Skocz do zawartości

nowe kółka do Zagłady


Rekomendowane odpowiedzi

> Lepsze od ATS

> Tylko nie maluj na czarno

będą srebrne...

ATS mi sie znudziły, poza tym co 2 Polonez ma teraz ATS zlosnik.gif

Poza tym te TROCHE (ilością ramion biglaugh.gifhehe.gif) nawiązują do oryginalnych Ładowskich MTX 1A które są nie do dostania zlosnik.gif

http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/lada_meeting_czechy/51.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> będą srebrne...

waytogo.gif

> ATS mi sie znudziły, poza tym co 2 Polonez ma teraz ATS

Polonezy, CC, 126p wink.gif dość częsty widok wink.gif

Swoją drogą nigdy mi się nie podobały 893goodvibes.gif

> Poza tym te TROCHE (ilością ramion ) nawiązują do oryginalnych Ładowskich MTX 1A

Fakt ok.gif

> które są nie do

> dostania

> http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/lada_meeting_czechy/51.jpg

Pierwszy raz takie widzę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> będą srebrne...

> ATS mi sie znudziły, poza tym co 2 Polonez ma teraz ATS

> Poza tym te TROCHE (ilością ramion ) nawiązują do oryginalnych Ładowskich MTX 1A które są nie do

> dostania

> http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/lada_meeting_czechy/51.jpg

Cholera właśnie chciałem zapytać czy do poldożera pasują. rotfl.gif

Masz jakieś zdjęcia tych ATS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proszzzz

> klasyka fiata a raczej cromodory

hmmm szczerze powiem że wolę inne wzory tej firmy zlosnik.gif

ale ja nigdy nie przepadałem za trzyramiennymi, te są i tak ładne jak na trzyramienne grinser006.gif

oczywiście zalezy do jakiego auta, na poldku ich nie widzę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm szczerze powiem że wolę inne wzory tej firmy

> ale ja nigdy nie przepadałem za trzyramiennymi, te są i tak ładne jak na trzyramienne

> oczywiście zalezy do jakiego auta, na poldku ich nie widzę

na zywca wygladaja mniej atrakcyjnie imho ale sa super lekkie nawet popularna ruska fela przy tym jest ciezka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niniejszym rozpoczynam procedurę drugiego, po Wołdze, w tym roku SWAPA w moich złomach...

zamiast Fiatowskiego DOHCa pod maskę Łady zagości myślę gdzieś do jesieni silnik BMW 1.8iS M44 o mocy 140KM... powinno być ciekawie, będę informował na bieżąco cool.gifzlosnik.gif

PS. silniczek niestety nie klasyczny ale mniej kłopotliwy w utrzymaniu, lżejszy a co najważniejsze ładnie się kręcący cool.gif Mam juz dość DOHCa z jego problematycznym dostępem do jakichkolwiek częsci zlosnik.gif

finalnie mam nadzieję że bedzie to wyglądać tak, postaram się zdać w miarę dokłądną relację :-)

p1090535.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm nie w moim guście, dla siebie będę szukał czego trzyramiennego. Kiedyś.

A co sądzisz o tym Poldku (obniżenie i felgi) ? hmm.gif

Niby ciekawie, ale jakoś dziwnie wyglądają te wielkie wnęki przy małych kółkach hmm.gif

285158338-most038tq0gm5.jpg

post-14422-14352513462205_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co sądzisz o tym Poldku (obniżenie i felgi) ?

> Niby ciekawie, ale jakoś dziwnie wyglądają te wielkie wnęki przy małych kółkach

Sądzę że z borkiem wyglądają bardzo fajnie.

Ale ja mam caro i tu by już nie wyglądało ani caro, ani felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem do Borewicza ATS-y świetnie pasują (choć faktycznie jest to dosyć oklepany model felg), ale musi być na nie naciągnięta konkretna guma, bo inaczej wygląda to jak na obrazku, który wkleiłeś sick.gif Zdecydowanie za niski profil i wygląda to pokracznie, jak deskorolka... spineyes.gif

Polonez z ATS-ami powinien wyglądać tak:

285158602-ats.jpg

ok.gif

post-129023-14352513463937_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na kazdym bedzie fajnie byle na glebe go rzucic

ja to jestem jakiś uczulony na klasyki na glebie... lepiej na jakimś wyczynowym, rajdowym zawiasie i na balonach, tak jak było w epoce zlosnik.gif

P8190053%20(Small).jpg

P8190045%20(Small).jpg

to jest fajne:

VFTS_VAZ21011_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiedz lepiej dlaczego wkladasz ten poganski silnik do ladzianki dohc sie tak sypal

