Skocz do zawartości

Segment D - co kupić ?


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

> W sumie racja.

> Ja jeżdżę autami po 4-5 lat więc nigdy nawet nie pomyślałem o czymś takim jak korozja. A tu taka

> niespodzianka.

też się zdziwiłem jak oglądałem mazdę 6 z 2009 roku, szczególnie od podwozia wygladała tragicznie - wymienne elementy były po prostu rude. na budzie podobno też się coś pojawiało już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeee, PH to nie dostają Insigni tylko Corsy Van. 100-130k to budżet dla menadżerów

> niskiego/średniego szczebla. Lub dla ludzi, którzy nie bardzo chcą żeby było wiadomo ile

> naprawdę mają kasy. Znam takich co jeżdżą Passatami, mimo że mogliby sobie pozwolić na duuużo

> więcej. Ale w ich branży zbytnie rzucanie się w oczy nie pomaga w interesach.

Etam, zależy gdzie, u nas sprzedawcy jeźdzą Passat lub Insignia. W poprzedniej robcie tak samo było. Wystarczy się rozejrzeć na zagłębiu biurowym czyli warszawskim Służewcu - mnóstwo Insignii w koło grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niekoniecznie - wszystko zależy przede wszystkim od klasy materiałów użytych do zrobienia wnętrza.

> Np. taka laguna po 150kkm potrafi wyglądać jak passat po 500kkm.

Mój Lacetti, czyli auto z nienajlepszych materiałów (choć trwałych bo twardych) po 200kkm wyglądał jak nowy. Epica ma niecałe 140 i też byś nie zgadł. Nawet Lanos po 200kkm wyglądał całkiem nieźle. A widziałem egzemplarze po tym samym (prawdopodobnie!) przebiegu, wyglądające jakby ktoś tam walki psów urządzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Etam, zależy gdzie, u nas sprzedawcy jeźdzą Passat lub Insignia. W poprzedniej robcie tak samo

> było. Wystarczy się rozejrzeć na zagłębiu biurowym czyli warszawskim Służewcu - mnóstwo

> Insignii w koło

Bogato tam macie. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś szersze info ? Czy to łatka doczepiona z poprzedniego modelu ?

> Jakoś nie chce mi się wierzyć, że model który pojawił się hmm niecały rok temu już rdzewiał.

poprzedniego modelu i jeszcze poprzedniego i kuzynki czyli 3 poprzedniego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poprzedniego modelu i jeszcze poprzedniego i kuzynki czyli 3 poprzedniego modelu.

tak, to można o każdym samochodzie napisać:

- Insignia nie skręca

- w Passatach lecą silniki i przeciera się wnętrze

- w Mondeo rdzewieją drzwi

- Laguna i Alfa to raczej na lawecie jeździ

...

dlatego zapytałem w prost czy masz info nt tego modelu, że rdzewieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po pierwsze - bo już na pierwszy rzut oka jest piękna.

> Po drugie - bo wnętrze ma piękne, funkcjonalne i akceptowalne pod względem użytych materiałów. W

> odróżnieniu od takiej, na przykład, Avensis, gdzie wnętrze jest z butelek po Pepsi.

> mar00ha

ale mazdy ponoc mialy jakies problemy ze swoimi dieslami grube...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeee, PH to nie dostają Insigni tylko Corsy Van. 100-130k to budżet dla menadżerów

> niskiego/średniego szczebla. Lub dla ludzi, którzy nie bardzo chcą żeby było wiadomo ile

> naprawdę mają kasy. Znam takich co jeżdżą Passatami, mimo że mogliby sobie pozwolić na duuużo

> więcej. Ale w ich branży zbytnie rzucanie się w oczy nie pomaga w interesach.

ciekawie zabrzmialo-rozwin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moich typow na chwile obecna przy twoich zalozeniach Insignia, Volvo, Pasek CC, mazda fajnie wyglada ale cos mi po glowie dzwieczy ze mazda i dieselek to bylo cos nie halo przez moment...

p.s. Accord mi jeszcze przyszedl do glowy, ale ... ja jestem zboczony bo interesuje mnie wersje kombi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale jesli maja dla Ciebie znaczenie cena/osiagi/spalanie

> To zobacz passata

Passat jest niesamowicie wręcz drogi.

