tylko dlaczego nie maja wersji kombi?? Bo to się nie sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Kiwal napisał: Tylko dlaczego nie maja wersji kombi?? Może się pojawi? Kombi weszło później do oferty. Biorę pod uwagę bmw 328i/320i jako następcę Leona.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Filipfm napisał: bo klienci by wybierali kombi a nie jakies modne hipsterskie Xcostam z oferty SUV szczegolnie że nie ma xcostam z takim napędem o jakim mowa w 330e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 2 minuty temu, TomekD000 napisał: szczegolnie że nie ma xcostam z takim napędem o jakim mowa w 330e Widać BMW uwaza, ze ekologia a bardziej "ekologia" i SUV nie idą w parze. I słusznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Jest. X3 z tym samym silnikiem.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2020 11 godzin temu, Kiwal napisał: Jest. X3 z tym samym silnikiem. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka racja, widzę mocno rozszerzyli ofertę, od maja 330e touring ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2020 Jezdzi się tym 330e świetnie! Pali to śmiesznie mało. Wczoraj zrobiłem trasę z Krakowa do Pszczyny przez "wsie". Specjalnie wcześniej rozładowałem baterie jeżdżąc po Krakowie, żeby zobaczyć ile bez ładowania ten samochód pali - wyszło mi 5.4 l/100 km. Na tej samej trasie podobnie jadąc Leon 1.4 125 pali mi ok 5.0. Dzisiaj zrobię trasę powrotna na nalodowanych bateriach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2020 24 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał: Jezdzi się tym 330e świetnie! Pali to śmiesznie mało. Wczoraj zrobiłem trasę z Krakowa do Pszczyny przez "wsie". Specjalnie wcześniej rozładowałem baterie jeżdżąc po Krakowie, żeby zobaczyć ile bez ładowania ten samochód pali - wyszło mi 5.4 l/100 km. Na tej samej trasie podobnie jadąc Leon 1.4 125 pali mi ok 5.0. Dzisiaj zrobię trasę powrotna na nalodowanych Hybrydowe 2.0 to nici dziwnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trex11 Napisano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2020 Dziś robiłem konfik nowej octavi 1.5 150 ps ful opcja z pakietami tylko 170 tys zl. - okcja cenowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2020 43 minuty temu, trex11 napisał: Dziś robiłem konfik nowej octavi 1.5 150 ps ful opcja z pakietami tylko 170 tys zl. - okcja cenowa W jakim celu? Czego sie spodziewales ze 90k wyjdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.