Skocz do zawartości

Jak zarobic 600PLN - silnik tylnej wycieraczki


st_x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chodzi o Astre I (htb) - wycieraczka przestala dzialac i juz. Normalna mysl - poszedl silniczek - bo nie dziala nawet bez wycieraczki , aczkolwiek cos sie tam oska rusza. Po zdemolowaniu oslon tylnej klapy (od strony bagaznika) i wyjeciu mechanizmu (10 min robory) okazuje sie ze:

1. przy otworze w klapie ktorym mrchanizm przechodzi z bagaznika na zewnatrz, lakierek zaczyna "bąblować" frown.gif

2. silniczek i przekladnia to jeden modul , dodatkowo przekladnia jest nitowana (tzn. nierozbieralna)

Telefon do sklepów z częściami - mechanizm jest - cena od 635 - 617 PLN sic).

Ponieważ ustrojstwo i tak niedziala - zakladam w otwor bagaznika stylowy gumowy korek grinser006.gif a sam czekam kiedy bede mial czas i wiertarke zeby przekladnie rozmontowac.

Po rozwierceniu nitow okazuje sie ze:

1. silniczek wydaje sie byc ok (nie widac (i nie czuc) zeby sie cos w nim sfajczylo

2. glowne kolo zebate przekladni jest plastikowe - ale nie uszkodzone

3. po wyjeciu silnika przekladnia dalej nie chce zadzailac (recznie) - ośka się nie obraca.

Po demontarzu ośki wycieraczki (wymagalo to troche zaangazowania) objawia sie przyczyna klopotow. Ośka jest niklowana i lozyskowana w dwoch mosieznych tulejach. Z powodu zadkiego uzywania i narazenia na wszystko splywajace z tylnej szyby w gornym lozysku zardzewiala i sie zapiekla. Po oczyszczeniu elementow, naladowaniu smaru i skreceniu przekladniu srubkami (za 2,5 PLN Praktiker) w miejsce rozwierconych nitow - wszystko dziala jak nowe. Dodatkowo otwor w klapie jako tako zabezpieczony przed dalsza korozja.

Rozlozenie i zlozenie wszystkiego w sumie ze 2h a 600 PLN w kieszeni nie licząc robocizny:).

WNIOSKI

Czasem trzeba tylna wycieraczke przesmarowac. Dobrze jest sprawdzic czy skladacze w miare poprawnie zakladali mechanizm bo u mnie rdza pojawila sie w zwiazku z byle jakim zalozeniem elementow uszczelniajacych (gumki u podstawy wycieraczki) pod ktore posiakala woda i otwora w klapie zaczal korodowac od krawedzi.

P.S. Ne wiem czy komus sie udalo spalic silnik tylnej wycieraczki w htb - u mnie pomimo calkowitej blokady oski silnik czasem byl uruchamiany przypadkowo - wiec byl zasilany choc nie mogl sie obracac - i sie nie sfajczyl.

Pozdrawiam

Piotr S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3. po wyjeciu silnika przekladnia dalej nie chce zadzailac (recznie)

> - ośka się nie obraca.

> Po demontarzu ośki wycieraczki (wymagalo to troche zaangazowania)

> objawia sie przyczyna klopotow. Ośka jest niklowana i

> lozyskowana w dwoch mosieznych tulejach. Z powodu zadkiego

> uzywania i narazenia na wszystko splywajace z tylnej szyby w

> gornym lozysku zardzewiala i sie zapiekla. Po oczyszczeniu

> elementow, naladowaniu smaru i skreceniu przekladniu srubkami

Stary numer - gratuluję sukcesu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za opis. Miałem dokładnie to samo z tym, że ja jeżdżę z takim korkiem (osłona 'bolca" aqu pasuje idealnie) od 2 mies. bo też cena nowego mnie powaliła a używki jakoś nie miałem czasu poszukać. Teraz już wiem, że jednak można to naprawić. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Chodzi o Astre I (htb) - wycieraczka przestala dzialac i juz.