> Wiem, ze ciezko zdecydowac sie na kupno po raz drugi te sama marke

Z tym nie mam problemu. ok.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jezuuu ludzie, ktoś coś słyszałem komuś cos powiedział.

> Były problemy z smokiem olejowym ale w mazdzie poprzedniej i w starszym silniku.

> Silniki 2.2 sa wolne od tej wady.

> Boże, gośc pyta o nową 6stke a Wy mu wyciągacie jakąs rdze i diesle z poprzednich modeli.

amen.

nerwowo cos

pytamy tylko tych co wiedza bo my nie wiemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dodajmy "rewolucja" raczej na lepsze

Ekran dotykowy fajny, ale to już i w Adamie jest. Zegary w bogatszych wersjach też fajne. Ale ten touchpad mnie nie przekonuje. Może to kwestia przyzwyczajenia, jednak jakoś nie mogłem się nim dobrze posługiwać. Za bardzo rzuca zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeździłem. Natomiast jeśli chodzi o prowadzenie - moim zdaniem mistrzostwo.

yikes.gif OK, jeśli uważasz, że najgorsze auto w klasie tak dobrze się prowadzi, jakiekolwiek nie kupisz będziesz bardzo zadowolony. Kupuj wg ceny/wyglądu/koloru.

> A jeśli

> weźmiesz zawieszenie Flex - to już całkiem rewelacja.

smile.gif

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> OK, jeśli uważasz, że najgorsze auto w klasie tak dobrze się prowadzi, jakiekolwiek nie kupisz

> będziesz bardzo zadowolony. Kupuj wg ceny/wyglądu/koloru.

chłopie, nie filozofuj, bo nie dość, że widzę słabo się orientujesz, to jeszcze w mało grzeczny sposób przekazujesz swoje widzimisię.

> Powodzenia.

Dziękuję, Tobie również za merytoryczną pomoc ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powoli zamierzać zrobić research rynku pod kątem nowego auta. Moja Vectra skończyła już 5 lat i

> trzeba by ją wymienić na coś nowszego.

> Kasa do wydania to 100 - max. 120 tysięcy złotych. Osiągi nie gorsze niż moje dotychczasowe auto,

> czyli ok. 9,2 do setki i Vmax w okolicach 220 km/h.

> Z sylwetek najbardziej podoba mi się Insignia, ale może warto rozważyć coś ciekawego z innych

> marek. Silnik - diesel. Jedyne co odpada to Mondeo, bo mi się wybitnie nie podoba.

mazda 6 2,5 at skayactive albo ten ich dizlowy motor

ale te 2,5 tak malo pali, ze sie nie oplaca dizla

w tej chwili nie ma lepszej oferty na rynku

mondeo, insignia stare

pasztet, superb nuuuuddaaa

accorda jeszcze nie ma nowego

audi, bmw za drogie

pedzio 508 hehe srednio wypada w porownianu z mazda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chłopie, nie filozofuj, bo nie dość, że widzę słabo się orientujesz, to jeszcze w mało grzeczny

> sposób przekazujesz swoje widzimisię.

> Dziękuję, Tobie również za merytoryczną pomoc

Twoja merytoryczna wypowiedź o Insigni ograniczyła się do "mistrzowskiej rewelacji". Moja była...dostosowana.

Przepraszam Cię bardzo jeśli było mało grzecznie. Ale naprawdę...litości. Nie można opisywać tego samochodu tak gloryfikującymi słowami. No sam widzisz jakie to budzi reakcje... blush.gif

Opel Insignia jest samochodem budżetowym. Naprawdę tanim. Jest szalenie ciężkim samochodem więc prowadzi się w sposób daleki od mistrzostwa. Zgadzam się, że Flex Ride robi robotę, ale to za mało. Chory rozmiar kół w bogatych wersjach zabija komfort, którego w środku i tak nie ma z racji ciasnoty i kiepskich foteli (zależnie od wersji). Materiały, ergonomia są na poziomie flotowym. Czyli ma być tanie, zwykłe, byle jakie, ale wyglądać fajnie. Szokuje to jak trudno się jeździ tym autem w wersji z ręczną skrzynią. Każdy element, który się dotyka lub widzi mógłby i powinien być lepszy. Stąd mój sąd, który powtórzę - to auto jest zmontowane z samych wad.

