Skocz do zawartości

Fiaty do naprawy


Gripen

Rekomendowane odpowiedzi

Niektóre Fiaty Panda, Punto, Grande Punto, Idea i Stilo oraz Lancie Musa i Ypsilon z silnikami 1.1, 1.2 i 1.4, wyposażone w układ klimatyzacji, mogą być wadliwe. W Polsce sprawa dotyczy 471 aut.

W wyniku pęknięcia koła pasowego wału korbowego może dojść do utraty napędu klimatyzacji oraz do przerwy w pracy silnika. Wada może wystąpić w pojazdach wyprodukowanych we Włoszech od września 2005 r. do maja 2006 r.

Firma Fiat Auto Poland zapewniła, że powiadomi listownie właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi w celu dokonania kontroli i ewentualnej wymiany koła pasowego.

Źródło: UOKiK

http://www.motofakty.pl/artykul/awaryjne_fiaty_i_lancie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niektóre Fiaty Panda... (...) ...Wada może

> wystąpić w pojazdach wyprodukowanych we Włoszech od września

> 2005 r. do maja 2006 r.

to jakieś pandy są produkowane we włoszech? myślałem, że wszystkie są polskie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jakieś pandy są produkowane we włoszech? myślałem, że wszystkie są

> polskie...

Autor tej informacji wykazał się brakiem dokładności czerpiąc z źródła czyli z UoKiK. Na stronie UoKiK inofumej o modelach wyprodukowanych we Włoszech oraz w Polsce (Panda).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eee tam po męsku. UOKiK pewnie ich złapał za jajka. Sami by się nie

> przyznali, dobrze wiesz.

Na włoskiej stronie Fiata jest info o akcji serwisowej więc na pewno polski UoKiK za nic ich nie łapał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na włoskiej stronie Fiata jest info o akcji serwisowej więc na pewno

> polski UoKiK za nic ich nie łapał.

Nie sprawdzałem ale też nie byłbym taki pewien. Są akcje serwisowe Fiata

realizowane w całej Europie... tylko nie w Polsce. Rzuć sobie okiem na kąciku

Stilo o akcji serwisowej niby pękających sprężyn przedniego zawiasu. FAP

stwierdził że w Polsce nie ma takiej akcji.

Przeczytaj sobie całość: klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rzuć sobie okiem

> na kąciku

> Stilo o akcji serwisowej niby pękających sprężyn przedniego zawiasu.

> FAP

> stwierdził że w Polsce nie ma takiej akcji.

Pytałem dzisiaj w ASO czy cos im wiadomo. Nie wiadomo i pierwsze słyszą, takich przypadków nie mieli zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda dotyczy to wielu modelów, ale pamiętajmy, że na polski rynek sprzedano jedynie 471 takich wadliwych egzemplarzy, więc skala zjawiska jest marginalna. Chwała za to, że nie boją się przyznać, bo to bardzo różnie z tym bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no coz, sadzili babole i potem olewali. np alternatory i ich pekajace

> obudowy w (chyba) sienach..

> teraz sie chociaz po mesku przyznali i naprawiaja. imho to krok w

> dobra strone.

Kilka lat temu rozsylali listy, do niektorych wlascicieli PII (w tym mnie), z prosba o przyjazd do ASO w celu bezplatnej wymiany softu w kompie sterujacym, pamietam tez akcje wymiany przewodow hamulcowych w PI, wiec czasem sie przyznaja cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niektóre Fiaty Panda, Punto, Grande Punto, Idea i Stilo oraz Lancie

> Musa i Ypsilon z silnikami 1.1, 1.2 i 1.4, wyposażone w układ

> klimatyzacji, mogą być wadliwe. W Polsce sprawa dotyczy 471 aut.

> W wyniku pęknięcia koła pasowego wału korbowego może dojść do utraty

> napędu klimatyzacji oraz do przerwy w pracy silnika. Wada może

> wystąpić w pojazdach wyprodukowanych we Włoszech od września

> 2005 r. do maja 2006 r.

> Firma Fiat Auto Poland zapewniła, że powiadomi listownie właścicieli

> samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z

> autoryzowaną stacją obsługi w celu dokonania kontroli i

> ewentualnej wymiany koła pasowego.

> Źródło: UOKiK

> http://www.motofakty.pl/artykul/awaryjne_fiaty_i_lancie.html

hmm niezle, ale kazdy producent ma takie akcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niektóre Fiaty Panda, Punto, Grande Punto, Idea i Stilo oraz Lancie

> Musa i Ypsilon z silnikami 1.1, 1.2 i 1.4, wyposażone w układ

> klimatyzacji, mogą być wadliwe. W Polsce sprawa dotyczy 471 aut.

