Skocz do zawartości

akcja serwisowa 5044 - sprężyny


mike

Rekomendowane odpowiedzi

> Ja bym dodał na samym końcu, żeby wymieniali nie tylko sprężyny, ale

> i amortyzatory na nowe, pozbawione wad poprzedników, czyli z

> większym kołnierzem.

Po przemyśleniu sprawy również uważam, że wymiana amortyzatorów jest również konieczna. Podpórka od strony opony nie ma kołnierza i przez to nie chroni opony przed zniszczeniem w razie złamania spręzyny. Przekonstruowany amortyzator jest pozbawiony tej wady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po przemyśleniu sprawy również uważam, że wymiana amortyzatorów jest

> również konieczna. Podpórka od strony opony nie ma kołnierza i

> przez to nie chroni opony przed zniszczeniem w razie złamania

> spręzyny. Przekonstruowany amortyzator jest pozbawiony tej wady.

Wreszcie coś się zaczyna dziać w tej sprawie .

Oczywiście że należy się domagać całego kompletu amortyzator + sprężyna zwłaszcza że jak przypuszczam te nowe mogą nie pasować do starego amora. Co do skutków pęknięcia takiej sprężyny to myślę że mogą być bardzo bolesne zwłaszcza że mamy ABS ktury jest bardzo wrażliwy na niesprawności zawieszenia -więc jest o co walczyć

Co do pisma które napisałeś to myślę że argument o dwóch wymiarach tych "podpurek" nie jest dobry bo przecież jak już będziesz kupował nowe amortyzatory to już napewno te pozmianowe i te podpórki wylecą razem ze starymi amorami. Tu najważniejsze jest wg mnie zwalanie kosztów swojego błedu na użytkownika który będzie musiał sobie sam wymienić sprężyny na nowe chociasz starczają one na bardzo dużo kilometrów /W moim Tipo są od 93 roku/ i myśle że tu chodzi tylko o kase zamontują blaszki za pare złoty i uważają że problem rozwiązali .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do pisma które napisałeś to myślę że argument o dwóch wymiarach

> tych "podpurek" nie jest dobry bo przecież jak już będziesz

> kupował nowe amortyzatory to już napewno te pozmianowe i te

> podpórki wylecą razem ze starymi amorami.

Ale wadliwe sprężyny pozostaną i trzeba kupić pozmianowy amortyzator fiata, który ma odpowiednio duży kołnierz. Amortyzatory innych firm niekoniecznie będą dostosowane do ochrony przed pęknięciem sprężyny.

>Tu najważniejsze jest wg mnie zwalanie kosztów swojego błedu na użytkownika który będzie musiał sobie sam wymienić sprężyny na nowe chociasz

> starczają one na bardzo dużo kilometrów /W moim Tipo są od 93

> roku/ i myśle że tu chodzi tylko o kase zamontują blaszki za

> pare złoty i uważają że problem rozwiązali .

Jest to istotny argument, ale ja już wysłałem swoje pismo - na razie drogą elektroniczną, jako odpowiedź na maila od UOKiK o rozpoczęciu akcji nawrotowej przez FAP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy może ktoś wie jaka powinna być prawidłowa odległość (w mm) do

> ziemi do krawędzi błotnika tak jak pokazane na obrazku...?? bo

> chciałem sprawdzić czy mi się spręzynki nie skurczyły...

Nikt nie ma takich danych... hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest to istotny argument, ale ja już wysłałem swoje pismo - na razie

> drogą elektroniczną, jako odpowiedź na maila od UOKiK o

> rozpoczęciu akcji nawrotowej przez FAP

Ja swoje pismo wysłałem dziś poleconym. Teraz pozostaje czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pozwoliłem sobie skożystać z wzorca podanego przez Ciebie.smile.gif Pismo wysyłam jutro czyli w środę poleconym. jakbyś miał jakieś pretęsje o tantiemy to z góry oddaję piwo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja pozwoliłem sobie skożystać z wzorca podanego przez Ciebie. Pismo

> wysyłam jutro czyli w środę poleconym. jakbyś miał jakieś

> pretęsje o tantiemy to z góry oddaję

Super ok.gif

Jak nam się wszystkim uda to trzeba będzie poważnie rozważyć jakiś większy zlot i piwo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem taką odpowiedź z UOKiK:

"Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, że sprawa kampanii naprawczej dotyczącej Fiata Stilo, została przekazana do przedsiębiorcy Fiat Auto Poland. O jej wynikach poinformujemy Pana odzielnym pismem.

