HETMAN Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 Oto co znalazłem w filtrze gazu: Nie świadczy to dobrze o stacjach w których tankujemy .... Wszystkie te opiłki wysypałem z filtra Dla porównania przedstawiam powyżej nowy filtr.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 2zdj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 3zdj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarius Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > Oto co znalazłem w filtrze gazu: > Nie świadczy to dobrze o stacjach w których tankujemy .... > Wszystkie te opiłki wysypałem z filtra > Dla porównania przedstawiam powyżej nowy filtr.... A jaki "przebieg" filtra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sylwekcc4 Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > A jaki "przebieg" filtra? >szanowny kolego jaki przebieg mial ten filtr jak sie do niego dostales /moze jakies fotki/POZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > Oto co znalazłem w filtrze gazu: > Nie świadczy to dobrze o stacjach w których tankujemy .... > Wszystkie te opiłki wysypałem z filtra > Dla porównania przedstawiam powyżej nowy filtr.... Na jakich stacjach glownie tankujesz? Przylaczam sie tez do pytania odnosnie przebiegu. Ja wymienialem u siebie po 20kkm i bylo tego znacznie mniej (tankuje na BP i Orlen) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > A jaki "przebieg" filtra? prawie 50kkm, ale przeważnie tankuje na sprawdzonych stacjach i sprawdzałem filtr przy przebiegu 30kkm i był czysty, a ostatnio zatankowałem gaz w Rzeszowie (przejazdem i zwabiła mnie cena 1,60zł/l - była promocja, a na innych stacjach w tamtej okolicy gaz był po 1,80zł/l) i bezpośrednio po zatankowaniu silnik zaczął gorzej pracować, aż wreszcie po zatrzymaniu się zaczęły się problemy z przełączaniem na LPG (elektrozawór był zasyfiony i się blokował) Ale to nie tylko ja miałem taką sytuację, podobna została tu opisana i jednocześnie muszę powiedzieć że ten opis był inspiracją dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > >szanowny kolego jaki przebieg mial ten filtr jak sie do niego > dostales /moze jakies fotki/POZDR na zamieszczonych fotkach wszystko widać, i raczej nie potrzeba więcej wyjaśniać - jak się kolega zabierze do pracy to na pewno nie będzie problemów. Są tylko do odkręcenia 2 podłączenia rurek z LPG (po zamknięciu zaworu na butli i wypaleniu pozostałego gazu z rurek) + 2 śrubki mocujące do karoserii + śruba filtra + śruba elektrozaworu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > Oto co znalazłem w filtrze gazu: > Nie świadczy to dobrze o stacjach w których tankujemy .... > Wszystkie te opiłki wysypałem z filtra > Dla porównania przedstawiam powyżej nowy filtr.... A czy filtr był wymieniany już wcześniej, znaczy się po instalacji, czy to pierwszy od instalacji ? Jeżeli pierwszy to wcale nie musi oznaczać, że to od jakości paliwa, a raczej to ślady pomontażowe, opiłki od cięcia rurek metalowych. Tak mi się wydaje, przy założeniu jak wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > A czy filtr był wymieniany już wcześniej, znaczy się po instalacji, > czy to pierwszy od instalacji ? Jeżeli pierwszy to wcale nie był sprawdzany przy 30kkm i było czysto > musi oznaczać, że to od jakości paliwa, a raczej to ślady > pomontażowe, opiłki od cięcia rurek metalowych. Tak mi się > wydaje, przy założeniu jak wyżej pomontażowe to mogłyby być miedziane, ale te były jakieś zardzewiałe zelazne (ferromagnetyczne), więc sądzę że to ta trefna stacja a dzięki temu przypadkowi utwierdziłem się w przekonaniu że tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > Oto co znalazłem w filtrze gazu: > Nie świadczy to dobrze o stacjach w których tankujemy .... > Wszystkie te opiłki wysypałem z filtra > Dla porównania przedstawiam powyżej nowy filtr.... Pewnie zeszlifiwało Ci silnik... Gaz