> W wyniku pęknięcia koła pasowego wału korbowego może dojść do utraty

> napędu klimatyzacji oraz do przerwy w pracy silnika. Wada może

> wystąpić w pojazdach wyprodukowanych we Włoszech od września

> 2005 r. do maja 2006 r.

> Firma Fiat Auto Poland zapewniła, że powiadomi listownie właścicieli

> samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z

> autoryzowaną stacją obsługi w celu dokonania kontroli i

> ewentualnej wymiany koła pasowego.

> Źródło: UOKiK

> http://www.motofakty.pl/artykul/awaryjne_fiaty_i_lancie.html

a ja mam takie pytanie. jak np ktos w miedzyczasie sprzedal auto i nowy wlasciciel sie dowiedzial o takiej akcji a stary mu listu nie przekazal to moze jechac na taką akcje do serwisu ? oczywiscie bezplatnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja mam takie pytanie. jak np ktos w miedzyczasie sprzedal auto i

> nowy wlasciciel sie dowiedzial o takiej akcji a stary mu listu

> nie przekazal to moze jechac na taką akcje do serwisu ?

> oczywiscie bezplatnie ?

Myśle ze najważniejszy jest nr nadwozia i to ona kfalfikuje pojazd, a nie list.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak jest np gwarancja na samochod i auto zostaje sprzedane przed

> jej zakonczeniem to gwarancja przechodzi na nastepnego

> uzytkownika czy nie ?

Hmm z tekstu w ksiązce gwarancyjnej tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teraz sie chociaz po mesku przyznali i naprawiaja. imho to krok w

> dobra strone.

ale do padajacych przekladni kierowniczych w grande punto to sie nie przyznali, wymieniali tylko co bardziej namolnym klientom w serwisach , ale oficjalnego przywolania nie bylo.

ale co sie dziwic, skala byla nieporownanie wieksza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak jest np gwarancja na samochod i auto zostaje sprzedane przed

> jej zakonczeniem to gwarancja przechodzi na nastepnego

> uzytkownika czy nie ?

Tak, gwarancje masz na samochod a nie na wlasciciela smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja mam takie pytanie. jak np ktos w miedzyczasie sprzedal auto i

> nowy wlasciciel sie dowiedzial o takiej akcji a stary mu listu

> nie przekazal to moze jechac na taką akcje do serwisu ?

> oczywiscie bezplatnie ?

Pewnie, nie będzie problemu, trzeba się tylko łapać na akcję wg. przedziału tych numerków. Może być nawet po gwarancji i inne takie, ważne, że samochód ma taki numer, to muszą go zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja mam takie pytanie. jak np ktos w miedzyczasie sprzedal auto i

> nowy wlasciciel sie dowiedzial o takiej akcji a stary mu listu

> nie przekazal to moze jechac na taką akcje do serwisu ?

> oczywiscie bezplatnie ?

Wystarczy zrobić choć jeden przegląd w ASO to sobie zmienią dane właściciela w komputerze i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja mam takie pytanie. jak np ktos w miedzyczasie sprzedal auto i

> nowy wlasciciel sie dowiedzial o takiej akcji a stary mu listu

> nie przekazal to moze jechac na taką akcje do serwisu ?

> oczywiscie bezplatnie ?

Tak o ile samochod byl serwisowany. Dodatkowo, aby dostawac listy od producenta/importera to do tego celu dolaczana jest zaadresowana koperta z prosba o zmiane adresu i nie dotyczy to tylko Fiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ogolnie takie wpadki rzadko Fiatu chyba sie zdarzajac, czesciej

> slyszy sie o innych koncernach, chyba ze Fiat ukrywa to

Jest pare akcji serwisowych na włoskiej stronie są wymienione, ale mało która zagraża bezpieczeństwu i dlatego nie jest nagłaśniana prze UoKiK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest pare akcji serwisowych na włoskiej stronie są wymienione, ale

> mało która zagraża bezpieczeństwu i dlatego nie jest nagłaśniana

> prze UoKiK.

To w sumie dobrze, w porownaniu do innych koncernow, gdzie samochody same im sie zapalaja albo w jednym nowym modelu kable elektryczne leca obok zewnetrznej strony akumulatora tak ze nie sa zabezpieczone odpowiednio i moze nastapic odciecie pradu przy uderzeniu i dzieki temu moga nie zadzialac pirotechniczne napinacze pasow, nie jest zle smile.gif

Wiadomo ze kazdy koncern ma jakies wpadki a ja Fiata napewno nie bronie, dobrze ze takie rzeczy sa ujawniane smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.