Departament Nadzoru Rynku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Otrzymałem taką odpowiedź z UOKiK:

> "Szanowny Panie,

> Uprzejmie informujemy, że sprawa kampanii naprawczej dotyczącej Fiata

> Stilo, została przekazana do przedsiębiorcy Fiat Auto Poland. O

> jej wynikach poinformujemy Pana odzielnym pismem.

> Departament Nadzoru Rynku"

Dawaj znać co się z tego wylęgnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jak najbardziej dołączam się akcji. Jestem jeszcze bardziej zinteresowany od większości, gdyż przeżyłem pęknięcie sprężyny, na szczęście po zatrzymaniu, ale nie mogłem już ruszyć (pęknięcie wystawało po stronie opony). Sporo szczęścia, bo 10 minut wcześniej jechałem około 130/h. Może spróbujmy przesyłać taki list między sobą, żeby na jednym papierze były wszystkie podpisy lub chociaż regionalnie (to tyko takie moje pobożne życzenia). Dajcie znać jak robimy. Pozdrawiam wszystkich i życzę również szczęścia. PS Wynalazków na amorach nie mam, a koszty poniosłem z własnej kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może by tak zainteresować tą sprawą media? Wysłać opis zachowania

> FAP do gazet (np. Motor), oraz np. do programu Raport TVN Turbo?

> Co Wy na to?

Ja uważam, że należy poczekać na ustawowe działania UOKiK, jeżeli okażą się nieskuteczne (oby nie), to wtedy można rozpocząć kampanię medialną przeciwko FAP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja uważam, że należy poczekać na ustawowe działania UOKiK, jeżeli

> okażą się nieskuteczne (oby nie), to wtedy można rozpocząć

> kampanię medialną przeciwko FAP.

Mam kumpla w mediach i juz z nim gadałem, jak cos to da znac gdzie trzeba wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam kumpla w mediach i juz z nim gadałem, jak cos to da znac gdzie

> trzeba

Mysle ze trzeba juz naglosnic ta sprawe bo Fiut dalej nas olewa i nie widac zeby nasze monity do UOKIK cokolwiek w tej sprawie zmienily hmm.gifcfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mysle ze trzeba juz naglosnic ta sprawe bo Fiut dalej nas olewa i nie

> widac zeby nasze monity do UOKIK cokolwiek w tej sprawie

> zmienily

Trochę cierpliwości - obowiązują tutaj określone procedury, które wymagają czasu. A UOKiK może nakładać na producenta/importera kary, które działają bardzo skutecznie.

"

Kompetencje Prezesa UOKiK w zakresie bezpieczeństwa produktów:

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczyna postępowanie administracyjne po otrzymaniu informacji od Inspekcji Handlowej, która jest organem kontrolującym produkty pod kątem spełniania przez nie wymagań bezpieczeństwa. Podstawą do podjęcia działań są również sygnały pochodzące z innych źródeł – na przykład od konsumentów lub od władz nadzoru innych Państw Członkowskich UE.

Gdy Prezes UOKiK stwierdzi, że produkt stwarza zagrożenie dla życia i zdrowia użytkowników, może – w drodze decyzji – nałożyć na jego producenta lub dystrybutora określone obowiązki, m.in. zakazać wprowadzania produktu na rynek lub nakazać:

oznakowanie produktu ostrzeżeniami o zagrożeniach, jakie powoduje,

ostrzeżenie konsumentów, np. przez zamieszczenie ogłoszenia w prasie,

wyeliminowanie zagrożenia,

wycofanie produktu z rynku,

wycofanie produktu od konsumentów.