> Normalna mysl - poszedl silniczek - bo nie dziala nawet bez

> wycieraczki , aczkolwiek cos sie tam oska rusza. Po zdemolowaniu

> oslon tylnej klapy (od strony bagaznika) i wyjeciu mechanizmu

> (10 min robory) okazuje sie ze:

> 1. przy otworze w klapie ktorym mrchanizm przechodzi z bagaznika na

> zewnatrz, lakierek zaczyna "bąblować"

> 2. silniczek i przekladnia to jeden modul , dodatkowo przekladnia

> jest nitowana (tzn. nierozbieralna)

> Telefon do sklepów z częściami - mechanizm jest - cena od 635 - 617

> PLN sic).

> Ponieważ ustrojstwo i tak niedziala - zakladam w otwor bagaznika

> stylowy gumowy korek a sam czekam kiedy bede mial czas i

> wiertarke zeby przekladnie rozmontowac.

> Po rozwierceniu nitow okazuje sie ze:

> 1. silniczek wydaje sie byc ok (nie widac (i nie czuc) zeby sie cos w

> nim sfajczylo

> 2. glowne kolo zebate przekladni jest plastikowe - ale nie uszkodzone

> 3. po wyjeciu silnika przekladnia dalej nie chce zadzailac (recznie)

> - ośka się nie obraca.

> Po demontarzu ośki wycieraczki (wymagalo to troche zaangazowania)

> objawia sie przyczyna klopotow. Ośka jest niklowana i

> lozyskowana w dwoch mosieznych tulejach. Z powodu zadkiego

> uzywania i narazenia na wszystko splywajace z tylnej szyby w

> gornym lozysku zardzewiala i sie zapiekla. Po oczyszczeniu

> elementow, naladowaniu smaru i skreceniu przekladniu srubkami

> (za 2,5 PLN Praktiker) w miejsce rozwierconych nitow - wszystko

> dziala jak nowe. Dodatkowo otwor w klapie jako tako

> zabezpieczony przed dalsza korozja.

> Rozlozenie i zlozenie wszystkiego w sumie ze 2h a 600 PLN w kieszeni

> nie licząc robocizny:).

> WNIOSKI

> Czasem trzeba tylna wycieraczke przesmarowac. Dobrze jest sprawdzic

> czy skladacze w miare poprawnie zakladali mechanizm bo u mnie

> rdza pojawila sie w zwiazku z byle jakim zalozeniem elementow

> uszczelniajacych (gumki u podstawy wycieraczki) pod ktore

> posiakala woda i otwora w klapie zaczal korodowac od krawedzi.

> P.S. Ne wiem czy komus sie udalo spalic silnik tylnej wycieraczki w

> htb - u mnie pomimo calkowitej blokady oski silnik czasem byl

> uruchamiany przypadkowo - wiec byl zasilany choc nie mogl sie

> obracac - i sie nie sfajczyl.

> Pozdrawiam

> Piotr S

Ładnie to opisałeś, ale powinieneś troche przemeblowac temat,

nie jak zarobic 600 PLN, ale jak je zaoszczędzić zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Witam

> Chodzi o Astre I (htb) - wycieraczka przestala dzialac i juz.

> Normalna mysl - poszedl silniczek - bo nie dziala nawet bez

> wycieraczki , aczkolwiek cos sie tam oska rusza. Po zdemolowaniu

> oslon tylnej klapy (od strony bagaznika) i wyjeciu mechanizmu

> (10 min robory) okazuje sie ze:

> 1. przy otworze w klapie ktorym mrchanizm przechodzi z bagaznika na

> zewnatrz, lakierek zaczyna "bąblować"

> 2. silniczek i przekladnia to jeden modul , dodatkowo przekladnia

> jest nitowana (tzn. nierozbieralna)

> Telefon do sklepów z częściami - mechanizm jest - cena od 635 - 617

> PLN sic).

> Ponieważ ustrojstwo i tak niedziala - zakladam w otwor bagaznika

> stylowy gumowy korek a sam czekam kiedy bede mial czas i

> wiertarke zeby przekladnie rozmontowac.

