Skocz do zawartości

założyłem Nitro-wrażenia


sajmon

Rekomendowane odpowiedzi

Instalka wersja pro z dodatkowym kompem

różnice miedzy wersją standard to różnego rodzaju zabezpieczenia typu instalacja niuruchomi się poniżej max momentu obrotowego czyli ok 3500 obr/min

Silnika też się nie przekręci bo przy 6000 podtlenek przestaje byc dawkowany

nowy wydajnieszy dodatkowy wtrysk paliwa

Instalke mam o 3 dni-super sprawa ,w momencie włączenia nitro autko dysponuje ok 103 HP

i momentem 200 -190 Nm

na jedynce nie ma co włączać nitro ,bo szkoda skrzyni a podrugie guma sie pali że aż hej...

Przyspieszenie na 4 i 5 to już nie powolne przyspieszanie tylko czuć ze naprawde autko zaczyna smigać.Zauważyłem ze tłumik zaczął głośniej pracować ale już sie dowiedziałem że to sprawka katalizatora w którym wytopiła sie jakaś porcelanka ...No cóż jak jest nitro to nie ma kata...

Ogólnie super

Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na małe spalanie( jeżdze na LPG)

używam nitro wtedy kiedy trzeba komuś dokopać ,natomiast przy turbo ma sie cały czas kopa i wali to bardzo po kieszeni .Zresztą ci co czytali nowe WRC wiedzą o czym mówie..

Pod maską kuż niema miejsca ,same przekażniki komputery i inne badziewia

Jedyną wadą nitro jest czas ,max 15 sek ,ale w zupełności wystarcza zeby sie rozpędzić do ok 180

0-100 w ok 7,5 ,no i te paliwko v power 99 zalecane tankowanie po 4,30 shit ,ale całe szczęscie ze mam LPG .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Instalka wersja pro z dodatkowym kompem

> różnice miedzy wersją standard to różnego rodzaju zabezpieczenia typu

> instalacja niuruchomi się poniżej max momentu obrotowego czyli

> ok 3500 obr/min

> Silnika też się nie przekręci bo przy 6000 podtlenek przestaje byc

> dawkowany

> nowy wydajnieszy dodatkowy wtrysk paliwa

> Instalke mam o 3 dni-super sprawa ,w momencie włączenia nitro

> autko dysponuje ok 103 HP

> i momentem 200 -190 Nm

> na jedynce nie ma co włączać nitro ,bo szkoda skrzyni a podrugie

> guma sie pali że aż hej...

> Przyspieszenie na 4 i 5 to już nie powolne przyspieszanie tylko

> czuć ze naprawde autko zaczyna smigać.Zauważyłem ze tłumik

> zaczął głośniej pracować ale już sie dowiedziałem że to sprawka

> katalizatora w którym wytopiła sie jakaś porcelanka ...No cóż

> jak jest nitro to nie ma kata...

> Ogólnie super

> Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na

> małe spalanie( jeżdze na LPG)

> używam nitro wtedy kiedy trzeba komuś dokopać ,natomiast przy turbo

> ma sie cały czas kopa i wali to bardzo po kieszeni .Zresztą ci

> co czytali nowe WRC wiedzą o czym mówie..

> Pod maską kuż niema miejsca ,same przekażniki komputery i inne

> badziewia

> Jedyną wadą nitro jest czas ,max 15 sek ,ale w zupełności wystarcza

> zeby sie rozpędzić do ok 180

> 0-100 w ok 7,5 ,no i te paliwko v power 99 zalecane

> tankowanie po 4,30 shit ,ale całe szczęscie ze mam LPG .

autko dysponuje ok 103 HP

i momentem 200 -190 Nm

???

to wynik zmierzony jakos? i co robiles z silnikiem oprocz instalacji LPG smile.gif?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdzane było na hamowni.

