Jump to content

FrugOs

moderator
  • Content Count

    6819
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 15h 43m 4s

About FrugOs

  • Rank
    szczęściarz
  • Birthday 11/04/1979

Profile Information

  • Name
    Suavomirrrr
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Krakow
  • Zainteresowania
    空手
  • Car
    czarny
  • Motorcycle
    czarny

Recent Profile Visitors

1209 profile views
  1. W apce podajesz model auta. Może jest to brane pod uwagę przy skanowaniu tablic? W sensie umiejscowienia tablicy? Może parametry niektórych aut są niedokładne? Tak sobie kombinuję 🤔
  2. Od razu do serwisu? A w sumie co to jest?
  3. U mnie do tej pory też zawsze działało bez problemu. Zarówno na A4 jak i na A1. Zdarza się, że bramka "apkowa" jest zupełnie pusta, a do pozostałych sznur po naście aut. Nie rozumiem jak można tak marnować czas
  4. U mnie diesel 235KM, ale w S90. Udało mi się zejść na 6.8 (cały bak) podczas spokojnej jazdy autostradą. Zazwyczaj jednak kręci się około 8, jeśli cisnę to 9. Średnie z 7kkm to 8.3.
  5. Absolutnie tak. Też mi się zdarzyło coś takiego, szczególnie jeśli łuk jest ciaśniejszy. Po pewnym czasie nauczyłem się już rozpoznawać/przewidywać takie miejsca. Ręce na kierownicy, wymuszone z resztą, to podstawa. Dlatego napisałem, że "prawie autopilot" W mieście używam raczej w korkach, ale rzeczywiście czasem nie łapie, też nie wiem czemu. Nie znam takiej funkcji, muszę doczytać. No tak to działa, aczkolwiek nie wiem czy to jest rzeczone wspomaganie wyprzedzania. Auto wie, że coś jedzie wolniej przed Tobą, a skoro wrzucasz kierunek to wie, że zmienisz pas a skoro tak, to przyspiesza do zadanej prędkości. Tak samo reagował mój poprzedni samochód, było to normalne działanie aktywnego tempomatu.
  6. Rewelacyjny system. Wróciłem właśnie z wakacji, gdzie większość tras (w sumie 3kkm) jechałem po autostradach z przepisowymi prędkościami. Wygoda tego systemu jest nieprawdopodobna. Prawie jak autopilot 😎
  7. No to jasne. Dzięki 💪
  8. Nie będzie i nie będę. Ale lubię wiedzieć na czym stoję
  9. To chyba najbardziej wiarygodne. Jakbym umiał googlać po niemiecku... Przetłumacz mi to proszę na nasze, bo translator nie daje rady: „Dashcam” (skrót od „Dashboard Camera”) to kamera wideo zainstalowana w samochodzie i robiąca zdjęcia drogi przed samochodem i zapisy. Dashcamy były zgodnie ze starym prawem ochrony danych niedopuszczalne (zob. Ustalenia Sądu Administracyjnego z dnia 12 września 2016 r., Zl. Ro 2015/04/0011 ), a nawet nowa sytuacja prawna na mocy ogólnegorozporządzenia o ochronie danych (DSGVO) nie przynosi żadnych zmian. Na przykład w swojej decyzji z dnia 9 lipca 2018 r., DS DS-D485.000 / 0001-DSB / 2018 (niewiążącej prawnie), organ ochrony danych wydał ostrzeżenie, że działanie kamery Dashcam może naruszyć GDPR. Były zgodne ze starym prawem niedopuszczalne Jak to leci w oryginale? Bo że może naruszyć GDPR to mimo wszystko jeszcze nic nie znaczy.
  10. No to mamy dwie skrajności. Z tym, że Twój link ma 6 lat. Może coś się zmieniło?
  11. Wygląda na wiarygodne źródło Wg translatora (mejn dojsz ist zer szlecht ) Osoby, które publikują lub udostępniają zdjęcia lub materiały wideo, na których można rozpoznać osoby lub tablice rejestracyjne, stają się karalne. W takim razie samo nagrywanie (co oznacza, że również posiadanie) chyba jednak nie stanowi problemu
  12. W sensie - link do wiarygodnego źródła, najlepiej tamtejszego, gdzie jest napisane, że NIE WOLNO mieć na szybie lub/i NIE WOLNO nagrywać. PS. A129 Można łatwo zdjąć zarówno tylną jak i przednią, same podstawki zostają na szybie, ale nie po to mam, żeby nie korzystać
  13. @zinger, jest taki wątek, owszem. Jest też jeden nieco starszy na SV. Brakuje tam jednak konkretu, bo to, że ktoś pisze, że "boi się kilku tysięcy euro kary" to nie fakt a opinia. A ja szukam faktów 😎
  14. Internety informują, że nie wolno mieć, że grożą kary, etc, mam jednak wrażenie, że to informacje jak z Faktu. Czy ktoś ma solidną, najlepiej praktyczną wiedzę czy rzeczywiście trzeba zdemontować kamerę przed wjazdem do tego kraju?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.