to zło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > prawie 50kkm, 50 tys to jak dlamnie o wiele za dużo ja staram się zmnieniać ten filterek co 10 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 o rany !!!!!!! czy to była ta sama stacja co w tym opisie z arbitra? Może by to gdzieś podesłać do jakiejs inspekcji niech ich cholera skontrolują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > Pewnie zeszlifiwało Ci silnik... Gaz to zło! Silnik chodzi jak zegarek , bo opiłki są zatrzymywane na filtrze i jeszcze gaz ciekły musi odparować w reduktorze ( tam pozostają ewentualne pozostałe inne zanieczyszczenia, które się potem wypuszcza) i potem leci czyściutki gaz do silniczka , a więc paliwo LPG to samo dobro, w porównaniu do benzyny (a raczej tych mieszanek rozpuszczalnikowo - benzynowo - niewiadomo jakich , co są tankowane na stacjach) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > o rany !!!!!!! czy to była ta sama stacja co w tym opisie z arbitra? inna > Może by to gdzieś podesłać do jakiejs inspekcji niech ich > cholera skontrolują. ta gdzie tankowałem to stacja na wylowówce z Rzeszowa w kierunku Radomia (po prawej przy dwupasmówce). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > Oto co znalazłem w filtrze gazu: > Nie świadczy to dobrze o stacjach w których tankujemy .... > Wszystkie te opiłki wysypałem z filtra > Dla porównania przedstawiam powyżej nowy filtr.... bo siem tankuje na firmowych stacjach za normalna cene jak wszedzie a nie kusi sie o 10gr taniej na przydroznych stacyjkach gdzie filtrow nigdy nie wymieniaja i leci taki syf razem z gazem. ja mam na LPG przejechane 20kkm i nawet nie mam zamiary sprawdzac czy filtr jest zapchany dopuki nie przejade z 50kkm. tankuje przewaznie na Orlen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > mie musi oznaczać, że to od jakości paliwa, a raczej to ślady > pomontażowe, opiłki od cięcia rurek metalowych. Tak mi się > wydaje, przy założeniu jak wyżej hmm a ja myslalem ze rurki po ucieciu sie przedmuchuje powietrzem i wytrzepuje z nich pozostalosci, jak nie to swiadczy to tylko i wylacznie o byle jakim serwisie zakladajacym instalki. ale to co widac to raczej syf z gazu /byle jakiego gazu nie filtrowanego, taki wlasnie jest ten tanszy gaz na przydroznych stacjach LPG/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > bo siem tankuje na firmowych stacjach za normalna cene jak wszedzie a > nie kusi sie o 10gr taniej na przydroznych stacyjkach gdzie > filtrow nigdy nie wymieniaja i leci taki syf razem z gazem. ja > mam na LPG przejechane 20kkm i nawet nie mam zamiary sprawdzac > czy filtr jest zapchany dopuki nie przejade z 50kkm. tankuje > przewaznie na Orlen. tylko żebyś się nie przejechał na tym orlenie tankuje tam gdzie najtaniej po drodze i z filtrem mam wszystko OK po 40 kkm lekko przybrudzony u teścia po 50 kkm tak samo i trochę opiłków ( trochę czyli lekki "meszek" na magnesie ) filtr kosztuje 3.50 przy różnicy 5 groszy każde tankowanie to różnica 1,50 50 kkm to ok 150 tankowań razy 1,50 daje 225 zł odliczając filtr i piwko w kieszeni jest 200 zł więcej a przy różnicy 10 groszy to już 400 zł jak masz za dużo kasy to chetnie podam ci namiary do przelewu poza różnicą w cenie nie zauważyłem jak dotąd żadnej różnicy między stacjami w krzakach i tymi najbardziej firmowymi - nie muli i nie pali ani grama więcej pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > a przy różnicy 10 groszy to już 400 zł > jak masz za dużo kasy to chetnie podam ci namiary do przelewu > poza różnicą w cenie nie zauważyłem jak dotąd żadnej różnicy między > stacjami w krzakach i tymi najbardziej firmowymi - nie muli i > nie pali ani grama więcej > pozdro no wlasnie mowie ze niby na orlenie najdrozej ale ja zawsze tankuje wiecej jak 18l wiec mam znizke i wychiodzi mi taniej niz na kazdej innej stacji,. na stacjach w