> Po rozwierceniu nitow okazuje sie ze:

> 1. silniczek wydaje sie byc ok (nie widac (i nie czuc) zeby sie cos w

> nim sfajczylo

> 2. glowne kolo zebate przekladni jest plastikowe - ale nie uszkodzone

> 3. po wyjeciu silnika przekladnia dalej nie chce zadzailac (recznie)

> - ośka się nie obraca.

> Po demontarzu ośki wycieraczki (wymagalo to troche zaangazowania)

> objawia sie przyczyna klopotow. Ośka jest niklowana i

> lozyskowana w dwoch mosieznych tulejach. Z powodu zadkiego

> uzywania i narazenia na wszystko splywajace z tylnej szyby w

> gornym lozysku zardzewiala i sie zapiekla. Po oczyszczeniu

> elementow, naladowaniu smaru i skreceniu przekladniu srubkami

> (za 2,5 PLN Praktiker) w miejsce rozwierconych nitow - wszystko

> dziala jak nowe. Dodatkowo otwor w klapie jako tako

> zabezpieczony przed dalsza korozja.

> Rozlozenie i zlozenie wszystkiego w sumie ze 2h a 600 PLN w kieszeni

> nie licząc robocizny:).

> WNIOSKI

> Czasem trzeba tylna wycieraczke przesmarowac. Dobrze jest sprawdzic

> czy skladacze w miare poprawnie zakladali mechanizm bo u mnie

> rdza pojawila sie w zwiazku z byle jakim zalozeniem elementow

> uszczelniajacych (gumki u podstawy wycieraczki) pod ktore

> posiakala woda i otwora w klapie zaczal korodowac od krawedzi.

> P.S. Ne wiem czy komus sie udalo spalic silnik tylnej wycieraczki w

> htb - u mnie pomimo calkowitej blokady oski silnik czasem byl

> uruchamiany przypadkowo - wiec byl zasilany choc nie mogl sie

> obracac - i sie nie sfajczyl.

> Pozdrawiam

> Pio

mi sie nie chcialo samemu tego rozbierac, zawiozlem do elektryka i po 0,5 h mialem zrobione koszt 35pln pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyłożyć kawałek drewna na gwint i puknąć młotkiem, jak się ruszy to dalej wyjdzie > przerabiałem już to, miałem cały zalany - silnik spalony, po wyjęciu ośki wyczyściłem dałem smaru, silnik założyłem od corsy (kupiłem całą wycieraczkę za 30 zł - na alegro, a pasuję też od Kadeta) już 6 mcy pracuje. wazniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korpus "w ręku" lub na drewnianych listwach na stole. Na ośkę nakręcasz nakrętkę (nakrętki) i wybijasz drewnianym młotkiem lub przez drewno. Dzięki nakrętkom gwint jest chroniony i nie powinien ulec uszkodzeniu. Jak sie "ruszy" odkręcasz nakrętki i powinno dać się wybić.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz taki sam problem. Ale wycieraczka przestała działać po odłączeniu na dobę akumulatora. Na dodatek przestało działać takie fajne pipczenie kiedy się otwiera drzwi i zostawi włączone światla.

Jakas rada??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś ten numer opisywałem.

najtrudniej wybić ośke - reszta jakoś idzie.

niestety u mnie po czasie silnik jednak się spalił .

teraz mam cały mechanizm od Kadetta, ale on nie wyciera całej szyby . czeka mnie przekładanie silnika , ale na to nie ma czasu niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Witam.

No a ja właśnie rozwieciłem nity, no i mam sytuacje jak na załączonym zdjęciu...

