Jump to content

Tak to sie mozna ladowac, nie zdarzylismy zrobic siku


PawelWaw

Recommended Posts

18 godzin temu, PawelWaw napisał(a):

:)

 

image.png.624a4f6a97197cb5587e9ac998ba7d4b.png

 


Bo baterie miał żeś ciepłą. 

 

Ja dziś rano na zimnej w Karlskronie z 10 min po ruszeniu…

 

5706CA75-2AC4-46A1-BC3D-159516647930.jpeg.e5dd39a66d0b393d6b6acf772995c9b8.jpeg
 

Długo się rozpędzała. Wyszło 31 kWh w 33 min za 40 złotych. 
Szkoda, że podgrzanie baterii działa tylko dojeżdżając do SCh. 

 

 

Edited by HelixSv
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, HelixSv napisał(a):


Bo baterie miał żeś ciepłą. 

 

Ja dziś rano na zimnej w Karlskronie z 10 min po ruszeniu…

 

5706CA75-2AC4-46A1-BC3D-159516647930.jpeg.e5dd39a66d0b393d6b6acf772995c9b8.jpeg
 

Długo się rozpędzała. Wyszło 31 kWh w 33 min za 40 złotych. 
Szkoda, że podgrzanie baterii działa tylko dojeżdżając do SCh. 

 

 

Tesle dramatycznie reagują na niskie temp 🙃

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, HelixSv napisał(a):

Szkoda, że podgrzanie baterii działa tylko dojeżdżając do SCh. 

 

Działa też dla szybkich ładowarek jeśli je wybierzesz z nawigacji w aucie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, PawelWaw napisał(a):

 

Muszę to pobić tylko czy w pl są warunki ? ;]

 

Oczywiście, Ionity lub SuC w Lućmierzu

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, mrBEAN napisał(a):

No no, 140 to tak średnio, tak średnio bym powiedział ;) 

 

 

46017A42-954A-4B34-8152-500FC623940B.jpeg


Kija dużo chleje, to i musi wartko ładować się. 
W TesluniTeselce nie trzeba tak męczyć biednej baterii ;], bo konsumpcja na wskroś śladowa. Poniżej wynik z dziś…

A przypominam, że w Y z tylu mogą usiąść dorosłe osoby z nogami. ;]

75C2E785-E69E-4145-BBC0-80735FCB603F.jpeg.9a1e98ebeaf2e5a582640567fca93fa1.jpeg

 

Ps. Zaczynam rozumieć kącikowych EV „ekspertów”. Pisanie głupot o EV jest całkiem satysfakcjonujące. ;]

Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, HelixSv napisał(a):


Kija dużo chleje, to i musi wartko ładować się. 
W TesluniTeselce nie trzeba tak męczyć biednej baterii ;], bo konsumpcja na wskroś śladowa. Poniżej wynik z dziś…

A przypominam, że w Y z tylu mogą usiąść dorosłe osoby z nogami. ;]

75C2E785-E69E-4145-BBC0-80735FCB603F.jpeg.9a1e98ebeaf2e5a582640567fca93fa1.jpeg

 

Ps. Zaczynam rozumieć kącikowych EV „ekspertów”. Pisanie głupot o EV jest całkiem satysfakcjonujące. ;]

TesYunia pije tylko ciut mniej od EV6ni, bo jest puszką wydmuszką 😁

EV6unia z tylu ma chyba więcej miejsca niż TesYunia, a podłogę wysoko mają obie, w TesYuni chyba tylko ciut wyżej kanapa 😌
 

@PawelWawjak jest z miejscem z tyłu EV6 vs TMY? 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, mrBEAN napisał(a):

TesYunia pije tylko ciut mniej od EV6ni, bo jest puszką wydmuszką 😁

EV6unia z tylu ma chyba więcej miejsca niż TesYunia, a podłogę wysoko mają obie, w TesYuni chyba tylko ciut wyżej kanapa 😌
 

@PawelWawjak jest z miejscem z tyłu EV6 vs TMY? 

