Skocz do zawartości

nowe kółka do Zagłady


Rekomendowane odpowiedzi

> 205 to piszą że ma silnik seria, a ten jest po modach i hamownia w wypluła 340 KM

taaaa.. widziałeś jego wykresy na racingforum.pl ?? te 340 koni to może sobie między bajki włożyć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pokaż jak je wypolerowałeś

Nie mam tego idealnie zrobionego, ale największa frajda jak się samemu zrobi zlosnik.gif Nie wiem jak inne felgi, ale tu trzeba było dużo papierem ściernym naginać, bo strasznie chropowate były ramiona smile.gif

1003549a.jpg

1003547j.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiona szpera torsena z rosji, niestety czas oczekiwania 4-5 tygodni ale powinno być fajnie zlosnik.gif

możliwe że mi wystarczy też $ na poliuretany do zawieszenia od razu zlosnik.gifgrinser006.gif

ah ah nie mogę sie doczekać zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też sobie szperę kupił, do tego kłową skrzynię i najwyraźniej tyle kasy na to poszło, że na żarówki

> już nie wystarczyło

nie nie, to celowe, zawsze węgierscy łada-rajdowcy mają tylko 1 stop czynny, jakaś tradycja zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> temu Panu to powiedz :

> VFTS to jest wydatek rzędu 60-70 tys zł na start ;-)

Szpera + kłowa robią robotę. Jest skill claps.gif

> i co z tego i tak byle Polonez Ci dupe zloi

> musisz jeszcze jakas skrzynie klowa znalesc i bedzie prawie vfts

taaa szczególnie po swapie na IS hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szpera + kłowa robią robotę. Jest skill

> taaa szczególnie po swapie na IS

mocowo będzie podobnie... szczególnie po chipie za umiarkowaną cenę (nowy program do ECU) jest z IS ok 150-153KM (potwierdzone na hamowni) - jak dla mnie wystarczy zlosnik.gif

Oczywiście były VFTSy po 180Km z 1.6 ale to magia uzyskać tą moc z tego silnika, poza tym to były silniki na 1 rajd zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mocowo będzie podobnie... szczególnie po chipie za umiarkowaną cenę (nowy program do ECU) jest z IS

> ok 150-153KM (potwierdzone na hamowni) - jak dla mnie wystarczy

> Oczywiście były VFTSy po 180Km z 1.6 ale to magia uzyskać tą moc z tego silnika, poza tym to były

> silniki na 1 rajd

To tak jak maluchowe motorownie w starych czasach potrafili i zrobić na 60-70 koni, ale jeden rajd i silnik szrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To tak jak maluchowe motorownie w starych czasach potrafili i zrobić na 60-70 koni, ale jeden rajd

> i silnik szrot.

z trampka sie robi 95KM podobno tylko trzeba zespawać głowicę z blokiem i potem silnik idzie na śmietnik...

tak samo z wartburgowiskiego litra sie robi 120KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> Do Poloneza takie cuś podejdzie?

nie wiem czy podejdzie ładowski dyfer do Poldka, nie mam pojęcia - jest duża szansa na to chyba...

> BTW na jakiej zasadzie działa ta szpera?

jest to szpera typu TorSen z napięciem wstępnym 6,5kg... szegółów nie znam ale wiem że pozwala jeździć bokami zlosnik.gif a przy spokojnej jeździe zachowuje się jak normalny mechanizm różnicowy zlosnik.gif

http://grupab.vdclan.com/content/view/57/2/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do Poloneza takie cuś podejdzie?

> BTW na jakiej zasadzie działa ta szpera?

Nie wiem jak ta ale przeważnie szpera działa na zasadzie że 2 koła na raz kręcą się do przodu (oczywiście mechanizm różnicowy również działa) gdzie przy normalnym moście jedno idzie do przodu a drugie do tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak ta ale przeważnie szpera działa na zasadzie że 2 koła na raz kręcą się do przodu

> (oczywiście mechanizm różnicowy również działa) gdzie przy normalnym moście jedno idzie do

> przodu a drugie do tyłu

Wiem co to jest szpera i znam zasadę działania, chodziło mi jedynie o zasadę działania tej konkretnej tzn. czy jest szpera płytkowa, torsen czy jakaś wiskoza waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem co to jest szpera i znam zasadę działania, chodziło mi jedynie o zasadę działania tej

> konkretnej tzn. czy jest szpera płytkowa, torsen czy jakaś wiskoza

tor-sen z napięciem wstępnym (czy jak się to tam nazywa) 6,5kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące później...

z wielu względó, przede wszystkim przez niesolidnego mechanika temat się przeciąga - trzymał mi skurczybyk auto przez 2,5 miesiąca... ale poszło do przodu:

1.jpg

5.jpg

tnl.jpg

Swap jednak nie jest taki prosty jakby się wydawało - rzeźba wyszła z tego spora...

pozostało do ogarnięcia:

- wydech - ale prawdopodobnie uda się wsadzić barany z M44B19

- chłodnica + wentylatory

- pedał gazu

- prund wink.gif))

Jak się ociepli to się skończy - mam nadzieję że do maja będzie ready ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

ale w końcu wydech zrobiony, dopasowałem już też chłodnicę i nowy płaski wentylator przed chłodnicę (za nie wejdzie). Auto już w garażu i wszystko w moich rękach niestety teraz zlosnik.gif

trzymać kciuki bo kabli duuuuuużo 270751858-jezyk.gif

l1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.