I co teraz? Odkręcać silnik, czy już można wybijać ośkę wycieraczki? jeśli tak to od której strony tłuc - z zewnątrz czy od strony zębatek? A te ramiona z zębatkami trzeba zdemontować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widać na focie - w środku była woda ( rdzy w smarze aż nadto )

teraz nakrecasz na ośkę nakrętkę- tak równo z krawędziążeby przy pobijaniu nie zniszczyć gwintu ,

mocujesz całość w imadełku, przykładasz deseczkę do ośki ( na nakrętkę ) i wybijasz .

powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak widać na focie - w środku była woda ( rdzy w smarze aż nadto )

> teraz nakrecasz na ośkę nakrętkę- tak równo z krawędziążeby przy

> pobijaniu nie zniszczyć gwintu ,

> mocujesz całość w imadełku, przykładasz deseczkę do ośki ( na

> nakrętkę ) i wybijasz .

> powodzenia !

No właśnie wczoraj wybiłem.... A z tym smarem to mnie zabiłeś - myślałem, że on taki ma być?!!?! znaczy się dobrze by go było wywalić i nałożyć czegoś nowego... Taki zwykły smar grafitowy może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie wczoraj wybiłem.... A z tym smarem to mnie zabiłeś -

> myślałem, że on taki ma być?!!?! znaczy się dobrze by go było

> wywalić i nałożyć czegoś nowego... Taki zwykły smar grafitowy

> może być?

tam był oryginalnie jakiś biały.

ale myślę że grafitowy powinien być dobry - sam juz nie wiem co tam wcisnąłem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zrobiłem - działa jak nówka! Załączam jeszcze zdjęcie wybitej już ośki wycieraczki - tak dla potomnych co by mieli z tego wątku instrukcje jak postępować z tą jakby na to nie patrzył częstą dolegliwością naszych samochodów...

I przy okazji - rady o osłonieniu gwintu przy wybijaniu są naprawde na miejscu - niestety ja je zlałem i miałem potem jazdę z nakrętką tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Bardzo przydatny watek waytogo.gif

Mialem podobny problem, wycieraczka niby dzialala, ale przy niewielkim oporze po prostu stawala hmm.gif

Wiertara w lapy uzbroj_zlo.gif i porozwiercalem te nity (to byl moj pierwszy raz blush.gifzlosnik.gif)

co sie okazalo, w srodku bylo wiecej rdzy niz smaru shocked.gifzlosnik.gif sama oske wybijalem przez doslownie 40 minut shocked.gifzlosnik.gif

pomimo nakretki gwint troszkusie rozj.. znaczy popsul 270751858-jezyk.gif

wyczyszczone, nasmarowane (smarem grafitowym zlosnik.gif) skrecone srubkami i

uszczelnione poxilina zlosnik.gif Dziala idealnie! Zamiata szybe tak 2-3 razy szybciej niz wczesniej zlosnik.gif

aha, uwaga praktyczna zlosnik.gif nie wiem co tam za smar jest fabrycznie, ale to gowno

co tam wpakowali upierdziela wszystko rowno. Mydlo go nie zmywa, ale za to Ludwik jest idealny zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Proponuje wpakowac opis naprawy do FAQ'a lub od razu na WoA waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

> Posiadam auto od niedawna i jestem troche ziolony.

> Wycieraczka tylnia oczywiscie nie dziala .

> Nawet nie drgnie. Zasilanie na kablu jest, zaroweczka sie pali.

> Czy to oznacza, ze mam zabrac sie za silniczek czy moze powinienem

> sprawdzic cos jeszcze?

witam -ja też tak miałem i dzięki temu wątkowi naprawiłem swoją wycieraczkę --wyczyściłem i nasmarowałem no i 600 do przodu --"takie wątki i porady niech będą błogosławione" uuupppsss poniosło mnie ale to ze szczęścia --a tak na poważnie to bierz się do roboty tylko przy rozwiercaniu nitów poproś kogoś o przytrzymanie obudowy no i rozwiercaj wkrętarką aku --ma wolniejsze obroty i jest dokładna w działaniu --DO DZIEŁA 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam -ja też tak miałem i dzięki temu wątkowi naprawiłem swoją

> wycieraczkę --wyczyściłem i nasmarowałem no i 600 do przodu

> --"takie wątki i porady niech będą błogosławione" uuupppsss

> poniosło mnie ale to ze szczęścia --a tak na poważnie to bierz

> się do roboty tylko przy rozwiercaniu nitów poproś kogoś o

> przytrzymanie obudowy no i rozwiercaj wkrętarką aku --ma

> wolniejsze obroty i jest dokładna w działaniu --DO DZIEŁA

Witam

ja również dziękuje wszystkim za porady i mnie się udało :-)

nie mam fotek bo aparacika brak ale opisy z kącika są dokładne.