DOHC jest problematyczny i niewart zachodu:

1) jest w co 2gim Polonezie i DFie podobnie jak ATS Classic

2) nie da się do niego kupić nowych PODSTAWOWYCH części jak np aparat zapłonowy

3) na używki rzuca się chmara allegrowiczów przez co osiągają one absurdalne ceny

4) komplet kolektora skośnego i Weberów IDF jest droższy niż silnik z BMW

5) DOHC rzadko kiedy osiąga moc zadeklarowaną przez producenta, znam przypadki gdzie po mocnym tuningu silnik ten dalej dysponował mocą słabą w stosunku do wyłożonych na tel cel środków

6) do BMW jest miliard milionów częsci zlosnik.gif

7) M44 jest sporo lżejsze od TC fiata

8) mniej pali hehe.gif

9) lepiej się kręci

10) będę miał więcej miejsca pod maską przy pompie hamulcowej

11) w przeciwieństwie do DOHCa silnik BMW raczej bedzie miał moc zbliżoną do deklarowanej przez producenta więc powinno być fajnie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 5) DOHC rzadko kiedy osiąga moc zadeklarowaną przez producenta, znam przypadki gdzie po mocnym

> tuningu silnik ten dalej dysponował mocą słabą w stosunku do wyłożonych na tel cel środków

czy to przez to ze te silniki maja juz po 30 lat hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> własnie nie, po remoncie dalej, wieczne jaja, pogadaj z kolesiem z F&F co sie nazywa Walezy, on

> pare razy opisywał o co kaman

moze to przez te czesci przeciez ori juz nie ma chyba hmm.gif chyba w latach swojej swietnosci te silniki tak nie mialy ,a moze mialy hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze to przez te czesci przeciez ori juz nie ma chyba chyba w latach swojej swietnosci te silniki

> tak nie mialy ,a moze mialy

ponoć też ich rzekome moce to były bujdy równe zlosnik.gif

generalnie, wycisnąć z tego silnika 140-150KM to nie jest super łatwa sprawa (mówie o N/A) a już napewno totalnie nie opłacalna. M44 ma nominalną seryjną taką moc z zachowaniem właściwej trwałości..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> DOHC jest problematyczny i niewart zachodu:

> 1) jest w co 2gim Polonezie i DFie podobnie jak ATS Classic

To nie argument

> 2) nie da się do niego kupić nowych PODSTAWOWYCH części jak np aparat zapłonowy

Przejście na wtrysk i problem z głowy.

> 3) na używki rzuca się chmara allegrowiczów przez co osiągają one absurdalne ceny

Bez przesady.

> 4) komplet kolektora skośnego i Weberów IDF jest droższy niż silnik z BMW

Tak samo jak ten sam komplet do każdego innego silnika.

> 5) DOHC rzadko kiedy osiąga moc zadeklarowaną przez producenta, znam przypadki gdzie po mocnym

> tuningu silnik ten dalej dysponował mocą słabą w stosunku do wyłożonych na tel cel środków

Bo rzadko spotyka się kogoś kto robi te silniki jak należy.

> 6) do BMW jest miliard milionów częsci

Do Fiata też.

> 7) M44 jest sporo lżejsze od TC fiata

Nie aż tak sporo...

> 8) mniej pali

Owszem

> 9) lepiej się kręci

Ale ma mniej momentu

> 10) będę miał więcej miejsca pod maską przy pompie hamulcowej

Bez komentarza

> 11) w przeciwieństwie do DOHCa silnik BMW raczej bedzie miał moc zbliżoną do deklarowanej przez

> producenta więc powinno być fajnie

Trafienie zdrowego m44 nie łatwe. A z tą mocą różnie bywa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ponoć też ich rzekome moce to były bujdy równe

> generalnie, wycisnąć z tego silnika 140-150KM to nie jest super łatwa sprawa (mówie o N/A) a już

> napewno totalnie nie opłacalna.

To zależy. 1,6 robi się na taką się na tyle koni bez większego problemu. Z 2,0 trudniej ale to silnik o kompletnie innej charakterystyce.

M44 ma nominalną seryjną taką moc z zachowaniem właści

> trwałości..