Chociaż niech będzie, że to TYLKO moje zdanie. Ale jeśli tak, to powtórzę...grzecznie, miło i z uśmiechem. smile.gif Konkurencja Cię nie rozczaruje...i tu jest faktycznie miejsce na wybieranie mniej rozsądne - po wyglądzie.

Tyle, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opel Insignia jest samochodem budżetowym. Naprawdę tanim. Jest szalenie ciężkim samochodem więc

> prowadzi się w sposób daleki od mistrzostwa. Zgadzam się, że Flex Ride robi robotę, ale to za

> mało. Chory rozmiar kół w bogatych wersjach zabija komfort, którego w środku i tak nie ma z

> racji ciasnoty i kiepskich foteli (zależnie od wersji). Materiały, ergonomia są na poziomie

> flotowym. Czyli ma być tanie, zwykłe, byle jakie, ale wyglądać fajnie. Szokuje to jak trudno

> się jeździ tym autem w wersji z ręczną skrzynią. Każdy element, który się dotyka lub widzi

> mógłby i powinien być lepszy. Stąd mój sąd, który powtórzę - to auto jest zmontowane z samych

> wad.

powtórzę jeszcze raz - całkowicie się nie zgadzam z Twoją opinią, moim zdaniem to auto we wszystkich aspektach, o których piszesz przewyższa konkurencję. Widzę, że Ci nie przypadło do gustu i się teraz wyzłośliwiasz zlosnik.gif

> Chociaż niech będzie, że to TYLKO moje zdanie. Ale jeśli tak, to powtórzę...grzecznie, miło i z

> uśmiechem. Konkurencja Cię nie rozczaruje...i tu jest faktycznie miejsce na wybieranie mniej

> rozsądne - po wyglądzie.

> Tyle, pozdrawiam.

Generalnie sprawa jest już raczej przesądzona - wybiorę między Insignią i Superbem. Jutro dostaję Superba na testy, Insignie już znam bo sporo nią przejeździłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie tak znowu źle. Zrobiłem takim (HDI, skrzynia automatyczna) trasę Warszawa-Sopot i w drugą

> stronę i całkiem przyjemnie się jechało.

> mar00ha

obejrzałem dzisiaj na żywo i auto wypadło z listy. Nie jest źle, ale jakoś mi nie podpasowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w poprzednim modelu już w 3-4 latkach pojawiała się ruda

Rzeczywiście problem z rudą jest dość poważny. U mnie auto wypadło, bo nie dogadałem się z ceną. Zresztą podejście sprzedawców od razu skreśliło markę z listy. Nie lubię się prosić o ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powtórzę jeszcze raz - całkowicie się nie zgadzam z Twoją opinią, moim zdaniem to auto we

> wszystkich aspektach, o których piszesz przewyższa konkurencję. Widzę, że Ci nie przypadło do

> gustu i się teraz wyzłośliwiasz

> Generalnie sprawa jest już raczej przesądzona - wybiorę między Insignią i Superbem. Jutro dostaję

> Superba na testy, Insignie już znam bo sporo nią przejeździłem.

Jeździłeś jakimś lepiej prowadzącym się autem typu BMW, Subaru, Honda, żeby mieć porównanie cfaniaczek.gif ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłeś jakimś lepiej prowadzącym się autem typu BMW, Subaru, Honda, żeby mieć porównanie ?

jeździłem BWM - choćby ostatnią 5-tką, Subaru nie jeździłem. Hondą jeździłem Accordem, Civic.

BMW jest lepsze, to fakt - jest niestety poza moim zasięgiem.

Bardzo dużo kilometrów zrobiłem wychwalanym przez większość Fordem Mondeo - prowadzi się gorzej niż Vectra, nie mówiąc o Insigni. Dzisiaj nawet mój kumpel, który kupił Mondeo sam przyznał, że zrobił błąd że nie wziął wtedy Vectry (kupował samochód dwa miesiące po mnie, Vectra już schodziła z rynku, a Mondeo był świeży), bo Vectrą mu się jeździ dużo lepiej.

Zrobiłem też dużo km większymi autami - najnowszym LC, czy Volvo XC 90. Mam porównanie, wierz mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeździłem BWM - choćby ostatnią 5-tką, Subaru nie jeździłem. Hondą jeździłem Accordem, Civic.