Tylna wycieraczka działa ok.gif

komu nie niech czyta i do dzieła palacz.gif

powodzenia

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety moj silniczek jest raczej nie do naprawienia. Po czesci w tym moja zasluga, ale najgorsze jest to, ze oska na ktorej siedzi wycieraczka nie chce drgnac. Nie da sie jej wyciagnac za nic w swiecie...

Hmm moze sie powtarzam, ale nie moge znalezc:

Czy silniczek wycieraczki z Vectry A bedzie pasowac do Astry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety moj silniczek jest raczej nie do naprawienia. Po czesci w

> tym moja zasluga, ale najgorsze jest to, ze oska na ktorej

> siedzi wycieraczka nie chce drgnac. Nie da sie jej wyciagnac za

> nic w swiecie...

> Hmm moze sie powtarzam, ale nie moge znalezc:

> Czy silniczek wycieraczki z Vectry A bedzie pasowac do Astry?

w moim silniczku oske wybijalem jakies 40 minut, na pewno sie da, tylko trzeba byc cierpliwym...

a teraz zmienilem autko i znowu nie dziala silniczek hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w moim silniczku oske wybijalem jakies 40 minut, na pewno sie da,

> tylko trzeba byc cierpliwym...

> a teraz zmienilem autko i znowu nie dziala silniczek

Ja chyba nie mam talentu do takich rzeczy. Uszkodzilem uszczelke, sam silnik chyba tez bedzie ciezko zlozyc do kupy. I nie mam pojecia jak moge wybic oske, ona nie chce drgnac chocbym nie wiem co robil... beton.

Wole sie skupic na znalezieniu nowego mechanizmu, ciekaw jestem tylko czy z Vectry by pasowal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja chyba nie mam talentu do takich rzeczy. Uszkodzilem uszczelke, sam

> silnik chyba tez bedzie ciezko zlozyc do kupy. I nie mam pojecia

> jak moge wybic oske, ona nie chce drgnac chocbym nie wiem co

> robil... beton.

> Wole sie skupic na znalezieniu nowego mechanizmu, ciekaw jestem tylko

> czy z Vectry by pasowal...

ja tez uszkodzilem bo nie wiedzialem ze tam jest 270751858-jezyk.gif wymocz w wd40 zlosnik.gif i pozniej,

tak jak opisane wyzej - przez drewienko naparzaj mlotkiem ok.gif powoli ale wyjdzie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja chyba nie mam talentu do takich rzeczy. Uszkodzilem uszczelke, sam

> silnik chyba tez bedzie ciezko zlozyc do kupy. I nie mam pojecia

> jak moge wybic oske, ona nie chce drgnac chocbym nie wiem co

> robil... beton.

> Wole sie skupic na znalezieniu nowego mechanizmu, ciekaw jestem tylko

> czy z Vectry by pasowal...

olej uszczelkę - ja mimo, że miałem dobrą to i tak dałem czerwony silikon odporny na wysokie tem (akurat taki miałem) i z miesiąc chodzi bez żadnej lipy no a ośkę to WD40 no i delikatnie -najlepiej nakręć dwie nakrętki na na ośkę i z wyczuciem wybijesz - mi poszła po ok 20 minutach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja tez uszkodzilem bo nie wiedzialem ze tam jest wymocz w wd40 i

> pozniej,

> tak jak opisane wyzej - przez drewienko naparzaj mlotkiem powoli ale

> wyjdzie

O ile sie orientuje, to uszkodzilem gwint na tej osce i nie bede mogl przykrecic wycieraczki. Uzywalem mlotka bez drewienka i tak sie jakos stalo spineyes.gif.