 

Nie wiem, jak Pawel ale Bjørn się ze mna zgadza. Kia dużo by zyskała, gdy dałoby się zmieścić stopy pod siedzeniem kierowcy.

 

 

https://youtu.be/-SSvSUtsqoc

6:02

 

 

https://youtu.be/4OhLP-APNfQ

12:35

 

Dla mnie to ważne, bo córka jest chyba Bjørna wzrostu.

Ale wybrażam sobie, że nie wszystkich komfort z tyłu ma znaczenie.

 

 

 

Edited by HelixSv
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

52 minuty temu, mrBEAN napisał(a):

TesYunia pije tylko ciut mniej od EV6ni, bo jest puszką wydmuszką 😁

EV6unia z tylu ma chyba więcej miejsca niż TesYunia, a podłogę wysoko mają obie, w TesYuni chyba tylko ciut wyżej kanapa 😌
 

@PawelWawjak jest z miejscem z tyłu EV6 vs TMY? 

 

Sorry szofer ma wolne ;]

Oba auta mają mega dużo miejsca.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, HelixSv napisał(a):

 

Nie wiem, jak Pawel ale Bjørn się ze mna zgadza. Kia dużo by zyskała, gdy dałoby się zmieścić stopy pod siedzeniem kierowcy.

 

 

https://youtu.be/-SSvSUtsqoc

6:02

 

 

https://youtu.be/4OhLP-APNfQ

12:35

 

Dla mnie to ważne, bo córka jest chyba Bjørna wzrostu.

Ale wybrażam sobie, że nie wszystkich komfort z tyłu ma znaczenie.

 

 

 

 

I jeszcze…

 

https://youtu.be/PZ8NPeYFPCY

3:00

 

https://youtu.be/h5ihLUkjo74

4:10

 

 

Edited by HelixSv
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, HelixSv napisał(a):

 

 

Ale wybrażam sobie, że nie wszystkich komfort z tyłu ma znaczenie.

 

 

 

Pies nie narzekał 😎😌

 

Komfort to nie tylko miejsce na stopy pod fotelem 😜

 

Y całościowo przez kształt nadwozia ma większą przestrzeń ogólnie, to samo jest w bagażniku. 

 

Tylko nie bardzo mogę zaakceptować, że jest mało miejsca z tyłu w EV6, tym bardziej, że córkę woziłeś w Niro 😀

 

Widzę, jakiś mocno obronno-Tesluniowy się zrobiłeś 😄

 

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, mrBEAN napisał(a):

Pies nie narzekał 😎😌

 

Komfort to nie tylko miejsce na stopy pod fotelem 😜

 

Y całościowo przez kształt nadwozia ma większą przestrzeń ogólnie, to samo jest w bagażniku. 

 

Tylko nie bardzo mogę zaakceptować, że jest mało miejsca z tyłu w EV6, tym bardziej, że córkę woziłeś w Niro 😀

 

Widzę, jakiś mocno obronno-Tesluniowy się zrobiłeś 😄

 

 


Ja się wcale z fanbojowaniem nie kryję. 
Dopiero się zacznie, jak będę mógł bez stresu parkować (brakujące sensory). ;]
 

Beszczelnie twierdzę, ze eNiro jest wygodniejsze z tylu od EV6. (Dalej mi chodzi o dość unikalną sytuację: pasażer min 175 cm siedzi ze kierowcą 175 cm). EV6 ma bardzo dużo przestrzeni na kolana, ale ze stopami miałem problem. Ponad to jestem pewien (na 62%);], że eNiro ma większą różnicę wysokości kanapa podłoga niż EV6. 

Niestety wygodny dla wszystkich pasażerów EV musi być wyższy od podobnych spalinowych o wysokość baterii. 

A EV6 jako taka (parametry, wygląd, wykończenie) bardzo mi się podoba, chyba dlatego mnie tak drażni, że nie jest idealna. 
 