> BMW jest lepsze, to fakt - jest niestety poza moim zasięgiem.

> Bardzo dużo kilometrów zrobiłem wychwalanym przez większość Fordem Mondeo - prowadzi się gorzej niż

> Vectra, nie mówiąc o Insigni. Dzisiaj nawet mój kumpel, który kupił Mondeo sam przyznał, że

> zrobił błąd że nie wziął wtedy Vectry (kupował samochód dwa miesiące po mnie, Vectra już

> schodziła z rynku, a Mondeo był świeży), bo Vectrą mu się jeździ dużo lepiej.

> Zrobiłem też dużo km większymi autami - najnowszym LC, czy Volvo XC 90. Mam porównanie, wierz mi.

hmm.gif to chyba słabo wyciągasz wnioski albo za mało jeździłeś żeby zauważyć różnicę. Kiedyś dla mnie wszystkie auta tak samo jeździły, tylko rożnie przyspieszały i zatrzymywały się grinser006.gif. Pojeździłem trochę lepszymi autami (tak po kkm), potem przesiadłem się na Subaru i dopiero zrozumiałem różnice o której część ludzi pisze - jako luźne opinie czy to testy wink.gif.

Wracając do meritum, jeżeli tobie to pasuje, to poprostu kup co Ci się podoba czy pasuje budżetowo. Różni ludzie, różne wymagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powoli zamierzać zrobić research rynku pod kątem nowego auta. Moja Vectra skończyła już 5 lat i

> trzeba by ją wymienić na coś nowszego.

> Kasa do wydania to 100 - max. 120 tysięcy złotych. Osiągi nie gorsze niż moje dotychczasowe auto,

> czyli ok. 9,2 do setki i Vmax w okolicach 220 km/h.

> Z sylwetek najbardziej podoba mi się Insignia, ale może warto rozważyć coś ciekawego z innych

> marek. Silnik - diesel. Jedyne co odpada to Mondeo, bo mi się wybitnie nie podoba.

Insignia po lifcie wchodzi i za 150 tys minus 30 % rabatu wchodząc z ulicy dostaniesz grinser006.gif fajną wersje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo dużo kilometrów zrobiłem wychwalanym przez większość Fordem Mondeo - prowadzi się gorzej niż

> Vectra, nie mówiąc o Insigni.

która generacja Mondeo prowadzi się gorzej niż Vectra, chyba nie masz na myśli MK4 ? yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to chyba słabo wyciągasz wnioski albo za mało jeździłeś żeby zauważyć różnicę. Kiedyś dla mnie

> wszystkie auta tak samo jeździły, tylko rożnie przyspieszały i zatrzymywały się . Pojeździłem

> trochę lepszymi autami (tak po kkm), potem przesiadłem się na Subaru i dopiero zrozumiałem

> różnice o której część ludzi pisze - jako luźne opinie czy to testy .

> Wracając do meritum, jeżeli tobie to pasuje, to poprostu kup co Ci się podoba czy pasuje budżetowo.

> Różni ludzie, różne wymagania.

tak się zastanawiam czy to jakieś nasze wrodzone polskie ograniczenie, czy inny problem mentalny. Jeśli ktoś ma swoje zdanie, to albo jest głupi, albo się nie zna, albo za mało doświadczony.

Powiem Ci, że przejechałem w swoim życiu więcej kilometrów niż pewnie połowa AK. Różnymi samochodami i tymi najtańszymi i bardzo drogimi. Potrafię ocenić auto i to nie na podstawie jednej krótkiej jazdy ani testu w Auto Świat, tylko na podstawie własnych doświadczeń i odczuć.

Doceniłbym, gdyby ktoś mi merytorycznie że Superb czy Insignia nie, bo np. dany element albo silnik jest awaryjny. Na razie tylko kolega Marcin napisał przydatną opinię o touchpadzie w Insigni, nie więcej konkretnego się nie dowiedziałem.

