Cezarek Napisano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 Witam. Myślę nad zmianą auta , wymagania: -kombi dla rodziny 2+2 -rok od 2012 - min .okolice 11s do setki - diesel lub benzyna +lpg Jeśli chodzi o diesla moje typy to C5,P508 - z silnikiem 2.0hdi raczej bym wolał wersję 163 konna, ale 140 też nie będzie źle- jakie są różnice między tymi silnikami, jak z wypalanie dpf i jaki tam jest płyn do wypalania dpf -eolys? I czy trzeba w nich wymieniac zbiornik wraz z pompą od tego płynu coś gdzieś mi się wyczytało w internetach ale nie wiem w jakiej wersji hdi ?? Następny typ to P308 T9 z silnikiem 1.6 hdi są dwie wersje 115 konna i 120 konna jakie różnice między nimi i jak w tym przypadku z płynem związanym z wypalaniem dpf i jak sytuacja że zbiornikiem ma ten płyn i jego informacja , szukałem w Internecie ale ciężko coś konkretnego znaleźć i już się pogubiłem.. Ostatni mój typ to Astra J 1.4 turbo benzyna, i tu wiem ze są słabe skrzynie , ale nie wiem jak z cenami części , z dwumasa itp. Pytałem na francowatych i oplu ale 0 odpowiedzi. A wy jakie jeszcze polecacie auta . Roczny przebieg około 20 tyś kilometrów, a odcinek do pracy mam 25 kilometrów, czy wypali się dpf w tym czasie?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 (edytowane) Mam c5 z 2011 wersja 163. Bardzo polecam. Fap bezproblemowy. Uzupelnialem plyn eloys samodzielnie. Dolewa sie plynu nie wymienia zadnego zbiornika.508 tez mam okazje jezdzic wersja 140. C5 duzo cichsze i bardziej komfortowe w wersji exclusive. 508 o wiele nowoczesniejsze wnetrze. Najchetniej wzialbym wszystko z citroena, a wnetrze z 508. Jestr roznica miedzy 140 a 163. Ten mocniejszy wyraznie lepiej jedzie. Edytowane 19 Czerwca 2020 przez dzikipzs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 Teraz, dzikipzs napisał: Mam c5 z 2011 wersja 163. Bardzo polecam. Fap bezproblemowy. Uzupelnialem plyn eloys samodzielnie. Dolewa sie plynu nie wymienia zadnego zbiornika. To może w nowszych wersjach z ad Blue, bo co w necie wyczytałem że niektórzy wymieniają te zbiorniki wraz z pompą.. Jak z hydro bez problemów, robiłeś coś, jak z ceną części? Jakie wychodzi Ci spalanie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 1 minutę temu, Cezarek napisał: To może w nowszych wersjach z ad Blue, bo co w necie wyczytałem że niektórzy wymieniają te zbiorniki wraz z pompą.. Jak z hydro bez problemów, robiłeś coś, jak z ceną części? Jakie wychodzi Ci spalanie .. W hydro nie wymienialem kompletnie nic. Robilem tylko korekte wysokosci zeby przod i tyl staly w trybie do jazdy na prawidlowym poziomie. Ma to wplyw na komfort. Spalanie po Warszawie 8,5 automat i korki zdarzają sie. Trasa 6.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 Może wystarczy na i40? Bardzo wygodny, co prawda 1,7 CRDI ma tylko 136KM, ale daje radę. Plusem jest dobra oferta na rynku. Jest dużo aut w dobrym stanie i z niezłym wyposażeniem np. nawigacja, skóra, xenon itd. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 Insignia 2,0 ON 163 2010 rocznik z suchym DPF,u mnie od nowości. Żona jeździ trójmiejska obwodnica prawie dokładnie 25 km w jedną stronę mniej więcej 3x w tygodniu. ( W tym dojazdowa do Sopotu Spacerową- popatrz na mapie)+ ja wcześniej podbierakiem czasami jak mi się przestawiać nie chciało 2x15 km ale przez samo centrum Gdańska przejazd.Wystarczy żeby z dpfem nie było najmniejszych problemów od 10 lat i blisko 170 tys km 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 Jak pojeździsz trochę francuskimi, to na Astrę czy Insignię nie popatrzysz. Miałem C5 2.0 163. Zmieniłem na nowe P508 ale C5 niezwykle miło wspominam. Przez 100kkm nie miałem z nim żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 Insignia 2,0 ON 163 2010 rocznik z suchym DPF,u mnie od nowości. Żona jeździ trójmiejska obwodnica prawie dokładnie 25 km w jedną stronę mniej więcej 3x w tygodniu. ( W tym dojazdowa do Sopotu Spacerową- popatrz na mapie)+ ja wcześniej podbierakiem czasami jak mi się przestawiać nie chciało 2x15 km ale przez samo centrum Gdańska przejazd.Wystarczy żeby z dpfem nie było najmniejszych problemów od 10 lat i blisko 170 tys km Znajoma na ten silnik, pali to 10 litrów w mieście. Ekonomicznym ciężko to nazwać.