Nie wiem czy sie da cos z tym wiecej zrobic...

To co z ta wycieraczka od Vectry? Bedzie pasowac? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O ile sie orientuje, to uszkodzilem gwint na tej osce i nie bede mogl

> przykrecic wycieraczki. Uzywalem mlotka bez drewienka i tak sie

> jakos stalo .

> Nie wiem czy sie da cos z tym wiecej zrobic...

> To co z ta wycieraczka od Vectry? Bedzie pasowac?

ja tez uszkodzilem pomimo nakretki i drewienka zlosnik.gif ale jakos weszla hehe.gif

niestety nie wiem jak z silnikiem od vectry confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak przy okazji, to mam inne pyt. Jakis czas temu tez sie wzialem za naprawe silniczka. Wszystko fajnie - dziala. Tylko podczas zakladania urwalem ten zielony rezystorek na obudowie - do czego on jest potrzebny? bo juz mi sie wtedy nie chcialo ponownie wykrecac, a wszystko dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tak przy okazji, to mam inne pyt. Jakis czas temu tez sie wzialem

> za naprawe silniczka. Wszystko fajnie - dziala. Tylko podczas

> zakladania urwalem ten zielony rezystorek na obudowie - do czego

> on jest potrzebny? bo juz mi sie wtedy nie chcialo ponownie

> wykrecac, a wszystko dziala.

Ja tez urwalem hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> Witam

> Chodzi o Astre I (htb) - wycieraczka przestala dzialac i juz.

> Normalna mysl - poszedl silniczek - bo nie dziala nawet bez

> wycieraczki , aczkolwiek cos sie tam oska rusza. Po zdemolowaniu

> oslon tylnej klapy (od strony bagaznika) i wyjeciu mechanizmu

> (10 min robory) okazuje sie ze:

> 1. przy otworze w klapie ktorym mrchanizm przechodzi z bagaznika na

> zewnatrz, lakierek zaczyna "bąblować"

> 2. silniczek i przekladnia to jeden modul , dodatkowo przekladnia

> jest nitowana (tzn. nierozbieralna)

> Telefon do sklepów z częściami - mechanizm jest - cena od 635 - 617

> PLN sic).

> Ponieważ ustrojstwo i tak niedziala - zakladam w otwor bagaznika

> stylowy gumowy korek a sam czekam kiedy bede mial czas i

> wiertarke zeby przekladnie rozmontowac.

> Po rozwierceniu nitow okazuje sie ze:

> 1. silniczek wydaje sie byc ok (nie widac (i nie czuc) zeby sie cos w

> nim sfajczylo

> 2. glowne kolo zebate przekladni jest plastikowe - ale nie uszkodzone

> 3. po wyjeciu silnika przekladnia dalej nie chce zadzailac (recznie)

> - ośka się nie obraca.

> Po demontarzu ośki wycieraczki (wymagalo to troche zaangazowania)

> objawia sie przyczyna klopotow. Ośka jest niklowana i

> lozyskowana w dwoch mosieznych tulejach. Z powodu zadkiego

> uzywania i narazenia na wszystko splywajace z tylnej szyby w

> gornym lozysku zardzewiala i sie zapiekla. Po oczyszczeniu

> elementow, naladowaniu smaru i skreceniu przekladniu srubkami

> (za 2,5 PLN Praktiker) w miejsce rozwierconych nitow - wszystko

> dziala jak nowe. Dodatkowo otwor w klapie jako tako

> zabezpieczony przed dalsza korozja.

> Rozlozenie i zlozenie wszystkiego w sumie ze 2h a 600 PLN w kieszeni

> nie licząc robocizny:).

> WNIOSKI

> Czasem trzeba tylna wycieraczke przesmarowac. Dobrze jest sprawdzic

> czy skladacze w miare poprawnie zakladali mechanizm bo u mnie

> rdza pojawila sie w zwiazku z byle jakim zalozeniem elementow

> uszczelniajacych (gumki u podstawy wycieraczki) pod ktore

> posiakala woda i otwora w klapie zaczal korodowac od krawedzi.