Wycofanie produktu od konsumentów oznacza, że przedsiębiorca musi go odkupić od użytkowników za cenę, po jakiej go kupili, bez względu na stopień zniszczenia. Konsument posiadający dowód zakupu może wystąpić z takim roszczeniem do dystrybutora, u którego wyrób zakupił, a w przypadku, gdy takiego dowodu nie posiada – bezpośrednio do producenta.

Produkty uznane przez Prezesa UOKiK za niespełniające wymagań bezpieczeństwa są wpisywane do Rejestru produktów niebezpiecznych. Na przedsiębiorcę, który wprowadzi takie produkty na rynek, może zostać nałożona kara pieniężna w wysokości do 100 tyś. zł.

Prezes UOKiK może również z własnej inicjatywy informować opinię publiczną o produktach stwarzających zagrożenie dla konsumentów".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie podoba mi się ten zapis:

"

Wycofanie produktu od konsumentów oznacza, że przedsiębiorca musi go odkupić od użytkowników za cenę, po jakiej go kupili, bez względu na stopień zniszczenia. Konsument posiadający dowód zakupu może wystąpić z takim roszczeniem do dystrybutora, u którego wyrób zakupił, a w przypadku, gdy takiego dowodu nie posiada; bezpośrednio do producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczególnie podoba mi się ten zapis:

> "

> Wycofanie produktu od konsumentów oznacza, że przedsiębiorca musi go

> odkupić od użytkowników za cenę, po jakiej go kupili, bez

> względu na stopień zniszczenia. Konsument posiadający dowód

> zakupu może wystąpić z takim roszczeniem do dystrybutora, u

> którego wyrób zakupił, a w przypadku, gdy takiego dowodu nie

> posiada; bezpośrednio do producenta.

Nie podoba mi sie ten zapis: "Na przedsiębiorcę, który wprowadzi takie produkty na rynek, może zostać nałożona kara pieniężna w wysokości do 100 tyś. zł"

Co to jest za kwota dla FAP ? Pewnie woleliby zapłacić zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie podoba mi sie ten zapis: "Na przedsiębiorcę, który wprowadzi

> takie produkty na rynek, może zostać nałożona kara pieniężna w

> wysokości do 100 tyś. zł"

> Co to jest za kwota dla FAP ? Pewnie woleliby zapłacić

Jedna Dobrze wyposazona Croma rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie podoba mi sie ten zapis: "Na przedsiębiorcę, który wprowadzi

> takie produkty na rynek, może zostać nałożona kara pieniężna w

> wysokości do 100 tyś. zł"

> Co to jest za kwota dla FAP ? Pewnie woleliby zapłacić

Na szczęście to jest tylko jedna z opcji i FAP bardziej obawia się tej opcji wskazanej przeze mnie wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mysle ze trzeba juz naglosnic ta sprawe bo Fiut dalej nas olewa i nie

> widac zeby nasze monity do UOKIK cokolwiek w tej sprawie

> zmienily

ja na razie napisałem do FAP, pewnie to nic nie da, a może hmm.gif

treść emaila:

Szanowni Państwo,

W związku z faktem , że w niektórych przypadkach w samochodzie Fiat Stilo może dojść do pęknięcia sprężyn przedniego zawieszenia, co może spowodować przebicie opony stwarzając zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego, (wada ujawnia się w wyniku korozji sprężyn przedniego zawieszenia i dotyczy wszystkich pojazdów od nr nadwozia 000001 do nr 644197, wyprodukowanych od czerwca 2001 r. do września 2006 r. we Włoszech) domagam się wymiany w moim samochodzie (Fiat Stilo rok produkcji 2003 VIN ...............) sprężyn zawieszenia przedniego na nowe o zmienionych parametrach oraz amortyzatorów o zmienionej konstrukcji, które nie wymagają montowania dodatkowych podpórek pod sprężyny zawieszenia.

Jestem posiadaczem Fiata Stilo który podlega kampanii nawrotowej 5044, tak więc egzemplarza zagrożonego pęknięciem sprężyny zawieszenia przedniego. Dotychczasowa Państwa akcja ogranicza się jedynie tylko do montażu podpórek pod amortyzatory, której zadaniem jest ochrona opony przed przebiciem w razie pęknięcia sprężyny.

