Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

To ja tez zapytam - ile mandatu za...

Featured Replies

Napisano

...za przewoz 2 dzieci bez fotelikow? jaki jest mandat i czy za to ze 2 dzieci to jest suma za brak fotelika x2 ? zlosnik.gifniewiem.gif

Od razu zaznaczam ze nie ja jestem kierowca.

Napisano

> ...za przewoz 2 dzieci bez fotelikow? jaki jest mandat i czy za to ze

> 2 dzieci to jest suma za brak fotelika x2 ?

> Od razu zaznaczam ze nie ja jestem kierowca.

A czym jestes? Dzieckiem? zlosnik.gif

Napisano
  • Autor

> A czym jestes? Dzieckiem?

Pasazerem. I jestem ciekawy jaki mandat grozi kierowcy.

Napisano

150,- x 2 + 3 punkty

Napisano

> 150,- x 2 + 3 punkty

i jeszcze w morde powinien zarobic taki kierownik za narazanie dzieciakow na niebezpieczenstwo... Tak na marginesie...

pozdr.

M.

Napisano

3 miesiace piechotapalacz.gif ... 2x6 punktow w okresie double demerits =12 =twoj limit na 3 lata = 30.GIF na 3 miesiacezlosnik.gif ...

Napisano

> i jeszcze w morde powinien zarobic taki kierownik za narazanie

> dzieciakow na niebezpieczenstwo... Tak na marginesie...

Dlaczego w mordę?

Jakoś dopóki jeszcze nie było obowiązku stosowania fotelików ludzie w miarę bezpiecznie wozili dzieci i nikt ich za to nie bił.

Dla przykładu sam wiozłem dwoje ludzi z chorym dzieckiem do lekarza bez fotelika, bo dziecko miało gorączkę ok. 40st. Wprawdzie świadomie się narażałem na mandat, lecz czas był ważneijszy niż szukanie siodełka często spełniającego tylko wymogi bezpieczeństwa poprzez... odpowiednią naklejkę.