> przy mnie gosciu wjechał punto 2

> motor 1.2 60 koni

> u niego na tej samej instalce było 105 i 210 Nm

> Też nie wierzyłem ale Nitro daje większy przyrost momentu niż Turbo

dziwna sprawa - moment naprawde imponujacy waytogo.gif ale skoro tyle hamownia pokazala , to co mi biednemu szarakowi sie z nia klucic ... zlosnik.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na

> małe spalanie( jeżdze na LPG)

a moim zdaniem to kicha! pomysl o nabijaniu butli? i o tym co sie dzieje w silniku gdy mu to wpuszczasz!! a turbo super sprawa! i na LPG tez sie da jezdzic i to tanio!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Gt z lutego 2002 tez jest punciak 1.2 60

na nitro 1,1 Hp i 205Nm

rozbierzności wynikają z ilości wtryśniętego podtlenku

Ja mam tak na 10 Atm ,kumpel w 900 na 16Atm miał moc 127 Hp a momentu nie pamiętam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z butlą to masz racje ,ale starcza na dośc długo bo nitro nie używasz cały czas, zdrugiej strony

muwisz ze kicha ,jednak zasada turbo jest taka sama:

turbina wtłacza pod cisnieniem powietrze do komory ,natomiast przy nitro tlen wytwarza sie podczas spalania , a cisnienie daje rozpręzenie tego podtlenku

Tu i tu silnik dostaje po tyłku tylko że na turbo cały czas

a na nitro czasami... hehe.gif z kolei ograniczenie czasowe wynika z odpręzenia silnika ,na turbo przeważnie jest odpręzony a na nitro nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie i tu jest podstawowa sprawa ze turbo jest odpręzone a nitro nie , dobrze odpręzony silnik na turbince jest owiele bardziej zywotny niz nieodpręzony z nitro zresztą pojezdzisz troche sam zobaczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> długo nie bedziesz miał tego katalizatora !fajna sprawa ile

> kosztowało i ile kosztuje napełnienie

koszt tej instalki to ok 3500

ja dalem 2200 z zalozeniem bo kupilem od kumpla-mial to w 900 ale auto sprzedal a nitro mu zostalo

Napełnienie butli kosztuje ok 250 zł

ale z tego co muwił fiozo to jemu butla starcza na 2 miechy ,mozna zatankowac taniej ale trzeba szukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> koszt tej instalki to ok 3500

> ja dalem 2200 z zalozeniem bo kupilem od kumpla-mial to w 900 ale

> auto sprzedal a nitro mu zostalo

> Napełnienie butli kosztuje ok 250 zł

> ale z tego co muwił fiozo to jemu butla starcza na 2 miechy ,mozna

> zatankowac taniej ale trzeba szukac

tylko on ma wielka butla 10 kg o ile dobrze pamiętam zlosnik.gif

Hanys73

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z butlą to masz racje ,ale starcza na dośc długo bo nitro nie używasz

> cały czas, zdrugiej strony

> muwisz ze kicha ,jednak zasada turbo jest taka sama:

> turbina wtłacza pod cisnieniem powietrze do komory ,natomiast przy

> nitro tlen wytwarza sie podczas spalania , a cisnienie daje

> rozpręzenie tego podtlenku

> Tu i tu silnik dostaje po tyłku tylko że na turbo cały czas

> a na nitro czasami... z kolei ograniczenie czasowe wynika z

> odpręzenia silnika ,na turbo przeważnie jest odpręzony a na

> nitro nie

tylko ze w nitro w pewnym sensie niekonrtolujesz przebiegu spalania w turbo juz bardziej. a co do kosztow to pozyjemy zobaczymy zlosnik.gif

piszesz, ze nie uzywasz zawsze, tlko jak chceszkomus dokopac, wiec po co ladowac sporo kasy jezeli uzywasz nitro od swieta. turbo masz moc zawsze kiedy chcesz a zapewniam cie ze z T tez sie da oszczednie jezdzic smile.gifok.gif

ale grunt ze to ty jestes zadowolony - zycze bezawaryjnego uzytkowania ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pare strzałow w takiej 900 tce i silnik kwalifikuje sie do kapy

dlatego sprzedal zlosnik.gif bo sie wal pewnie wygial zlosnik.gif (coz, tylko w trzech miejscach podparty no.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> autko dysponuje ok 103 HP

> i momentem 200 -190 Nm

- hamowales go ze wiesz ze dysponuje taka moca ??

> Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na małe spalanie( jeżdze na LPG)

- sa instalacje lpg pod turbo!!!, nawt Piekara sam sobie cos wymyslil tanszego!!!

> używam nitro wtedy kiedy trzeba komuś dokopać ,natomiast przy turbo

> ma sie cały czas kopa i wali to bardzo po kieszeni .

- na turbo tez moze jezdzic w podcisnieniu (czyli podobnie jak wolnossacy) i nie wali juz po kieszeni jak nie chcesz, masz do dyzpozycji moc caly czas, na kazdym biegu itd, itp,

> Jedyną wadą nitro jest czas ,max 15 sek ,ale w zupełności wystarcza

> zeby sie rozpędzić do ok 180

- a co jezeli jedziesz dluzej i rozpedzasz sie i hamujesz co chwile, dalej uwazasz ze nitro jest lepsze od turbo ??

> 0-100 w ok 7,5

- 7,5s nie uzywajac nitro na 1 i 2 ?? yikes.gifhehe.gif

> no i te paliwko v power 99 zalecane

-przy turbo w zupelnosci wystarcz 98

wiec zastanow sie jednak na ta przewaga nitro nad turbo hahaha.gif

uwazam ze piszesz glupoty crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocyka na butli nie masz, rozumiem...

W takim razie poczekaj do lata na prawdziwe osiągi.

Jedna butla na 2 miechy? To rzeczywiście bardzo niedużo jej używal.

Pamiętaj, że bez kocyka: nie wystrzelasz całego gazu. Aby ją napełnić trzeba ją opróżnić, czyli tracisz część "wartościowego gazu".

Z moich obserwacji wynika, że jeśli jadę wieczorem na miasto "pojeździć", to jedna butla starcza na... jeden wieczór, a i to czasami nie starcza.

Impreza de facto jest dużo droższa niż turbo (wliczając tankowania okazuje się, że po np. trzech miechach, pół roku) miałbyś już turbo (czyli stale podwyższoną moc) za kasę wydaną na tankowania podtlenku.

Ale jeśli ścigasz się okazjonalnie...

to po co pakujesz tyle kasy w N2O???

Ma-inek, jak u Ciebie? Bo IHMO nawet "rzadko stosując" i nie dając się podpuścić nawet na 70% świateł butla nie wytrzyma dłużej niż tydzień...

(UWAGA: piszę o realiach w-wskich, czyli "sporo" cool.gif świateł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - hamowales go ze wiesz ze dysponuje taka moca ??

> - sa instalacje lpg pod turbo!!!, nawt Piekara sam sobie cos wymyslil

> tanszego!!!

> - na turbo tez moze jezdzic w podcisnieniu (czyli podobnie jak

> wolnossacy) i nie wali juz po kieszeni jak nie chcesz, masz do

> dyzpozycji moc caly czas, na kazdym biegu itd, itp,

> - a co jezeli jedziesz dluzej i rozpedzasz sie i hamujesz co chwile,

> dalej uwazasz ze nitro jest lepsze od turbo ??