Jeżeli Państwa decyzja będzie negatywna, proszę o odpowiedź na pytanie co stanie się, jeżeli jadąc zgodnie z przepisami po autostradzie z prędkością 130 km/h ulegnie pęknięciu sprężyna zawieszenia przedniego? Czy owa podpórka uchroni mnie przed utratą panowania nad samochodem?

Czy nie bardziej stosowa w zaistniałej sytuacji jest wymiana zagrożonej sprężyny oraz amortyzatorów na pozmianowe? Tym bardziej, iż jesteście Państwo świadomi istniejącego zagrożenia i od września 2006 roku montujecie w samochodach Fiat Stilo sprężyny zawieszenia o zmienionych parametrach oraz amortyzatory o zmienionej konstrukcji, które nie wymagają montowania dodatkowych podpórek.

Czy wsiadając do samochodu, w którym w każdej chwili może pęknąć sprężyna przedniego zawieszenia mogę mieć poczucie bezpieczeństwa?

Zatem proszę Państwa o odpowiedź najlepiej pisemnie

z poważaniem,

Jacek ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzis zauwazylem ze te uchwyty mam inne niz kol. Rado_d

Eeeee, Rado_d ma takie same jak twoje. 033102bebe_1_prv.gif I cacuś też ma identyczne (dawał zdjęcia jako pierwszy). I ja też mam takie. zlosnik.gif

> (patrz zdjecia str. 29 tego watku)

A ja mam zdjęcia Radka na stronie 3 (trzeciej). Ale ja mam 99 wiadomości na stronę wyświetlanych. zlosnik.gif A ten post jest na stronie 4. wink.gif No dobra, koniec OT, bo moderator zauważy. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są takie same, tylko niestarannie zmontowane.

fakt, te same, ilosc tych "listkow" mnie wprowadzila w wiel-blad. Wydawalo mi sie ze rado_d ma sztuk 1 plaska blache. Byc moze "listki" u mnie maja szparki( bo pewno o tym mowisz jako niestarannosci ) byc moze wynikac to ze srednicy amora , no i jak dociagniesz na srubie to jeden szparki ma a drugi nie..

zesz damsko powialo w wypowiedzi hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałeś odpowiedź Uokik która przyszła do Ciebie emailem najprawdopodobniej. Było łatwiej teoretycznie bo urzędnik napisał odpowiedź do Ciebie i control S wysłał. ciekaw jestem czy na nasze polecone listy odpowiedzą i w jakiej to będzie formie i treści. Zresztą mogą nie odpowiadać, aby tylko sprawę ruszyli pomyślnie. choć między Bogiem a prawdą jestem co kolwiek sceptyczny co do tego. Skoro w europie włożyli te blaszki użytkownikom to nie będą robić precedęsów dla Polskich stilomaniaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to i ja sie zmobilizowalem, zrobilem kompilacje poprzednich listow

> do UOKiK, dodalem cos od siebie i poslalem poleconym z

> informacja "Do wiadomosci FAP".

> Gdyby ktos chcial zrobic kolejne kompilacje to prosze bardzo.

> Załączam *.doc

> pzdr...

> /kustosz

Pismo do UOKiK powinno napisać jak najwięcej użytkowników stilo, a w szczególności osoby, u których doszło do złamania sprężyny zawieszenia. Warto również napisać, że w przypadku złamania sprężyny FIAT dokonuje wymiany tylko tej złamanej, chociaż fachowcy uważają, że wymiana powinna dotyczyć obydwu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj skorzystalem z akcji 5044. Zaproszenie z carserwisu jakos nie przyszlo(moze jeszcze przyjdzie). Zalatwilem to w euromobilu u Pana Krzysztofa (dawniej w aso bielinski). Sprawdzil wczesniej czy moj stilowoz sie kwalifikuje. Robota trwala ok.1h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to w poniedziałek wysyłam pisemko pod obydwa adresy

a tak przy okazji to powinni też przyznać się do wadliwego przewodu klimatyzacji, który pęka w wielu autach, a koszt jego wymiany w ASO z napełnieniem klimy to ponad 500 PLN.

chyba zbyt wiele wymagam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj skorzystalem z akcji 5044. Zaproszenie z carserwisu jakos nie

> przyszlo(moze jeszcze przyjdzie). Zalatwilem to w euromobilu u

> Pana Krzysztofa (dawniej w aso bielinski). Sprawdzil wczesniej

> czy moj stilowoz sie kwalifikuje. Robota trwala ok.1h.

