Jump to content

Auto dla szwagra


Recommended Posts

cupra 4drive st 300KM vs superB 4x4 280KM dsg:
http://www.zeperfs.com/duel6642-6528.htm   =  przepaść na korzyść cupry
 
 
cupra 4drive st 300KM  vs 370KM stinger:
http://www.zeperfs.com/duel6642-6976.htm = przewaga cupry
 
ciężko będzie w tym budżecie znaleźć coś szybszego od cupry, która ma teraz 300KM a nie 290KM, może golf R?

Nowe nie powinno byc wopniejsze od obecnej cupry 280 FWD

Stinger jutro popołudniu do odebrania na weekend.

W kolejce stoi jeszcze Arteon TSI 2804x4

Superb definitywnie NIE

Volvo kusi kolejnymi rabatami....

wysłane z tel.

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, wlad napisał:

Oraz prawie 5 metrowe auto w miejsce wyjeżdżającego punto;l

Wypraszam sobie, sąsiad poddał się punto a ja na raz dałem radę zaparkować ;] Vito max.

Atmosfera w windzie byla nie do zniesienia :hehe:;l

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
14 minut temu, pezot500 napisał:

od 0-200 km/h - 3 sekundy na korzyść cupry, na torze 6 sekund na korzyść cupry - to jest moim zdaniem przepaść 

W praktyce tej "przepaści" nie czuć, bo po prostu nie jeździsz po torze.

Jakiś czas temu próbowałem dotrzymać kroku porsche - udało się, nawet go wyprzedziłem, ale wynikało to wyłącznie z faktu, że jeździliśmy w warunkach rzeczywistych, a nie po torze. W kwestii osiągów tu faktycznie była przepaść - gdy jednocześnie przyspieszaliśmy od 100, miałem wrażenie że on odchodzi ode mnie tak szybko, jak ja od pozostałych, którzy nie przyspieszali.

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Polarny napisał:

W praktyce tej "przepaści" nie czuć, bo po prostu nie jeździsz po torze.

Jakiś czas temu próbowałem dotrzymać kroku porsche - udało się, nawet go wyprzedziłem, ale wynikało to wyłącznie z faktu, że jeździliśmy w warunkach rzeczywistych, a nie po torze. W kwestii osiągów tu faktycznie była przepaść - gdy jednocześnie przyspieszaliśmy od 100, miałem wrażenie że on odchodzi ode mnie tak szybko, jak ja od pozostałych, którzy nie przyspieszali.

 

 

Czyli Superb szybszy od Porshe? Mamy nowa jakosc na forum.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Polarny napisał:

Wg danych na autocentrum superb przyspiesza o 0.1 lub 0.2s lepiej.

A co do automatów - oczywiście że są ble, tylko że dobrze by było, gdybyś trzymał kontekst i pamiętał, że autor wątku w wymaganiach wymienił automat.

Przyspiesza lepiej od Cupry FWD, a ja piszę o Cuprze 4x4. Autocentrum podaje dane dla FWD. Do 100km/h może i FWD jest wolniejszy ale do 200 będzie szybsze. Ma więcej KM i jest lżejsze o dobre 200kg.

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Polarny napisał:

Jakość mamy cały czas tę samą - nierozumienie tekstu pisanego.

 

Ja Twoje posty czytam jednoznacznie. Skoda Superb to najlepszy samochod na swiecie a ostatnio nawet lepszy od Porshe.

Link to post
Share on other sites
Ja Twoje posty czytam jednoznacznie. Skoda Superb to najlepszy samochod na swiecie a ostatnio nawet lepszy od Porshe.




Jakość mamy cały czas tę samą - nierozumienie tekstu pisanego.
 

Proponuje dodać do ignorowanych. Niestety w tapatalk widać w cytowanych....

wysłane z tel.

Link to post
Share on other sites
45 minut temu, wujekcybul napisał:

Ja Twoje posty czytam jednoznacznie. Skoda Superb to najlepszy samochod na swiecie a ostatnio nawet lepszy od Porshe.

Napisałem wyraźnie:

W kwestii osiągów tu faktycznie była przepaść - gdy jednocześnie przyspieszaliśmy od 100, miałem wrażenie że on odchodzi ode mnie tak szybko, jak ja od pozostałych, którzy nie przyspieszali.

 

Nie wiem, jakim trzeba być funkcjonalnym analfabetą, żeby z tego wywnioskować, że skoda jest lepsza od porsche.

