Krajowy Napisano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 Witam, ktoś z Was robił taki zabieg ? Przerdzewial, zaczyna „pierdziec”, auto czasem jest mułowate i przy wyższych obrotach jest bardzo głośny basowy odgłos, ze się w aucie nie da wytrzymać. Jest sonda wkręcana przed i w katalizator. Jak zachowa się auto gdy wspawam strumienice? Moze lepiej jakiś uniwersalny katalizator? Jak będzie wyglądać spalanie, gdy dam emulator sondy, gdy teraz pali 10-12l gazu? Doradzcie coś, bo chce to zrobić a nie wiem w jakim kierunku iść. podobno stary katalizator mogę gdzieś sprzedać. Warto, czy nazlom stary? Pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 Błąd wywali jak wytniesz katalizator, tu jest razem z kolektorem zintegrowany? Gdyby był dalej to wtedy emulator załatwiłby sprawę. Tu nie mogę znaleźć nowych zamienników, jeśli są to ok, możesz montować, w innym wypadku wymiana wkładu. Tak jak pamiętam miał robione @Maciej__ w C4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 1 minutę temu, analyzer64 napisał: Błąd wywali jak wytniesz katalizator, tu jest razem z kolektorem zintegrowany? Gdyby był dalej to wtedy emulator załatwiłby sprawę. Tu nie mogę znaleźć nowych zamienników, jeśli są to ok, możesz montować, w innym wypadku wymiana wkładu. Tak jak pamiętam miał robione @Maciej__ w C4 Ja mialem zalozony uniwersalny katalizator i dzialalo wszystko OK Zamiennikow to praktycznie nigdy nie ma, trzeba dobierac cos z tych uniwersalnych, to nie jest zadna kosmiczna technologia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 Jak tylko przerdzewiał to czy nie prościej dziury załatać zamiast szukać zamienników niepewnych w działaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 jak się auto zachowa? będzie smierdziało i truło. wstaw uniwersalny u ogarniętego tłumikarza. znajdziesz na pewno w okolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 Raczej sie czepiaja już na przeglądzie. Przynajmniej we większych miastach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 Zrób tak jak koledzy sugerują, załóż katalizator uniwersalny. Ja osobiście miałem okazję wczoraj jechać za "ekologicznym" golfem II bez katalizatora - myślałem, że mnie zagazuje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 Wstaw uniwersalny katalizator a sondę za nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 Mam podjechać do tłumikarza i zobaczymy co powie. Jeśli zdecydowałbym na wybebeszenie go, to środek tego kata mogę gdzieś sprzedać ? Ile to wnętrze może być warte ? Pewnie sam będzie chciał to zatrzymać, dlatego mnie ciśnie na wybebeszenie go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 Jak wybebeszysz to bedzie brzęczeć / rezonans. Musisz wstawić coś w zamian. Pustą puchę diagnosta rozpozna, nie mowiąc, że po zapachu już czuć który ma kat a który nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 Podjedź do normalnego tłumikarza, powinien coś zaproponować. I nie januszuj, bo ujnia z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 6 godzin temu, krajowy2 napisał: Jeśli zdecydowałbym na wybebeszenie go, to środek tego kata mogę gdzieś sprzedać ? Będziesz śmierdział z wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 BTW. Ciekaw jestem jak długo się będzie w PL tolerowało taki proceder... Dla mnie w każdym razie wycinanie kata jest niedopuszczalne. Ostatnio do 20-letniego samochodu, w którym oryginalne katalizatory zaczęły hałasować (kontrola spalin wypadła książkowo) kupiłem 4 nowe katalizatory... Myślę, że w takiej Mazdzie dobrze dobrany zamiennik będzie właściwym wyborem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 Będzie sie udawać do póki diagnosta dostaje $ od przeglądu. Pracodawca mowi, ze to jest motywujące dla pracownika. Katy to jedno, a zawyżanie roczników przy sprowadzonych o rok do góry to drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2018 Dnia 6/7/2018 o 08:32, krajowy2 napisał: Witam, ktoś z Was robił taki zabieg ? Przerdzewial, zaczyna „pierdziec”, auto czasem jest mułowate i przy wyższych obrotach jest bardzo głośny basowy odgłos, ze się w aucie nie da wytrzymać. Jest sonda wkręcana przed i w katalizator. Jak zachowa się auto gdy wspawam strumienice? Moze lepiej jakiś uniwersalny katalizator? Jak będzie wyglądać spalanie, gdy dam emulator sondy, gdy teraz pali 10-12l gazu? Doradzcie coś, bo chce to zrobić a nie wiem w jakim kierunku iść. podobno stary katalizator mogę gdzieś sprzedać. Warto, czy nazlom stary? Pozdrawiam Michał Wstawialem uniwersalny w Peugeocie 406. Dzialalo to dobrze. Jak nie stac Cie na uniwersalny katalizator i chcesz strumienice wstawiac to oddaj auto na zlom i kup bilet miesieczny. Powaznie pisze. Nie mam ochoty wdychac nieoczyszczonych spalin ze starego grata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2018 12 godzin temu, Lato8 napisał: Katy to jedno, a zawyżanie roczników przy sprowadzonych o rok do góry to drugie Jakie znowu zawyżanie roczników Chodzi o datę pierwszej rejestracji zamiast produkcji? Tylko jakie to ma znaczenie dla kogo/czegokolwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2018 Data pierwszej rejestracji to nie data produkcji, a jak auto rejestrowane 03.2016 to bardzo często rok 2015. Znaczenie takie, że jak szukasz auta to co wpisujesz w filtry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.