Przy okazji przeglądu, akcja została zastosowana i w moim aucie.

Nie odnotowałem żadnych luzów, czy stukań, ufam więc, że akcja została przeprowadzona profesjonalnie.

Zastanawiam się jednak - jeśli będę musiał zmieniać amorki, czy będę je musiał dopasować wymiarem do tych "wideł"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy okazji przeglądu, akcja została zastosowana i w moim aucie.

> Nie odnotowałem żadnych luzów, czy stukań, ufam więc, że akcja

> została przeprowadzona profesjonalnie.

> Zastanawiam się jednak - jeśli będę musiał zmieniać amorki, czy będę

> je musiał dopasować wymiarem do tych "wideł"?

Przerażenie mnie ogarnia jak czytam niektóre teksty- zamontowali ci wadliwy towar zgoda nie wiedziałeś o tym ale teraz już wiesz i dopuszczasz myśl żeby jeszcze raz dać sobie założyć jakieś "gówno" .Ludzie ocknijcie się to są wasze pieniądze Następne zawieszenie (sprężyny i amortyzatore ) musi być pozbawione tej wady(pozmianowe) i tylko takie Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przerażenie mnie ogarnia jak czytam niektóre teksty- zamontowali ci

> wadliwy towar zgoda nie wiedziałeś o tym ale teraz już wiesz i

> dopuszczasz myśl żeby jeszcze raz dać sobie założyć jakieś

> "gówno" .Ludzie ocknijcie się to są wasze pieniądze Następne

> zawieszenie (sprężyny i amortyzatore ) musi być pozbawione tej

> wady(pozmianowe) i tylko takie Pozdrawiam

ej, ej, jeśli akcja oficjalnie ruszyła i obejmuje również moje auto i co ważniejsze - może zapobiec tragedii w jakiejś ekstremalnej sytuacji - raczej jestem za tym, aby to "gówno" i mi założyli.

Jeśli w niedługiej lub odległej przyszłości ktoś zdecyduje, aby wymienione były i sprężyny i amorki, również nie omieszkam z tego skorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ej, ej, jeśli akcja oficjalnie ruszyła i obejmuje również moje auto i

> co ważniejsze - może zapobiec tragedii w jakiejś ekstremalnej

> sytuacji - raczej jestem za tym, aby to "gówno" i mi założyli.

> Jeśli w niedługiej lub odległej przyszłości ktoś zdecyduje, aby

> wymienione były i sprężyny i amorki, również nie omieszkam z

> tego skorzystać.

Napisałeś że już ci to założyli ,a ja ci napisałem że drugi raz tego numeru nie wolno sobie dać wcisnąć .Więc nie rozumię masz zamiar następne amortyzatory i sprężyny zamontować też z tej wadliwej seri i ponownie dać sobie zamontować te osłony -gdzie sens i logika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie odnotowałem żadnych luzów, czy stukań, ufam więc, że akcja

> została przeprowadzona profesjonalnie.

Dobre - przeczytałem i prawie spadłem z krzesła !!!

No to niech kolega ufa dalej............. godząc się na półśrodki ...

To tak jakby w wypadku pękających śrub koł na tylnej osi zaspawywali otwory nadkoli, (coś na kształt citroena CX ) !!!!!! Spoko !!! pękły panu śrubki - nie ma problemu, koła pan nie zgubi - zamontowaliśmy panu super osłonki na błotnikach !!!!!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisałeś że już ci to założyli ,a ja ci napisałem że drugi raz tego

> numeru nie wolno sobie dać wcisnąć .Więc nie rozumię masz zamiar

> następne amortyzatory i sprężyny zamontować też z tej wadliwej

> seri i ponownie dać sobie zamontować te osłony -gdzie sens i

> logika?

nie zrozumiałeś mojej intencji - jeśli będę wymieniał amorki, czy sprężyny w przyszłości, z pewnością oryginały zastąpię jakimiś firmowymi zamiennikami, jest chyba jasnym, że nie nie kupię tej samej serii, wadliwej serii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobre - przeczytałem i prawie spadłem z krzesła !!!