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Polarny napisał:

Do przepaści tu daleko, ale podstawowa dana mocno różni się od tej z autocentrum: 0-100 jest tam 6.0 albo 5.9s.

Tyle ma ośka, wg danych z katalogu Seata 6.0s ma FWD, 4,9s ma 4x4, wg pomiarów Motoru 4x4 uzyskała nawet w 4,8 s ;) .

 

Szczerze jak bym teraz miał kupić sobie kombi mające ok 300 koni mocno wahał bym się między Cuprą, a Superbem.

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, pezot500 napisał:

cupra 4drive st 300KM vs superB 4x4 280KM dsg:

http://www.zeperfs.com/duel6642-6528.htm   =  przepaść na korzyść cupry

 

 

cupra 4drive st 300KM  vs 370KM stinger:

http://www.zeperfs.com/duel6642-6976.htm = przewaga cupry

 

ciężko będzie w tym budżecie znaleźć coś szybszego od cupry, która ma teraz 300KM a nie 290KM, może golf R?

 

Nie sugeruj się danymi tam wpisanymi, bo Stinger ma w papierach 4,9s a nie podane 5,1s.

A w rzeczywistości jeszcze lepiej...

 

 

 

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, ppmarian napisał:


Nowe nie powinno byc wopniejsze od obecnej cupry 280 FWD

Stinger jutro popołudniu do odebrania na weekend.

W kolejce stoi jeszcze Arteon TSI 2804x4

Superb definitywnie NIE

Volvo kusi kolejnymi rabatami....

wysłane z tel.
 

 

A ja stwierdzę, że wybierze Kię... ;]

 

Zresztą, wystarczy popatrzeć, w jednym teście Porsche owszem pierwsze, ale Kia na drugim, BMW ma większą stratę do Kii, niż Kia do Porsche...

W każdym innym Kia wygrywa.

I te ceny, Kia kosztuje połowę Panamery i BMW...

 

 

 

Edited by K3
Link to post
Share on other sites

U mnie po sąsiedzku z takimi wymaganiami została kupiona AR Giulia Veloce.

O ile dobrze pamiętam 2.0 280KM awd i chyba AT8.

Do wyjęcia poniżej zakładanej kwoty.

Link to post
Share on other sites
Dnia 2.02.2018 o 08:11, karax napisał:

U mnie po sąsiedzku z takimi wymaganiami została kupiona AR Giulia Veloce.

O ile dobrze pamiętam 2.0 280KM awd i chyba AT8.

Do wyjęcia poniżej zakładanej kwoty.

Padło juz, podobno szwagier nie chce AR. 

Link to post
Share on other sites
Dnia 2.02.2018 o 07:48, bielaPL napisał:

 

Ta hybryda jest strasznie ciężka i bardziej pasuje dla emeryta. Po przesiadce z 200t miałem wrażenie, że ktoś doczepił z każdej strony kotwice.

Gdyby nie założenie AWD to IS200t byłby ciekawym autem.

Link to post
Share on other sites

Stinger odpada nie tyle z powodu spalania ile z stosunkowo małego zbiornika vs spalanie

Zbiornik 60l nie pozwala na zrobienie w mieście nawet 350km

"Nie da sie tygodnia przejechać bez tankowania" - słowa szwagra.

Na szybkiej trasie spokojnie mieści sie w 12 czyli bardzo podobnie do obecnej cupry

Arteon wychodzi na prowadzenie...



wysłane z tel.

Link to post
Share on other sites
Dnia 21.01.2018 o 08:48, ppmarian napisał:

Co jeszcze?

 

I tak kupi VAGa :phi:

 

Na 3er teraz są duże rabaty pewnie, bo niedługo wchodzi nowy model.

Powinno się wyrobić w budżecie.

 

http://www.select-automotive.pl/BMW/330i-M-Pakiet

 

Jeśli nie musi być kombi, to bardzo poważnie bym rozważył 330e.

Niech skorzysta z jazdy próbnej :ok:

Wróć, brak 4x4.

Edited by mrBEAN
Link to post
Share on other sites
Dnia 1.02.2018 o 06:35, sebaso napisał:

Ale Cupra 4x4 też jest chyba tylko z DSG...

Edyta: sprawdziłem, nawet nie 4x4, a każda ma DSG, więc powyższy argument jest z d..y :phi: .

Każda 4*4 ma DSG, ale manual normalnie występuje.

Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, bnow napisał:

Każda 4*4 ma DSG, ale manual normalnie występuje.