> - 7,5s nie uzywajac nitro na 1 i 2 ?? jest to czas przy zalączonym nitro na każdym z biegów -tylko szkoda skrzynki

> -przy turbo w zupelnosci wystarcz 98

> wiec zastanow sie jednak na ta przewaga nitro nad turbo

> uwazam ze piszesz glupoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Instalka wersja pro z dodatkowym kompem

> różnice miedzy wersją standard to różnego rodzaju zabezpieczenia typu

> instalacja niuruchomi się poniżej max momentu obrotowego czyli

> ok 3500 obr/min

> Silnika też się nie przekręci bo przy 6000 podtlenek przestaje byc

> dawkowany

> nowy wydajnieszy dodatkowy wtrysk paliwa

> Instalke mam o 3 dni-super sprawa ,w momencie włączenia nitro

> autko dysponuje ok 103 HP

> i momentem 200 -190 Nm

> na jedynce nie ma co włączać nitro ,bo szkoda skrzyni a podrugie

> guma sie pali że aż hej...

> Przyspieszenie na 4 i 5 to już nie powolne przyspieszanie tylko

> czuć ze naprawde autko zaczyna smigać.Zauważyłem ze tłumik

> zaczął głośniej pracować ale już sie dowiedziałem że to sprawka

> katalizatora w którym wytopiła sie jakaś porcelanka ...No cóż

> jak jest nitro to nie ma kata...

> Ogólnie super

> Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na

> małe spalanie( jeżdze na LPG)

> używam nitro wtedy kiedy trzeba komuś dokopać ,natomiast przy turbo

> ma sie cały czas kopa i wali to bardzo po kieszeni .Zresztą ci

> co czytali nowe WRC wiedzą o czym mówie..

> Pod maską kuż niema miejsca ,same przekażniki komputery i inne

> badziewia

> Jedyną wadą nitro jest czas ,max 15 sek ,ale w zupełności wystarcza

> zeby sie rozpędzić do ok 180

> 0-100 w ok 7,5 ,no i te paliwko v power 99 zalecane

> tankowanie po 4,30 shit ,ale całe szczęscie ze mam LPG .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do max Nm to troszke sporo mi sie zdaje

nei zebym jakos podwazal ale popatrz u mnie masz 120Nm i na dyszce 24/14 mam tyle mniej wiecej Nm jak Ty

cos nei halo

generalnei jest zasada ze nitro daje KM i 2x tyle Nm

czyli u mnie jakies 30KM i 2x30Nm

ale na cieplej butli

na zimnej zapomnij o czymkolwiek

kiedys dalem tu wykres

bylo +9KM biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do max Nm to troszke sporo mi sie zdaje

> nei zebym jakos podwazal ale popatrz u mnie masz 120Nm i na dyszce

> 24/14 mam tyle mniej wiecej Nm jak Ty

> cos nei halo

> generalnei jest zasada ze nitro daje KM i 2x tyle Nm

> czyli u mnie jakies 30KM i 2x30Nm

> ale na cieplej butli

> na zimnej zapomnij o czymkolwiek

> kiedys dalem tu wykres

> bylo +9KM

macinek mam taki test z Gt

punto 1.2 60 Hp Spi

czyli to co 1.1 tylko 6 kucy więcej

puto mialo zmiany stozek i wydeh-+4 Hp

Ja mam dłubniętą głowiczkę

czyli sie wyruwnuje,zresztą poczytajcie sami może uda mi sie zapodać pictureS,dodam jeszcze ze mam grzałke na reduktorze ,wiec czy zimna butla czy ciepla,podtlenek mam pod stały,m cisnieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos mi sie obrazek niehce wyslac ,w kazdym bądz razie

GT nr 2/2002 luty

testowamy punto 1.2 60 Spi +stozek i wydeh

wynik: Seria 60 km przy 5000 obr

102 Nm przy 2500

Stozek +rura dały odpowiednio +4 km +12nm

wlonczone nitro 12ATM 101km przy 4500

206Nm przy 3000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja widzialem turbo od GMS i sam mialem wolny wydech do rajdowki od niego kupiony i wedle tego co zobaczylem gosciu jest druciarz i nie dalbym mu nawet mojego starego pelikana do naoliwienia lancucha

ale do nitro nei wiem byc moze zmadrzal wink.gifsmirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.