Skocz do zawartości

Jak rozróżnić problem (pierścienie vs uszczelniacze zaworowe vs turbo)


Fili_P

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, deszczowyRoman napisał(a):

Aha, ale ten silnik latal w pandach van na pizzach i innych dostawach , czesto zlpg , nie widzial.serwisu i robil po 300 tys km bez awarii...

 

Nie interesuje mnie kariera dostawcy pizzy w Pandzie ;]

Mielismy ten silnik przez 4 lata w 500-ce. Ani to fajnie nie jezdzilo, ani nie palilo adekwatnie do osiagow...

Czyli jak to u Fiata ;) Ale trzeba przyznac, ze jest trwaly i prosty jak konstrukcja cepa.

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś było coś takiego jak płukanka długoterminowa Archoil AR9200 bodajże i ona pomagała na zapieczone pierścienie.

 

Dobrze też robi trochę ATFu do dodane do oleju.

Edytowane przez koNik
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, koNik napisał(a):

Kiedyś było coś takiego jak płukanka długoterminowa Archoil AR9200 bodajże i ona pomagała na zapieczone pierścienie.

 

Dobrze też robi trochę ATFu do dodane do oleju.

dzięki @koNik

no u mnie właśnie przy plukance long od Oilsyn (takiej fioletowej wlewanej na 1500km)  coś się ruszyło w ogóle w kwestii przepalania oleju (drugim elementem była wymiana pokrywy ze zintegrowana odmą)

 

Archoila dolewam do paliwa co drugie tankowanie teraz 

a ta o której piszesz to chyba coś a'la ceramizer raczej (ma wolfram/molibden widzę w składzie

 

Zakładam, że silnik to szrot i tuleje jak @kaczorek79 pisał pewnie dawno już nie trzymają profilu koła tylko owale więc jestem nastawiony na przedłużenie agonii i obniżenie ilości przepalanaego oleju aż do padu całości - mozemy przetestowac, 90 dych nie majątek

Edytowane przez Fili_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Fili_P napisał(a):

dzięki

no u mnie właśnie przy plukance long od Oilsyn (takiej fioletowej wlewanej na 1500km)  coś się ruszyło w ogóle w kwestii przepalania oleju (drugim elementem była wymiana pokrywy ze zintegrowana odmą)

 

Archoila dolewam do paliwa co drugie tankowanie teraz 

a ta o której piszesz to chyba coś a'la ceramizer raczej (ma wolfram/molibden widzę w składzie

 

Zakładam, że silnik to szrot i tuleje jak @kaczorek79 pisał pewnie dawno już nie trzymają profilu koła tylko owale więc jestem nastawiony na przedłużenie agonii i obniżenie ilości przepalanaego oleju aż do padu całości - mozemy przetestowac, 90 dych nie majątek

AR 9200 nie stosuj, to zupełnie w innym celu się wlewa. Stare płukanki dlugodystansowe, to chyba było AR 9400, ale już są zastąpione właśnie Oilsyn LL, którą stosowałeś. Teraz już więcej woda święcona pomoże.

  • Lubię to 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Nie interesuje mnie kariera dostawcy pizzy w Pandzie ;]

Mielismy ten silnik przez 4 lata w 500-ce. Ani to fajnie nie jezdzilo, ani nie palilo adekwatnie do osiagow...

Czyli jak to u Fiata ;) Ale trzeba przyznac, ze jest trwaly i prosty jak konstrukcja cepa.

TEż miałem ten silnik z LPG 🙂 , spalanie koło 8 L  LPG w miescie , na trasie 6,5LPG  (spokojnie) , bez awarii, oleju nie brał od wymiany do wymiany

W ciagu jednego dnia sie sprzedało, telefon sie urywał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

AR 9200 nie stosuj, to zupełnie w innym celu się wlewa. Stare płukanki dlugodystansowe, to chyba było AR 9400, ale już są zastąpione właśnie Oilsyn LL, którą stosowałeś. Teraz już więcej woda święcona pomoże.

 

a no właśnie to pomyiłem numerki, wlewałem to  7 lat temu do czegoś ;)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

 

Nie interesuje mnie kariera dostawcy pizzy w Pandzie ;]

Mielismy ten silnik przez 4 lata w 500-ce. Ani to fajnie nie jezdzilo, ani nie palilo adekwatnie do osiagow...

Czyli jak to u Fiata ;) Ale trzeba przyznac, ze jest trwaly i prosty jak konstrukcja cepa.

Bez przesady, wasza 500 jeździ dalej, i użyszkodniczka jest zadowolona :oki:

Pali tyle ile wleje, i na co drążyć temat rotfl

Poza tym jeździ, skręca, hamuje, nie trzeba się zastanawiać jak @Fili_P co dalej :cfaniak:

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Artur_W_wa napisał(a):

Bez przesady, wasza 500 jeździ dalej, i użyszkodniczka jest zadowolona :oki:

Pali tyle ile wleje, i na co drążyć temat rotfl

Poza tym jeździ, skręca, hamuje, nie trzeba się zastanawiać jak @Fili_P co dalej :cfaniak:

 

No to git :ok: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2023 o 20:15, Maciej__ napisał(a):

Tak czy owak raczej wielkich problemow ze sprzedaza uzywek nie ma...

Właśnie zmieniałem auto. Z tego, co chciałem nie ma prawie nic. Za to do bólu THP/PureTEch-ów i wszystkiego z 1.0T w bardzo atrakcyjnych cenach.

Sprzedałem właśnie THP z przebiegiem 67tys. km. bez żadnych problemów, zupełnie zielonym i nieświadomym ryzyka, więc da się sprzedać ale to jak los na loterii. Uczuliłem na wymianę oleju co 5tys.km. i oszczędzanie na zimnym ale mam wrażenie, że zbagatelizowali.

Edytowane przez malrapida
  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.12.2023 o 13:57, Fili_P napisał(a):

odpalenie po nocy  (często przywoływane właśnie jako najlepszy test)  nie daje ŻADNYCH objawów z rury wydechowej

W takim razie to nie uszczelniacze. Zostają pierścienie/owal i turbo.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.