OZI Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 W sumie niezle imvho, bierzemy starego (rodzinnego) kotleta. Podgrzewamy. Gnijace kawalki odcinamy, I pakujemy w nowe opakowanie.. Dodajemy sprawdzony, ulubiony so's... I mamy przepis na Pathfinder 5 generacji... Mechanicznie, ramowo, pozostawiamy to samo. Nowe blachy I wnetrze. Gnijace I psujace sie po 20k km CVT wyciete, 8s tradycyjny automat dodany. Niezniszczalny 3.5l V6 przelozony... Mozna wozic dzieci do szkoly wygodnie, bardzo.. W sumie wygkada, ze to za dziala. Dlaczego? 3 generacja byla jezdzaca bomba, 4 sypala CVT jak lamiace sie zapalki- 2- 3 skrzynie na 100,000 km potwierdzone w ksiazce jak popatrzy sie na auta na aukcji... ale tak to byla popularna jako auto rodzinne, ceniona za wygode... I w zasadzie bezawaryjne gdyby nie CVT... Tu stara -odswiezona konstrukcja, z wyeliminowanymi problemami... Kasy brak w Nissan wiec, wyprobowane czesci ze smietnika wyciagniete... Obecna generacja wola u mnie na wsi oficjalnie $46k Emu dolcow. Czyli jakies 125-130k PLN - nowa buda ma byc 5% drozsza... Dla fanow zielonej trawy jest odgrzewany Hybrid 4 cyl 2.5l Riceburner GR-FOUR 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 Nie wiem jak gabartyt ale wygląda na konkurencję do Discovery V. Ciekawe jak z możliwościami terenowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 42 minuty temu, chojny napisał: wygląda na konkurencję do Discovery V z boku wygląda jak Disco V : i pewnie podobnie jeździ w terenie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 3 minuty temu, bez napisał: i pewnie podobnie jeździ w terenie To może być problem, ponieważ Disco V ma chyba największe zdolności terenowe z gamy LRa, wręcz fenomenalne jak na obecne czasy i Nissan może zupełnie nie mieć podejścia do Landa w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 2 godziny temu, bez napisał: z boku wygląda jak Disco V : i pewnie podobnie jeździ w terenie Jak znam życie to nieporównywalnie gorzej jeździ w terenie bo Francuzi postanowili oszczędzać na tym, czego nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 2 godziny temu, chojny napisał: To może być problem, ponieważ Disco V ma chyba największe zdolności terenowe z gamy LRa, wręcz fenomenalne jak na obecne czasy i Nissan może zupełnie nie mieć podejścia do Landa w tym temacie. Rzecz w tym, że gdy ktoś chce jeździć w teren to już nie kupuje Disco lecz Defendera, który jest lata świetlne przed konkurencją. Nawet się zastanawiam czy nowy Defender nie będzie kanibalizował Disco. Przyglądałem się obu samochodom i miałbym trudny wybór. Prawdopodobnie skończyłoby się jednak na Disco, ale o włos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 2 godziny temu, chojny napisał: To może być problem, ponieważ Disco V ma chyba największe zdolności terenowe z gamy LRa, wręcz fenomenalne jak na obecne czasy i Nissan może zupełnie nie mieć podejścia do Landa w tym temacie. mówisz, że D V z "półmetrowym" zwisem przednim i spoilerkiem pod zderzakiem z przodu wymiata w terenie? na oko nie wygląda 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 3 godziny temu, OZI napisał: Dodajemy sprawdzony, ulubiony so's... I mamy przepis na Pathfinder 5 generacji... ładny, kupiłbym ale niestety do najbliższej pustyni mam z kilka tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 1 minute ago, maro_t said: ładny, kupiłbym ale niestety do najbliższej pustyni mam z kilka tys km. Do Bledowskiej to masz chyba calkiem blisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 Teraz, bez napisał: mówisz, że D V z "półmetrowym" zwisem przednim i spoilerkiem pod zderzakiem z przodu wymiata w terenie? na oko nie wygląda Większość wersji nie ma tego spoilera. Za to ma pneumatyczne zawieszenie, które go potrafi bardzo wysoko podnieść. I napęd, który robi cuda - nowy terrain response to jest mistrzostwo świata. Do tego blokady dyferencjałów, milion wspomagaczy (czujnik brodzenia, kamery etc.) i jazda w terenie jest jak gra na Playstation. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 Teraz, Maciej__ napisał: Do Bledowskiej to masz chyba calkiem blisko Nie wolno na nią wjeżdżać. Wiem bo próbowałem. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 1 minutę temu, Maciej__ napisał: Do Bledowskiej to masz chyba calkiem blisko tam to Astrą dojadę, nie potrzeba klocka wiszącego pół metra nad ziemią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 14 minut temu, bez napisał: mówisz, że D V z "półmetrowym" zwisem przednim i spoilerkiem pod zderzakiem z przodu wymiata w terenie? na oko nie wygląda Na oko to wiesz. Tak, Disco V wymiata w terenie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 5 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 Nie wiem jak gabartyt ale wygląda na konkurencję do Discovery V. Ciekawe jak z możliwościami terenowymi. Zadne. Rama skonczyla sie 2 generacje wczesniejTo jest wygodny tylko-woz do wozenia dzieci do szkoly.Riceburner GR-FOUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 5 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 ładny, kupiłbym ale niestety do najbliższej pustyni mam z kilka tys km.Na pustynie to to nawet nie wjedzie.Wersja bieda jest 2WDAWD jest taki jak BMW X5, wyje, wyje, ale pod gore nie wyjedzie...Riceburner GR-FOUR 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2021 To po co taki udawany terenowiec. Nie kumam tej mody...chyba ze wiekszosc kupujacych to faceci chcacy sobie cos tym zakupem przedluzyc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 6 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2021 (edytowane) Godzinę temu, norbert123 napisał: To po co taki udawany terenowiec. Nie kumam tej mody...chyba ze wiekszosc kupujacych to faceci chcacy sobie cos tym zakupem przedluzyc.. Nie popadasz czasem w skrajności? Prawdziwe auto terenowe do taplania w błocie z takim wyposażeniem jak na fotkach? Bogatemu nie zabronisz, ale aż żal bierze. Jest moda to 1, 2 wygodniej tym dojechać do domku pod miastem gdzie często są dziurawe żwirowe czy gruntowe drogi, 3 dzieciaki też dość wygodnie tym zawieźć do szkoły (może z wyjątkiem parkowania w mieście). Wypaść takim z drogi w zimowych warunkach też raczej bezpieczniej niż plaskaczem (złego słowa użyłem, wypaść to może i gorzej takim, ale zjechać czy zzsunąć się). Ja przykładowo dużo jeżdżę po budowach, polnych, leśnych drogach. Nie potrzebuję aż takiej dużej landary, bo zawrócić ciężej i łatwiej podrapać w lesie. Typowej terenówki na ramie z niesamowitymi możliwościami terenowymi też nie potrzebuję, wystarczy większy prześwit, dobre opony, a 4x4 to już miód i orzeszki. Nie mam też tyle miejsca by postawić na podjeździe kilka aut, każde z przeznaczeniem do czego innego. W takim wypadku kupuje się kompromis w postaci auta w miarę uniwersalnego jakim jest taki nissan. Edytowane 6 Lutego 2021 przez ZUBERTO 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 6 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2021 W dniu 5.02.2021 o 06:27, OZI napisał: W sumie niezle imvho, bierzemy starego (rodzinnego) kotleta. Podgrzewamy. Gnijace kawalki odcinamy, I pakujemy w nowe opakowanie.. Dodajemy sprawdzony, ulubiony so's... I mamy przepis na Pathfinder 5 generacji... Mechanicznie, ramowo, pozostawiamy to samo. Nowe blachy I wnetrze. Gnijace I psujace sie po 20k km CVT wyciete, 8s tradycyjny automat dodany. Niezniszczalny 3.5l V6 przelozony... Mozna wozic dzieci do szkoly wygodnie, bardzo.. W sumie wygkada, ze to za dziala. Dlaczego? 3 generacja byla jezdzaca bomba, 4 sypala CVT jak lamiace sie zapalki- 2- 3 skrzynie na 100,000 km potwierdzone w ksiazce jak popatrzy sie na auta na aukcji... ale tak to byla popularna jako auto rodzinne, ceniona za wygode... I w zasadzie bezawaryjne gdyby nie CVT... Tu stara -odswiezona konstrukcja, z wyeliminowanymi problemami... Kasy brak w Nissan wiec, wyprobowane czesci ze smietnika wyciagniete... Obecna generacja wola u mnie na wsi oficjalnie $46k Emu dolcow. Czyli jakies 125-130k PLN - nowa buda ma byc 5% drozsza... Dla fanow zielonej trawy jest odgrzewany Hybrid 4 cyl 2.5l Riceburner GR-FOUR Czekamy z niecierpliwością aż normy Co2 będą was gonić. ... @Ozi kupi jakiś mega wypasiony SUV z 1.3ccm3 i do tego bym.v6 z głośników... Bedzie ciekawie . Łzy w oczach za latami 90" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.