Tak jak piszę, nie jeździłem też Subaru. Auta tej marki bardzo mi się podobają, ale jak sądzę nie są w moim zasięgu budżetowym, dlatego nawet nie biorę ich do rozważań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Insignia po lifcie wchodzi i za 150 tys minus 30 % rabatu wchodząc z ulicy dostaniesz fajną wersje

Na razie jeszcze trochę mi brakuje do 30%. Mam dwie oferty, z których jedna jest już dość konkretna i zbliżona do tego co chcę ok.gif

Mam też bardzo dobrą ofertę na Superb, ale to auto muszę przetestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> która generacja Mondeo prowadzi się gorzej niż Vectra, chyba nie masz na myśli MK4 ?

tak, ostatnia generacja. Ale nie chcę rozpoczynać wojny o to i się przepychać. To zdanie moje oraz mojego kumpla, który dwie trasy przejechał moją Vectrą, bo jego Mondziak miał problemy natury serwisowej.

Osobiście jeździłem dwoma Mondziakami - dwa z silnikiem 1.8 i dwa z silnikiem 2.0 (obydwa diesle). Wybitnie nie podpasował mi styl prowadzenia tego auta. Dziadkowe strasznie.

Fakt, że porównuję do VC, która ma obniżone i utwardzone zawieszenie (wersja OPC). Natomiast Mondziak ma olbrzymią przewagę w postaci miejsca w środku. Jeśli komuś jest to potrzebne, to duuży plus dla tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Doceniłbym, gdyby ktoś mi merytorycznie że Superb czy Insignia nie, bo np. dany element albo silnik

> jest awaryjny. Na razie tylko kolega Marcin napisał przydatną opinię o touchpadzie w Insigni,

> nie więcej konkretnego się nie dowiedziałem.

> Tak jak piszę, nie jeździłem też Subaru. Auta tej marki bardzo mi się podobają, ale jak sądzę nie

> są w moim zasięgu budżetowym, dlatego nawet nie biorę ich do rozważań.

Niektórzy próbują Ci przekazać opinie o tym aucie, ale jak widać ty już wybrałeś i chcesz się w tym wyborze upewnić i masz do tego pełne prawo.

Moje zdanie jest takie, że prowadzenie tego auta jest znacznie gorsze (mowa o ciężkim dieslu) niż u konkurencji i to wystarczyło, że jeżdzę tym co jeżdzę a nie jak koledzy w pracy Insigniami wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niektórzy próbują Ci przekazać opinie o tym aucie, ale jak widać ty już wybrałeś i chcesz się w tym

> wyborze upewnić i masz do tego pełne prawo.

> Moje zdanie jest takie, że prowadzenie tego auta jest znacznie gorsze (mowa o ciężkim dieslu) niż u

> konkurencji i to wystarczyło, że jeżdzę tym co jeżdzę a nie jak koledzy w pracy Insigniami

zakończmy bicie piany, bo szkoda rozjeżdżać wątek. Jeszcze raz napiszę - jeśli są merytoryczne opinie, chętnie się zapoznam - zarówno w stosunku do Insignii jak i Superba. Szkoda czasu na przepychanki bez argumentów. Jeszcze z ciekawości poczytałem testy i Insignia jest krytykowana, ale za ciasnotę wnętrza, a nie za prowadzenie. Testy slalomu i manewrów omijania i wymijania ma przy największych prędkościach wśród testowanych aut - to raczej świadczy o dobrej przyczepności i trakcji ???

Co do wyboru - jeszcze nie wybrałem. Jak napisałem rozważam dwa auta, po testach Superba się określę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rzeczywiście problem z rudą jest dość poważny. U mnie auto wypadło, bo nie dogadałem się z ceną.

> Zresztą podejście sprzedawców od razu skreśliło markę z listy. Nie lubię się prosić o ofertę.

Oni targety sprzedaży porobili już chyba w czerwcu. zlosnik.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oni targety sprzedaży porobili już chyba w czerwcu.

> mar00ha

Domyślam się. Podobnie było z Insignią na początku zlosnik.gif

Najlepsze, że obejrzałem ogłoszenia Vectry, bo muszę ją jakoś wycenić. Jak to jest możliwe, że wszystkie auta mają 120 - 160 kkm ??? Normalnie cuda, ciężko będzie sprzedać hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w poprzednim modelu już w 3-4 latkach pojawiała się ruda

Kurde dobrze, że moja Mazda o tym nie wie, mam nadzieje że sie nie dowie i nie zgnije w ciągu kilku dni, bo ma właśnie 4lata.