> No to niech kolega ufa dalej............. godząc się na półśrodki

> ...

> To tak jakby w wypadku pękających śrub koł na tylnej osi zaspawywali

> otwory nadkoli, (coś na kształt citroena CX ) !!!!!! Spoko

> !!! pękły panu śrubki - nie ma problemu, koła pan nie zgubi -

> zamontowaliśmy panu super osłonki na błotnikach !!!!!

> Pozdrawiam

Nie podoba mi się również tego typu "półśrodek", jasne, że większość Stilomaniaków jest za tym, aby wymienić wadliwe sprężyny i "kołnierze".

Ale jeśli akcja ta oficjalnie ruszyła, to czemu mam się nie zgodzić? Na chwilę obecną nie jest to półśrodek, ale złoty środek - jeśli nie ma innej alternatywy (na chwilę obecną).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie zrozumiałeś mojej intencji - jeśli będę wymieniał amorki, czy

> sprężyny w przyszłości, z pewnością oryginały zastąpię jakimiś

> firmowymi zamiennikami, jest chyba jasnym, że nie nie kupię tej

> samej serii, wadliwej serii...

nowe seryjne amorki mają już inny kształt klosza i zabezpieczenie przez wysunięciem springu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nowe seryjne amorki mają już inny kształt klosza i zabezpieczenie

> przez wysunięciem springu

amorki tu nie sa przecie winne... to spring sie lamie a ten syf co to montuja ma tylko zabezpieczyc kapcia przez rozwalkom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> amorki tu nie sa przecie winne... to spring sie lamie a ten syf co

> to montuja ma tylko zabezpieczyc kapcia przez rozwalkom.

to jest oficialna wersja zeby.GIF

ale po wczorajszej rozmowie z ASO wiem że kosz jest zbyt płytki i sprężyna z niego wypada crazy.gif dlatego nowe amorki mają inną konstrukcję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kosz jest zbyt płytki i

> sprężyna z niego wypada

> dlatego nowe amorki mają inną konstrukcję

Tak jest jak sie oszczędza na jazdach prototypów i serii przedprodukcyjnej a całe badania symuluje się na kompie.

Głupi klient zapłaci za bubla.

Może czasem i życiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopadlo i mnie sciana.gifDzisiaj podjechalem na zalozenie wynalazkow Fiuta i okazalo sie ze mam peknieta sprezyne od str.pasazera icon_eek.gifCzekam teraz co na to Fiat bo facio z aso bedzie sie kontaktowal w tej sorawie z FAP icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dopadlo i mnie Dzisiaj podjechalem na zalozenie wynalazkow Fiuta i

> okazalo sie zamam peknieta sprezyne od str.pasazera

A wiesz, że tych "wynalazków" np. na Dolnym Śląsku zabrakło? icon_eek.gif

> Czekam

> teraz co na to Fiat bo facio z aso bedzie sie kontaktowal w tej

> sorawie z FAP

Będziesz miał nową sprężynę zlosnik.gif - znając hojność FAP, to jedną. rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dopadlo i mnie Dzisiaj podjechalem na zalozenie wynalazkow Fiuta i

> okazalo sie zamam peknieta sprezyne od str.pasazera Czekam

> teraz co na to Fiat bo facio z aso bedzie sie kontaktowal w tej

> sorawie z FAP

to nie czułes wcześniej,ze spręzyna poszła się ****?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to nie czułes wcześniej,ze spręzyna poszła się ****?

Wlasnie ze nie stukalo cos ale myslalem ze laczniki icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Będziesz miał nową sprężynę - znając hojność FAP, to jedną.

Dostalem namiary do pani ktora sie tym zajmuje i jest duza szansa na 2 , ale nawet jedna to tez bedzie git ! Za druga moge zaplacic ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.