> P.S. Ne wiem czy komus sie udalo spalic silnik tylnej wycieraczki w

> htb - u mnie pomimo calkowitej blokady oski silnik czasem byl

> uruchamiany przypadkowo - wiec byl zasilany choc nie mogl sie

> obracac - i sie nie sfajczyl.

> Pozdrawiam

> Piotr S

No i rozebrałem ośkę wybiłem gwint przy tym urwałem coś trzeba będzie wykombinować, prawda, że zapieczone do bólu teraz złożę.Do opisu dodałbym wskazówkę, że jeśli przy włączeniu silnik robi się ciepły i cyka to znaczy, że on jest OK i należy wszystko roznitować i skoncentrować na ośce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w moim silniczku oske wybijalem jakies 40 minut, na pewno sie da,

> tylko trzeba byc cierpliwym...

> a teraz zmienilem autko i znowu nie dziala silniczek

Ha! Nastepny silniczek naprawiony 001.gif

Tym razem poszlo duzo szybciej, razem z wyjeciem i zalozeniem jakas godzinka zlosnik.gif

ou men ale jestem dobry skromny.gifhehe.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

No więc zaliczam się do tych, którym "się udało" naprawić jump.gif

Mam tylko małą wątpliwość: pomiędzy ośką a obudową pozostała duża szczelina (na wyjściu ośki z obudowy) i obawiam się że wszelaki syf może tam walić drzwiami i oknami angryfire.gif

Czy coś żle zrobiłem czy tak powinno być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie udało sie wybić ośkę, przy okazji pękł mi ten biały plastyk na niej który jest od wewnętrznej strony.

Niestety składając silnik posypały mi sie szczotki. Zdaje sie że takich nie dokupię?

W każdym bądż razie, ośke nagwintowałem i wszystko złożyłem do kupy - teraz efekt jest jak poprzednio - wycieraczka sie trzyma ale nie chodzi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie udało sie wybić ośkę, przy okazji pękł mi ten biały plastik na

> niej który jest od wewnętrznej strony.

> Niestety składając silnik posypały mi sie szczotki. Zdaje sie że

> takich nie dokupię?

> W każdym bądż razie, ośke nagwintowałem i wszystko złożyłem do kupy -

> teraz efekt jest jak poprzednio - wycieraczka sie trzyma ale nie

> chodzi

Mnie tez się udało reanimować tylną wycieraczkę dzięki poradom kolegów z Forum

Wielkie dzięki!!

Jedyne straty to urwany plastik zabezpieczający na oście podczas próby ruchu

Niestety za pierwszym razem żle poskładałem i

kawałek tego zabezpieczenia przeleciał mi koło ucha z szybkością Mirage 2000

Ale całość działa yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

> jeszcze się narobisz

Hehe wykrakales zlosnik.gif

Musze wymienic wezyk od spryskiwacza tylniego. Znalazlem jeden koniec przerwany ktory idzie od zbiorniczka ale drugiegi nie dalo rady znalezc. Jak jest poprowadzony wezyk? Co musze rozebrac zeby odnalezc zaginiony koniec? Moze jakis link? THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki bardzo za opis. Miałem dokładnie to samo z tym, że ja jeżdżę z

> takim korkiem (osłona 'bolca" aqu pasuje idealnie) od 2 mies. bo

> też cena nowego mnie powaliła a używki jakoś nie miałem czasu

> poszukać. Teraz już wiem, że jednak można to naprawić. Pozdr

Witam Tutaj masz nr gg do kolesia co ma takie elementy do sprzedania GG2857464

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Moja wycieraczka też stanęłą, zabrałem się dzisiaj za nią i mam problem:

powiedzcie proszę jak zdjąć wycieraczkę? odkręciłem narkętkę i nie chce zejść. Mam ciągnąć?, czy kręcić?

wolę zapytać zanim coś zepsuję frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.