A na poważnie - problem był mega poważny w I generacji i to przed liftem czyli roczniki 2002-2005, a mamy rok 2013 i niestety za mazdą dalej snuje się ten "smród", a ponoć sporo w tej kwestii poprawili w kolejnych modelach. Z własnego podwórka: jeździłem 6 z 2007 teraz jeździ kolega - zero rdzy, teraz jeżdżę z 2009 również zero rdzy, do tego mam styczność z kilkoma innymi egzemplarzami i nie widziałem żeby zmieniały się w przerdzewiałą puszkę.

Co do diesli to rzeczywiście były problemy w poprzednich modelach, nie wiem co dokładnie bo jeździłem i jeżdże benzyną z lpg, nie wiem czy te problemy z czasem wyeliminowali lub zmniejszyli, i czy w tym najnowszym modelu to przypadkiem nie są jakieś nowe jednostki?

Na plus dla nowego modelu jest też fakt, że dość mocno odchudzona została (gdzieś widziałem, że w porównaniu z poprzednim modelem schudła o ponad 100kg), co zapewne ma znaczenie jeśli chodzi o spalanie i dynamike.

Ponadto jeśli zawieszenie jest nie gorsze niż w poprzednim modelu to powiem, że jest świetne, oprócz komfortu i przewidywalnego zachowania, jest również wytrzymałe ( u siebie mam przelatane 165 tys km z czego praktycznie całość po naszych dziurawych drogach i wszystko fabryczne, nic nie puka nic nie stuka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po 200kkm z PH za kółkiem każde auto wygląda na mocno zużyte.

zaprzeczam;)

moj roomster 240 kkm i wyglada w srodku jak nowka, z zewnatrz w sumie tez;)

a odnoście tematu, może c5?

a może ds5?

hmm?

gdybym to ja miał wybierać, zszedłbym to segmentu niżej i kupił octavie RS, albo polecanego juz kilka razy superba badz insignie w kombi;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na razie jeszcze trochę mi brakuje do 30%. Mam dwie oferty, z których jedna jest już dość konkretna

> i zbliżona do tego co chcę

> Mam też bardzo dobrą ofertę na Superb, ale to auto muszę przetestować.

Superb trochę dziadkowaty a nowa Insignia fajnie się prezentuje za 120 tyś pewnie fajna wersje wyrwiesz. Zastanów się jedynie nad silnikiem czy benzyna nie byłaby lepsza ? Chyba że dużo km robisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Superb trochę dziadkowaty a nowa Insignia fajnie się prezentuje za 120 tyś pewnie fajna wersje

> wyrwiesz. Zastanów się jedynie nad silnikiem czy benzyna nie byłaby lepsza ? Chyba że dużo km

> robisz?

No właśnie ten Superb - no tak jak piszesz hehe.gif Moja żona już chce się ofalogować i powiedziała, że NIE WYOBRAŻA SOBIE ŻE KUPIĘ SKODĘ.

Odpowiedziałem, że jej zdanie będzie miało znaczenie jak nową lodówkę będziemy kupować wink.gif

Silnik - musi być diesel. Jeździłem kilka dni 2.0 turbo benzyną. Prawie płakałem przy dystrybutorze. Jeżdżę około 60-80 kkm rocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie ten Superb - no tak jak piszesz Moja żona już chce się ofalogować i powiedziała, że

> NIE WYOBRAŻA SOBIE ŻE KUPIĘ SKODĘ.

> Odpowiedziałem, że jej zdanie będzie miało znaczenie jak nową lodówkę będziemy kupować

> Silnik - musi być diesel. Jeździłem kilka dni 2.0 turbo benzyną. Prawie płakałem przy

> dystrybutorze. Jeżdżę około 60-80 kkm rocznie.

Przy takim przebiegu tylko diesel i TYLKO automat a dodatkowo fajnie jakby było 4x4 grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy takim przebiegu tylko diesel i TYLKO automat a dodatkowo fajnie jakby było 4x4

AT nie chcę. Mam jakieś ADHD i muszę ciągle coś robić z rękoma zlosnik.gif Następny będzie AT, będę kilka lat starszy więc akurat jak znalazł wink.gif

4X4 jest niezłą opcją, ale chyba się nie zmieszczę w budżecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.