-
Liczba zawartości
5 132 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O slawekw
- Urodziny 09.09.1974
Retained
- Maxi-Kaz
Profile Information
-
Imię
Sławek
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Warszawa, PL
-
Samochód
Skoda Mazda Tesla
-
UTO
M365
slawekw's Achievements
-
Racja, kolejny plus
-
Tak, ponieważ od ponad 2 lat pakują do Tesli 3 i Y ledy matrycowe od Samsunga. Tylko do tej pory jedynym ich zastosowaniem było wyświetlanie napisu TESLA podczas light-show. Teraz dostali zgody (homologacje) na lampy matrycowe w EU i dorobili soft. To dobra i zła informacja. Dobra - bo dochodzi nowa funkcjonalność reflektorów matrycowych. Zła - bo działanie lamp matrycowych polega na ich częściowym wygaszaniu, czyli obniżaniu jasności. A znając Teslę będzie to działało źle
-
Tylko te wyprodukowane w GigaFactory Berlin. @szastan swoją TM3 odbierał w Szanghaju. To była przygoda
-
Witaj w sekcie Apki które polecam i używam (ponieważ nie używam ajfona, podrzucę nazwy): :: Tesla - do obsługi auta :: PlugShare - wyszukiwarka ładowarek wszelkich sieci :: ABRP (A Better Route Planner) - do bezstresowego planowania podróży :: GreenWay - bardzo duża sieć szybkich ładowarek :: Elocity - liczna sieć raczej wolnych ładowarek :: Equay - do darmowego ładowania* Tankowanie (ładowanie) na Superchargerze jest trywialne. W aplikacji Tesla podpinasz kartę kredytową - i ładowarka rozpoznaje Twoje auto i sama pobiera opłatę, podłączasz i już. W sieciach innych operatorów to różnie - zazwyczaj uruchamiasz ładowanie w aplikacji, czasem dostajesz kartę RFID i nią odpalasz ładowarkę. W domu warto założyć WallConnector. Sam nie posiadam to więcej nie napiszę. Jak masz siłę w domu (lub w trasie) to możesz kupić taką ładowarkę EVSE: https://www.amazon.pl/gp/product/B0BYS9Z7C1/ (ja kupiłem i ani razu nie miałem potrzeby użyć) Obecnie promocyjnie (czyli za darmo) można się ładować na niektórych Lidlach oraz niektórych stacjach przesiadkowych metra Park&Ride (tutaj potrzebna jest aplikacja Equay). Pewnie będziesz miał mnóstwo pytań - polecam forum https://forum.elektrowoz.pl/ oraz grupę na FB: "Tesla Model S/3/X/Y Klub Polska"
-
Dokładnie. Wyślij im USTAWĘ z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw i zwróć uwagę na stronę 5 i 6. Tam jest instrukcja dla Ciebie i też dla nich.
-
Tak. W zasadzie każda funkcjonalność wymaga tylko commandera + apki na telefon. Knob i guziki to dodatkowe bajery ułatwiające obsługę, ale nie są konieczne. Tu masz linka do sklepu: https://enhauto.com/product/commander-gen2 (z kodem "GJEEBS" powinno być 10% rabatu)
-
Ale to jest sztos ! Mam S3XY Commandera v2 + Knob + Buttony (4 szt). Sam Commander + apka robią już robotę. U mnie odblokowywanie frunka klamką przednich drzwi, odblokowywanie portu ładowania klamką tylnych drzwi, ciągły autopilot (wznawianie po zmianie pasa ruchu), zmiana trybu silnika na Sport po kickdown, stale włączone światła tylne. A teraz będę bawił się Scan my Tesla
-
Jakie bajery kupic do tesli na Aliexpress ?
slawekw odpowiedział PawelWaw na temat - Tesla Model S/3/X/Y
Nie bardzo. Możesz u mnie przymierzyć i sprawdzić. -
Jakie bajery kupic do tesli na Aliexpress ?
slawekw odpowiedział PawelWaw na temat - Tesla Model S/3/X/Y
Muszę sprawdzić czy ten od Xbox działa z Teslą Y. Jednak z pewnością nie nada się do podnoszenia auta -
Dzięki Chciałem w ten sposób zasugerować że Tesla ma mnóstwo wad i trzeba robić takie rzeczy żeby te wady usunąć lub obejść
-
Możesz poprosić o uzasadnienie i podstawę prawną. U was Rada Nadzorcza wprowadza zapisy do regulaminu (a nie Zarząd) ?
-
W sumie trochę ich jest: 1. Tacki do schowków 2. Pojemniki do bagażnika (sprawiają że mam całą płaską podłogę, bez otworów w rogach) 3. Zwijana roleta do bagażnika 4. Satynowa folia ochronna na ekran 5. Lampki z logo Tesla w drzwiach 6. Oświetlenie frunka (jeszcze nie zamontowane) 7. Uszczelka szklanego dachu (też nie zamontowałem) 8. Komfortowe zawieszenie firmy MountainPass Performance 9. Ekran za kierownicą + kamera w przednim zderzaku 10. S3XY Knob + buttony Tak teraz wygląda:
-
Wiem że wątek i dyskusja z dupy, ale dopiszę poważnie: to wynika z charakterystyki ładowania elektryka - optymalnie jest zatrzymywać się często i podładowywać te 20-30% niż od 0% do 100%
-
Chcesz referrala ?
-
Trzeba by pooglądać filmy w necie, ale też myślę że kick sensor to większa zabawa (i bardzo mi tego brakuje) Chętnie kupię i zamontuję power frunka. Tylko muszę finanse ustabilizować.