 

Edited by HelixSv
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, HelixSv napisał(a):


Ja się wcale z fanbojowaniem nie kryję. 
Dopiero się zacznie, jak będę mógł bez stresu parkować (brakujące sensory). ;]
 

Beszczelnie twierdzę, ze eNiro jest wygodniejsze z tylu od EV6. (Dalej mi chodzi o dość unikalną sytuację: pasażer min 175 cm siedzi ze kierowcą 175 cm). EV6 ma bardzo dużo przestrzeni na kolana, ale ze stopami miałem problem. Ponad to jestem pewien (na 62%);], że eNiro ma większą różnicę wysokości kanapa podłoga niż EV6. 

Niestety wygodny dla wszystkich pasażerów EV musi być wyższy od podobnych spalinowych o wysokość baterii. 

A EV6 jako taka (parametry, wygląd, wykończenie) bardzo mi się podoba, chyba długo mnie tak drażni, że nie jest idealna. 

 

Coś mi mówi, że muszę zobaczyć tego Y

Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.03.2023 o 10:22, HelixSv napisał(a):


Bo baterie miał żeś ciepłą. 

 

Ja dziś rano na zimnej w Karlskronie z 10 min po ruszeniu…

 

5706CA75-2AC4-46A1-BC3D-159516647930.jpeg.e5dd39a66d0b393d6b6acf772995c9b8.jpeg
 

Długo się rozpędzała. Wyszło 31 kWh w 33 min za 40 złotych. 
Szkoda, że podgrzanie baterii działa tylko dojeżdżając do SCh. 

 

 

Mają to w końcu udostępnić dla "obcych" ładowarek.

Wybierz sobie pobliski SC i będziesz miał podgrzaną.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, HelixSv napisał(a):

Raz raz raz…

Test superchargera przed dłuższą trasą za kilka dni. Jak na baterię 60kWh to jest ok. 
 

 

ADB43AD8-EDBE-4624-8EEA-050F3D31DCC0.jpeg

 

Tyś standarda wziął? 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, mrBEAN napisał(a):

Tyś standarda wziął? 


Ano, z długowieczną, żelazną ładowaną do pełna za każdą jedną razą baterią.  ;]
Y to pierwszy mój własny elektryk, a nie chce wyrzucać baterii po 3 latach. ;]

 

Mam takie spostrzeżenie. Im lepiej znam tematykę EV, tym mniej ważna jest dla mnie pojemność baterii.

To działa też w drugą stronę. Jak widzę kogoś oceniającego EV tylko przez pojemność baterii czy zasięg, to wiem, że jest początkujący w temacie. 
 

Za kilka dni poważniejszy test. Szklarska Poręba przez Hamburg i nazad. 
 

 

Edited by HelixSv
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, HelixSv napisał(a):


Ano, z długowieczną, żelazną ładowaną do pełna za każdą jedną razą baterią.  ;]
Y to pierwszy mój własny elektryk, a nie chce wyrzucać baterii po 3 latach. ;]

 

Mam takie spostrzeżenie. Im lepiej znam tematykę EV, tym mniej ważna jest dla mnie pojemność baterii.

To działa też w drugą stronę. Jak widzę kogoś oceniającego EV tylko przez pojemność baterii czy zasięg, to wiem, że jest początkujący w temacie. 
 

Za kilka dni poważniejszy test. Szklarska Poręba przez Hamburg i nazad. 
 

 

 

Mogę Ci pożyczyć diesla :)

 

Link to comment
Share on other sites

37 minut temu, HelixSv napisał(a):


Super! Przy okazji daj jeszcze pralkę franię, patefon i prodiż.

 

Powodzenia w szukaniu łosia! ;]

 

juz swojego na weekned pozyczylem wlasnie

7 miejsc, musilieli przejechac ok 150 km za jednym razem, wybor byl prosty 😄

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.