Bo już zgłupiałem i musiałem ponownie sprawdzić i strona Seata mówi co innego - każda ma dsg, więc może na innych rynkach wystepuje manual :nie_wiem:

katalog

Link to post
Share on other sites
Dnia 1.02.2018 o 16:27, sebaso napisał:

Tyle ma ośka, wg danych z katalogu Seata 6.0s ma FWD, 4,9s ma 4x4, wg pomiarów Motoru 4x4 uzyskała nawet w 4,8 s ;) .

 

Szczerze jak bym teraz miał kupić sobie kombi mające ok 300 koni mocno wahał bym się między Cuprą, a Superbem.

Cupra 4*4 wygrywa do setki, bo auto w pełni wykorzystuje moc.

FWD do setki nawet w idealnych warunkach zrywa trakcję.

Od 0-200 ośka jest szybsza od 4*4. Może to nie jest profi test, ale różnica jest spora.

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, sebaso napisał:

Bo już zgłupiałem i musiałem ponownie sprawdzić i strona Seata mówi co innego - każda ma dsg, więc może na innych rynkach wystepuje manual :nie_wiem:

katalog

Faktycznie wycofali manual.

Bez sensu. Teraz bym już Cupry nie kupił :-)

 

EDIT: W konfiguratorze można wybrać. Bajzel.

Edited by bnow
Link to post
Share on other sites
15 minut temu, bnow napisał:

Faktycznie wycofali manual.

Bez sensu. Teraz bym już Cupry nie kupił :-)

 

EDIT: W konfiguratorze można wybrać. Bajzel.

Mi gość z Forda powiedział, żeby się konfiguratorem nie przejmować bo tam niezły bajzel panuje i to tak bardziej do pooglądania jest. ;]

Link to post
Share on other sites
Dnia 6.02.2018 o 21:33, ppmarian napisał:

Stinger odpada nie tyle z powodu spalania ile z stosunkowo małego zbiornika vs spalanie

Zbiornik 60l nie pozwala na zrobienie w mieście nawet 350km

"Nie da sie tygodnia przejechać bez tankowania" - słowa szwagra.

Na szybkiej trasie spokojnie mieści sie w 12 czyli bardzo podobnie do obecnej cupry

 

Tyle pali Stinger 2.0 czy 3.3?

Link to post
Share on other sites
58 minut temu, bnow napisał:

 

EDIT: W konfiguratorze można wybrać. Bajzel.

Standardowa sytuacja w Seacie w PL .  Konfigurator sobie a rzeczywistość sobie. Kiedyś to im się tylko ceny rozjeżdżały i na końcu wyskakiwało jakieś finansowanie od czapki, a teraz to widać nawet wersje im się rozjeżdżają :hehe:

Link to post
Share on other sites
Dnia 6.02.2018 o 21:33, ppmarian napisał:

Stinger odpada nie tyle z powodu spalania ile z stosunkowo małego zbiornika vs spalanie

Zbiornik 60l nie pozwala na zrobienie w mieście nawet 350km

"Nie da sie tygodnia przejechać bez tankowania" - słowa szwagra.

Na szybkiej trasie spokojnie mieści sie w 12 czyli bardzo podobnie do obecnej cupry

Arteon wychodzi na prowadzenie...



wysłane z tel.
 

 

Skad ja to znam...

U mnie 53l i też mało. 

Ale nie dyskwalifikowałbym auta tylko z tego powodu...

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, AstraC napisał:

Mi gość z Forda powiedział, żeby się konfiguratorem nie przejmować bo tam niezły bajzel panuje i to tak bardziej do pooglądania jest. ;]

Pracowałem w VGP do momentu przejęcia i potem jeszcze rok.

Gość, który został szefem marki Seat, no, cóż. Nie był moim faworytem :-)

 

Ale w kwestii tego, że dają tylko DSG, to mam takie skojarzenia.

E34 540 - 797 sztuk, bo ludzie woleli to kupować zamiast M5.

Może szykują jakiegoś ciekawego hardcore'a? :-)

 

Do jazdy na codzień, wolałbym DSG. Ale u mnie Cuprą jeździ, żona, a ja sobie czasem pośmigam i dlatego szukałem manuala (wiem, wiem egoizm :-).

Poza tym DSG jest jak dla mnie skrzynią taką sobie. Fajnie i szybko zmienia biegi jak jest klarowna sytuacja. Ale często się gubi.

 

Duże fajniejsze są ZF z BMW, że o PDK nie wspomnę

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.