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 Witam. Myślę nad zmianą auta , wymagania: -kombi dla rodziny 2+2 -rok od 2012 - min .okolice 11s do setki - diesel lub benzyna +lpg Jeśli chodzi o diesla moje typy to C5,P508 - z silnikiem 2.0hdi raczej bym wolał wersję 163 konna, ale 140 też nie będzie źle- jakie są różnice między tymi silnikami, jak z wypalanie dpf i jaki tam jest płyn do wypalania dpf -eolys? I czy trzeba w nich wymieniac zbiornik wraz z pompą od tego płynu coś gdzieś mi się wyczytało w internetach ale nie wiem w jakiej wersji hdi ?? Następny typ to P308 T9 z silnikiem 1.6 hdi są dwie wersje 115 konna i 120 konna jakie różnice między nimi i jak w tym przypadku z płynem związanym z wypalaniem dpf i jak sytuacja że zbiornikiem ma ten płyn i jego informacja , szukałem w Internecie ale ciężko coś konkretnego znaleźć i już się pogubiłem.. Ostatni mój typ to Astra J 1.4 turbo benzyna, i tu wiem ze są słabe skrzynie , ale nie wiem jak z cenami części , z dwumasa itp. Pytałem na francowatych i oplu ale 0 odpowiedzi. A wy jakie jeszcze polecacie auta . Roczny przebieg około 20 tyś kilometrów, a odcinek do pracy mam 25 kilometrów, czy wypali się dpf w tym czasie?? Pozdro Brać diesla w tym czasie jest bez sensu. Idź w Astre, w tym budżecie znajdziesz z ostatniego rocznika 2015, ewentualnie 2014. Skrzynie wcześniej poprawiono, więc bez obaw. Silnik na łańcuchu, można trafić na fabryczna instalacje, która dobrze współgra z autem. Mi we Wrocku spalal 10 litrów gazu. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 A nie lepiej jakaś Octavie 1.4 TSI skoro rozważasz diesla? pali to niewiele wiecej od diesla i odpada Ci problem z dpf-em. Nawet liftback ma już całkiem duży bagażnik i przyspieszenie poniżej 9s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 A nie lepiej jakaś Octavie 1.4 TSI skoro rozważasz diesla? pali to niewiele wiecej od diesla i odpada Ci problem z dpf-em. Nawet liftback ma już całkiem duży bagażnik i przyspieszenie poniżej 9s.Kupi za 30k 1,4 TSI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 Przy podobnych wymaganiach zakupiona dla brata została Laguna 3. Rocznik 2012. 2.0 turbo z LPG, 260kkm nalotu, krajowa i serwisowana. Tyle że u mnie jeszcze warunkiem był automat. Jeśli może być diesel to tez Laguna się łapie. z Innych typów C5 - był na topie na liście wyboru u mnie ale nie diesel. TSI chyba bym jednak nie zaryzykował. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 20 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 37 minut temu, karax napisał: Przy podobnych wymaganiach zakupiona dla brata została Laguna 3. Rocznik 2012. 2.0 turbo z LPG, 260kkm nalotu, krajowa i serwisowana. Tyle że u mnie jeszcze warunkiem był automat. Jeśli może być diesel to tez Laguna się łapie. z Innych typów C5 - był na topie na liście wyboru u mnie ale nie diesel. TSI chyba bym jednak nie zaryzykował. Teraz sprawdziłem 1 laguna jest z 2011r z 2.0 T więc bardzo nie ma w czym wybierać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 20 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 Ledwo na 1.2 tak starcza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 20 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 1 godzinę temu, Maciej__ napisał: 1 godzinę temu, czachabrava napisał: A nie lepiej jakaś Octavie 1.4 TSI skoro rozważasz diesla? pali to niewiele wiecej od diesla i odpada Ci problem z dpf-em. Nawet liftback ma już całkiem duży bagażnik i przyspieszenie poniżej 9s. Pokaż więcej Kupi za 30k 1,4 TSI? Ledwo na 1.2 TSI starczy .