Ma taką moc o ile jest zdrowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie argument

jak dla mnie jest to argument bo to powoduje deficyt części

> Przejście na wtrysk i problem z głowy.

wtrysk w tym silniku ma dalej aparat zapłonowy (w głowiczce) którego zakup z wałkiem i głowiczką kosztuje tyle co silnik do BMW (jak sie go juz znajdzie)

> Bez przesady.

poobserwuj aukcje

> Tak samo jak ten sam komplet do każdego innego silnika.

do BMW kolektor kupie za 1/4 ceny zlosnik.gif

> Bo rzadko spotyka się kogoś kto robi te silniki jak należy.

oczywiscie, ale jednak są ludzie co je robia dobrze i to jest ich zdanie, dość powszechnie podzielane na forum F&F. Nie zrozum mnie źle, ja lubie ten slnik, szczególnie za elastyczność i dźwięk ale faktem jest że ma już swoje lata

> Do Fiata też.

do nowszysch owszem, do klasycznych DOHCów jak mój juz niekoniecznie

> Nie aż tak sporo...

z osprzętem ze 30kg

> Owszem

ale to w sumie bzdura grinser006.gif

> Ale ma mniej momentu

czy ja wiem - 2.0 DOHC z argenty ma 170NM a BMW ma 175NM oczywiście to inne silniki, BMW gorzej z dołu jedzie ale za to kreci się do 6500 bez problemu...

> Bez komentarza

u mnie to tak właśnie wypada. DOHC z gaźnikami prawie sie nie mieści do UADY frown.gif

> Trafienie zdrowego m44 nie łatwe. A z tą mocą różnie bywa...

tak czy siak zgodzisz sie że zapewne bedzie wyzsza, a o zdrowy silnik to ja juz zadbam zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zależy. 1,6 robi się na taką się na tyle koni bez większego problemu. Z 2,0 trudniej ale to

> silnik o kompletnie innej charakterystyce.

a najlepiej 1,8 wink.gif

> Ma taką moc o ile jest zdrowy

jak każdy silnik grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dla mnie jest to argument bo to powoduje deficyt części

> wtrysk w tym silniku ma dalej aparat zapłonowy (w głowiczce) którego zakup z wałkiem i głowiczką

> kosztuje tyle co silnik do BMW (jak sie go juz znajdzie)

> poobserwuj aukcje

> do BMW kolektor kupie za 1/4 ceny

> oczywiscie, ale jednak są ludzie co je robia dobrze i to jest ich zdanie, dość powszechnie

> podzielane na forum F&F. Nie zrozum mnie źle, ja lubie ten slnik, szczególnie za

> elastyczność i dźwięk ale faktem jest że ma już swoje lata

> do nowszysch owszem, do klasycznych DOHCów jak mój juz niekoniecznie

> z osprzętem ze 30kg

> ale to w sumie bzdura

> czy ja wiem - 2.0 DOHC z argenty ma 170NM a BMW ma 175NM oczywiście to inne silniki, BMW gorzej z

> dołu jedzie ale za to kreci się do 6500 bez problemu...

> u mnie to tak właśnie wypada. DOHC z gaźnikami prawie sie nie mieści do UADY

> tak czy siak zgodzisz sie że zapewne bedzie wyzsza, a o zdrowy silnik to ja juz zadbam

I właśnie dlatego dziwię się, że nie myślałeś o 2,0 16v. Problemu z częściami nie ma. Moc jest. Dźwięk jest. A jak braknie mocy to jak u mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I właśnie dlatego dziwię się, że nie myślałeś o 2,0 16v. Problemu z częściami nie ma. Moc jest.

> Dźwięk jest. A jak braknie mocy to jak u mnie...

prawdopodobieństwo trafienia zdrowego 2.0 16V jest chyba jeszcze mniejsze niż trafienia silnika BMW... poza tym nie rozwiązuje to problemu braku miejsca pod maską łady na dolotowy kolektor do wtrysku. Pochylenie M44 genialnie rozwiązuje problem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prawdopodobieństwo trafienia zdrowego 2.0 16V jest chyba jeszcze mniejsze niż trafienia silnika

> BMW... poza tym nie rozwiązuje to problemu braku miejsca pod maską łady na dolotowy kolektor

> do wtrysku. Pochylenie M44 genialnie rozwiązuje problem

Prawda. Głowica w 16v jest wielka...

P.S. Ty mi lepiej powiedz co ja mam ze swoim silnikiem zrobić. Szkoda oddać w niepowołane ręce... Fajnie by go było włożyć do jakiegoś fajnego auta wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawda. Głowica w 16v jest wielka...

> P.S. Ty mi lepiej powiedz co ja mam ze swoim silnikiem zrobić. Szkoda oddać w niepowołane ręce...

> Fajnie by go było włożyć do jakiegoś fajnego auta

kupuj fajne auto i wkładaj :D

jedyna słuszna rada :-) albo do garażu i niech czeka na lepsze czasy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.