krzakach juz sie przejechalem dlatego nie tankuje, auto kiedys mi tak mulilo jak zatankowalem w krzakach ze myslalem ze stracilem z polowe mocy. spalil wiecej. wiec dla mnie roznica jest. ponadto na orlenie u mnie jest gaz OK, dawniej na BP tankowalem ale gaz sie bardzo popsul, auto mulilo wlasnie na gazie BP i wiecej spalalo i sie przerzucilem na Orlen. pozatym firmowe stacje raczej dbaja o zmiany filtrow a te w krzakach to nie zawsze b im szkoda kasy. pozdrowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > bo siem tankuje na firmowych stacjach za normalna cene jak wszedzie a > nie kusi sie o 10gr taniej na przydroznych stacyjkach gdzie > filtrow nigdy nie wymieniaja i leci taki syf razem z gazem. ja > mam na LPG przejechane 20kkm i nawet nie mam zamiary sprawdzac > czy filtr jest zapchany dopuki nie przejade z 50kkm. tankuje > przewaznie na Orlen. Zebyś się niezdziwił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 Popieram . Obliczenia Ja tankuję też przeważnie w krzakach tylko filtr zmieniam częściej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > no wlasnie mowie ze niby na orlenie najdrozej ale ja zawsze tankuje > wiecej jak 18l wiec mam znizke i wychiodzi mi taniej O co chodzi z ta znizka? Jak mozna ja otrzymac i czy dotyczy to wszystkich stacji Orlen? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > O co chodzi z ta znizka? Jak mozna ja otrzymac i czy dotyczy to > wszystkich stacji Orlen? dla wszytskich tankujacych powyzej 18l jest znizka 5gr na kazdym litrze. tankujac 20l po 1,8zl/litr to w rzeczywiasctosci placisz tylko 1,75 za kazdy litr. na paragonie masz np 20l x 1,8zl ale pod spodem pisze znizka 1zl /uwzglednia kazdy litr/ i placisz mniej. neistety jezeli zatankujesz np 17,99 litrow to zaplacisz wszytsko po 1,8zl. nas ludzie o tym nei wiedzieli i w koncu powiesili kartke na dystrybutorze, tyczy sie to nie tylko LPG ale wszystkich paliw. chyba to jest w calej sieci ORLEN ale firmowych stacjach a nie patronackich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > bo siem tankuje na firmowych stacjach za normalna cene jak wszedzie a > nie kusi sie o 10gr taniej na przydroznych stacyjkach gdzie > filtrow nigdy nie wymieniaja i leci taki syf razem z gazem. ja > mam na LPG przejechane 20kkm i nawet nie mam zamiary sprawdzac > czy filtr jest zapchany dopuki nie przejade z 50kkm. tankuje > przewaznie na Orlen. no to zdziwil bys sie jak bys zobaczyl swoj filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > dla wszytskich tankujacych powyzej 18l jest znizka 5gr na kazdym > litrze. tankujac 20l po 1,8zl/litr to w rzeczywiasctosci placisz > tylko 1,75 za kazdy litr. na paragonie masz np 20l x 1,8zl ale > pod spodem pisze znizka 1zl /uwzglednia kazdy litr/ i placisz > mniej. neistety jezeli zatankujesz np 17,99 litrow to zaplacisz > wszytsko po 1,8zl. nas ludzie o tym nei wiedzieli i w koncu > powiesili kartke na dystrybutorze, tyczy sie to nie tylko LPG > ale wszystkich paliw. chyba to jest w calej sieci ORLEN ale > firmowych stacjach a nie patronackich. Ja tankuje zawsze ok 30l, wiec musze sie zapytac u siebie na Orlenie czy tez maja te znizki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > tylko żebyś się nie przejechał na tym orlenie > tankuje tam gdzie najtaniej po drodze i z filtrem mam wszystko OK > po 40 kkm lekko przybrudzony > u teścia po 50 kkm tak samo > i trochę opiłków ( trochę czyli lekki "meszek" na magnesie ) > filtr kosztuje 3.50 > przy różnicy 5 groszy każde tankowanie to różnica 1,50 > 50 kkm to ok 150 tankowań razy 1,50 daje 225 zł > odliczając filtr i piwko w kieszeni jest 200 zł więcej > a przy różnicy 10 groszy to już 400 zł > jak masz za dużo kasy to chetnie podam ci namiary do przelewu > poza różnicą w cenie nie zauważyłem jak dotąd żadnej różnicy między Też tankuję przeważnie najtańszy , no chyba że stwierdziłem że za dużo