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 6 godzin temu, spad napisał: Brać diesla w tym czasie jest bez sensu. Idź w Astre, w tym budżecie znajdziesz z ostatniego rocznika 2015, ewentualnie 2014. Skrzynie wcześniej poprawiono, więc bez obaw. Silnik na łańcuchu, można trafić na fabryczna instalacje, która dobrze współgra z autem. Mi we Wrocku spalal 10 litrów gazu. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka lepiej kupić benzynę i samemu dołożyć LPG, fabryczny sterownik jest zakodowany i gaz da się serwisować tylko w ASO - kosmiczne ceny - albo trzeba wymieniać sterownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 20 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 (edytowane) 6 godzin temu, spad napisał: Brać diesla w tym czasie jest bez sensu. Idź w Astre, w tym budżecie znajdziesz z ostatniego rocznika 2015, ewentualnie 2014. Skrzynie wcześniej poprawiono, więc bez obaw. Silnik na łańcuchu, można trafić na fabryczna instalacje, która dobrze współgra z autem. Mi we Wrocku spalal 10 litrów gazu. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka A jak z miejscem w środku I bagaznikiem?? A samej benzyny ile by mogła spalić, dojazd do pracy teren pozamiejski przez małe miasto 5 kilometrów, średnia prędkość 60 kilometrów.. Jak by paliła tak 7 l benzyny to nie musiał bym gazowac.. Edytowane 20 Czerwca 2020 przez Cezarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 6 minut temu, Cezarek napisał: A jak z miejscem w środku I bagaznikiem?? A samej benzyny ile by mogła spalić, dojazd do pracy teren pozamiejski przez małe miasto 5 kilometrów, średnia prędkość 60 kilometrów.. Jak by paliła tak 7 l benzyny to nie musiał bym gazowac.. Ja mam taka Astre 1.4T i srednie spalanie to 7.5/100 z 50kkm. Przy jezdzie podmiejskiej 7/100 jest spokojnie do osiagniecia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 @Cezarek 7 minut temu, Cezarek napisał: Jak by paliła tak 7 l benzyny to nie musiał bym gazowac.. to nie musiałbyś gazować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 51 minut temu, Cezarek napisał: Ledwo na 1.2 TSI starczy .. To niech będzie nawet 1.2 ea211 założenia spełnia. Może na dodatek spali odrobinę mniej paliwa. Chociaż jako użytkownik 1.2 i 1.4 różnicy nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 Godzinę temu, Cezarek napisał: Teraz sprawdziłem 1 laguna jest z 2011r z 2.0 T więc bardzo nie ma w czym wybierać.. ta? https://www.olx.pl/oferta/renault-laguna-2-0-turbo-salon-polska-CID5-IDFjQ0N.html#a15fb7c4bc;promoted była za 32k pln podejrzewam że za 26 do wzięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 20 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 22 minuty temu, karax napisał: ta? https://www.olx.pl/oferta/renault-laguna-2-0-turbo-salon-polska-CID5-IDFjQ0N.html#a15fb7c4bc;promoted była za 32k pln podejrzewam że za 26 do wzięcia https://www.otomoto.pl/oferta/renault-laguna-2-0t-bose-pdc-tempomat-xenon-navi-tempomat-panorama-grzane-fotele-ID6D52Ff.html O tej mówię, tej w kombi nie widziałem bo nie patrzę na olx ,tylko przeważnie na otomoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 20 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 (edytowane) 59 minut temu, czachabrava napisał: To niech będzie nawet 1.2 ea211 założenia spełnia. Może na dodatek spali odrobinę mniej paliwa. Chociaż jako użytkownik 1.2 i 1.4 różnicy nie widzę. 1.2 przeważnie uboga wersja, jakiego spalania się spodziewać.. Po wpisaniu przebiegu do 150 tyś, praktycznie nie ma wyboru.. A w benzynie nie chciał bym z większym przebiegiem kupić.. Edytowane 20 Czerwca 2020 przez Cezarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 lepiej kupić benzynę i samemu dołożyć LPG, fabryczny sterownik jest zakodowany i gaz da się serwisować tylko w ASO - kosmiczne ceny - albo trzeba wymieniać sterownikMiałem z fabryczna instalacja. Ale ja miałem auto na gwarancji, więc zostawalo ASO, serwis ok. 350 zł co 15kkm. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 Przy podobnych wymaganiach zakupiona dla brata została Laguna 3. Rocznik 2012. 2.0 turbo z LPG, 260kkm nalotu, krajowa i serwisowana. Tyle że u mnie jeszcze warunkiem był automat. Jeśli może być diesel to tez Laguna się łapie. z Innych typów C5 - był na topie na liście wyboru u mnie ale nie diesel. TSI chyba bym jednak nie zaryzykował.Wydać 30 tys. PLN na 8-latka z kosmicznym przebiegiem jest wg mnie bez sensu. Wydajesz dużo kasy a ryzyka awarii wzrastają proporcjonalnie do jego przebiegu. Szansę wdepnac w koszta bardzo duże.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 A jak z miejscem w środku I bagaznikiem?? A samej benzyny ile by mogła spalić, dojazd do pracy teren pozamiejski przez małe miasto 5 kilometrów, średnia prędkość 60 kilometrów.. Jak by paliła tak 7 l benzyny to nie musiał bym gazowac..Miejsca sporo, choć oczywiście jak kierowca ma 1,9m a za nim usiądzie podobnego wzrostu pasażer to może być mu ciasno. Ale wtedy to tylko Superb zostaje. Ile benzyny spala to nie wiem, w zasadzie w ogóle nie jeździłem na benzynę, krótkie odcinki do przelaczenia i raz 200 km w trasie, więc nie wiem jaką byłaby średnia. Ale ogólnie bardzo fajne auto z udanym i trwałym silnikiem.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 22 minuty temu, spad napisał: Wydać 30 tys. PLN na 8-latka z kosmicznym przebiegiem jest wg mnie bez sensu. Wydajesz dużo kasy a ryzyka awarii wzrastają proporcjonalnie do jego przebiegu. Szansę wdepnac w koszta bardzo duże. Dobra, to co ty byś kupił? Chętnie bez szydery posłucham. I czy zdajesz sobie sprawę, że większość aut ma taki przebieg lub większy tylko wskazanie drogomierza dostosowane do warunków. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 Dobra, to co ty byś kupił? Chętnie bez szydery posłucham. I czy zdajesz sobie sprawę, że większość aut ma taki przebieg lub większy tylko wskazanie drogomierza dostosowane do warunków.Wspomniana Astre kombi z krajowego salonu. Albo Dacie Logan kombi. Na pewno coś krajowego, ale poza segment C to bym nie szukał bo wolałbym młodsze z mniejszym przebiegiem. Jest jeszcze Megane, albo Cruze.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 2 godziny temu, Cezarek napisał: 1.2 przeważnie uboga wersja, jakiego spalania się spodziewać.. Po wpisaniu przebiegu do 150 tyś, praktycznie nie ma wyboru.. A w benzynie nie chciał bym z większym przebiegiem kupić.. Z tego co widzę, to większość jest w wersji Ambition, czyli nie aż taka bieda. No chyba, ze szukasz xenonów i skóry to rzeczywiście nie ten pułap cenowy. Spalanie przy jezdzie 90km/h jakies 5l, 120km/h to 6l, a w miescie 7l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 12 godzin temu, spad napisał: pali to 10 litrów w mieście. Powiedz jej żeby używała 4, 5 i 6tki. Na dystansach 2,5km (podjezdzalem pod stacje metra z lenistwa) w zimie ten silnik nie przekraczał 8,5/100, a podkręcony był do 195@450. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 5 godzin temu, spad napisał: Wspomniana Astre kombi z krajowego salonu. Albo Dacie Logan kombi. Na pewno coś krajowego, ale poza segment C to bym nie szukał bo wolałbym młodsze z mniejszym przebiegiem. Jest jeszcze Megane, albo Cruze. Logan nie występuje z automatem, skrzynia automatyczna w Cruze jest wadliwa. Megane praktycznie niedostępne. A Astry w większości sprowadzone. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 @spad i focus jeszcze jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 4 godziny temu, karax napisał: Logan nie występuje z automatem, skrzynia automatyczna w Cruze jest wadliwa. Megane praktycznie niedostępne. A Astry w większości sprowadzone. Astr tyle jeździło we flotach, że nie będzie problemu znaleźć krajowego. Może inaczej, jak mam 30 tys. na auto ograniczam wymagania tego co chciałbym mieć na wyposażeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 Dnia 19.06.2020 o 17:47, Cezarek napisał: A wy jakie jeszcze polecacie auta . focus mk3 1.6 125hp + LPG - trwałe i bezproblemowe połączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2020 11 godzin temu, SorenLorenson napisał: focus mk3 1.6 125hp + LPG - trwałe i bezproblemowe połączenie Fajna opcja, ale z tym silnikiem to w ogóle się nie zbiera. To niby ma 11 sekund do setki, to elastyczność jest zerowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2020 11 godzin temu, spad napisał: Astr tyle jeździło we flotach, że nie będzie problemu znaleźć krajowego. Może inaczej, jak mam 30 tys. na auto ograniczam wymagania tego co chciałbym mieć na wyposażeniu. Owszem. Jeździło. Ale były to albo diesle albo benzynowe wersje zaślepka. I wszystkie z manualami. A akurat automat to było podstawowe wymaganie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2020 55 minut temu, czachabrava napisał: Fajna opcja, ale z tym silnikiem to w ogóle się nie zbiera. To niby ma 11 sekund do setki, to elastyczność jest zerowa. może nie zerowa, ale do turbobenzyn mu daleko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2020 57 minut temu, SorenLorenson napisał: może nie zerowa, ale do turbobenzyn mu daleko Cos za coś..Sam mam mk2 100KM wiadomo ,to wolnossak, ale bezawaryjny puki co 200kkm przejechane. Szukał bym 1,5 EB.ale w tej kasie nie znajdzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2020 Dnia 19.06.2020 o 17:47, Cezarek napisał: Witam. Myślę nad zmianą auta , wymagania: -kombi dla rodziny 2+2 -rok od 2012 Stalem przed podobnym dylematem na początku roku. Kupiłem mondeo mk4 2.0 TDCI 140 KM (moc podniosłem na 163 bezproblemowo komputerem). Jestem zadowolony zarówno z właściwości jezdnych jak i pakowności auta. P. S. To mój pierwszy diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2020 Znajoma na ten silnik, pali to 10 litrów w mieście. Ekonomicznym ciężko to nazwać. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka U mnie w cyklu mieszanym 7,1Kto kupuje 2L diesla prawie 2 tonowego do jazdy po mieście??!!?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2020 9 godzin temu, Fili_P napisał: U mnie w cyklu mieszanym 7,1 Kto kupuje 2L diesla prawie 2 tonowego do jazdy po mieście??!!?? Ludzie różne rzeczy kupują, nie mnie oceniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2020 Dnia 19.06.2020 o 17:47, Cezarek napisał: -kombi dla rodziny 2+2 -rok od 2012 - min .okolice 11s do setki - diesel lub benzyna +lpg A wy jakie jeszcze polecacie auta No jak nic łapię się też focus. Ciężko trochę z miejscem z tyłu, ale tragedii nie ma. Bagażnik obfity, silnik 1.6 benz. da radę, ale jest dość mułowaty. Z diesla śmiało mogę polecić 1.6 TDCi 115 KM i 2.0 TDCi. 1.6 pali śmiesznie mało, na pusto jedzie całkiem ok, po załadowaniu już brakuje mocy, ale coś za coś. 2.0 to inna liga, pali więcej, jedzie lepiej. Mój obecny model (2015) mam już 3 rok i zrobiłem niecałe 60 kkm. Obecnie auto ma prawie 190 kkm i poza wymianą oleju i filtrów jak i klocków ham. musiałem zmienić korek zbiornika płynu chłodzącego, zawór się zaciął. Tyle z napraw. Auto jest poprawne, po prostu lejesz bak raz na 800 km i jeździsz. Do znudzenia Za 30 tys. zł właśnie chciałbym sprzedać, więc łapie się w widełki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2020 Dnia 20.06.2020 o 01:26, spad napisał: Brać diesla w tym czasie jest bez sensu. Idź w Astre, w tym budżecie znajdziesz z ostatniego rocznika 2015, ewentualnie 2014. Skrzynie wcześniej poprawiono, więc bez obaw. Silnik na łańcuchu, można trafić na fabryczna instalacje, która dobrze współgra z autem. Mi we Wrocku spalal 10 litrów gazu. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Po jakim przebiegu wskazana jest wymiana łańcucha i może się orientujesz jaki koszt części, co ile według serwisu wymiana oleju w silniku?? Czy każda Astra ma możliwość wyłączenia poduszki pasażera z przodu, czy zależy od wersji ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2020 1 godzinę temu, komor napisał: No jak nic łapię się też focus. Ciężko trochę z miejscem z tyłu, ale tragedii nie ma. Bagażnik obfity, silnik 1.6 benz. da radę, ale jest dość mułowaty. Z diesla śmiało mogę polecić 1.6 TDCi 115 KM i 2.0 TDCi. 1.6 pali śmiesznie mało, na pusto jedzie całkiem ok, po załadowaniu już brakuje mocy, ale coś za coś. 2.0 to inna liga, pali więcej, jedzie lepiej. Mój obecny model (2015) mam już 3 rok i zrobiłem niecałe 60 kkm. Obecnie auto ma prawie 190 kkm i poza wymianą oleju i filtrów jak i klocków ham. musiałem zmienić korek zbiornika płynu chłodzącego, zawór się zaciął. Tyle z napraw. Auto jest poprawne, po prostu lejesz bak raz na 800 km i jeździsz. Do znudzenia Za 30 tys. zł właśnie chciałbym sprzedać, więc łapie się w widełki Wersja po liftowa jest sporo ładniejsza, ale jak już auto takiej wielkości to wolał bym p 308 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2020 6 minut temu, Cezarek napisał: Po jakim przebiegu wskazana jest wymiana łańcucha i może się orientujesz jaki koszt części, co ile według serwisu wymiana oleju w silniku?? Czy każda Astra ma możliwość wyłączenia poduszki pasażera z przodu, czy zależy od wersji ?? Łańcuch ma chyba zalecenie co 300 kkm i nie słyszałem żeby ktoś sugerował że trzeba wcześniej bo tendencję do rozciągania czy czegoś podobnego. Wymiana oleju co 30kkm dla benzynowych, 15 kkm dla lpg. Co do wyłączenia poduszki to nie wiem, moja miała. Ale to chyba aktualnie jest standardem, że można wyłączyć przednią pasażera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2020 17 godzin temu, Oscar_ napisał: Stalem przed podobnym dylematem na początku roku. Kupiłem mondeo mk4 2.0 TDCI 140 KM (moc podniosłem na 163 bezproblemowo komputerem). Jestem zadowolony zarówno z właściwości jezdnych jak i pakowności auta. P. S. To mój pierwszy diesel i miejmy nadzieje ze ostatni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2020 12 minut temu, gregoryj napisał: i miejmy nadzieje ze ostatni tfu , tfu na razie jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Dnia 20.06.2020 o 07:39, karax napisał: Przy podobnych wymaganiach zakupiona dla brata została Laguna 3. Rocznik 2012. 2.0 turbo z LPG, 260kkm nalotu, krajowa i serwisowana. Tyle że u mnie jeszcze warunkiem był automat. Jeśli może być diesel to tez Laguna się łapie. z Innych typów C5 - był na topie na liście wyboru u mnie ale nie diesel. TSI chyba bym jednak nie zaryzykował. Miałem napisać właśnie o Lagunie W nadwoziu kombi całkiem fajnie wygląda i można znaleźć 2.0T + AT (poniżej 2012), zwykle ten silnik łączono z automatem, wyjątek stanowi wersja GT, ale ta już nie łapie się w zadanym roczniku. Ogólnie jeśli obligatoryjnie ma być po 2012 to zostaje diesel i 2.0 16v - ja mam ten drugi i rocznik 2013. Edytowane 22 Czerwca 2020 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2020 Dnia 22.06.2020 o 11:22, spad napisał: Łańcuch ma chyba zalecenie co 300 kkm i nie słyszałem żeby ktoś sugerował że trzeba wcześniej bo tendencję do rozciągania czy czegoś podobnego. Wymiana oleju co 30kkm dla benzynowych, 15 kkm dla lpg. Co do wyłączenia poduszki to nie wiem, moja miała. Ale to chyba aktualnie jest standardem, że można wyłączyć przednią pasażera. Ok jeszcze jedno pytanie , widzę że są chyba 3 rodzaje wyświetlacza tego centralnego 1. Nawigacja, 2 większy ale nie kolorowy i 3 mniejszy od 2 i jakby z kieszonka pod nim, czy między 2,a 3 jest jakaś znacząca różnica?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2020 Ok jeszcze jedno pytanie , widzę że są chyba 3 rodzaje wyświetlacza tego centralnego 1. Nawigacja, 2 większy ale nie kolorowy i 3 mniejszy od 2 i jakby z kieszonka pod nim, czy między 2,a 3 jest jakaś znacząca różnica??Miedzy 2 i 3 wielkiej roznicy nie ma, ale chyba ten podwojny byl montowany do radia bez bluetootha.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.