Skocz do zawartości

Wiosna idzie, więc dziwne pomysły przychodzą do głowy CC inaczej


bzyczek00

Rekomendowane odpowiedzi

No ja wiem a gorsze jest jeszcze to ze nie ma z kim robic fajnych rzeczy. 10 lat temu przy takiej robocie bylo kilka osob do pomocy i sie kleilo wynalazki. Dzisiaj niestety czesc ludzi dorosla (tak jednak okazuje sie ze niektorzy faceci dorastaja :p) a mlodym sie nie chce nic robic :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od spodu poskladane20180130_084859.jpg.c9451eb20f688097f8823284e2c7c599.jpg20180130_084841.jpg.e00901fa71e6d7444148d5a1f4a549d7.jpg20180129_105806.jpg.db23456a96e8f8a2346e6d795e18c137.jpg

Zostalo zakleic dziury po splywach z przodu ale to jak bedzie jezdzilo dobrze.

Stanelo na kolach i nie jest tak zle z dyfrem choc przy nastepnym wymysle cos zeby dyfer poszedl wyzej :P20180202_204321.jpg.e0219626d50b752f820831d4066da12e.jpg20180202_204309.jpg.537227c8e3906ff521fff56ddda78792.jpg

Wydaje sie nisko ale mialem tylko mega uciete sprezyny na tyl, siedzi na odbojach i kolo wchodzi w nadkole. Szukam niecietego eibacha na tyl jakby ktos mial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cienias prawie skonczony. Silnik odpalony fajnie chodzi na boschu.20180303_095333.jpg.c2a3ef479122937b5d3fb0eeecf81d24.jpg

Wczoraj byla proba ognia niestety tyl nie ciagnie. Zaworek ktory tam jest chyba musi byc wysterowany. Za chwile bede to sprawdzal. Jak nie bedzie robilo to rozbieram dyfer i eliminuje to sprzeglo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to sprzeglo raczej musi byc, bo nie masz centralnego dyfra i nie ma co wyeliminowac roznic w predkosci obrotowej przedniego i tylnego dyfra na przyczepnej nawierzchni w trakcie skrecania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i panie, jezeli jakas tu jeszcze zaglada, podlaczylem ten zaworek, stestowalem po placu i powiem tak: kuuuuur... jak to zapie.... !!!!!!!! Musze doskladas srodek, zalozyc zderzak i jazda ale to jutro bo dzisiaj rodzinna okazja a pozno sie zrobilo. Balem sie ze zalaczenie tego sprzegla bedzie trwalo zbyt dlugo zanim zrobi sie cisnienie oleju ale widze ze dziala to w ulamku sekundy. Bedzie ogien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż konto, to trwa chwilę :D Jeśli taki ktoś jak Ty, który jeździł już nie jednym szybszym cento niż 1.2 16V na boschu i mówi że to zapier... no to musi być ciekawie :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, barkor napisał:

Załóż konto, to trwa chwilę :D Jeśli taki ktoś jak Ty, który jeździł już nie jednym szybszym cento niż 1.2 16V na boschu i mówi że to zapier... no to musi być ciekawie :D

 

 

Kultura pracy lepsza niz na MM a poza tym ta skrzynia byla skladana z dwoch i wyszla mega krotka wiec idzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Tak patrze, ale tu nie zrobisz zadnego mixa bo dzwon pod tjeta/fire nie ma tych miejsc do przykrecena przyczłapnika na tył. 

 

 

Jak cos to ja caly czasam skrzynie i dyfer z 1.2 8v...

 

Spakowac na palete? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dalej moja skrzynie ale wszyscy mowia ze duzej mocy to nie wytrzyma wiec wole juz zaczac myslec o c510. Wiem ze nie ma miejsc do przykrecenia dlatego pasowalo by mi tanio dzwon dorwac zeby nie bylo mi go szkoda pociac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz chce poskldac 1.1 turbo bo mam graty na to. Ta skrzynia ma wiekszy dyfer i cala jego obudowe nic taka zwykla c514 to mysle ze cos wytrzyma ale wole sienpowoli przygotowywac. Chyba ze ma ktos jakis mocnu swap tjeta na testy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.