mi wchodzi do butli (na pusto normalnie wchodzi 36,3-37,1 litrów - powyżej to już kradną ) na jakiejś stacji i taka stacja zostaje skreślona. Już mam parę takich stacji które omijam, na jednej to do butli wchodzilo mi 39,6 l i jeszcze gość który tankował próbował mi wmówić że to "w rurki poszło" > stacjami w krzakach i tymi najbardziej firmowymi - nie muli i > nie pali ani grama więcej > pozdro LPG z Neste jest jakiś marny, silnik może nie jest wyraźnie słabszy ale pali tego gazu 1-1,5 litra więcej niż innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 mozna gdzies ten filtr dostac w necie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > mozna gdzies ten filtr dostac w necie? można tylko przesylka będzie droższa niż filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > można tylko przesylka będzie droższa niż filtr chyba za bardzo sie wygodny robie bo ostatnio to wszystko kupuje przez net No ale jak pojade do gaziarzy to sprzedadza mi sam filtr za np 5 zl czy tylko razem z wymiana za 30zl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > chyba za bardzo sie wygodny robie bo ostatnio to wszystko kupuje > przez net > No ale jak pojade do gaziarzy to sprzedadza mi sam filtr za np 5 zl > czy tylko razem z wymiana za 30zl ? A poco masz jechać do gaziarzy w sklepach motoryzacyjnych też sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > A poco masz jechać do gaziarzy w sklepach motoryzacyjnych też sa serio? a widzisz nie wiedzialem to sobie zmienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > serio? a widzisz nie wiedzialem to sobie zmienie tylko najpietw zobacz jaki mniej więcej potrzebujesz wkład bo jest ich kilka rodzajów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > serio? a widzisz nie wiedzialem to sobie zmienie Oto ceny filtrona: [image]http://forum.autokacik.pl/files/274469053-filtron.jpeg[/image] Spokojnie można kupić poniżej podanych cen u dobrego sprzedawcy Ja miałem PM 999 w instalce Lovato i niestety musiałem kupić w sobotę w drogim sklepie za 4zł, ale raczej mnie to nie zrujnuje finansowo :zakręcony:, koszty są niewielkie więc warto wymienić filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2005 > tylko najpietw zobacz jaki mniej więcej potrzebujesz wkład bo jest > ich kilka rodzajów A ja słyszałem, że kilkanaście. Więc zanim się kupi, dobrze mieć stary filterek na wzór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2005 > tylko najpietw zobacz jaki mniej więcej potrzebujesz wkład bo jest > ich kilka rodzajów tzn ja juz u siebie czyscilem (po 30tys tak wiem ze o duzo za pozno ) i wiem jaki on jest...mniej wiecej to wykrece jeszcze raz i wezme na wzor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2005 > Oto ceny filtrona: > [image]http://forum.autokacik.pl/files/274469053-filtron.jpeg[/image] > Spokojnie można kupić poniżej podanych cen u dobrego sprzedawcy > Ja miałem PM 999 w instalce Lovato i niestety musiałem kupić w sobotę > w drogim sklepie za 4zł, ale raczej mnie to nie zrujnuje > finansowo :zakręcony:, koszty są niewielkie więc warto wymienić > filtr no ja ostatnio czyscilem ale nie wymienialem..bo nie wiedzialem ze sa dostepne w zwyklych sklepach z czesciami. myslalem ze na czesci lpg monopol maja gaziarze i osobno tego nie dostane. a nie mam zamiaru placic za cos co moge zrobic sam 70zl(taki tu chyba ktos kiedys paragon przedstawial za wymiane filtra ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2005 > no ja ostatnio czyscilem ale nie wymienialem..bo nie wiedzialem ze sa > dostepne w zwyklych sklepach z czesciami. myslalem ze na czesci > lpg monopol maja gaziarze i osobno tego nie dostane. a nie mam > zamiaru placic za cos co moge zrobic sam 70zl(taki tu chyba ktos > kiedys paragon przedstawial za wymiane filtra ) Za 70PLN to masz nowy elektrozawór z nówka filtrem. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2005 > tzn ja juz u siebie czyscilem (po 30tys tak wiem ze o duzo za pozno Mi gaziornik powiedział że 30 kkm to norma na wymianę filtra gazu. Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2005 > Mi gaziornik powiedział że 30 kkm to norma na wymianę filtra gazu. wszystko zalezy od tego,ile Ci auto pali,i jakiej wielkości jest filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S3kawek Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > Oto co znalazłem w filtrze gazu: > Nie świadczy to dobrze o stacjach w których tankujemy .... > Wszystkie te opiłki wysypałem z filtra > Dla porównania przedstawiam powyżej nowy filtr.... Łot a fok Ale syf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 1 Maja 2005 Udostępnij Napisano 1 Maja 2005 > no to zdziwil bys sie jak bys zobaczyl swoj filtr noi wkoncu jak was tak 3tam to wyjalem swoj filterek po 20kkm, wcale nie bylo duzo syfu jak mowilem, gdzies tak 1/4 albo 1/5 tego co kolega ma na zdjeciu w poscie. no ale jak odkrecilem to juz kupilem nowy i zalozylem. ale i tak uwazam ze firmowe stacje maja czystszy gaz. zreszta nie chodzi tez o czystosc a rpoporcje propan-butan bo kiedys tankowalem na stacji w krzakach to auto tak zaczelo mulic i nie chcialo jechac ze szok. od tej pory tankuje tylko na firmowkach. pozdrawiam zagazowanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 2 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2005 > noi wkoncu jak was tak 3tam to wyjalem swoj filterek po 20kkm, wcale > nie bylo duzo syfu jak mowilem, gdzies tak 1/4 albo 1/5 tego co > kolega ma na zdjeciu w poscie. no ale jak odkrecilem to juz > kupilem nowy i zalozylem. ale i tak uwazam ze firmowe stacje > maja czystszy gaz. zreszta nie chodzi tez o czystosc a rpoporcje > propan-butan bo kiedys tankowalem na stacji w krzakach to auto > tak zaczelo mulic i nie chcialo jechac ze szok. od tej pory > tankuje tylko na firmowkach. > pozdrawiam zagazowanych Ja po odkręceniu filtra wypuściłem trochę gazu razem z brunatnym syfem, czyli było czyszczenie rurki od samej butli Przepis wykonania jest prosty: 1) zakładamy wężyk na rurkę i wystawiamy po za auto (ja miałem przezroczysty silikonowy więc wszystko było dobrze widać) 2) odkręcamy zawór na butli (jeżeli był do odkręcenia filtra wcześniej zamknięty ) 3) kręcimy rozrusznikiem na ustawieniu "tylko LPG" (jeżeli ktoś ma tylko automat to można zapalić na benzynie i dodać gazu, aby przełączyć na LPG) 3) i kręcimy..... i patrzymy jak leci syf 4) jak leci czysty LPG - operacja zakończona ..... sukcesem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 3 Maja 2005 Udostępnij Napisano 3 Maja 2005 > Ja po odkręceniu filtra wypuściłem trochę gazu razem z brunatnym > syfem, czyli było czyszczenie rurki od samej butli > Przepis wykonania jest prosty: > 1) zakładamy wężyk na rurkę i wystawiamy po za auto (ja miałem > przezroczysty silikonowy więc wszystko było dobrze widać) > 2) odkręcamy zawór na butli (jeżeli był do odkręcenia filtra > wcześniej zamknięty ) > 3) kręcimy rozrusznikiem na ustawieniu "tylko LPG" (jeżeli ktoś ma > tylko automat to można zapalić na benzynie i dodać gazu, aby > przełączyć na LPG) > 3) i kręcimy..... i patrzymy jak leci syf > 4) jak leci czysty LPG - operacja zakończona ..... sukcesem > Pozdrawiam Wystarczy podać napięcie +12V kabelkiem z akumulatora do elektrozaworu bez potrzeby uruchamiania silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HETMAN Napisano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2005 > Wystarczy podać napięcie +12V kabelkiem z akumulatora do > elektrozaworu bez potrzeby uruchamiania silnika To prawda, ale to chyba więcej komplikacji wymaga, a i kabelek długi trzeba mieć żeby do elektrozaworu przy butli z akumulatora podłączyć, albo inaczej kombinować .... a tak kręci się rozrusznikiem i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.